.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هواپیمای شخصی متعلق به رئیس جمهور سابق آمریکا در هنگام فرود در فرودگاه بین‌المللی فلوریدا، دچار سانحه شد. هواپیمای شخصی ترامپ در فرودگاه فلوریدا دچار سانحه شد
هواپیمای شخصی متعلق به رئیس جمهور سابق آمریکا در هنگام فرود در فرودگاه بین‌المللی فلوریدا، دچار سانحه شد.(ادامه)
عکس / اولین تصویر سحر دولتشاهی پس از جدایی از همایون شجریان در کنار پیمان معادی
صبح امروز بود که همایون شجریان با انتشار پستی در اینستاگرام، خبر جدایی‌اش از سحر دولتشاهی را تایید کرد. پس از این بود که یک عکس از پشت صحنه سریال افعی تهران از سحر دولتشاهی پس از جدایی از همایون شجریان در کنار پیمان معادی نیز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد؛ عکسی که گویا ساعاتی پیش گرفته شده است.(ادامه)
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است.
نامه شورای نگهبان کیفرخواستی علیه نهاد ریاست‌جمهوری بود/ شورا مرا به تعجیل در اجرای برجام متهم کرده/رؤسای‌جمهور آینده بدانند دیگر حتی آنان آزادی سیاسی ندارند و به جای قانون اساسی باید تابع شورای نگهبان باشند
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است. (ادامه)
به گفته مسئولان، نه تنها فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث بلکه تمام خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است. خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است؟
به گفته مسئولان، نه تنها فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث بلکه تمام خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است.(ادامه)
خبر خوشحال‌کننده برای هواداران «زخم کاری» فصل ۳ و ۴ زخم کاری با هم پخش می شود
خبر خوشحال‌کننده برای هواداران «زخم کاری»(ادامه)
شهربانو منصوریان چندی پیش در مراسم تجلیل از ورزشکاران با حرکت سر و دستانش اقدام به ترک جایگاه کرد که این رفتار وی بازخورد تندی داشت. شهربانو منصوریان رفتار زشتش را توجیه کرد
شهربانو منصوریان چندی پیش در مراسم تجلیل از ورزشکاران با حرکت سر و دستانش اقدام به ترک جایگاه کرد که این رفتار وی بازخورد تندی داشت.(ادامه)
وکیل مرحومه زهره فکور صبور از محکومیت قطعی عامل فشار روانی و اخلاقی به موکل خود خبر داد و گفت: این فرد به ۴ سال و یک روز حبس، استرداد ۲ کیلو طلا و تحمل شلاق محکوم شده است جزئیات دستگیری فرد مرتبط با فوت زهره فکور صبور
وکیل مرحومه زهره فکور صبور از محکومیت قطعی عامل فشار روانی و اخلاقی به موکل خود خبر داد و گفت: این فرد به ۴ سال و یک روز حبس، استرداد ۲ کیلو طلا و تحمل شلاق محکوم شده است(ادامه)
شیخ اعتدال که چند وقتی است روی مسئله مشارکت و حمایت مردمی متمرکز شده، بهتر می‌داند که کارنامه او و دولتش نقش بسزایی در ایجاد نارضایتی‌هایی دارد که فضای سیاسی را به یخ‌زدگی و بی‌تفاوتی دچار کرده و هر اندازه که سعی کند با توسل به پروپاگاندا پروژه ترمیم چهره خود را پیش ببرد، موثر واقع نخواهد شد. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!(يادداشت)
شیخ اعتدال که چند وقتی است روی مسئله مشارکت و حمایت مردمی متمرکز شده، بهتر می‌داند که کارنامه او و دولتش نقش بسزایی در ایجاد نارضایتی‌هایی دارد که فضای سیاسی را به یخ‌زدگی و بی‌تفاوتی دچار کرده و هر اندازه که سعی کند با توسل به پروپاگاندا پروژه ترمیم چهره خود را پیش ببرد، موثر واقع نخواهد شد.(ادامه)
وقتی بایدن می گوید؛ ما کشوری مستبد نیستیم به روایت تصویر!
(ادامه)
برنامه «زودیاک» از دید بهنام تشکر سناریوی جذاب و متفاوتی دارد، برای همین وقتی از او برای حضور در این برنامه دعوت شد، تصمیم گرفت با این گروه همراهی و همکاری کند. به این مناسبت این گفت‌وگو با او را بخوانید. بهنام تشکر: تلویزیون باید برای همه اقشار مردم برنامه بسازد، نه فقط برای عده‌ای خاص
برنامه «زودیاک» از دید بهنام تشکر سناریوی جذاب و متفاوتی دارد، برای همین وقتی از او برای حضور در این برنامه دعوت شد، تصمیم گرفت با این گروه همراهی و همکاری کند. به این مناسبت این گفت‌وگو با او را بخوانید.(ادامه)
سخنگوی قوه قضائیه از نقض حکم اعدام بابک زنجانی و تبدیل آن به حبس خبر داد. حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد
سخنگوی قوه قضائیه از نقض حکم اعدام بابک زنجانی و تبدیل آن به حبس خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و .... اعوجاج مدیریتی عامل ناکامی مازندران/ ضرورت ترمیم بافت مدیریتی استان !
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و ....(ادامه)
 « جامعه انتظار دارد رویکرد قوای سه‌گانه و نهادها و دستگاه‌های رسمی، همچون رهبر انقلاب فراخ‌تر و از ابعاد وسیع‌تری برخوردار باشد. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!(يادداشت)
« جامعه انتظار دارد رویکرد قوای سه‌گانه و نهادها و دستگاه‌های رسمی، همچون رهبر انقلاب فراخ‌تر و از ابعاد وسیع‌تری برخوردار باشد.(ادامه)
معاون رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در غزه بامداد شنبه گفت: امروز پاسخ رسمی دشمن صهیونیستی را در خصوص پیشنهاد جدید برای مذاکرات دریافت کردیم. حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
معاون رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در غزه بامداد شنبه گفت: امروز پاسخ رسمی دشمن صهیونیستی را در خصوص پیشنهاد جدید برای مذاکرات دریافت کردیم.(ادامه)
بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته هلیوم فری جهان با کیفیت تصویر بالا مجهز شد. بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته هلیوم فری جهان با کیفیت تصویر بالا مجهز شد.(ادامه)
اولین عکس از محل برخورد ریزپرنده به پایگاه هشتم شکاری اصفهان
صبح امروز چند ریزپرنده در حریم هوایی اصفهان و تبریز توسط پدافند هوایی مورد انهدام قرار گرفتند و هیچ‌گونه خسارتی به اماکن نظامی و غیرنظامی وارد نشد.(ادامه)
تصویر جعلی رسانه اسرائیلی از حمله به پایگه نظامی در ایران
تصویر جعلی رسانه اسرائیلی اورشلیم پست از اصفهان، مربوط به دو سال قبل و غزه است.(ادامه)
حسن عابدینی در صفحه شخصی خودش روایتی را از بعد دیدار با سردار حاجی زاده به تصویر کشیده است.
در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک هایی استفاده شد؟
حسن عابدینی در صفحه شخصی خودش روایتی را از بعد دیدار با سردار حاجی زاده به تصویر کشیده است. (ادامه)
مفسر امور ترکیه و مسائل غرب آسیا در پستی با انتشار قالی دست‌بافت و پرنقش و نگار ایرانی با اشاره به نبوغ و صبر راهبردی ایران تهدیدات روانی صهیونیست‌ها را به تمسخر گرفت. واکنش معنادار تحلیلگر ترکیه‌ای ازنبوغ ایرانی مقابل هیاهوی اسرائیل
مفسر امور ترکیه و مسائل غرب آسیا در پستی با انتشار قالی دست‌بافت و پرنقش و نگار ایرانی با اشاره به نبوغ و صبر راهبردی ایران تهدیدات روانی صهیونیست‌ها را به تمسخر گرفت.(ادامه)
«عبدالباری عطوان» از تحلیلگران جهان عرب با رد ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر ساقط کردن ۹۹ درصد از پهپادها و موشک‌های شلیک شده ایران،به ۵ دلیل اشاره کرد که تل آویو نتوانست این موشک و پهپادها را ساقط کند. ۵ دلیل برای اینکه حمله ایران به اسرائیل مؤثر بود
«عبدالباری عطوان» از تحلیلگران جهان عرب با رد ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر ساقط کردن ۹۹ درصد از پهپادها و موشک‌های شلیک شده ایران،به ۵ دلیل اشاره کرد که تل آویو نتوانست این موشک و پهپادها را ساقط کند.(ادامه)
مدیرکل هیأت مرکزی گزینش گفت: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری باید نسبت به تکمیل کاربرگ‌های مورد درخواست اقدام کنند. پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش چه اقداماتی انجام دهند؟
مدیرکل هیأت مرکزی گزینش گفت: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری باید نسبت به تکمیل کاربرگ‌های مورد درخواست اقدام کنند.(ادامه)
موشک های بالستیک شلیک شده به اسرائیل دارای کلاهک بارانی بودند (+عکس)
موشک‌ های بالستیک مجهزبه کلاهک بارانی از چندین و چند نوع دکوی نیز بهره می‌برند تا در فاز پایانی مسیر خود، با رهاسازی این دکوی‌ها، سامانه‌های پدافندی ضدموشکی را فریب دهند.(ادامه)
رسانه های اسراییلی تاثیر شهادت اعضای خانواده «اسماعیل هنیه» بر تحولات غزه را مورد بررسی قرار داده‌اند. ارزیابی تاثیر شهادت فرزندان هنیه بر مذاکرات فلسطینی‌ها
رسانه های اسراییلی تاثیر شهادت اعضای خانواده «اسماعیل هنیه» بر تحولات غزه را مورد بررسی قرار داده‌اند.(ادامه)
حضور خبرساز پناهیان در جلسه اقتصادی دولت رئیسی+ عکس
حضور غیرمنتظره علیرضا پناهیان در نشست فعالان و صاحب نظران اقتصادی با رئیس جمهور سوژه عکاسان شد که تصویر آن را در ادامه مشاهده خواهید کرد.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
عکس / حضور کاظم صدیقی در نماز جمعه امروز تهران
کاظم صدیقی در نماز جمعه امروز تهران پس از حواشی اخیر حضور یافت و تصویر آن توسط عکاسان به ثبت رسید./ایلنا(ادامه)
عکسی از چهارمین تروریست به هلاکت رسیده در حمله تروریستی راسک و چابهار
در پی حمله تروریستی جیش الظلم به مقرهای نظامی در راسک و چابهار ۱۸ نفر از تروریست ها به هلاکت رسیدند. خبرگزاری فارس، تصویر چهارمین تروریست گروگان‌گیر در چابهار که با جلیقهٔ انتحاری به هلاکت رسید را منتشر کرده است.(ادامه)
تصویر کودک بلوچ که در حملات تروریستی مجروح شده
تصویر کودک بلوچ که در حملات تروریستی موسوم به گروهک جیش‌الظلم مجروح شده است(ادامه)
اولین تصویر از پیکر مطهر شهید القدس "محسن صداقت"
اولین تصویر از پیکر مطهر شهید القدس محسن صداقت(شهید ساختمان کنسولگری ایران‌در دمشق سوریه) در معراج شهدای تهران را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
اولین تصویر از پیکر شهید القدس "سید مهدی جلادتی"
اولین تصویر از پیکر مطهر شهید القدس سید مهدی جلادتی (شهید ساختمان کنسولگری ایران‌در دمشق سوریه) در معراج شهدای تهران را مشاهده کنید.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 219 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.264 seconds.