.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شهادت نامه حضرت عباس علیه السلام
شمال نیوز: حضرت ابوالفضل عليه السّلام داراى قدرتى سترگ از تقوا و دين بوده، درخشش نور بر چهره گراميش، آشكار بود تا آنجا كه به «قمر بنى هاشم» ملقب شد؛ همچنانكه وى از قهرمانان برجسته در اسلام بود كه هرگاه بر اسب بسيار درشت و بزرگ اندام، سوار مى گشت، دو پاى آن حضرت بر زمين كشيده مى شدند .(۶)(ادامه)
تسلیت مدیر کل بنیاد شهید مازندران برای جانباز شهید آملی
به شرح ذیل می باشد:(ادامه)
مظلومی : همه دستگاهها در تكريم از ايثارگران و طرح سپاس مشاركت فعال داشته باشند
شمال نیوز : مظلومي به اتفاق فرماندار مياندورود در روستاي اوسا از پدر بزرگوار شهيد معظم علي جنگلبان و جانباز عزيز صفر فلاح عيادت و ديدار كرد.....(ادامه)
به دستور حضرت علی (ع)، فرزندانش امام حسن (ع) و امام حسين (ع)، بدن مطهر او را در زمين مرتفعى كه عرب به آن «نجف‏» مى‏‌گويد، مدفون ساختند. بدون اينكه مردم بدانند محل دفن حضرت علی (ع) كجاست.
محل دفن امیرالمومنین (ع) کجاست و چگونه پیدا شد؟
به دستور حضرت علی (ع)، فرزندانش امام حسن (ع) و امام حسين (ع)، بدن مطهر او را در زمين مرتفعى كه عرب به آن «نجف‏» مى‏‌گويد، مدفون ساختند. بدون اينكه مردم بدانند محل دفن حضرت علی (ع) كجاست. (ادامه)
روز بازگشت، اشک و بوسه بر خاک وطن(يادداشت)
(ادامه)
حقوق "روحانی" و" لاریجانی" ها چقدر است؟/ بالاترین حقوق از آن کیست؟
میزان حقوق مسئولین عالی رتبه کشور همواره با حرف و حدیث‌هایی همراه بوده که پاسخ به آن از برخی شبهات در این مورد می‌کاهد.(ادامه)
حسین شریعتمداری در زندان+عکس
حسين شريعتمداري كه از گذشته تا الان در بين بچه هاي دماوند "حسين شريعت" بيشتر شهرت دارد، هم مبارز سياسي و آزاده است و هم در جبهه به درجه جانبازي رسيده و هم اكنون چند تركش در كنار نخاعش ميهمان دارد و هم افتخار اخوت با شهيد با اخلاص حاج عباس شريعتمداري را دارد.(ادامه)
استاندار مازندران در اين جلسه خاطر نشان ساخت: من فرزند اين استان هستم و برايم نام شهرها تعيين كننده عزمم براي توسعه نيست و هرجا حقي از يك مازندراني ضايع شود براي اعاده آن در ميدان خواهم بود.





فلاح : فرزند مازندرانم؛نام شهرها تعيين كننده نیست !
استاندار مازندران در اين جلسه خاطر نشان ساخت: من فرزند اين استان هستم و برايم نام شهرها تعيين كننده عزمم براي توسعه نيست و هرجا حقي از يك مازندراني ضايع شود براي اعاده آن در ميدان خواهم بود. (ادامه)
شمال نیوز: در آغازين روزهايى كه الفاظ بر زبان وى جارى شد، امام(ع) به فرزندش فرمود: بگو يك. عباس گفت: يك حضرت ادامه داد: بگو دو عباس خوددارى كرد و گفت: شرم مى‏كنم با زبانى كه خدا را به يگانگى خوانده ‏ام، دو بگويم. چرامعرفت ابوالفضل عباس(ع) ازهمه شهيدان بالاتراست؟
شمال نیوز: در آغازين روزهايى كه الفاظ بر زبان وى جارى شد، امام(ع) به فرزندش فرمود: بگو يك. عباس گفت: يك حضرت ادامه داد: بگو دو عباس خوددارى كرد و گفت: شرم مى‏كنم با زبانى كه خدا را به يگانگى خوانده ‏ام، دو بگويم.(ادامه)
خانواده‌اي که هفت شهيد در راه وطن داده است
پدري با شجاعت و صبر و متنانتي مثال زدني که در جنگ هم فرزندانش و همسرش را از دست داد. خانه‌اش در اثر اصابت موشک با خاک يکسان شد و خود نيز با 8 سال حضور مستمر در جبهه‌ها سلامتي‌اش را به نظام اسلامي تقديم کرد(ادامه)
پيام تسليت طاهايي براي جانباز حاج علي بابايي
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های پنجشنبه
(ادامه)
آخرين فيش‌حقوقی يک نماينده‌ مجلس+عکس
(ادامه)
اولین شهید روحانی دفاع مقدس شهید ولی ا...سلیمانی فرد /(ديدگاه)
اولین شهید روحانی دفاع مقدس(ادامه)
شمال نیوز: علی اصغر فانی سرپرست وزارت آموزش و پرورش، صبح خیز مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش را برکنار و آقای بابالو را به این سمت منصوب نمود. مدیر مازندرانی، اولین برکنار شده وزارت آموزش و پرورش
شمال نیوز: علی اصغر فانی سرپرست وزارت آموزش و پرورش، صبح خیز مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش را برکنار و آقای بابالو را به این سمت منصوب نمود.(ادامه)
محمد جونیان روز خوب برای خبرنگاران(يادداشت)
محمد جونیان (ادامه)
اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي درمازندران
(ادامه)
سوم خرداد، تداعي گر حماسه جانبازي دلدادگان روح الله
(ادامه)
آخرين فيش حقوقي يک نماينده مجلس/عکس
(ادامه)
کدام نماینده بیشترین حقوق را می‌گیرد؟
(ادامه)
خبر خوش براي کارمندان ايثارگر
(ادامه)
ابطال بخشنامه دولت توسط قوه قضاییه
(ادامه)
امير سرلشکر اصلاني به شهادت رسيد
(ادامه)
جانبازی که اعضای بدنش را اهدا کرد
(ادامه)
ژنرال 26 ساله سپاه خمینی+عکس
(ادامه)
مازندران در هفته ای که گذشت
(ادامه)
اخبار پليس مازندران در هفته اي كه گذشت
(ادامه)
اين جلسه با حضور تعداد محدودي از فرمانداران و معاونان مديران كل برگزار شد متاسفانه ورود دير هنگام و توامان فرمانداران نكا، قائم شهر و چالوس سبب شد تا جانبازي با ادبياتي، وقت شناسي را به فرمانداران بياموزد. مجادله مديركل با فرمانداران / غلبه حاشيه بر متن
اين جلسه با حضور تعداد محدودي از فرمانداران و معاونان مديران كل برگزار شد متاسفانه ورود دير هنگام و توامان فرمانداران نكا، قائم شهر و چالوس سبب شد تا جانبازي با ادبياتي، وقت شناسي را به فرمانداران بياموزد.(ادامه)
آخرین خبر ها از فعالیت های ناجا در مازندران
(ادامه)
خاطره تکان‌دهنده رضا ایرانمنش
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.