.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت

شمال نیوز: دمدمه‌های غروب بود که صفوف نماز در حیاط تشکیل شد؛ رهبر معظم انقلاب با همان نشاط و صلابت و تبسم شیرین همیشگی وارد شدند و یکی‌یکی با شاعران پیشکسوت سلام و احوال‌پرسی کردند. شعرخوانی 15 شاعر جوان برای نخستین بار/ تذکر رهبر انقلاب به رئیس دفترشان/ شعرخوانی بانوی اوکراینی در مدح ایران (خبر)
شمال نیوز: دمدمه‌های غروب بود که صفوف نماز در حیاط تشکیل شد؛ رهبر معظم انقلاب با همان نشاط و صلابت و تبسم شیرین همیشگی وارد شدند و یکی‌یکی با شاعران پیشکسوت سلام و احوال‌پرسی کردند. (ادامه)
شمال نيوز : توصیفی از احوال شهدای اطلاعات و عمليات می كرد و هر چند لحظه یکبار، آهی از سر فراغ و جدایی می كشيد و به قول ما مازندرانی ها “نوازش می داد” یا اینکه برای شان “مویه خوانی” می کرد. می ترسم، تشییع جنازه ام شلوغ شود
شمال نيوز : توصیفی از احوال شهدای اطلاعات و عمليات می كرد و هر چند لحظه یکبار، آهی از سر فراغ و جدایی می كشيد و به قول ما مازندرانی ها “نوازش می داد” یا اینکه برای شان “مویه خوانی” می کرد.(ادامه)
شمال نیوز: پیکر عضو شورای شهر ساری و فرزندانش با حضور مسئولين و مردم خواهد شد.این مراسم از ساعت ... زمان تشيیع اجساد مرحوم بهروش و فرزندانش اعلام شد
شمال نیوز: پیکر عضو شورای شهر ساری و فرزندانش با حضور مسئولين و مردم خواهد شد.این مراسم از ساعت ...(ادامه)
در پی اعدام 3 نفر به جرم تجاوز به عنف، اغفال زنان و دختران و منافی عفت، سرکرده اعدام شده ها را به نحو قابل توجهی تشيیع و در گلزار شهدائی که در حال بهسازی بوده و در چند متری سردار شهیدان استان دفن نمودند ... چرا ارزشها کم رنگ شدند؟ / متجاوزان كجا دفن شدند!
در پی اعدام 3 نفر به جرم تجاوز به عنف، اغفال زنان و دختران و منافی عفت، سرکرده اعدام شده ها را به نحو قابل توجهی تشيیع و در گلزار شهدائی که در حال بهسازی بوده و در چند متری سردار شهیدان استان دفن نمودند ...(ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.212 seconds.