.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : در حوزه توليد مرغ، مازندران 11% توليد كشور را داراست كه خود نشان از تلاش‌هاي اين سازمان در حفظ جايگاه مازندران به عنوان پيشاني صنعت طيور كشور است و اين استان توليد گوشت مرغ داخل و ساير استان‌ها را به ويژه تهران به عنوان پايتخت كشور بر عهده دارد و .... پیگیری شخص رئیس سازمان برای تامین مرغ مازندران و پایتخت مانع از سفر به روسیه شد / هرگونه قصور در تامين مرغ پايتخت مي تواند بازار كشور را مختل كند / جوجه ریزی در تیرماه 20 درصد افزایش داشت / از انتقادات سازنده استقبال می کنیم
شمال نیوز : در حوزه توليد مرغ، مازندران 11% توليد كشور را داراست كه خود نشان از تلاش‌هاي اين سازمان در حفظ جايگاه مازندران به عنوان پيشاني صنعت طيور كشور است و اين استان توليد گوشت مرغ داخل و ساير استان‌ها را به ويژه تهران به عنوان پايتخت كشور بر عهده دارد و ....(ادامه)
اجراي طرح بهارستان توسعه خدمت رساني صنعت برق به ساكنان روستاها
شمال نیوز : با صرف هزينه از محل موافقتنامه طرح توسعه، نگهداري و بهسازي شبكه هاي برق روستايي سال 1400 (طرح بهارستان) و همچنين منابع داخلي سال جاري شركت توزيع برق غرب مازندران، اصلاح شبكه هاي توزيع برق در 157 روستا در سطح منطقه غرب مازندران در حال انجام است.(ادامه)
بازديد مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران از شهرك صنعتي نوشهر
(ادامه)
خسارت ۴٠ میلیارد ریالی وقوع سیل اخیر به تاسیسات برقی غرب مازندران
شمال نیوز : بر اثر وقوع سيل اخیر در منطقه غرب مازندران در برخي از شهرستانها شامل رامسر، تنكابن، چالوس و نوشهر در حدود ٤٠ میلیارد ریال خسارات به تاسيسات شبكه هاي توزيع برق وارد شد.(ادامه)
رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: ايران و آمريكا باید مسائل فیمابین را از ابتدا مرور كنند و برپایه يك توافق عادلانه، احترام آميز و با رعايت حقوق يكسان ملت ها، تقابل 40 ساله میان خود را به تعامل و همكاري مبدل نمایند. 
احمدی نژاد: ایران و آمریکا می توانند تقابل 40 ساله را به تعامل و همکاری مبدل کنند
رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: ايران و آمريكا باید مسائل فیمابین را از ابتدا مرور كنند و برپایه يك توافق عادلانه، احترام آميز و با رعايت حقوق يكسان ملت ها، تقابل 40 ساله میان خود را به تعامل و همكاري مبدل نمایند. (ادامه)
 امام خامنه اي درباره سخنراني هاي پرشور انقلابي ايشان عليه رژيم پهلوي در مشهد مي فرمايند: «فرياد جوش و خروش آقاي قاسمي در مدرسه سليمان خان مشهد هنوز در گوشم است.» شهيد عبدالوهاب قاسمي پيرو ولايت و همراه بهشتي(يادداشت)
امام خامنه اي درباره سخنراني هاي پرشور انقلابي ايشان عليه رژيم پهلوي در مشهد مي فرمايند: «فرياد جوش و خروش آقاي قاسمي در مدرسه سليمان خان مشهد هنوز در گوشم است.»(ادامه)
خاطرات آیت‌الله هاشمی؛ ۱۷ فروردین ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۶:
اخوى محمد، [معاون اجرایی رییس‏‌جمهور] آمد. گزارش سفرش به عربستان براى عمره را داد؛ میهمان آنها بوده. راجع به انتخابات [ریاست‏‌جمهوری] صحبت شد. به مضمون بيانيه [حزب]كارگزاران [سازندگی]، براى تأیيد آقاى [سیدمحمد] خاتمى انتقاد دارد كه زيادى از او تعريف شده و دربارة تقسيم ارزها و مسایل ديگر نيز حرف زد. (ادامه)
شمال نیوز : هر‌چند مقابله با کرونا در شهرستان سوادکوه با وجود محور ورودی استان و گردش‌پذیر‌بودن آن توان زیادی را از مدیران گرفت ولی تدبیر بحران سقوط سنگ در روستای پیت‌سرا هم مدیریت بحران مضاعفی را می‌طلبد..... ( گزارش عمران اکبرنژاد از آخرین وضعیت روستای پیت سرای سوادکوه ) از ضعف‌های مدیریت ستادی برای وضعیت روستای پیت‌سرا تا زندگی در کیمه و ناله فرزند خردسال از سرما !
شمال نیوز : هر‌چند مقابله با کرونا در شهرستان سوادکوه با وجود محور ورودی استان و گردش‌پذیر‌بودن آن توان زیادی را از مدیران گرفت ولی تدبیر بحران سقوط سنگ در روستای پیت‌سرا هم مدیریت بحران مضاعفی را می‌طلبد..... ( گزارش عمران اکبرنژاد از آخرین وضعیت روستای پیت سرای سوادکوه )(ادامه)
شمال نیوز : دکتر پناهی بیان داشت: بالاترین رکن تصمیم‌گیری و سیاست گزاری صندوق، مجمع عمومی است که تاکنون تمامی مجامع عمومی به‌طور منظم برگزارشده است .... توسعه صندوق موجب ارتقاء بهره‌وری می‌شود/ شفافیت حساب‌های صندوق موجب عملکرد مطلوب آن شده است / رضایتمندی اعضا از شفافیت عملکرد صندوق
شمال نیوز : دکتر پناهی بیان داشت: بالاترین رکن تصمیم‌گیری و سیاست گزاری صندوق، مجمع عمومی است که تاکنون تمامی مجامع عمومی به‌طور منظم برگزارشده است ....(ادامه)
شمال نیوز:
ماه صفر کوچه های شهرها و روستا های استان مازندران بوی حلیم نذری می گیرد آیینی که قدمتی ۲۰۰ ساله دارد و از ارادت مردم دیار علویان به اهل بیت(علیهم السلام) نشأت می گیرد. آیین حلیم پزی نمادی از ارادت مازندرانی ها به اهل بیت (ع)
شمال نیوز: ماه صفر کوچه های شهرها و روستا های استان مازندران بوی حلیم نذری می گیرد آیینی که قدمتی ۲۰۰ ساله دارد و از ارادت مردم دیار علویان به اهل بیت(علیهم السلام) نشأت می گیرد.(ادامه)
شمال نیوز : اضطراب درراه ماندگان و تشويش گرفتاران برف و كولاك جاده را فقط كساني درك مي كنند كه يكبار در چنين وضعيتي قرار گرفته و تجربه كرده اند كه پس از ساعت ها دست و پنجه نرم كردن با سرما و گرسنگي ، در اوج نا اميدي و ياس ، وقتي صداي تجهيزات برف روبي و يا ماشين آلات بازگشايي محورها را مي شنوند.... راهداري و حمل و نقل ايمن ؛ گامي به سوي توسعه پایدار(يادداشت)
شمال نیوز : اضطراب درراه ماندگان و تشويش گرفتاران برف و كولاك جاده را فقط كساني درك مي كنند كه يكبار در چنين وضعيتي قرار گرفته و تجربه كرده اند كه پس از ساعت ها دست و پنجه نرم كردن با سرما و گرسنگي ، در اوج نا اميدي و ياس ، وقتي صداي تجهيزات برف روبي و يا ماشين آلات بازگشايي محورها را مي شنوند....(ادامه)
شمال نیوز : رسالت شرکت شهرکهای صنعتی اجرا و تکمیل زیرساخت شهرکها و نواحي صنعتي بوده که در دولت تدبیر و امید، تعداد ۲۸۶ پروژه عمرانی با هزینه 444838 میلیون ریال انجام شده است..... اجرای 286 پروژه عمرانی شهرک های صنعتی مازندران در دولت تدبیر و امید+ مشروح
شمال نیوز : رسالت شرکت شهرکهای صنعتی اجرا و تکمیل زیرساخت شهرکها و نواحي صنعتي بوده که در دولت تدبیر و امید، تعداد ۲۸۶ پروژه عمرانی با هزینه 444838 میلیون ریال انجام شده است.....(ادامه)
روزشماری براي برگزاري مراسم تدفين مطبوعات کشور(يادداشت)
(ادامه)
برنامه مديريت اضطراری بار در توزيع برق مازندران اعلام شد
برنامه مديريت اضطراری بار شركت توزيع نیروی برق مازندران برای امروز اعلام شد.(ادامه)
برنامه مديريت اضطراری بار در توزيع برق مازندران اعلام شد
برنامه مديريت اضطراری بار شركت توزيع نیروی برق مازندران برای امروز و فردا اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : براساس قانون، حريم خط ساحلي به‌معناي عدم انجام هيچ‌گونه فعاليت در فاصله ۶۰ متري درياست. با اين حال، در سه دهه اخير سواحل درياي مازندران به طور كامل اشغال شده است..... 85 درصد سواحل مازندران در تصرف نهادهای دولتی!
شمال نیوز : براساس قانون، حريم خط ساحلي به‌معناي عدم انجام هيچ‌گونه فعاليت در فاصله ۶۰ متري درياست. با اين حال، در سه دهه اخير سواحل درياي مازندران به طور كامل اشغال شده است.....(ادامه)

احمد شیرزاد رفتارهای اخیر احمدی نژادی ها را بی ثمر و ناشی از نادیدن این واقعیت که توان موج آفرینی ندارند، دانست و گفت: بعید است با این سر وصداها تخفیفی در مجازات بقایی داده شود. احمدی نژاد و یارانش با بحران شنیده شدن و دیده شدن مواجه شده اند/ آتش زدن حکم بقایی اهانت به قوه قضاییه بود
احمد شیرزاد رفتارهای اخیر احمدی نژادی ها را بی ثمر و ناشی از نادیدن این واقعیت که توان موج آفرینی ندارند، دانست و گفت: بعید است با این سر وصداها تخفیفی در مجازات بقایی داده شود.(ادامه)
قطعی مقطعی برق در غرب مازندران به دلیل رعد و برق شدید
مدير روابط عمومي توزيع برق غرب مازندران از قطعی مقطعی برق در غرب استان به دلیل رعد و برق شدید خبرداد.(ادامه)
شمال نیوز : دردا و دريغا! كه معماي عشق شيعه را شرح و بيان نتوان كرد و اين راز سر به مهر بر دلهاي دلدادگان، بسيار سنگين و فرساينده است، بنابراين ما را در اين وادي عاشورا و محرم، با عرفان پست مدرن كاري نيست، چرا كه عرفان پست مدرن رويكردي انسان‌مدار و خداگريز است و .... از نجف آباد اصفهان تا بيت‌الشهداي كياپي در مازندران
شمال نیوز : دردا و دريغا! كه معماي عشق شيعه را شرح و بيان نتوان كرد و اين راز سر به مهر بر دلهاي دلدادگان، بسيار سنگين و فرساينده است، بنابراين ما را در اين وادي عاشورا و محرم، با عرفان پست مدرن كاري نيست، چرا كه عرفان پست مدرن رويكردي انسان‌مدار و خداگريز است و ....(ادامه)
عوارض‌ریختن‌مواد‌داغ در ظروف‌پلاستيكي یک‌بار‌مصرف
شمال نیوز : استفاده نامناسب از ظروف پلاستيكي یک بار مصرف براي سلامتي برای سلامتی زیانبار است. (ادامه)
کارمندان بخوانند: مصادیق تخلفات اداری
طبق ماده 8 قانون تخلفات اداري به قرار زير است: (ادامه)
۵۰ ثروتمند برتر دنیا در کجا زندگی می‌کنند؟
شمال نیوز : بیل گیتس، وارن بافت، مارک زاکربرگ، جرج سوروس، چارلز و دیوید کخ؛ در سطح چهره‌ها، آدم‌هایی که توانسته‌اند در 50 نفر اول فهرست ثروتمندترین میلیاردرها قرار بگیرند از نقاط مختلف جهان هستند.(ادامه)
احمدی نژاد:اگر مانع نمی‌شدند همه ثروت‌ها را تقسیم می‌کردم!
(ادامه)
با جهرمی وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات بیشتر آشنا شوید
(ادامه)
3 برابري مصرف برق مازندران در تابستان / مازندران واردكننده برق از استان‌هاي همجوار است
مديرعامل توزيع برق استان مازندران از حدود سه برابري مصرف برق مازندران در تابستان خبر داد و گفت: بيشترين مصرف برق در تابستان به دليل استفاده فراوان از كولر و اسپيلت است.(ادامه)
نشاء 37 هزار هكتار از مزارع برنج مازندران
37 هزار هكتار از مزارع برنج مازندران نشاكاری شد.(ادامه)
احمد توکلی: چندبرداشت کوتاه از مناظره دیروز
(ادامه)
تأمين و توزيع 295 هزار كيلوگرم بذر علوفه در مازندران
مدير شركت خدمات حمايتی سازمان جهاد كشاورزی مازندران از تامين و توزيع 295 هزار كيلوگرم انواع بذر علوفه در مازندران خبر داد.(ادامه)
اعلام قيمت انواع برنج مازندران
(ادامه)
مشاركت شهروندان ساروی در پاكيزگي شهر
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 69 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.