.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مامه بابا تیام به نظر با باشگاه استقلال به توافق رسیده. شایعه از ترکیه؛ تیام با استقلال بست
مامه بابا تیام به نظر با باشگاه استقلال به توافق رسیده.(ادامه)
حمایت شبکه های اجتماعی ایرانی از تحصیل کودکان افغان
شمال نیوز : موجي كه به راه افتاد تا آنجا پيش رفت كه وزير آموزش و پرورش هم با آن همراه شد. محمد بطحايي در توييتر خود نوشت: «تحصيل علم و دانش در هر شرايطي حق تمام افراد است، تلاش مي‌كنم تا دانش‌آموزان هيچ مليتي از مهر جا نمانند.»(ادامه)
مهدوی كيا در آستانه جدايی از هامبورگ
باشگاه هامبورگ قصد دارد تغييرات گسترده‌ای در كادرفنی تيم‌های پايه‌ای خود ايجاد خواهد كرد. (ادامه)
باهنر: رييس و اعضاي مجمع تشخيص مصلحت تا خرداد ماه تعيين تكليف ميشود
(ادامه)
شمال نیوز: قانونگذاران مجلس سنای آمریکا با 99 رأی مثبت و بدون هیچ رأی مخالف طرح تمدید 10 ساله قانون تحریم‌های ایران را تصویب کردند.

سنا طرح تمدید ده ساله قانون تحریم‌های ایران را تصویب کرد/ آیا اوباما طرح را امضا می کند؟(خبر)
شمال نیوز: قانونگذاران مجلس سنای آمریکا با 99 رأی مثبت و بدون هیچ رأی مخالف طرح تمدید 10 ساله قانون تحریم‌های ایران را تصویب کردند. (ادامه)
ترخيص وسايل نقليه توقيفی به مناسبت هفته ناجا
خودرو ها و موتورسيکلت های توقيفی در هفته ناجا ترخيص می شوند.(ادامه)
اجراي طرح آمايش مرحله 11 و صدور كارت اقامت براي اتباع خارجي
مديركل امور اتباع و مهاجرين خارجي استانداري مازندران گفت: طرح آمايش مرحله 11 به منظور تمديد كارت اقامت براي اتباع خارجي مقيم استان در حال انجام است.(ادامه)
وزیر امورخارجه که می‌گفت در ابتدای دولت یازدهم پول نقد زیادی در خزانه نبود، از بازگشت چندین میلیارد دلار بدهی خارجی به خزانه پس از توافق هسته‌ای خبر داد.

آمارهای جدید ظریف از اثرات مطلوب برجام و سرمایه‌های آزاد شده ایران/ تا مثقال آخر حقوقمان را در برجام خواهيم گرفت(خبر)
وزیر امورخارجه که می‌گفت در ابتدای دولت یازدهم پول نقد زیادی در خزانه نبود، از بازگشت چندین میلیارد دلار بدهی خارجی به خزانه پس از توافق هسته‌ای خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : پس از اقدام‌هاي برخي سدسازان و راه‌سازان در منطقه غار تاريخي اسپهبد خورشيد که تاکنون به تخريب آثار ارزشمند تاريخي منجر شده است، معدن‌کاران نيز به آنها پيوستند تا طلسم 1300 ساله استواري اين اثر بشکند..... دست‌اندازی به غار تاريخی «اسپهبد خورشيد» در سوادکوه
شمال نیوز : پس از اقدام‌هاي برخي سدسازان و راه‌سازان در منطقه غار تاريخي اسپهبد خورشيد که تاکنون به تخريب آثار ارزشمند تاريخي منجر شده است، معدن‌کاران نيز به آنها پيوستند تا طلسم 1300 ساله استواري اين اثر بشکند.....(ادامه)
20 نکته‌ای که باید برای رای دادن رعايت كنيد(يادداشت)
(ادامه)
ابهام در سرنوشت یارانه‌های ۹۵
(ادامه)
براي رفتن به عتبات در اربعين چه كنيم؟
تهيه گذرنامه اولين گام پس از تصميم گرفتن براي انجام پياده‌روي اربعين است. اقدامي كه امسال با جديت پيگيري مي‌شود و مسئولان ايراني و عراقي تأكيد كرده‌اند به هيچ عنوان اجازه خروج از كشور بدون داشتن گذرنامه را نمي‌دهند.(ادامه)
مجوز روحاني براي تمديد فعاليت ۸ مدير بازنشسته
(ادامه)
بنزين ۷۰۰ توماني چه زماني مي سوزد؟
معاون مديرعامل شرکت پالايش و پخش فرآورده نفتي در رابطه بنزين ۷۰۰ توماني گفت: از زمان تک‌نرخي شدن قيمت ميزان بنزين ۷۰۰ توماني در کارتهاي سوخت حدود ۱.۸ ميليارد ليتر بوده و در حال‌حاضر اين ميزان به يک ميليارد و ۲۰۰ ميليون ليتر رسيده است.(ادامه)
شناسایی متواریان مالیاتی کلید خورد
(ادامه)
شالیزارهای مازندران استرس آبی دارند
(ادامه)
نرخ عوارض خروج مسافر از مرزهاي کشور
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور ضمن ابلاغ احکام مالياتي قانون بودجه سال ۱۳۹۴ کل کشور، نرخ عوارض خروج مسافر از مرزهاي کشور را اعلام کرد.(ادامه)
تمدید دفترچه بیمه سلامت ایرانیان رایگان است
(ادامه)
مهناز افشار از مردم عذرخواهی کرد
مهناز افشار بازیگر سینمای ایران، بابت کیفیت پایین یکی از آثار اخیرش از مردم عذرخواهی کرد. (ادامه)
زمزمه های استیضاح وزیر راه
مسکن مهر که به گفته کارشناسان نزدیک به چند ده هزار میلیارد تومان سرمایه کشور را در ید قدرت خود گرفته بود، این روزها حال و روز خوبی ندارد. بعضی مواقع نام آن عوض می شود و برخی مواقع بی مهری های پیاپی مسئولین. شاید این نیز دلیل خوبی برای ورود کنندگان به پرونده استیضاح آخوندی باشد. اوضاع وزیر راه شاید از بی راهه ناخواسته استیضاح ورود کرده و او را تا آستانه بی وزارتی بکشاند.(ادامه)
اطلاعیه وزارت آمریکا درباره لغو تحریم ها
(ادامه)
احتمال تمديد مذاکرات تا روز سه‌شنبه
يک منبع ايراني در گفت‌وگو با ايتارتاس مي‌گويد احتمال تمديد مذاکرات هسته‌اي در سطح وزراي خارجه وجود دارد و طرفين در حال رايزني درباره آن هستند.(ادامه)
لغو ممنوعيت بازنشستگی پيش از موعد
هيات عمومي ديوان عدالت اداري مصوبه شوراي عالي اداري که بر اساس آن صدور احکام بازنشستگي پيش از موعد کارکنان دولت، ممنوع و در موارد استثنا به تاييد رييس‌جمهور منوط شده بود را ابطال کرد.(ادامه)
ظریف: من هم مانند کیهان به آمریکا مشکوک و بدبین هستم
(ادامه)
خدا كند مجلس وزير ارشاد را استيضاح كند!
كاش جنتي بتواند به مجلس كمك كند تا هردو طرف، بدون سقوط به ورطه سياه نمايي چهره نظام، يكديگر را استيضاح كنند... قطعا سينما بيش از مجلس، تشنه برپايي اين ميدان مواخذه و عيارسنجي است چرا كه ديگر دارد حوصله‌اش سر مي‌رود؛ بايد تكليفش را با وزيرش و مخالفان وزيرش، روشن كند.(ادامه)
تمديد ثبت‌نام ارشد و دکتراي دانشگاه آزاد
(ادامه)
سرمایه‌گذاری در کدام بازار بیشترین سود را دارد؟
تمامی سرمایه گذارانی که طی سه هفته گذشته اقدام به خرید طلا، سکه و دلار کرده اند، بیش از سرمایه گذاران در بورس سود بدست آورده اند. (ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های چهارشنبه
(ادامه)
جلسات «حلقه نه» برای مخالفت با فرهادی
(ادامه)
محورهای مسدود و محدودیت‌‌ها در کشور
محور هراز ، واقع در استان مازندران ، از 25 مهر لغايت 10 آبان ، از ساعت 22 الي 4 بامداد بغير از چهارشنبه ، پنج شنبه و جمعه و ايام تعطيلات رسمي ، به دليل اجراي عملیات نصب سيستم هاي روشنايي تونل شماره 4 ، مسدود و تردد از ساير محورهاي منتهي به شمال انجام مي گردد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 11 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.