.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مردمانِ امروزیم با نیازهای نوآمد و‌ به‌روز شده و احتیاجاتی که نو به نو تغییر می کند. با این همه، خداوند تابلویی فرانگاهمان گذاشته است از گذشته‌های دور که تا آینده های دور هم افق گشاست. چگونه حسینی باشیم(يادداشت)
مردمانِ امروزیم با نیازهای نوآمد و‌ به‌روز شده و احتیاجاتی که نو به نو تغییر می کند. با این همه، خداوند تابلویی فرانگاهمان گذاشته است از گذشته‌های دور که تا آینده های دور هم افق گشاست.(ادامه)
شب و روز عاشورا بنا بر سنت تاریخی، متعلق به امام حسین (ع) سرور و سالار شهیدان است و راویان به وقایع آن روز بزرگ می‌پردازند؛ اما در روز عاشورا در کربلا چه گذشت؟ روایت کامل و دقیقِ واقعه عاشورا را به ترتیب زمان و لحظات دردآور شهادت یاران حسین (ع) در «تابناک» بازخوانی می‌کنیم. بازخوانی حادثه عظیم عاشورا / روایت شهادت تک تک یاران امام حسین در دشت کربلا
شب و روز عاشورا بنا بر سنت تاریخی، متعلق به امام حسین (ع) سرور و سالار شهیدان است و راویان به وقایع آن روز بزرگ می‌پردازند؛ اما در روز عاشورا در کربلا چه گذشت؟ روایت کامل و دقیقِ واقعه عاشورا را به ترتیب زمان و لحظات دردآور شهادت یاران حسین (ع) در «تابناک» بازخوانی می‌کنیم. (ادامه)
استاندار: به وجود بانوان كارآفرين مازندران افتخار مي كنيم
(ادامه)
تخریب قبور ائمه اطهار(ع) در بقیع, سند مظلومیت شیعه است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر با بیان اینکه تخریب قبور ائمه اطهار(ع) در بقیع, سند مظلومیت شیعه در همه اعصار است گفت: این عمل ننگین از سوی وهابیون نشان از كينه توزی با اهل بيت(ع) و تشيع بوده است.(ادامه)
نگاه امام خمینی به قیام عاشورا؛ هم عارفانه هم فقيهانه(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : نیمه های شب از خواب بیدار شدم، صدایی آرام شبیه به گریه کردن به گوشم خورد. ترسیدم، دنبال صدا را گرفتم. صدا از توی آشپزخانه بود، کمی شبیه به صدای بابا بود. دیدم بابا گوشه آشپزخانه نشسته، تنش می لرزه و داره گریه می کنه. رفتم بغلش کردم و گفتم: بابا! چرا گریه می کنی؟ دوباره بغضش ترکید.... از رزمندگی در لشکر25 کربلا تا شهادت در سرکنسولگری+ تصاویر
شمال نیوز : نیمه های شب از خواب بیدار شدم، صدایی آرام شبیه به گریه کردن به گوشم خورد. ترسیدم، دنبال صدا را گرفتم. صدا از توی آشپزخانه بود، کمی شبیه به صدای بابا بود. دیدم بابا گوشه آشپزخانه نشسته، تنش می لرزه و داره گریه می کنه. رفتم بغلش کردم و گفتم: بابا! چرا گریه می کنی؟ دوباره بغضش ترکید....(ادامه)
رييس خانه مطبوعات مازندران داغدار شد
رييس خانه مطبوعات مازندران و مدیر مسئول روزنامه های دیار سبز و نهضت شمال در غم از دست دادن پدر بزرگ گرامیش داغدار شد .(ادامه)
«درباره شهادت حضرت فاطمه(س) بالاخره 75 روز بعد از رحلت صحیح است یا 95؟ رهبر عالی قدر پاسخ واقعا حکیمانه ای دادند و فرمودند: برای شما چه فرقی می کند کدامیک صحیح باشد خداوند خواست که مردم بیشتر به یاد مادر ما باشند و بیشتر برای مادر ما عزاداری و بیان فضائل ایشان را بکنند.» فاطميه اول يا دوم؟/ نظر رهبرانقلاب درباره تاریخ شهادت حضرت زهرا(س)
«درباره شهادت حضرت فاطمه(س) بالاخره 75 روز بعد از رحلت صحیح است یا 95؟ رهبر عالی قدر پاسخ واقعا حکیمانه ای دادند و فرمودند: برای شما چه فرقی می کند کدامیک صحیح باشد خداوند خواست که مردم بیشتر به یاد مادر ما باشند و بیشتر برای مادر ما عزاداری و بیان فضائل ایشان را بکنند.»(ادامه)
زندگانی امام رضا (ع) / از ولادت تا شهادت(ديدگاه)
(ادامه)
شمال نیوز: حمزه خوشرو رئيس ستاد انتخاباتي دكتر روحاني در شهرستان نكا ، دعوت حق را لبيك گفت و به ديار باقي شتافت .
حمزه خوشرو از يادگاران دفاع مقدس به ديار حق شتافت
شمال نیوز: حمزه خوشرو رئيس ستاد انتخاباتي دكتر روحاني در شهرستان نكا ، دعوت حق را لبيك گفت و به ديار باقي شتافت . (ادامه)
پیکر حجت الاسلام شیخ غلام ابراهیمی ظهر امروز بر روی دستان پرمهر مردم تشيع شد . پیکرحجت الاسلام ابراهیمی درنكا تشییع شد
پیکر حجت الاسلام شیخ غلام ابراهیمی ظهر امروز بر روی دستان پرمهر مردم تشيع شد .(ادامه)
شمال نیوز : دکتر مختاری مازندرانی سرانجام در سال۱۳۸۲ جهت ادامه تحصیل به کشور انگلستان اعزام شدند و در کنار فعالیت های فرهنگی و تبلیغی، سال ۱۳۸۶ موفق به اخذ مدرک دکترا در رشته فلسفه غرب (شاخه هرمنوتیک) از دانشگاه دورهام انگلستان شده و به فضل الهی پس از بازگشت به کشور عزیز ایران و با ورود به حوزه علمیه قم .... سعادت ملتهای آزاده و مسلمان، در گرو وحدت و تقریب میان آنها می باشد
شمال نیوز : دکتر مختاری مازندرانی سرانجام در سال۱۳۸۲ جهت ادامه تحصیل به کشور انگلستان اعزام شدند و در کنار فعالیت های فرهنگی و تبلیغی، سال ۱۳۸۶ موفق به اخذ مدرک دکترا در رشته فلسفه غرب (شاخه هرمنوتیک) از دانشگاه دورهام انگلستان شده و به فضل الهی پس از بازگشت به کشور عزیز ایران و با ورود به حوزه علمیه قم ....(ادامه)

نگاهی به زندگی امام ششم شیعیان امام صادق(ع)چگونه زیست و شهید شد؟ /(يادداشت)
نگاهی به زندگی امام ششم شیعیان(ادامه)
وزير کشور چگونه از مراسم بدرقه شهدا برگشت؟+عکس
وزير کشور بعد از بازگشت از مراسم تشيع پيکر شهدا، مجبور به سوار شدن بر ترک موتور شد.وزير کشور در حالي مراسم وداع با شهدا را ترک کرد که به علت جلسه مهم خود مجبور به استفاده از موتور سيکلت شد .(ادامه)
80 درصد از مدافعان «بشار اسد» ایرانی اند!
رسانه های مخالف حكومت سوريه با انتشار گزارشی مدعی شدند كه بيش از 80 درصد از مدافعان «بشار اسد» را ایرانی ها و شهروندانی از افغانستان تشکیل می دهند.(ادامه)
نحوه دفن فوت شدگان ايراني در مكه +عکس
(ادامه)
تشيع پيکر مادر شهيد عباس بابايی+تصاوير
(ادامه)
مدیرکل ارشاد مازندران وضعیت فرهنگ و هنر را برای استاندارتشریح کرد
(ادامه)
 تحولات سیاسی و اجتماعی کشورما نشان می دهد که در فاصله دو قرن گذشته خالی از حب و بغض به قضایای تاریخی، یگانه حافظ منافع واقعی ملت ایران و نگهدارنده ارزشهاي ملی و اسلامی در برابرهجوم سازمان یافته و بی اساس فرهنگی و تاریخی و اقتصادی بیگانگان و... سیری در جریان روشنفکری و مشروطه
تحولات سیاسی و اجتماعی کشورما نشان می دهد که در فاصله دو قرن گذشته خالی از حب و بغض به قضایای تاریخی، یگانه حافظ منافع واقعی ملت ایران و نگهدارنده ارزشهاي ملی و اسلامی در برابرهجوم سازمان یافته و بی اساس فرهنگی و تاریخی و اقتصادی بیگانگان و...(ادامه)
وصيت نامه سردار شهيد حاج حسين بصير
(ادامه)
یک مداح اهل بیت درگذشت
(ادامه)
نقدفرماندارگرگان به تشییع نمادین حضرت زهرا
(ادامه)
جاسوسی دختر اوکراينی از مقتدی صدر! + تصویر
رسانه هاي عربي و به ويژه عراقي با انتشار تصوير "مقتدي صدر"‌ رهبر جنبش صدر عراق در حالي که در کنارش سه زن ناشناس ايستاده اند، مدعي شدند که يکي از اين سه زن، جاسوس اوکرايني است. (ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)
پرهيز از خرافه‌گرايي در مراسم عزاداری محرم
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
مردم مازندران در تكريم امامزادگان الگو هستند
(ادامه)
اولين امام جمعه زاغمرز بهشهر معرفي شد
(ادامه)
«حزب» دغدغه نيل به قدرت و حفظ و گسترش آن را دارد احزاب به لحاظ تئوريك ريشه در فلسفه سياسي معاصر غرب دارند و مي توان انديشه هاي ماكياولي، هابز و نيچه را در تبارشناسي آنها برشمرم و مكتب اصالت قدرت ... نقطه مقابل اصولگرا ، اصلاح طلب نيست ، نقطه مقابل اصلاح طلب ، اصولگرا نيست
«حزب» دغدغه نيل به قدرت و حفظ و گسترش آن را دارد احزاب به لحاظ تئوريك ريشه در فلسفه سياسي معاصر غرب دارند و مي توان انديشه هاي ماكياولي، هابز و نيچه را در تبارشناسي آنها برشمرم و مكتب اصالت قدرت ...(ادامه)
خیر و کار آفرین ساروی در گذشت
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 8 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.