.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
قرعه‌کشی رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 17 سال پسر جهان برگزار شد تا حریفان نسل آینده‌ساز کشورمان مشخص شوند. حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
قرعه‌کشی رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 17 سال پسر جهان برگزار شد تا حریفان نسل آینده‌ساز کشورمان مشخص شوند.(ادامه)
امین‌نژاد، نکونام قدیری، حسینیان، تیزتک و حسینی سفرای جدید ایران در فرانسه، برزیل، تونس، نیجر و کنگو امروز با رئیس جمهور دیدار کردند. پنج سفیر تازه منصوب شده ایران و سوابقشان
امین‌نژاد، نکونام قدیری، حسینیان، تیزتک و حسینی سفرای جدید ایران در فرانسه، برزیل، تونس، نیجر و کنگو امروز با رئیس جمهور دیدار کردند.(ادامه)
آمریکا نمی‌تواند اسرائیل را از خطر فروپاشی نجات دهد/ وزیر خارجۀ آمریکا به برخی مقامات کشورها گفت وقتی بعد از طوفان‌الاقصی به تل‌آویو رسیدیم همه‌چیز فروپاشیده بود/ جنگ اشباح به راه افتاده است(خبر)
(ادامه)
سفیر فلسطین در سازمان ملل تأکید کرد شورای امنیت کاملاً فلج شده و به وظایف خود عمل نکرده است. فلسطین: شورای امنیت به وظایف خود عمل نکرده است
سفیر فلسطین در سازمان ملل تأکید کرد شورای امنیت کاملاً فلج شده و به وظایف خود عمل نکرده است.(ادامه)
در توضیح علت پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در ابتدای امر روشن است که نقش رهبری این انقلاب بسیار حائر اهمیت است. امام خمینی (ره) به عنوان شخصیتی مذهبی که در عین حال از یک کاریزمای عالی و بینش نظامی و سیاسی دقیق برخوردار بود توانست به مدت دو دهه یک رویکرد ثابت را برای قیام علیه رژیم مستبد شاه حفظ کند. این انقلاب طبقات اجتماع، بخشها، گروههای زیرزمینی و احزاب را تحت الشعاع خویش قرار داد.حتی  بعضی از این گروههای سیاسی در باطن به انقلاب اعتقادی نداشتند اما مجبور بودند به علت مقتضیات زمان و واقعیات موجود به آن گردن نهند. رهبری که تنها انقلاب پیروز در اسلام معاصر را رقم زد(يادداشت)
در توضیح علت پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در ابتدای امر روشن است که نقش رهبری این انقلاب بسیار حائر اهمیت است. امام خمینی (ره) به عنوان شخصیتی مذهبی که در عین حال از یک کاریزمای عالی و بینش نظامی و سیاسی دقیق برخوردار بود توانست به مدت دو دهه یک رویکرد ثابت را برای قیام علیه رژیم مستبد شاه حفظ کند. این انقلاب طبقات اجتماع، بخشها، گروههای زیرزمینی و احزاب را تحت الشعاع خویش قرار داد.حتی بعضی از این گروههای سیاسی در باطن به انقلاب اعتقادی نداشتند اما مجبور بودند به علت مقتضیات زمان و واقعیات موجود به آن گردن نهند.(ادامه)
 خبر بد برای غربگرایان
(ادامه)
ماه رمضان امسال روز پنجشنبه شروع می شود و ساعت روزه داری در کشورهای مختلف بر اساس موقعیت مکانی با یکدیگر متفاوت است. کشوری که کمترین ساعت روزه داری را دارد کدام است؟
ماه رمضان امسال روز پنجشنبه شروع می شود و ساعت روزه داری در کشورهای مختلف بر اساس موقعیت مکانی با یکدیگر متفاوت است.(ادامه)
نبرد ستاره ها برای فتح ستاره سوم / فرانسه و آرژانتین
امشب در آخرین بازی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم ملی آرژانتین و فرانسه به مصاف هم خواهند رفت تا قهرمان جام مشخص شود.(ادامه)
مدافع فیک حقوق زنان ایران چه کسی‌ است؟
حذف ایران از کمیسیون مقام زن، با وجود عضویت کاملا قانونی جمهوری اسلامی در این نهاد بین‌المللی و نقض حق دیگری از مردم ایران از سوی بزرگترین ناقض حقوق بشر، نگرانی‌ها درباره رویه بی‌اعتبار سازی نهادهای جهانی را افزایش داد.(ادامه)
دروغی بزرگ به نام دفاع از حقوق زنان
آمریکا و متحدانش در حالی ایران را از کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد خارج کردند که طبق اسناد موجود خودشان از ناقضان حقوق زنان در جهان هستند.(ادامه)
قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل با ۲۹ رأی موافق، ۸ رأی مخالف و ۱۶ رأی ممتنع به تصویب رسید. بولیوی، چین، قزاقستان، نیکاراگوئه، نیجریه، عمان، روسیه و زیمبابوه به حذف ایران از کمیسیون مقام زن رای منفی دادند. ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل حذف شد
قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل با ۲۹ رأی موافق، ۸ رأی مخالف و ۱۶ رأی ممتنع به تصویب رسید. بولیوی، چین، قزاقستان، نیکاراگوئه، نیجریه، عمان، روسیه و زیمبابوه به حذف ایران از کمیسیون مقام زن رای منفی دادند.(ادامه)
قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل با ۲۹ رأی موافق، ۸ رأی مخالف و ۱۶ رأی ممتنع به تصویب رسید. بولیوی، چین، قزاقستان، نیکاراگوئه، نیجریه، عمان، روسیه و زیمبابوه به حذف ایران از کمیسیون مقام زن رای منفی دادند. ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل حذف شد
قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل با ۲۹ رأی موافق، ۸ رأی مخالف و ۱۶ رأی ممتنع به تصویب رسید. بولیوی، چین، قزاقستان، نیکاراگوئه، نیجریه، عمان، روسیه و زیمبابوه به حذف ایران از کمیسیون مقام زن رای منفی دادند.(ادامه)
قهرمانی ووشوکار مازندرانی در مسابقات جهانی
سهیل موسوی در مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان، مدال طلا را کسب کرد.(ادامه)
عکس/ شادی اسرارآمیز بین پدر و پسر در جام جهانی
ستاره تیم ملی استرالیا به شادی پس از گل خود به تونس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش جالبی نشان داد.(ادامه)
تصاویر | تیپ خاص زنان تونسی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر
تیم ملی تونس در گروه سوم جام جهانی ۲۰۲۲ با آرژانتین، عربستان و دانمارک همگروه است. آنها در اولین بازی به مصاف دانمارک رفتند. تصاویری از هواداران تیم ملی فوتبال تونس در جام جهانی قطر را ببینید.(ادامه)
واکنش کی‌روش به باخت مقابل تونس +عکس
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به شکست مقابل تونس واکنش نشان داد.(ادامه)
تیم ملی ایران در آخرین بازی تدارکاتی مقابل تونس شکست خورد و حالا آماده دیدار با انگلیس می‌شود. شکست تلخ تیم ملی در دقایق پایانی مقابل تونس
تیم ملی ایران در آخرین بازی تدارکاتی مقابل تونس شکست خورد و حالا آماده دیدار با انگلیس می‌شود.(ادامه)
مهدی طارمی به ایران برنمی‌گردد
مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پورتو برای حضور در اردوی تیم ملی ایران مستقیم به قطر خواهد رفت.(ادامه)
در یادداشتی، ضمن بررسی چیستی و ویژگی‌های جنگ هیبریدی، شواهد و مصادیقی که وجود و چگونگی این جنگ را که آمریکا و عربستان سعودی علیه ایران به راه انداخته‌اند در سه سطح داخلی، منطقه‌ای و نیز بین‌المللی موردبررسی قرار گرفته است. جنگ هیبریدی آمریکا و عربستان علیه جمهوری اسلامی(يادداشت)
در یادداشتی، ضمن بررسی چیستی و ویژگی‌های جنگ هیبریدی، شواهد و مصادیقی که وجود و چگونگی این جنگ را که آمریکا و عربستان سعودی علیه ایران به راه انداخته‌اند در سه سطح داخلی، منطقه‌ای و نیز بین‌المللی موردبررسی قرار گرفته است.(ادامه)
چاپ یازدهم کتاب «راه یافته یا چگونه شیعه شدم» اثر سیدمحمد تیجانی سماوی و ترجمه عباس جلالی به همت مؤسسه بوستان کتاب منتشر شد. کتاب «راه یافته یا چگونه شیعه شدم» به چاپ یازدهم رسید
چاپ یازدهم کتاب «راه یافته یا چگونه شیعه شدم» اثر سیدمحمد تیجانی سماوی و ترجمه عباس جلالی به همت مؤسسه بوستان کتاب منتشر شد. (ادامه)
۱۴ کشور اسلامی دوشنبه را عید سعید فطر اعلام کردند
همزمان با شب‌های پایانی ماه مبارک رمضان و در آستانه حلول ماه شوال، تا کنون ۱۴ کشور اسلامی دوشنبه را عید فطر اعلام کردند.(ادامه)
ایران در بین پیرترین تیم‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲
تیم ملی ایران با ترکیب فعلی خود سومین تیم مسن در جام جهانی محسوب می‌شود.(ادامه)
مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با حضور نمایندگان فوتبال ایران و دو چهره بین المللی فوتبال کشورمان یعنی علی دایی و مهدی مهدوی کیا در دوحه قطر انجام شد که دایی در جمع خارج کنندگان گوها بود ....(خبر)
(ادامه)
مهرنوش شریعتی بازیگر و عروسک‌گردان سینما و تئاتر که به دلیل ابتلا به کرونا در کما بود درگذشت. مهرنوش شریعتی درگذشت
مهرنوش شریعتی بازیگر و عروسک‌گردان سینما و تئاتر که به دلیل ابتلا به کرونا در کما بود درگذشت.(ادامه)
علیرضا فغانی داور جام عرب ۲۰۲۱ شد
فهرست داوران رسمی مسابقات جام عرب ۲۰۲۱ اعلام شد که در این بین نام علیرضا فغانی همراه با ۱۱ داور دیگر، به چشم می خورد.(ادامه)
ویزای انفرادی به عراق صادر نمی‌شود
یک مقام مسئول گفت: به هیچ عنوان عراق برای مسافران ویزای انفرادی صادر نمی‌کند و آژانس‌هایی که در این مدت تخلف کرده اند باید خسارت مسافران را پرداخت کنند. (ادامه)
محمدیان به تانک روس خورد
مراسم قرعه کشی اوزان ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک توکیو برگزار شد.(ادامه)
تایید واکسن روسی کرونا در ۳۱ کشور
۳۱ کشور جهان تاکنون واکسن روسی اسپوتنیک V‌برای مقابله با ویروس کرونا را مورد تایید قرار داده‌اند.(ادامه)
واکسن روسی کرونا در برابر ویروس انگلیسی موثر است؟
مرکز تحقیقات وکتور روسیه نتیجه آخرین پژوهش‌های خود را درباره کارآمد بودن واکسن‌های کرونای روسی شامل اسپوتنیک وی و اپیواک کرونا در برابر نوع جدید ویروس کرونای انگلیس اعلام کرد. (ادامه)
اگر تمام تحریم‌ها را در عمل بردارند، راستی آزمایی می‌کنیم و به تعهدات برجامی برمی‌گردیم/ آمریکا و سه کشور اروپایی حق شرط گذاری ندارند/ ترامپ با لگد از کاخ سفید اخراج شد اما جمهوری اسلامی سربلند ایستاده/ امیدواری به ....(خبر)
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 19 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.286 seconds.