.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اشتباهات بزرگ داوری بخشی جدایی‌ناپذیر از فوتبال و متوجه تیم‌های زیادی است. بزرگ‌ترین اشتباهات داوری تاریخ فوتبال
اشتباهات بزرگ داوری بخشی جدایی‌ناپذیر از فوتبال و متوجه تیم‌های زیادی است.(ادامه)
تیم فوتبال پرسپولیس که نزدیک به یک نیمه را برابر نساجی با یک بازیکن کمتر بازی کرده بود، توانست با پیروزی برابر حریف شمالی خود همچنان یکی از جدی ترین مدعیان قهرمانی لیگ بیست و سوم باقی بماند. پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت
تیم فوتبال پرسپولیس که نزدیک به یک نیمه را برابر نساجی با یک بازیکن کمتر بازی کرده بود، توانست با پیروزی برابر حریف شمالی خود همچنان یکی از جدی ترین مدعیان قهرمانی لیگ بیست و سوم باقی بماند.(ادامه)
کمیته انضباطی فدراسیون نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان را فراخواند. پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌ها در کمیته انضباطی
کمیته انضباطی فدراسیون نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان را فراخواند.(ادامه)
جواد نکونام به خبر برکناری علی خطیر از مدیرعاملی استقلال واکنش نشان داد. واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر
جواد نکونام به خبر برکناری علی خطیر از مدیرعاملی استقلال واکنش نشان داد.(ادامه)
رضا جبیره پس از ورود به زمین مسابقه، نقش مهمی در کامبک های آلومینیوم برابر پرسپولیس داشت. این بازیکن بلای جان پرسپولیس است
رضا جبیره پس از ورود به زمین مسابقه، نقش مهمی در کامبک های آلومینیوم برابر پرسپولیس داشت.(ادامه)
برنده دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک را ضربات پنالتی مشخص کرد تا سرخپوشان تهرانی در شرایطی که دو بار بازی برده را با تساوی عوض کردند، در نهایت با پنالتی حذف شوند.

وداع تلخ سرخپوشان با جام حذفی در ضربات پنالتی
برنده دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک را ضربات پنالتی مشخص کرد تا سرخپوشان تهرانی در شرایطی که دو بار بازی برده را با تساوی عوض کردند، در نهایت با پنالتی حذف شوند. (ادامه)
شمال نیوز : شوت باقری کاری کرد تا نساجی امیدوار به بقا در لیگ برتر بماند و شانس قهرمانی تراکتور از بین برود. نساجی 1- تراکتور 0 ؛ قهرمانی از تبریز رفت ، امید در قائم شهر زنده شد
شمال نیوز : شوت باقری کاری کرد تا نساجی امیدوار به بقا در لیگ برتر بماند و شانس قهرمانی تراکتور از بین برود.(ادامه)
پیشکسوت استقلال معتقد است که ناراحتی نکونام از داوری منطقی است. استقلال دست از بیانیه نویسی بردارد
پیشکسوت استقلال معتقد است که ناراحتی نکونام از داوری منطقی است.(ادامه)
۸ باخت، یک تساوی و ۳ برد نتایجی است که سپاهان در ۱۲ بازی اخیرش گرفته است و باعث نارضایتی شدید بخش عمده‌ای از هواداران این باشگاه شده است. یحیی؛ بمب در آستانه انفجار!
۸ باخت، یک تساوی و ۳ برد نتایجی است که سپاهان در ۱۲ بازی اخیرش گرفته است و باعث نارضایتی شدید بخش عمده‌ای از هواداران این باشگاه شده است.(ادامه)
استقلال سال گذشته را با صدرنشینی شروع و با صدرنشینی تمام کرد. استقلال ۱۴۰۲ و آنچه بر آبی‌پوشان گذشت
استقلال سال گذشته را با صدرنشینی شروع و با صدرنشینی تمام کرد.(ادامه)
تصاویری متفاوت از دیدار تیم های فوتبال ایران و ترکمنستان
تیم ملی فوتبال ایران که در دو دیدار گذشته مرحله مقدماتی جام جهانی صاحب یک پیروزی و یک تساوی شده بود، در نخستین دیدار سال جدید خود ترکمنستان را با پنج گل شکست داد و صدرنشین شد.(ادامه)
تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ امشب در ورزشگاه آزادی مقابل ترکمنستان قرار می‌گیرد. ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال مقابل ترکمنستان
تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ امشب در ورزشگاه آزادی مقابل ترکمنستان قرار می‌گیرد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۲۴ اسفند
آغاز رزمایش مرکب امنیت دریایی در شمال اقیانوس هند و تساوی استقلال و پرسپولیس در شهرآورد پایتخت از عناوین روزنامه‌های امروز هستند.(ادامه)
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: فکر می‌کنم صحنه مربوط به عیسی آل‌کثیر پنالتی بود و اگر این صحنه برعکس رخ می‌داد،‌ داور قطعا برای استقلال پنالتی می‌گرفت. ادعای جنجالی کاپیتان مازنی پرسپولیس درباره داوری دربی
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: فکر می‌کنم صحنه مربوط به عیسی آل‌کثیر پنالتی بود و اگر این صحنه برعکس رخ می‌داد،‌ داور قطعا برای استقلال پنالتی می‌گرفت.(ادامه)
۵ کارشناس داوری صحنه مشکوک دربی ۱۰۳ که در داخل محوطه جریمه استقلال رخ داد را مورد بررسی قرار دادند. نظر ۵ کارشناس داوری درباره صحنه مشکوک دربی
۵ کارشناس داوری صحنه مشکوک دربی ۱۰۳ که در داخل محوطه جریمه استقلال رخ داد را مورد بررسی قرار دادند.(ادامه)
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس با ارائه نمایشی ضعیف و دور از انتظار با تساوی به کار خود در صدوسومین دربی پایتخت پایان دادند. استقلال صفر - پرسپولیس صفر؛ زشت، بی‌کیفیت و وقت‌تلف‌کن/ همه سرِ کار بودیم!
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس با ارائه نمایشی ضعیف و دور از انتظار با تساوی به کار خود در صدوسومین دربی پایتخت پایان دادند.(ادامه)
مدیرعامل تیم فوتبال استقلال تهران در پایان دربی راهی رختکن این تیم نشد. حرکت عجیب خطیر پس از پایان بازی استقلال
مدیرعامل تیم فوتبال استقلال تهران در پایان دربی راهی رختکن این تیم نشد.(ادامه)
دربی برگشت تیم‌های پرسپولیس و استقلال در حالی برگزار می‌شود که ۶ بازیکن نسبت به بازی رفت در این دیدار غایب خواهند بود. غایبان اصلی دربی برگشت چه کسانی هستند؟
دربی برگشت تیم‌های پرسپولیس و استقلال در حالی برگزار می‌شود که ۶ بازیکن نسبت به بازی رفت در این دیدار غایب خواهند بود.(ادامه)
شمال نیوز: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز ۱۱ اسفند برگزار شد. جوان ترین و پیرترین نماینده مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟+اسامی
شمال نیوز: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز ۱۱ اسفند برگزار شد.(ادامه)
حسین عموته می‌گوید که تیم او در نیمه نخست اشتباهات زیادی داشته است. اظهارات سرمربی اردن پس از باخت در فینال
حسین عموته می‌گوید که تیم او در نیمه نخست اشتباهات زیادی داشته است.(ادامه)
تیم ملی فوتبال کشورمان در شرایطی در مصاف مقابل قطر از گردونه مسابقات حذف شد که پیش از این دو بار در چنین مرحله‌ای مقابل میزبان شکست خورده بود. تکرار ۳ باره یک اتفاق تلخ پس از باخت ایران مقابل قطر
تیم ملی فوتبال کشورمان در شرایطی در مصاف مقابل قطر از گردونه مسابقات حذف شد که پیش از این دو بار در چنین مرحله‌ای مقابل میزبان شکست خورده بود.(ادامه)
مهدی طارمی در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ نمایش ناامیدکننده‌ای داشت و ضعیف‌ترین بازیکن تیم ملی فوتبال ایران شد. (عکس) مهدی طارمی ضعیف‌ترین بازیکن ایران شد
مهدی طارمی در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ نمایش ناامیدکننده‌ای داشت و ضعیف‌ترین بازیکن تیم ملی فوتبال ایران شد.(ادامه)
ایران و قطر از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفتند. ایران ۲ - قطر ۳ /حسرت قهرمانی در جام‌ملت‌ها به نیم قرن رسید
ایران و قطر از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفتند.(ادامه)
برانکو مقصد نهایی خود را مشخص کرد
(ادامه)
تیم‌های ایران و ژاپن در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفتند و ایران با شکست ژاپن راهیِ نیمه‌نهایی شد.

ایران با شکست ژاپن به جمع ۴ تیم پایانی جام ملت‌های آسیا رسید/ قطر حریف ایران در نیمه نهایی
تیم‌های ایران و ژاپن در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفتند و ایران با شکست ژاپن راهیِ نیمه‌نهایی شد. (ادامه)
سم‌پاشی اسطوره مصری علیه ایران و پاسخ کوبنده بازیکن سابق پرسپولیس
(ادامه)
رییس جمهور سوریه در شبکه اجتماعی خود به حذف تیم ملی این کشور از جام ملت های آسیا در مقابل ایران واکنش نشان داد. واکنش بشار اسد به حذف سوریه توسط ایران در جام ملت‌های آسیا
رییس جمهور سوریه در شبکه اجتماعی خود به حذف تیم ملی این کشور از جام ملت های آسیا در مقابل ایران واکنش نشان داد.(ادامه)
تیم ملی ایران و سوریه به تساوی یک بر یک در پایان وقت‌های قانونی رسیدند اما ایران موفق شد در ضربات پنالتی شاگردان هکتور کوپر را شکست دهد.

پیروزی ایران مقابل سوریه در ضربات پنالتی / صعود با جان کندن!
تیم ملی ایران و سوریه به تساوی یک بر یک در پایان وقت‌های قانونی رسیدند اما ایران موفق شد در ضربات پنالتی شاگردان هکتور کوپر را شکست دهد. (ادامه)
یک رسانه عربی از ترکیب احتمالی سوریه مقابل ایران در جام ملت های آسیا رونمایی کرد. تاکتیک سوریه برای دیدار با ایران چیست؟
یک رسانه عربی از ترکیب احتمالی سوریه مقابل ایران در جام ملت های آسیا رونمایی کرد.(ادامه)
ایرنا نوشت: باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا جلسه‌ای را با سرمربی مستعفی این تیم ترتیب دهد؛ جلسه‌ای که هنوز برگزار نشده و گفته می‌شود آقای سرمربی به تماس‌ها پاسخ نمی‌دهد!
آخرین مهلت پرسپولیس به یحیی گل‌محمدی
ایرنا نوشت: باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا جلسه‌ای را با سرمربی مستعفی این تیم ترتیب دهد؛ جلسه‌ای که هنوز برگزار نشده و گفته می‌شود آقای سرمربی به تماس‌ها پاسخ نمی‌دهد! (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 47 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.157 seconds.