.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران و همرزم شهید حسن طهرانی‌مقدم ناگفته‌هایی از مسیر دستیابی جمهوری اسلامی به توانمندی موشکی را بیان کرد / از ماجرای کارشکنی لیبی در وسط جنگ تا اعزام تیم ۱۳ نفره ایرانی به دمشق ....(خبر)
(ادامه)
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است.
نامه شورای نگهبان کیفرخواستی علیه نهاد ریاست‌جمهوری بود/ شورا مرا به تعجیل در اجرای برجام متهم کرده/رؤسای‌جمهور آینده بدانند دیگر حتی آنان آزادی سیاسی ندارند و به جای قانون اساسی باید تابع شورای نگهبان باشند
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است. (ادامه)
انجمن تجارت الکترونیک تهران، در بیانیه‌ای اعلام کرد که اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل‌ونقل درون‌شهری، خلاف قانون است. خبر هولناک برای رانندگان اسنپ و تپسی؛مالیات جدید برای تاکسی اینترنتی؟
انجمن تجارت الکترونیک تهران، در بیانیه‌ای اعلام کرد که اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل‌ونقل درون‌شهری، خلاف قانون است.(ادامه)
حسین امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری مجروح حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق که برای تکمیل روند درمان به تهران منتقل شده است، عیادت کرد. آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله به سفارت ایران + عکس
حسین امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری مجروح حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق که برای تکمیل روند درمان به تهران منتقل شده است، عیادت کرد.(ادامه)
تهدید مراکز هسته‌ای تجدید نظر در سیاست‌های هسته‌ای ایران را محتمل می‌کند/ آمادگی مقابله با هرگونه تهدید رژیم صهیونیستی را داریم/ دست‌ها روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند برای نابودی اهداف مشخص شده ....(خبر)
(ادامه)
اقدام اخیر ایران در موشکباران اسراییل دقیق و منطقی و در واقع، یک پاسخ بود نه حمله. اقدام ایران در مقابل اسراییل، پاسخ بود نه حمله
اقدام اخیر ایران در موشکباران اسراییل دقیق و منطقی و در واقع، یک پاسخ بود نه حمله.(ادامه)
مارکو روبیو سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی در واکنش به پاسخ سنگین موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی، این حمله را بسیار گسترده خواند. سناتور آمریکایی: حمله ایران به اسرائیل بسیار گسترده بود
مارکو روبیو سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی در واکنش به پاسخ سنگین موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی، این حمله را بسیار گسترده خواند.(ادامه)
استعفای دست کم ۲۰ پرستار در بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس موضوعی که امروز در فضای مجازی منتشر است سوال برانگیز شد اما مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس چنین ادعایی را رد کرد. استعفای ۲۰ پرستار در بیمارستان چالوس؛ شیطنت رسانه‌ای یا واقعیت؟
استعفای دست کم ۲۰ پرستار در بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس موضوعی که امروز در فضای مجازی منتشر است سوال برانگیز شد اما مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس چنین ادعایی را رد کرد.(ادامه)
شمال نیوز :  ازآنجاکه تغییراقلیم موجب جلو افتادن زمان کشت‌وکار شده است و علاوه‌برآن فشار گسترش برنج‌کاری و به‌دنبال آن کمبود زمین برای چرای آزاد دام، افزایش مصرف علوفه و قیمت نهاده‌های دامی در بازهٔ زمانی قبل و بعد از کوچ، دامداران مازندران را با مشکلات جدی مواجه کرده است .... معدنکاری بی‌ضابطه و تخریب البرز مرکزی !
شمال نیوز : ازآنجاکه تغییراقلیم موجب جلو افتادن زمان کشت‌وکار شده است و علاوه‌برآن فشار گسترش برنج‌کاری و به‌دنبال آن کمبود زمین برای چرای آزاد دام، افزایش مصرف علوفه و قیمت نهاده‌های دامی در بازهٔ زمانی قبل و بعد از کوچ، دامداران مازندران را با مشکلات جدی مواجه کرده است ....(ادامه)
علی لاریجانی در پیامی شهادت سردار زاهدی و همراهان وی در پی حمله موشکی نظامیان صهیونیست به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را تسلیت گفت. پیام تسلیت علی لاریجانی در پی شهادت سردار زاهدی
علی لاریجانی در پیامی شهادت سردار زاهدی و همراهان وی در پی حمله موشکی نظامیان صهیونیست به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را تسلیت گفت.(ادامه)
مدت زمان زیادی از آغاز سال 1403 نمی گذرد. سالی که تحلیلگران و صاحب نظران مختلف بر این باورند کشورمان در حوزه های اقتصاد و سیاست خارجی، با پرونده های مختلف و متنوعی رو به رو است و بایستی تدابیر لازم را برای مدیریت آن ها اتخاذ کند. ۲ دستورکار مهم اقتصاد ایران در سال جدید(ديدگاه)
مدت زمان زیادی از آغاز سال 1403 نمی گذرد. سالی که تحلیلگران و صاحب نظران مختلف بر این باورند کشورمان در حوزه های اقتصاد و سیاست خارجی، با پرونده های مختلف و متنوعی رو به رو است و بایستی تدابیر لازم را برای مدیریت آن ها اتخاذ کند. (ادامه)
اژه ای: در تقویت سیاست‌های امنیت سرمایه‌گذاری و اقتصادی باید تجدیدنظر کنیم/ با فساد بدون سوء‌استفاده سیاسی و جناحی مبارزه کنیم/ برای موفق شدن باید با مردم بود و درد آن‌ها را فهمید(خبر)
(ادامه)
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که مازندران یکی از استان های مهم مقاصد سفر مسافران است، گفت : با هدف خدمات رسانی به گردشگران باید تصمیمات بزرگتری برای این استان گرفته شود تا گره های ترافیکی کمتری را در آن شاهد باشیم. تصمیمات مهم زیرساختی برای مازندران به عنوان مقصد اصلی سفر گردشگران گرفته شود
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که مازندران یکی از استان های مهم مقاصد سفر مسافران است، گفت : با هدف خدمات رسانی به گردشگران باید تصمیمات بزرگتری برای این استان گرفته شود تا گره های ترافیکی کمتری را در آن شاهد باشیم.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی که با آغاز روزهای کاری سال جدید ، سازمان ها ، ادارات و حتی مجموعه های شخصی تدابیر لازم را برای خدمات رسانی بهتر به مردم تدارک می بینند « سازمان نظام مهندسی مازندران » فعالیت خود و دفاتر تابعه شهرستان ها را در اقدامی عجیب روزهای کاری 5 تا 9 فروردین ، تعطیل اعلام کرد ! سازمان نظام مهندسی استان مازندران ؛ تافته جدا بافته ! + نظر قابل تامل کاربران
شمال نیوز : در حالی که با آغاز روزهای کاری سال جدید ، سازمان ها ، ادارات و حتی مجموعه های شخصی تدابیر لازم را برای خدمات رسانی بهتر به مردم تدارک می بینند « سازمان نظام مهندسی مازندران » فعالیت خود و دفاتر تابعه شهرستان ها را در اقدامی عجیب روزهای کاری 5 تا 9 فروردین ، تعطیل اعلام کرد !(ادامه)
منابع امنیتی روسیه از وقوع تیراندازی گسترده در یک تالار موسیقی در شهر مسکو پایتخت این کشور خبر می‌دهند. حمله تروریستی در مسکو/ ده‌ها کشته در حادثه تیراندازی به یک تالار موسیقی
منابع امنیتی روسیه از وقوع تیراندازی گسترده در یک تالار موسیقی در شهر مسکو پایتخت این کشور خبر می‌دهند.(ادامه)
برنامه دولت برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در وضع مقررات برای فعالیت کسب‌وکارهای دیجیتال
رئیس‌جمهور با بیان این‌که «نظام اجرایی کشور به فعالین بخش اقتصاد دیجیتال اعتماد دارد و مسائل و چالش‌های احتمالی پیش‌روی فعالین این بخش را پیگیری خواهد کرد ...(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری هفتگی خود که با حضور خبرنگاران انجام شد، به موضوعاتی از قبیل تایید صحت انتخابات در حوزهای انتخابیه، لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان -از جمله مصوبه مجلس در خصوص سربازی- و ابلاغ بخش اول بودجه پرداخت. شورای نگهبان مصوبه کاهش خدمت سربازی را تایید کرد
سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری هفتگی خود که با حضور خبرنگاران انجام شد، به موضوعاتی از قبیل تایید صحت انتخابات در حوزهای انتخابیه، لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان -از جمله مصوبه مجلس در خصوص سربازی- و ابلاغ بخش اول بودجه پرداخت.(ادامه)
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، برای وزرای کابینه مأموریت‌های ویژه صادر کرد. فرمان رئیس‌جمهور به وزرا/ ماموریت ویژه رئیسی به وزیران چیست؟
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، برای وزرای کابینه مأموریت‌های ویژه صادر کرد.(ادامه)
‌در پی احداث ۶۴ ویلای غیرمجاز در اراضی جلگه‌ای و جنگلی نوشهر توسط فرزندان یک چهره مشهور اقتصادی، با دستور رئیس قوه قضاییه عملیات تخریب این ویلاها آغاز شد. ویلاهای لاکچری تخریب‌شده نوشهر متعلق به که بود؟
‌در پی احداث ۶۴ ویلای غیرمجاز در اراضی جلگه‌ای و جنگلی نوشهر توسط فرزندان یک چهره مشهور اقتصادی، با دستور رئیس قوه قضاییه عملیات تخریب این ویلاها آغاز شد.(ادامه)
باشگاه آویسپا فوکوئوکا به‌صورت رسمی از جذب شهاب زاهدی مهاجم سابق پرسپولیس خبر داد. مهاجم پرسپولیس به تیم ژاپنی پیوست
باشگاه آویسپا فوکوئوکا به‌صورت رسمی از جذب شهاب زاهدی مهاجم سابق پرسپولیس خبر داد.(ادامه)
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: سود مرحله دوم سهام عدالت طبق برنامه‌ریزی سازمان بورس تا ۲۵ اسفند ماه به حساب همه دارندگان سهام عدالت پرداخت شود. واریز مرحله دوم سود سهام عدالت تا ۲۵ اسفند ماه
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: سود مرحله دوم سهام عدالت طبق برنامه‌ریزی سازمان بورس تا ۲۵ اسفند ماه به حساب همه دارندگان سهام عدالت پرداخت شود.(ادامه)
 مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به هشدارهای هواشناسی مبنی بر وقوع سیلاب محلی از آماده باش شهرستان های مازندران برای مقابله با سیلاب احتمالی خبر داد.

سیل در راه مازندران؛ اعلام وضعیت آماده‌باش در ۲۲ شهرستان
مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به هشدارهای هواشناسی مبنی بر وقوع سیلاب محلی از آماده باش شهرستان های مازندران برای مقابله با سیلاب احتمالی خبر داد. (ادامه)
«عبد اللطیف جمال رشید» ریاست جمهوری عراق چهارشنبه شب اعلام کرد که از اقدامات دولت برای پایان یافتن حضور نظامیان ائتلاف بین‌المللی ضد داعش به رهبری آمریکا در عراق حمایت می‌کنیم. رئیس جمهور عراق از پایان حضور ائتلاف بین‌المللی در کشورش حمایت کرد
«عبد اللطیف جمال رشید» ریاست جمهوری عراق چهارشنبه شب اعلام کرد که از اقدامات دولت برای پایان یافتن حضور نظامیان ائتلاف بین‌المللی ضد داعش به رهبری آمریکا در عراق حمایت می‌کنیم.(ادامه)
جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای جنایت ‌وحشیانه دیشب صهیونیست‌ها در رفح را محکوم کرده و آمریکا را مسوول این جنایت‌ها توصیف کرد. بیانیه حماس در مورد کشتار دیشب صهیونیست‌ها در رفح
جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای جنایت ‌وحشیانه دیشب صهیونیست‌ها در رفح را محکوم کرده و آمریکا را مسوول این جنایت‌ها توصیف کرد.(ادامه)
در ادامه درگیریهای یمن با حامیان رژیم صهیونیستی، عضو شورای عالی سیاسی یمن هشدار داد که هر گونه ماجراجویی آمریکا علیه صنعاء، به شکست منتهی خواهد شد. انصارالله: هر گونه ماجراجوایی آمریکا علیه یمن شکست می‌خورد
در ادامه درگیریهای یمن با حامیان رژیم صهیونیستی، عضو شورای عالی سیاسی یمن هشدار داد که هر گونه ماجراجویی آمریکا علیه صنعاء، به شکست منتهی خواهد شد.(ادامه)
منابع خبری بعد از ظهر شنبه از حمله به کشتی تجاری نزدیک سومالی خبر دادند. حمله به کشتی تجاری نزدیک سومالی
منابع خبری بعد از ظهر شنبه از حمله به کشتی تجاری نزدیک سومالی خبر دادند.(ادامه)
وزارت اطلاعات در اطلاعیه سوم پیرامون فاجعه‌ی تروریستی کرمان از هلاکت دو تروریست در درگیری مسلحانه با سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد / دستگیری و هلاکت تعدادی از سرکردگان داعشی/ سناریوی دو مرحله‌ای و خطرناکی که خنثی شد ....(خبر)
(ادامه)
نیروهای مسلح یمن هدف قرار دادن کشتی آمریکایی در خلیج  عدن را تائید کردند. تا پایان جنگ غزه، اجازه کشتی رانی به مقصد اسراییل نمی دهیم
نیروهای مسلح یمن هدف قرار دادن کشتی آمریکایی در خلیج عدن را تائید کردند.(ادامه)
نخست وزیر انگلیس در توجیه حملات متجاوزانه به یمن مدعی شد حملات هوایی اخیر این کشور به همراه آمریکا طبق قوانین بین‌المللی «مجاز» هستند! ادعای مضحک نخست وزیر انگلیس: حملات به یمن طبق قوانین بین‌المللی مجاز هستند!
نخست وزیر انگلیس در توجیه حملات متجاوزانه به یمن مدعی شد حملات هوایی اخیر این کشور به همراه آمریکا طبق قوانین بین‌المللی «مجاز» هستند!(ادامه)
سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید در بحبوحه از سرگیری نشست کنگره برای ارسال کمک نظامی به اوکراین، از توقف کمک‌ها به اوکراین خبر داد. کربی: تدارکات نظامی به اوکراین متوقف شده است
سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید در بحبوحه از سرگیری نشست کنگره برای ارسال کمک نظامی به اوکراین، از توقف کمک‌ها به اوکراین خبر داد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 60 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.