.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
امام هیچ گاه حاضر نشد بی جهت به افراد امتیاز دهد و در برابر خواسته‌های ناعادلانه ایشان، سر خم نکرد. آن حضرت اساساً حکومت را برای تحقق عدالت در همه ابعادش پذیرفت و آن را جز در این مسیر، نمی‌خواست و هدف آن حضرت از پذیرش حکومت، برپایی عدالت بود. ارکان عدالت حضرت علی (ع) در دوران زمامداری مسلمین
امام هیچ گاه حاضر نشد بی جهت به افراد امتیاز دهد و در برابر خواسته‌های ناعادلانه ایشان، سر خم نکرد. آن حضرت اساساً حکومت را برای تحقق عدالت در همه ابعادش پذیرفت و آن را جز در این مسیر، نمی‌خواست و هدف آن حضرت از پذیرش حکومت، برپایی عدالت بود.(ادامه)
پیام مدیر کل بنیاد مازندران در پی درگذشت پدر سردار شهید اسحاقی
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در پی درگذشت پدر بزرگوار سردار شهید والا مقام محسن اسحاقی پیام تسلیتی را صادر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز: سردارسرلشگرسلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی چهلمین سالگرد شهیدولی اله سلیمانی فرد اولین شهید روحانی دفاع مقدس کشور را گرامی داشت.... سردار سلامی یاد و خاطره اولین شهید روحانی دفاع مقدس کشور را گرامی داشت
شمال نیوز : شمال نیوز: سردارسرلشگرسلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی چهلمین سالگرد شهیدولی اله سلیمانی فرد اولین شهید روحانی دفاع مقدس کشور را گرامی داشت....(ادامه)
شمال نیوز : تولیت حوزه علمیه محمدیه و امام جمعه موقت قائم شهر شنبه شب ، پس از عمری خدمت به اسلام و مسلمین دعوت حق را لبیک گفت ..... « آیت الله دارایی قادیکلایی » دعوت حق را لبیک گفت + یک سند از صحیفه امام درباره این مرحوم
شمال نیوز : تولیت حوزه علمیه محمدیه و امام جمعه موقت قائم شهر شنبه شب ، پس از عمری خدمت به اسلام و مسلمین دعوت حق را لبیک گفت .....(ادامه)
در پی در گذشت فقیه بزرگوار مرحوم حضرت ایت الله سید جعفر کریمی دیوکلایی رضوان الله علیه پیام تسلیتی توسط انجمن مازندرانی های مقیم تهران صادر شد . پیام تسلیت انجمن مازندرانی های مقیم تهران در پی رحلت آایت الله کریمی
در پی در گذشت فقیه بزرگوار مرحوم حضرت ایت الله سید جعفر کریمی دیوکلایی رضوان الله علیه پیام تسلیتی توسط انجمن مازندرانی های مقیم تهران صادر شد .(ادامه)
پیام تسلیت شخصیت های سیاسی ، فرهنگی و صنفی به مدیر مسئول « شمال نیوز »/1
(ادامه)
در پي در گذشت والده حجه الاسلام و المسلمین جعفری، رئيس كل دادگستري استان خراسان شمالی، سردار مرتضي قرباني فرمانده لشگر 25 كربلا در دوران دفاع مقدس پيامي صادر كرد. پيام تسليت سردار مرتضي قرباني بمناسبت درگذشت والده حجت السلام جعفري
در پي در گذشت والده حجه الاسلام و المسلمین جعفری، رئيس كل دادگستري استان خراسان شمالی، سردار مرتضي قرباني فرمانده لشگر 25 كربلا در دوران دفاع مقدس پيامي صادر كرد.(ادامه)
هشتم ربيع الاول يادآور غمگینانه ترين مصيبت انسان و آغازى بر پايان آخرين فصل خوش حضور امام معصوم در ميان مردمان است. بهار حضور با جفاى اهل زمان جاى خود را به پاييز غيبت مى دهد و منتظران را تا رسيدن دوباره بهار در غمى جانكاه مى گذارد.
آخرين فصل حضور (يادداشت)
هشتم ربيع الاول يادآور غمگینانه ترين مصيبت انسان و آغازى بر پايان آخرين فصل خوش حضور امام معصوم در ميان مردمان است. بهار حضور با جفاى اهل زمان جاى خود را به پاييز غيبت مى دهد و منتظران را تا رسيدن دوباره بهار در غمى جانكاه مى گذارد. (ادامه)
تسلیت مدیر کل بنیاد شهید مازندران برای جانباز شهید آملی
به شرح ذیل می باشد:(ادامه)
پيكر پاك اسوه اخلاق و صداقت پدر شهيدان گرانقدر حسيني آزاد با حضور خانواده هاي معزز شهدا و ايثارگران در ساري تشييع گرديد پدر شهيدان حسيني آزاد به فرزندان شهيدش پيوست
پيكر پاك اسوه اخلاق و صداقت پدر شهيدان گرانقدر حسيني آزاد با حضور خانواده هاي معزز شهدا و ايثارگران در ساري تشييع گرديد(ادامه)
پدر شهيد گرانقدر متقي به فرزند شهيدش پيوست
پيكر مطهر حاج حسين متقي پدر بزرگوار شهيد گرانقدر علي متقي از كاركنان خدوم بنياد امروز در ساري تشييع شد(ادامه)
پیام تسلیت مجمع نمايندگان گيلان به استاندار
خبر درگذشت ابوشهيد حاج عبدالحسين سالاري سبب تأسف و تألم فراوان گرديد.(ادامه)

پیام تسلیت سردار مرتضي قرباني به مناسبت درگذشت مادر شهید محسن اسحاقی
(ادامه)
شمال نیوز: مدير كل بنياد مازندران درگذشت مادرصبور شهيدان گرانقدر حميدرضا، عليرضا و عباسعلي باطبي را به جامعه ايثارگري بويژه بيت معزز شهيدان باطبي تسليت گفت. تسليت مدير كل بنياد مازندران در پي درگذشت مادر شهيدان باطبي
شمال نیوز: مدير كل بنياد مازندران درگذشت مادرصبور شهيدان گرانقدر حميدرضا، عليرضا و عباسعلي باطبي را به جامعه ايثارگري بويژه بيت معزز شهيدان باطبي تسليت گفت.(ادامه)
مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران در پيامي درگذشت همسر و مادرشهيدان گرانقدر يزدانخواه را تسليت گفت. تسليت مدير كل بنياد مازندران در پي درگذشت مادر شهيدان يزدانخواه
مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران در پيامي درگذشت همسر و مادرشهيدان گرانقدر يزدانخواه را تسليت گفت.(ادامه)
دكتر چمران شب قبل در آخرين جلسه مشورتي ستاد، يارانش را با وصاياي بي‏‌سابقه‏‌اي نصيحت كرده بود و خدا مي‏‌داند كه در پس چهره ساكت و آرام ملكوتي او چه غوغا و چه شور و هيجاني از شوق رهايي، رستن از غم و رنج‏‌ها، شنيدن دروغ و تهمت‏‌ها و دم‏ برنياوردن‏‌ها و از شوق شهادت برپا بود.

چمران؛ بزرگ‌مرد علم و جهاد(يادداشت)
دكتر چمران شب قبل در آخرين جلسه مشورتي ستاد، يارانش را با وصاياي بي‏‌سابقه‏‌اي نصيحت كرده بود و خدا مي‏‌داند كه در پس چهره ساكت و آرام ملكوتي او چه غوغا و چه شور و هيجاني از شوق رهايي، رستن از غم و رنج‏‌ها، شنيدن دروغ و تهمت‏‌ها و دم‏ برنياوردن‏‌ها و از شوق شهادت برپا بود. (ادامه)
شمال نیوز : طاهایی اعلام کرد : ارتحال جانسوز حقوقدان منصف و آزاده و فرزند فرهيخته و متدين و دانشًور مازندران وخادم مخلص و ولايتمدار ايران سرافراز - جناب حاج محمد رضا عليزاده - عضو حقوقدان شوراى نگهبان موجب تأثر وتألم گرديد . پیام تسلیت استاندار اسبق مازندران به مناسبت درگذشت قائم مقام دبیر شورای نگهبان
شمال نیوز : طاهایی اعلام کرد : ارتحال جانسوز حقوقدان منصف و آزاده و فرزند فرهيخته و متدين و دانشًور مازندران وخادم مخلص و ولايتمدار ايران سرافراز - جناب حاج محمد رضا عليزاده - عضو حقوقدان شوراى نگهبان موجب تأثر وتألم گرديد .(ادامه)
 شمال نیوز، مرحوم عادل جونیان جانباز ساروی و از یادگاران دوران دفاع مقدس، عصر دیروز به خیل همرزمان شهیدش پیوست. عادل جونیان، جانباز مازندرانی به خیل همرزمان شهیدش پیوست
شمال نیوز، مرحوم عادل جونیان جانباز ساروی و از یادگاران دوران دفاع مقدس، عصر دیروز به خیل همرزمان شهیدش پیوست.(ادامه)
نماينده ولي فقيه، معاون رييس جمهور و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران با صدور پيامي درگذشت مرحوم «حاج حسن عبوري» پدر شهيدان سرافراز «حجت اله، محمدعلي و ابوالقاسم عبوري» را تسليت گفت. پيام حجت الاسلام شهيدي در پي درگذشت پدر بزرگوار شهيدان عبوري
نماينده ولي فقيه، معاون رييس جمهور و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران با صدور پيامي درگذشت مرحوم «حاج حسن عبوري» پدر شهيدان سرافراز «حجت اله، محمدعلي و ابوالقاسم عبوري» را تسليت گفت.(ادامه)
در پي در گذشت فرزند دکتر احمد توکلی، دبیر مجمع تشخيص مصلحت نظام، پيام تسليتي صادر كرد.

تسليت دبیر مجمع تشخیص مصلحت به دکتر توکلی
در پي در گذشت فرزند دکتر احمد توکلی، دبیر مجمع تشخيص مصلحت نظام، پيام تسليتي صادر كرد. (ادامه)
پيام تسليت استاندار مازندران به مناسبت شهادت جانباز شهید علمدار
آن شهید فرزانه که الگوی جانفشانی و جانبازی در مکتب حیاتبخش اسلام ناب محمدی و درس آموز مومن و عاشق مکتب حسینی و فاطمی بود زخمهای جنگ تحمیلی را با استواری و صبوری تحمل کرد و همواره راضی به رضای خدا و سربلند از انجام تکلیف بود (ادامه)
شمال نیوز : از نظر برخورد با عواقب زلزله، آن را باید مانند آتش‌سوزی در نظر گرفت. آتش‌سوزی هم پیش‌بینی‌شدنی نیست اما رویداد آن بر مردم و مسئولان چنان واضح است که به جای چشم‌پوشی و نادیده‌گرفتن احتمال آن، همه شهرها با ایجاد ایستگاه‌های آتش‌نشانی و کشیک ۲۴ساعته، آماده نجات مردم و....
چرا از زلزله ها درس گرفته نمی شود؟
شمال نیوز : از نظر برخورد با عواقب زلزله، آن را باید مانند آتش‌سوزی در نظر گرفت. آتش‌سوزی هم پیش‌بینی‌شدنی نیست اما رویداد آن بر مردم و مسئولان چنان واضح است که به جای چشم‌پوشی و نادیده‌گرفتن احتمال آن، همه شهرها با ایجاد ایستگاه‌های آتش‌نشانی و کشیک ۲۴ساعته، آماده نجات مردم و.... (ادامه)
پيام تسليت استاندار مازندران به مناسبت درگذشت پدر شهيدان محمدزاده
پيام تسليت استاندار مازندران به مناسبت درگذشت پدر والامقام شهيدان محمدزاده در پی درگذشت حاج حسینجان محمدزاده پدر شهیدان ابوالقاسم، ابوالحسن و هادی محمدزاده پیام تسلیتی از سوی ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران منتشر شد. (ادامه)
عکس: واکنش محسن رضایی به شهادت ابراهیم خلیلی
دكتر محسن رضایی، با تبريك و تسليت شهادت ابراهيم خلیلی، شهيد مدافع حرم كه در فيلم اخراجی‌های(١) ايفای نقش كرده بود، نوشت: «او سرانجام قهرمان واقعی نقش خود شد(ادامه)
ابوعايشه کيست؟
ماجرای يکی از فرماندهان ارشد داعش که در جريان يک عمليات پيچيده در کرمانشاه به هلاکت رسيد، منتشر شد. (ادامه)
پیام سیدحسن خمینی در پی شهادت تعدادی از هموطنان
سید حسن خمینی به مناسبت شهادت تعدادی از هموطنانمان توسط تروریست ها پیام تسلیتی منتشر کرد. (ادامه)
شمال نیوز: در پی درگذشت روح‌الله قهرمانی استاندار اسبق گیلان مسئولین، احزاب، تشکل ها و شخصیت های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در پیام هایی جداگانه درگذشت وی را تسلیت گفتند. پیام تسلیت مسئولین، و شخصیت ها به مناسبت درگذشت مهندس قهرمانی
شمال نیوز: در پی درگذشت روح‌الله قهرمانی استاندار اسبق گیلان مسئولین، احزاب، تشکل ها و شخصیت های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در پیام هایی جداگانه درگذشت وی را تسلیت گفتند.(ادامه)
بازیگر «پایتخت» داغدار شد
امیر کربلایی زاده به برادران هاشمی درگذشت مادرشان را تسلیت گفت.(ادامه)
(عکس) بازیگر «پایتخت» داغدار شد
امیر کربلایی زاده به برادران هاشمی درگذشت مادرشان را تسلیت گفت.(ادامه)
پيام تسليت رئيس خانه صنعت ، معدن و تجارت ايران به مناسبت در گذشت مرحوم هندويي
سيد عبدالوهاب سهل آبادي در پيامي درگذشت شادروان داريوش هندويي رئيس فقيد خانه صنعت، معدن و تجارت استان مازندران را تسليت گفت. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 14 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.