.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نمایندگان موافق مصوبه تعطیلی شنبه‌ها آیا ـ خدای نخواسته ـ درپی آن بوده‌اند که با گرفتن تایید برخی از مراجع، شورای نگهبان را در اعلام مغایرت مصوبه با مبانی اسلامی یا قانون اساسی، تحت فشار قرار بدهند؟! از مجلس شورای اسلامی این انتظار نبود!/ دور زدن قانون با استفتاء از مراجع تقلید؟
نمایندگان موافق مصوبه تعطیلی شنبه‌ها آیا ـ خدای نخواسته ـ درپی آن بوده‌اند که با گرفتن تایید برخی از مراجع، شورای نگهبان را در اعلام مغایرت مصوبه با مبانی اسلامی یا قانون اساسی، تحت فشار قرار بدهند؟!(ادامه)
امروز صحن علنی مجلس شوراس اسلامی شاهد بحث داغ نمایندگان بر سر تعطیلی پنجشنبه و جمعه یا جمعه و شنبه بود اما رد نهایت تکلیف روزهای تعطیل در ایران روشن شد.
بالاخره تکلیف روزهای تعطیل روشن شد/ مجلس با تعطیلی جمعه و شنبه موافقت کرد
امروز صحن علنی مجلس شوراس اسلامی شاهد بحث داغ نمایندگان بر سر تعطیلی پنجشنبه و جمعه یا جمعه و شنبه بود اما رد نهایت تکلیف روزهای تعطیل در ایران روشن شد. (ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که روزهای جمعه و شنبه به عنوان تعطیلات پایان هفته باشد البته باید این مصوبه به تایید شورای نگهبان برسد.

با تصویب نمایندگان؛ شنبه‌ها تعطیل می‌شود
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که روزهای جمعه و شنبه به عنوان تعطیلات پایان هفته باشد البته باید این مصوبه به تایید شورای نگهبان برسد. (ادامه)
ALHG KD,C : نمایندگان در روزهای پایانی مجلس یازدهم در حالی لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته را در دستور کار قرار دادند که این لایحه در کمیسیون اجتماعی دستخوش تغییرات فراوانی شد و هنوز هم نتوانسته به نتیجه نهایی برسد. لایحه تغییر تعطیلات آخر هفته بار دیگر به نتیجه نرسید / مخالفت مجلس با کاهش ساعت کار زنان
ALHG KD,C : نمایندگان در روزهای پایانی مجلس یازدهم در حالی لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته را در دستور کار قرار دادند که این لایحه در کمیسیون اجتماعی دستخوش تغییرات فراوانی شد و هنوز هم نتوانسته به نتیجه نهایی برسد.(ادامه)
«بنابراین باید مجلس بر تعطیلی شنبه‌ها محکم بایستد و روز گذشته نیز در رای‌گیری‌ها شاهد بودیم که اکثریت مجلس موافق تعطیلی شنبه‌ها به عنوان دومین روز تعطیلات آخر هفته هستند؛ بنابراین فضا به این سمت است که تعطیلات آخر هفته جمعه و شنبه باشد.» رشیدی کوچی: مجلس پشت تعطیلی شنبه‌ها محکم بایستد
«بنابراین باید مجلس بر تعطیلی شنبه‌ها محکم بایستد و روز گذشته نیز در رای‌گیری‌ها شاهد بودیم که اکثریت مجلس موافق تعطیلی شنبه‌ها به عنوان دومین روز تعطیلات آخر هفته هستند؛ بنابراین فضا به این سمت است که تعطیلات آخر هفته جمعه و شنبه باشد.»(ادامه)
عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه تصمیمات ملی و اصلاح برخی رویه‌ها نیازمند انجام مباحثات علمی و عمیق است، گفت: پس از بررسی های دقیقی که صورت گرفت عیان شد،تغییر .... نظر دفتر آیت الله خامنه ای و ۳ تن از مراجع تقلید درباره تعطیلی شنبه / آیا تعطیلی شنبه تشبه با یهودیت محسوب می شود؟
عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه تصمیمات ملی و اصلاح برخی رویه‌ها نیازمند انجام مباحثات علمی و عمیق است، گفت: پس از بررسی های دقیقی که صورت گرفت عیان شد،تغییر ....(ادامه)
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد. شنبه‌ای که تکلیف تعطیلی شنبه‌ها را روشن کند هنوز نرسیده است!
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد.(ادامه)
مجلس شورای اسلامی هنوز هیچ مصوبه‌ای درباره کاهش ساعت کاری ادارات و افزایش تعطیلات پایان هفته نداشته است و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی مجلس موکول شد. تعطیلات آخر هفته و کاهش ساعت کاری ادارات همچنان بلاتکلیف ماند
مجلس شورای اسلامی هنوز هیچ مصوبه‌ای درباره کاهش ساعت کاری ادارات و افزایش تعطیلات پایان هفته نداشته است و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی مجلس موکول شد.(ادامه)
تعطیلی شنبه ها از کی اجرا می‌شود؟ شامل چه کسانی است؟
برای بسیاری از مردم این سوال مطرح شده است که تعطیلی شنبه ها از کی اجرا میشود؟ تعطیلی شنبه ها شامل چه کسانی میشود و یا تعطیلی شنبه ها تصویب شد؟ (ادامه)
مرد جوان که در پی اختلاف با همسرش، وی را به قتل رسانده و سپس خودسوزی کرده بود در حالی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد که پدرزنش برای او درخواست قصاص کرد. درخواست پدرزن برای قصاص دامادش
مرد جوان که در پی اختلاف با همسرش، وی را به قتل رسانده و سپس خودسوزی کرده بود در حالی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد که پدرزنش برای او درخواست قصاص کرد.(ادامه)
شمال نیوز : از سال ۱۳۹۰ مسئله زباله و پسماند در سر زبان‌ها افتاد و اگر در گذشته مورد توجه جدی مسئولان قرار می‌گرفت شاید به بحران تبدیل نمی‌شد؛ وقتی از  .... تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان !/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
شمال نیوز : از سال ۱۳۹۰ مسئله زباله و پسماند در سر زبان‌ها افتاد و اگر در گذشته مورد توجه جدی مسئولان قرار می‌گرفت شاید به بحران تبدیل نمی‌شد؛ وقتی از ....(ادامه)
ارقام جدید نشان می دهد که تقریباً ۱۴ درصد از کل خانه ها در ژاپن خالی هستند – اما این مازاد املاک و مستغلات باعث جلب توجه خارجی ها شده است. ۹ میلیون خانه خالی در ژاپن!
ارقام جدید نشان می دهد که تقریباً ۱۴ درصد از کل خانه ها در ژاپن خالی هستند – اما این مازاد املاک و مستغلات باعث جلب توجه خارجی ها شده است.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی موج سفرهای تعطیلات سه روزه به استان مازندران آغاز شد که متولیان فرهنگی و هنری مازندران هنوز هیچ برنامه فرهنگی و یا هنری را برای انبوه مسافرانی که به استان میایند ، ارائه نکرده اند ! مسافران در راه ؛ متولیان فرهنگی مازندران در خواب !
شمال نیوز : در حالی موج سفرهای تعطیلات سه روزه به استان مازندران آغاز شد که متولیان فرهنگی و هنری مازندران هنوز هیچ برنامه فرهنگی و یا هنری را برای انبوه مسافرانی که به استان میایند ، ارائه نکرده اند !(ادامه)
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا گفت: سواستفاده مجرمان سایبری از ایام تعطیلات چند روزه کشور با افزایش ارسال لینک های آلوده تهدیدی بر علیه امنیت سایبری هموطنان است. کلاهبرداری سایبری با ارسال پیامک «دریافت کالابرگ»
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا گفت: سواستفاده مجرمان سایبری از ایام تعطیلات چند روزه کشور با افزایش ارسال لینک های آلوده تهدیدی بر علیه امنیت سایبری هموطنان است.(ادامه)
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به نظر می‌رسد که آخرین جمع‌بندی کمیسیون و امضایی که دوستان کردند بر مبنای تعطیلات روز شنبه است و احتمالا گزارش کمیسیون به عنوان تعطیلات روز شنبه به هیات و برای صحن ارسال خواهد شد. آخرین جمع‌بندی احتمالی کمیسیون اجتماعی توافق برای تعطیلی شنبه‌هاست
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به نظر می‌رسد که آخرین جمع‌بندی کمیسیون و امضایی که دوستان کردند بر مبنای تعطیلات روز شنبه است و احتمالا گزارش کمیسیون به عنوان تعطیلات روز شنبه به هیات و برای صحن ارسال خواهد شد.(ادامه)
​ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، درباره آخرین وضعیت افزایش تعطیلات پایان هفته و تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه، گفت: این لایحه از جلسه علنی به کمسیون ارجاع داده شده بود که با حضور هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران مورد ارزیابی قرار گرفت. پنجشنبه تعطیل می‌شود یا شنبه؟
​ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، درباره آخرین وضعیت افزایش تعطیلات پایان هفته و تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه، گفت: این لایحه از جلسه علنی به کمسیون ارجاع داده شده بود که با حضور هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران مورد ارزیابی قرار گرفت.(ادامه)
تعطیلی پنجشنبه‌ ها شامل بانک ها هم می‌شود؟
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت:هنوز مشخص نیست که آیا بانک‌ها نیز شامل تعطیلی پنجشنبه‌ها می‌شوند یا خیر.(ادامه)
مصوبه مزد کارگران در سال ۱۴۰۲ ابلاغ شده و دستمزد فروردین آنها باید بر اساس معیارهای جدید محاسبه و پرداخت شود.دامنه مزد قانونی کارگران در سال جاری از ۷ تا ۵۰ میلیون تومان تعیین شده است و کارگران بنا به وضعیت شغلی و خانوادگی، مشمول دریافت ارقام بالاتری به‌عنوان مزد مبنا و حداقل مزد خواهند بود. اولین مزد ۱۴۰۳ کارگران چقدر است؟
مصوبه مزد کارگران در سال ۱۴۰۲ ابلاغ شده و دستمزد فروردین آنها باید بر اساس معیارهای جدید محاسبه و پرداخت شود.دامنه مزد قانونی کارگران در سال جاری از ۷ تا ۵۰ میلیون تومان تعیین شده است و کارگران بنا به وضعیت شغلی و خانوادگی، مشمول دریافت ارقام بالاتری به‌عنوان مزد مبنا و حداقل مزد خواهند بود.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس اتاق ایران در نامه‌های جداگانه به دفتر مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهوری و رئیس مجلس، برنامه‌ریزی و همراهی برای مطابق سازی تعطیلات آخر هفته با تعطیلات جهانی را خواستار شد. روز شنبه به‌عنوان روز دوم تعطیلات رسمی انتخاب شود / خسارت ۸.۳ میلیارد دلاری در انتظار ایران
شمال نیوز : رئیس اتاق ایران در نامه‌های جداگانه به دفتر مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهوری و رئیس مجلس، برنامه‌ریزی و همراهی برای مطابق سازی تعطیلات آخر هفته با تعطیلات جهانی را خواستار شد.(ادامه)
اتاق بازرگانی تهران در بیانیه‌ای در مورد افزودن روز پنجشنبه (به جای شنبه) به تعطیلات پایان هفته عنوان کرد که تصمیمی گرفته شده که نشانه عدم باور قلبی و ذهنی به بخش خصوصی است. مخالفت اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها به جای شنبه‌ها
اتاق بازرگانی تهران در بیانیه‌ای در مورد افزودن روز پنجشنبه (به جای شنبه) به تعطیلات پایان هفته عنوان کرد که تصمیمی گرفته شده که نشانه عدم باور قلبی و ذهنی به بخش خصوصی است.(ادامه)
یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت که در صورت تصویب قانون افزایش تعطیلات آخر هفته، بانک‌ها نیز مشمول این قانون می‌شوند. بانک‌ها در چه صورتی پنحشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت که در صورت تصویب قانون افزایش تعطیلات آخر هفته، بانک‌ها نیز مشمول این قانون می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نظر ما تعطیلی پنج‌شنبه و جمعه است چون معتقد هستیم مناسک دینی، سبک زندگی و فرهنگ اسلامی ایران اقتضا می‌کند با درک درستی از ارزش زمانی و نگاه فرهنگی و اصالت دادن به بحث فرهنگ شاهد تعطیلی پنج‌شنبه و جمعه باشیم. تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل بانک‌ها نمی‌شود / تعطیلی نهادهای نظامی با تصمیم ستاد کل است
شمال نیوز : نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نظر ما تعطیلی پنج‌شنبه و جمعه است چون معتقد هستیم مناسک دینی، سبک زندگی و فرهنگ اسلامی ایران اقتضا می‌کند با درک درستی از ارزش زمانی و نگاه فرهنگی و اصالت دادن به بحث فرهنگ شاهد تعطیلی پنج‌شنبه و جمعه باشیم.(ادامه)
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از افزایش تعطیلات رسمی هفتگی به ۲ روز و کاهش ۴ ساعته کار کارکنان با تصویب این کمیسیون خبر داد.
کاهش ساعات کاری هفته به ۴۰ ساعت/ پنجشنبه‌ها تعطیل شد
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از افزایش تعطیلات رسمی هفتگی به ۲ روز و کاهش ۴ ساعته کار کارکنان با تصویب این کمیسیون خبر داد. (ادامه)
 زمان واریز و برداشت یارانه نقدی فروردین ماه 1403 مشخص شد. واریز یارانه عیدانه یک میلیون تومانی فردا ۲۳ فروردین
زمان واریز و برداشت یارانه نقدی فروردین ماه 1403 مشخص شد.(ادامه)
نشریه تایمز اسرائیل به نقل از مقامات اسرائیلی گزارش داد که پاسخ ایران پیش از عید فطر انجام نخواهد شد و شامل هدف گرفتن پایگاه‌های نظامی و مراکز راهبردی و نه غیرنظامی می‌شود. پاسخ ایران به بعد از عید فطر موکول خواهد شد / تهران اماکن نظامی و استراتژیک را هدف قرار خواهد داد، نه مکان‌های غیرنظامی
نشریه تایمز اسرائیل به نقل از مقامات اسرائیلی گزارش داد که پاسخ ایران پیش از عید فطر انجام نخواهد شد و شامل هدف گرفتن پایگاه‌های نظامی و مراکز راهبردی و نه غیرنظامی می‌شود.(ادامه)
«آقای رییسی مشخص نکرده منظورشان از حداکثر ۱۰ روز، حداکثر ۱۰ روز کاری است یا ۱۰ روز عادی؟ یعنی سه روز تعطیل پیش رو را هم شامل می‌شود و آخر هفته آتی منتشر باشیم یا این سه روز کسر می‌شود و تا اواسط هفته انتظار بکشیم؟»
آقای رییس جمهور! 10 روز کاری یا 10 روز عادی؟!/ با تعطیلات سه روزه یا بی‌ آنها؟
«آقای رییسی مشخص نکرده منظورشان از حداکثر ۱۰ روز، حداکثر ۱۰ روز کاری است یا ۱۰ روز عادی؟ یعنی سه روز تعطیل پیش رو را هم شامل می‌شود و آخر هفته آتی منتشر باشیم یا این سه روز کسر می‌شود و تا اواسط هفته انتظار بکشیم؟» (ادامه)
رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ویژه تعطیلات عید فطر در جاده‌های استان خبر داد. محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات عید فطر درمازندران
رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ویژه تعطیلات عید فطر در جاده‌های استان خبر داد.(ادامه)
رسانه‌های صهیونیستی در گزارش‌هایی به نقل از قطر ادعا کردند که احتمال اعلام آتش‌بس در روز عید فطر بالاست. احتمال آتش‌بس در غزه در عید فطر
رسانه‌های صهیونیستی در گزارش‌هایی به نقل از قطر ادعا کردند که احتمال اعلام آتش‌بس در روز عید فطر بالاست.(ادامه)
رییس پلیس آگاهی پایتخت از آدم‌ربایی ۱۰ میلیون دلاری تاجر پولدار در غرب تهران خبر داد و گفت: فرد ربوده شده با تلاش‌های شبانه‌روزی کارآگاهان آزاد شد. آدم‌ربایی ۱۰ میلیون دلاری مرد تاجر
رییس پلیس آگاهی پایتخت از آدم‌ربایی ۱۰ میلیون دلاری تاجر پولدار در غرب تهران خبر داد و گفت: فرد ربوده شده با تلاش‌های شبانه‌روزی کارآگاهان آزاد شد.(ادامه)
شمال نیوز: به دنبال اثبات تخلفات یک هلدینگ گردشگری، در تخریب جنگل؛ مدیر مجموعه گردشگری الیمالات نور به علت ... دستگیری مدیر مجموعه گردشگری الیمالات نور / ماجرا چیست؟
شمال نیوز: به دنبال اثبات تخلفات یک هلدینگ گردشگری، در تخریب جنگل؛ مدیر مجموعه گردشگری الیمالات نور به علت ...(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 108 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.164 seconds.