.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مردمانِ امروزیم با نیازهای نوآمد و‌ به‌روز شده و احتیاجاتی که نو به نو تغییر می کند. با این همه، خداوند تابلویی فرانگاهمان گذاشته است از گذشته‌های دور که تا آینده های دور هم افق گشاست. چگونه حسینی باشیم(يادداشت)
مردمانِ امروزیم با نیازهای نوآمد و‌ به‌روز شده و احتیاجاتی که نو به نو تغییر می کند. با این همه، خداوند تابلویی فرانگاهمان گذاشته است از گذشته‌های دور که تا آینده های دور هم افق گشاست.(ادامه)
رییس سازمان دیده بان شفافیت و عدالت در نامه به رئیس جمهور مدعی شده است که امتیاز واردات 13 میلیون تن کالای اساسی بدون رعایت قانون به یک شرکت تازه کار واگذار شده و این رانت بی سابقه است. رانت بی‌سابقه در واگذاری امتیاز واردات 13 میلیون تن کالای اساسی به یک شرکت تازه کار
رییس سازمان دیده بان شفافیت و عدالت در نامه به رئیس جمهور مدعی شده است که امتیاز واردات 13 میلیون تن کالای اساسی بدون رعایت قانون به یک شرکت تازه کار واگذار شده و این رانت بی سابقه است.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس فرمودند:« انقلاب اسلامی برای امپراطوری نظام سلطه یک تهدید بود کودتا، تحریک اقوام برای تجزیه و سرانجام جنگ تحمیلی واکنش استکبار جهانی به تهدید انقلاب اسلامی بود». رهبری همچنین فرمودند:«قدرت انقلاب،‌رهبری امام(ره) و خصوصیات برجسته ملت ایران تهدید بزرگ جنگ تحمیلی را به فرصت تبدیل کرد.»بازخوانی حماسه دفاع مقدس به ویژه مقایسه آن با حمله استکبار جهانی در شهریور ماه سال 1320 از باب ارزیابی احساس امنیت و امنیت ملی خالی از لطف نیست. احساس امنیت(يادداشت)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس فرمودند:« انقلاب اسلامی برای امپراطوری نظام سلطه یک تهدید بود کودتا، تحریک اقوام برای تجزیه و سرانجام جنگ تحمیلی واکنش استکبار جهانی به تهدید انقلاب اسلامی بود». رهبری همچنین فرمودند:«قدرت انقلاب،‌رهبری امام(ره) و خصوصیات برجسته ملت ایران تهدید بزرگ جنگ تحمیلی را به فرصت تبدیل کرد.»بازخوانی حماسه دفاع مقدس به ویژه مقایسه آن با حمله استکبار جهانی در شهریور ماه سال 1320 از باب ارزیابی احساس امنیت و امنیت ملی خالی از لطف نیست.(ادامه)
داماد روحانی نوشت : مهم است چه کسي هدايت يک تيم را برعهده داشته باشد. با هياهو نمي‌توان مذاکره کرد. در دولت محمود احمدي‌نژاد جز صدور قطعنامه‌ها و اجماع جهاني چه چيزي عايد کشور شد؟! دولت روحانی گل شکوفایی ایران را زد/ ظريف نوک حمله بود؛ صالحی پاس گل می‌داد/ جای لاريجانی خالی است
داماد روحانی نوشت : مهم است چه کسي هدايت يک تيم را برعهده داشته باشد. با هياهو نمي‌توان مذاکره کرد. در دولت محمود احمدي‌نژاد جز صدور قطعنامه‌ها و اجماع جهاني چه چيزي عايد کشور شد؟!(ادامه)
به حرف و وعده‌هاي آنها هيچ اعتمادي نيست حتي به امضاي آنها كه بي‌اعتبارترين امضاها در روابط و قراردادهاي جهاني است اطميناني وجود ندارد./ از گفت‌وگو ضرر نمي‌كنيم نبايد اين پرچم را به دشمن سپرد و ميدان را خالي كرد. ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : انباشت پسماند در استان‌های شمالی هم دریا و هم شالیزار را در معرض جدی قرار داده‌است. زباله‌های زیادی در فاصله بسیار اندک از دریای خزر رها شده اند و شیرابه‌های آن به صورت مستقیم وارد دریا و شالیزارها و با‌غات اطراف می‌شوند.
دریا و جنگل های شمال زیر کوهی از پسماند / 2 نيروگاه زباله‌سوز در كما!فقط 25 درصد از زباله‌ها بازيافت مي‌شو‌د/
شمال نیوز : انباشت پسماند در استان‌های شمالی هم دریا و هم شالیزار را در معرض جدی قرار داده‌است. زباله‌های زیادی در فاصله بسیار اندک از دریای خزر رها شده اند و شیرابه‌های آن به صورت مستقیم وارد دریا و شالیزارها و با‌غات اطراف می‌شوند. (ادامه)
مردم در انتخابات مختلف با هر انگيزه اى شركت مى كنند تا شاهد پيشرفت و آبادانى كشور و فرصت بهتر براى زندگى و تحقق عدالت باشند. انتخابات ودلخورى مردم/ مردم چه می‌خواهند؟(يادداشت)
مردم در انتخابات مختلف با هر انگيزه اى شركت مى كنند تا شاهد پيشرفت و آبادانى كشور و فرصت بهتر براى زندگى و تحقق عدالت باشند.(ادامه)
رشد 8 درصدي توليد انرژي خالص در نيروگاه نکا
(ادامه)
رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: ايران و آمريكا باید مسائل فیمابین را از ابتدا مرور كنند و برپایه يك توافق عادلانه، احترام آميز و با رعايت حقوق يكسان ملت ها، تقابل 40 ساله میان خود را به تعامل و همكاري مبدل نمایند. 
احمدی نژاد: ایران و آمریکا می توانند تقابل 40 ساله را به تعامل و همکاری مبدل کنند
رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: ايران و آمريكا باید مسائل فیمابین را از ابتدا مرور كنند و برپایه يك توافق عادلانه، احترام آميز و با رعايت حقوق يكسان ملت ها، تقابل 40 ساله میان خود را به تعامل و همكاري مبدل نمایند. (ادامه)
شمال نیوز : این فعال زن اصلاح طلب گفت : مردم مي‌دانند فقط اصلاح‌‌‌طلبان هستند مي‌توانند براي مشکلات کشور يک راه‌حلي پيدا کنند و همواره دلسوز مردم بوده‌اند .... فعال سیاسی اصلاح طلب : از روحانی حمایت کردیم، پشیمان هم نیستیم، قرار نیست که تمام اشتباهات گردن ما بیفتد/ مردم مي‌دانند فقط اصلاح‌‌‌طلبان مي‌توانند براي مشکلات کشور راه‌حل پيدا کنند/ مطمئنیم که انتخابات بعدی را هم می‌بریم !
شمال نیوز : این فعال زن اصلاح طلب گفت : مردم مي‌دانند فقط اصلاح‌‌‌طلبان هستند مي‌توانند براي مشکلات کشور يک راه‌حلي پيدا کنند و همواره دلسوز مردم بوده‌اند ....(ادامه)
زيباكلام: در سال 1400 محمود احمدي‌نژاد رييس جمهور خواهد بود
(ادامه)
گزیده روزنامه های 18 فروردین 1399
(ادامه)
بدون شک عملکرد مجلس یازدهم در یک ساله‌ی پیش‌رو در شکل‌گیری دولت سیزدهم نقش اساسی دارد. مجلس با پای کار آوردن ظرفیت‌های فکری و اجرائی جبهه انقلاب باید سوء ظن‌هایی که به واسطه عملکرد ضعیف مجلس نهم و دهم به مجلس شورای اسلامی به وجود آمده است را از بین ببرد و اعتماد مردم ... اولویت‌های مجلس یازدهم و وظایف نیروهای جبهه انقلاب
بدون شک عملکرد مجلس یازدهم در یک ساله‌ی پیش‌رو در شکل‌گیری دولت سیزدهم نقش اساسی دارد. مجلس با پای کار آوردن ظرفیت‌های فکری و اجرائی جبهه انقلاب باید سوء ظن‌هایی که به واسطه عملکرد ضعیف مجلس نهم و دهم به مجلس شورای اسلامی به وجود آمده است را از بین ببرد و اعتماد مردم ...(ادامه)
چراغي كه به خانه رواست....(ديدگاه)
(ادامه)
صفحه نخست » سياسي 1759بازدید ‍ پ هشدار احمد توکلی در نامه‌ای به سران سه قوه
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارسال نامه هایی جداگانه به روسای قوای سه گانه مصوبه اخیر شورای هماهنگي اقتصادي سران قوا را عاملی بر افزایش تورم و تخريب و ویرانی ساختار مالي و قانوني كشور دانست.(ادامه)
کنوانسیون خزر؛ آنچه هست، آنچه نیست!(يادداشت)
(ادامه)

دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در سخنرانی ‌اش درباره تصمیم در مورد برجام گفت: می‌خواهم دنیا را از تلاش هایمان برای جلوگیری از سلاح هسته‌ای مطلع کنم.

ایالات متحده از توافق هسته ای خارج خواهد شد/ فرمان اجرایی برای اعمال شدیدترین تحریم‌ها علیه ایران را امضا خواهم کرد(خبر)
دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در سخنرانی ‌اش درباره تصمیم در مورد برجام گفت: می‌خواهم دنیا را از تلاش هایمان برای جلوگیری از سلاح هسته‌ای مطلع کنم. (ادامه)
چرا انقلاب کردیم و حالا چه کنیم؟(يادداشت)
(ادامه)
اوباما طرح ترور سردار سليمانی را لو داد!
يک روزنامه عربی ادعا کرد که اوباما طرح ترور سردار سليماني را به ایران لو داد! (ادامه)
چهارم آذرماه سال 1358 زماني كه شوراي فرماندهي وقت سپاه پاسداران انقلاب اسلامي براي طرح يك مسئله درون‌سازماني خدمت حضرت امام خميني (ره) رسيدند...
بسيج؛ افتخارات گذشته، انتظارات آينده(يادداشت)
چهارم آذرماه سال 1358 زماني كه شوراي فرماندهي وقت سپاه پاسداران انقلاب اسلامي براي طرح يك مسئله درون‌سازماني خدمت حضرت امام خميني (ره) رسيدند... (ادامه)
شمال نیوز : دردا و دريغا! كه معماي عشق شيعه را شرح و بيان نتوان كرد و اين راز سر به مهر بر دلهاي دلدادگان، بسيار سنگين و فرساينده است، بنابراين ما را در اين وادي عاشورا و محرم، با عرفان پست مدرن كاري نيست، چرا كه عرفان پست مدرن رويكردي انسان‌مدار و خداگريز است و .... از نجف آباد اصفهان تا بيت‌الشهداي كياپي در مازندران
شمال نیوز : دردا و دريغا! كه معماي عشق شيعه را شرح و بيان نتوان كرد و اين راز سر به مهر بر دلهاي دلدادگان، بسيار سنگين و فرساينده است، بنابراين ما را در اين وادي عاشورا و محرم، با عرفان پست مدرن كاري نيست، چرا كه عرفان پست مدرن رويكردي انسان‌مدار و خداگريز است و ....(ادامه)
شمال نیوز : در پی معرفی محمد شریعتمداری ، از سوی رئیس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت ، معدن و تجارت ، تشكل ها و انجمن هاي خصوصي بخش صنعت،معدن و تجارت استان مازندران با ارسال نامه  سرگشاده ای.... حمایت تشکل های صنفی ، صنعت و معدن مازندران از شریعتمداری
شمال نیوز : در پی معرفی محمد شریعتمداری ، از سوی رئیس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت ، معدن و تجارت ، تشكل ها و انجمن هاي خصوصي بخش صنعت،معدن و تجارت استان مازندران با ارسال نامه سرگشاده ای....(ادامه)

دكتر محسن رضايي، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام، همزمان با آغاز ثبت نام نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري، با انتشار پيامي، خطاب به نامزدهاي جبهه انقلاب، از آنها خواست در گفتار، رفتار و رقابت هاي انتخاباتي به ارزش هاي انقلاب پايبند مانده و به جاي رقابت با يكديگر، به افزايش انسجام و كارآمدي جمعي براي خدمت به مردم بينديشند.

روز بازگشت به ارزش هاي انقلاب اسلامي و خدمت بدون منت به مردم است / همه نيروهاي انقلاب را براي خدمت به مردم فرا بخوانید
دكتر محسن رضايي، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام، همزمان با آغاز ثبت نام نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري، با انتشار پيامي، خطاب به نامزدهاي جبهه انقلاب، از آنها خواست در گفتار، رفتار و رقابت هاي انتخاباتي به ارزش هاي انقلاب پايبند مانده و به جاي رقابت با يكديگر، به افزايش انسجام و كارآمدي جمعي براي خدمت به مردم بينديشند. (ادامه)
تحریم‌های جدید خزانه‌داری آمریکا علیه 13 فرد و 12 نهاد مرتبط با ایران+ لیست افراد ایرانی و غیرایرانی
وزارت خزانه داری آمریکا تحریمهای جدیدی علیه 13 فرد و 12 نهاد مرتبط با ایران اعلام کرد. (ادامه)
از سيف‌الله صدراسلام تا قاری زمان ما(يادداشت)
(ادامه)
"شهرام امیری" کیست؟
روز گذشته خبری در رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه، شهرام امیری چهارشنبه 13 مرداد اعدام شده است.(ادامه)
احمدي‌نژاد مي‌تواند اصولگرايان را نجات دهد / حذف احمدی‌نژاد باید پای صندوق‌های رأی توسط مردم صورت گیرد
اعتماد در گفت‌وگویی با ابراهیم اصغرزاده، سیاستمدار نام‌آشنای اصلاح‌طلب آورده است؛(ادامه)
خبر خوش اقتصادی روحانی در شش ماهه دوم سال 95 چیست؟
توافق هسته یکی از اهداف سیاست خارجی دولت حسن روحانی در ایران به شمار می رفت که توانست در سال جولای ۲۰۱۵ به آ‌ن دست یابد. روحانی اما پیروزی های اقتصادی را نیز در کنار پیروزی اتمی اش نیازمند است که بازار نفت و مالی جندان یاری اش نکرداند. اما آیا چنین خواهد شد؟ آیا روحانی خواهد توانست مانند بحث هسته ای، سروسامانی هم به اقتصاد کشورش دهد؟(ادامه)
بابك زنجاني‌ را اعدام نكنيد
(ادامه)
وزیر امورخارجه که می‌گفت در ابتدای دولت یازدهم پول نقد زیادی در خزانه نبود، از بازگشت چندین میلیارد دلار بدهی خارجی به خزانه پس از توافق هسته‌ای خبر داد.

آمارهای جدید ظریف از اثرات مطلوب برجام و سرمایه‌های آزاد شده ایران/ تا مثقال آخر حقوقمان را در برجام خواهيم گرفت(خبر)
وزیر امورخارجه که می‌گفت در ابتدای دولت یازدهم پول نقد زیادی در خزانه نبود، از بازگشت چندین میلیارد دلار بدهی خارجی به خزانه پس از توافق هسته‌ای خبر داد. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 39 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.226 seconds.