.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هفته آینده آخرین هفته کاری مجلس یازدهم است؛ در این جلسات تعداد زیادی از گزارش‌های نظارتی قرائت می‌شود. آخرین دستور هفتگی کاری مجلس یازدهم/ ۲ خرداد مراسم اختتامیه
هفته آینده آخرین هفته کاری مجلس یازدهم است؛ در این جلسات تعداد زیادی از گزارش‌های نظارتی قرائت می‌شود.(ادامه)
رئیس جمهور با انتقاد ‌از تعطیلی ۱۰ ساله برخی واحدهای تولیدی در کشور گفت: در بازدیدی که از برخی واحدهای احیا شده داشتیم، تاریخ تعطیلی آنها سال‌های دهه ۹۰ و احیای آنها سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ عنوان شده بود.
انتقاد رئیس‌جمهور از تعطیلی ۱۰ ساله برخی واحدهای تولیدی استان مازندران
رئیس جمهور با انتقاد ‌از تعطیلی ۱۰ ساله برخی واحدهای تولیدی در کشور گفت: در بازدیدی که از برخی واحدهای احیا شده داشتیم، تاریخ تعطیلی آنها سال‌های دهه ۹۰ و احیای آنها سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ عنوان شده بود. (ادامه)
رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق با صدور ابلاغیه‌ای موارد اصلاحی ضوابط اختصاصی تبصره ۴ ماده ۱۸ گروه کالایی فلزات گرانبها و گوهرسنگ ها را ابلاغ کرد. طلافروشان تعیین تکلیف شدند + سند
رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق با صدور ابلاغیه‌ای موارد اصلاحی ضوابط اختصاصی تبصره ۴ ماده ۱۸ گروه کالایی فلزات گرانبها و گوهرسنگ ها را ابلاغ کرد.(ادامه)
امروز صحن علنی مجلس شوراس اسلامی شاهد بحث داغ نمایندگان بر سر تعطیلی پنجشنبه و جمعه یا جمعه و شنبه بود اما رد نهایت تکلیف روزهای تعطیل در ایران روشن شد.
بالاخره تکلیف روزهای تعطیل روشن شد/ مجلس با تعطیلی جمعه و شنبه موافقت کرد
امروز صحن علنی مجلس شوراس اسلامی شاهد بحث داغ نمایندگان بر سر تعطیلی پنجشنبه و جمعه یا جمعه و شنبه بود اما رد نهایت تکلیف روزهای تعطیل در ایران روشن شد. (ادامه)
هفتاد و یک درصد مصوبات دور اول سفر استانی رئیس جمهور به مازندران محقق شده است تحقق ۷۱ درصدی مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به مازندران
هفتاد و یک درصد مصوبات دور اول سفر استانی رئیس جمهور به مازندران محقق شده است(ادامه)
رییس جمهور در حکمی « سردار محمدرضا حسنی آهنگر» رییس دانشگاه جامع امام حسین (ع) را به عنوان «عضو شورای ملی راهبری هوش مصنوعی» منصوب کرد. سردار حسنی آهنگر عضو شورای ملی راهبری هوش مصنوعی شد
رییس جمهور در حکمی « سردار محمدرضا حسنی آهنگر» رییس دانشگاه جامع امام حسین (ع) را به عنوان «عضو شورای ملی راهبری هوش مصنوعی» منصوب کرد.(ادامه)
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد. شنبه‌ای که تکلیف تعطیلی شنبه‌ها را روشن کند هنوز نرسیده است!
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد.(ادامه)
برخی شواهد از ادامه روند سالهای قبل در مورد واردات خودرو خارجی در سال جاری حکایت دارد. چرا دولت و مجلس بی‌خیال واردات خودرو شده‌اند؟
برخی شواهد از ادامه روند سالهای قبل در مورد واردات خودرو خارجی در سال جاری حکایت دارد.(ادامه)
به گفته مسئولان، نه تنها فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث بلکه تمام خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است. خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است؟
به گفته مسئولان، نه تنها فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث بلکه تمام خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است.(ادامه)
تخلف ۱۹۷۳ واحد صنفی و خدماتی در مازندران
مدیرکل صمت مازندران با اشاره به بازدیدهای مستمر در فروردین گفت: ۱۹۷۳ واحد متخلف صنفی، خدماتی و توزیعی شناسایی شدند.(ادامه)
قیمت خودرو امروز ۲۳ اردیبهشت +جدول
قیمت خودرو، امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، کار خود را ریزشی آغاز کرد. به نظر می‌رسد با آغاز عقب‌نشینی دلار، ترمز بازار خودرو هم کشیده شده است.(ادامه)
رئیس جمهور گفت: ما هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم، اما اروپا و آمریکا عهدشکنی کردند. ما انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم و بارها بازرسان آژانس آن را اعلام کردند، اما گوش شنوایی وجود ندارد. اینکه فقط مذاکره بتواند همیشه پاسخگو باشد نیست، در جایی موشک می‌تواند و در جایی هم مذاکره. رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم اما... / موشک جواب موشک است / از وضعیت سفره مردم مطلعم/تورم روز به روز کاهشی می‌شود/ گشت ارشاد مدیران عملیاتی شده است(خبر)
رئیس جمهور گفت: ما هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم، اما اروپا و آمریکا عهدشکنی کردند. ما انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم و بارها بازرسان آژانس آن را اعلام کردند، اما گوش شنوایی وجود ندارد. اینکه فقط مذاکره بتواند همیشه پاسخگو باشد نیست، در جایی موشک می‌تواند و در جایی هم مذاکره.(ادامه)
انجمن تجارت الکترونیک تهران، در بیانیه‌ای اعلام کرد که اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل‌ونقل درون‌شهری، خلاف قانون است. خبر هولناک برای رانندگان اسنپ و تپسی؛مالیات جدید برای تاکسی اینترنتی؟
انجمن تجارت الکترونیک تهران، در بیانیه‌ای اعلام کرد که اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل‌ونقل درون‌شهری، خلاف قانون است.(ادامه)
یک رسانه آمریکایی از تعلیق مبادلات تجاری میان ترکیه و رژیم صهیونیستی خبر داد. ترکیه تجارت با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد
یک رسانه آمریکایی از تعلیق مبادلات تجاری میان ترکیه و رژیم صهیونیستی خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : فلاح با اشاره به اینکه مازندران پتانسیل های مناسبی در بخش شیلات و کشاورزی دارد،افزود: پرورش ماهی و میگو در قفس که در مازندران از جمله اولویت‌هاست بازار خوبی در عمان دارد و نیز صیفی‌جات مازندران در این استان مشتری‌ها خوبی دارند .... عمانی‌ها علاقه‌مند سفر به «مازندران» هستند
شمال نیوز : فلاح با اشاره به اینکه مازندران پتانسیل های مناسبی در بخش شیلات و کشاورزی دارد،افزود: پرورش ماهی و میگو در قفس که در مازندران از جمله اولویت‌هاست بازار خوبی در عمان دارد و نیز صیفی‌جات مازندران در این استان مشتری‌ها خوبی دارند ....(ادامه)
رئیس سازمان توسعه تجارت از آغاز عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی خبر داد. آغاز عرضه خودرو‌های وارداتی از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
رئیس سازمان توسعه تجارت از آغاز عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی خبر داد.(ادامه)
مدیران هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، در نخستین اقدام خود پس از خرید سهام باشگاه استقلال، درصدد تغییر نام این باشگاه برآمده‌اند. خریدار استقلال در صدد تغییر نام باشگاه
مدیران هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، در نخستین اقدام خود پس از خرید سهام باشگاه استقلال، درصدد تغییر نام این باشگاه برآمده‌اند.(ادامه)
 « جامعه انتظار دارد رویکرد قوای سه‌گانه و نهادها و دستگاه‌های رسمی، همچون رهبر انقلاب فراخ‌تر و از ابعاد وسیع‌تری برخوردار باشد. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!(يادداشت)
« جامعه انتظار دارد رویکرد قوای سه‌گانه و نهادها و دستگاه‌های رسمی، همچون رهبر انقلاب فراخ‌تر و از ابعاد وسیع‌تری برخوردار باشد.(ادامه)
این نمایشگاه نشان‌دهنده این است که ایران تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور و با اراده پولادین مردم به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید / دستیابی به سلاح هسته‌ای در دکترین ما وجود ندارد/ این مسئله فتوای رهبر ماست؛ نه به‌خاطر حرمت بین‌المللی و آژانس ....(خبر)
(ادامه)
طالبان در تلاش انتقال دانش خودروسازی برای افغانستان است. طالبان به دنبال دانش خودروسازی
طالبان در تلاش انتقال دانش خودروسازی برای افغانستان است.(ادامه)
آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، صبح امروز از حوالی ساعت ۱۱ در محل ساختمان وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور مدعوین برگزار شد. آیین واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی برگزار شد
آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، صبح امروز از حوالی ساعت ۱۱ در محل ساختمان وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور مدعوین برگزار شد.(ادامه)
طی یک سال گذشته، برای چندمین بار است که بازار با کمبود لاستیک سواری مواجه می‌شود و تقاضای لاستیک از عرضه پیشی می‌گیرد. بازار لاستیک ترمز برید
طی یک سال گذشته، برای چندمین بار است که بازار با کمبود لاستیک سواری مواجه می‌شود و تقاضای لاستیک از عرضه پیشی می‌گیرد.(ادامه)
​ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، درباره آخرین وضعیت افزایش تعطیلات پایان هفته و تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه، گفت: این لایحه از جلسه علنی به کمسیون ارجاع داده شده بود که با حضور هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران مورد ارزیابی قرار گرفت. پنجشنبه تعطیل می‌شود یا شنبه؟
​ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، درباره آخرین وضعیت افزایش تعطیلات پایان هفته و تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه، گفت: این لایحه از جلسه علنی به کمسیون ارجاع داده شده بود که با حضور هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران مورد ارزیابی قرار گرفت.(ادامه)
مرکز اطلاع رسانی پلیس از شناسایی باند‌های سازمان یافته تجارت جنسی در طرح نور خبر داد و اعلام کرد: طرح نور به سمت هوشمندسازی پیش می‌رود. شناسایی باند‌های فحشا و تجارت جنسی
مرکز اطلاع رسانی پلیس از شناسایی باند‌های سازمان یافته تجارت جنسی در طرح نور خبر داد و اعلام کرد: طرح نور به سمت هوشمندسازی پیش می‌رود.(ادامه)
مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در فرابورس آغاز شد. آغاز مزایده رسمی استقلال و پرسپولیس
مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در فرابورس آغاز شد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس اتاق ایران در نامه‌های جداگانه به دفتر مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهوری و رئیس مجلس، برنامه‌ریزی و همراهی برای مطابق سازی تعطیلات آخر هفته با تعطیلات جهانی را خواستار شد. روز شنبه به‌عنوان روز دوم تعطیلات رسمی انتخاب شود / خسارت ۸.۳ میلیارد دلاری در انتظار ایران
شمال نیوز : رئیس اتاق ایران در نامه‌های جداگانه به دفتر مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهوری و رئیس مجلس، برنامه‌ریزی و همراهی برای مطابق سازی تعطیلات آخر هفته با تعطیلات جهانی را خواستار شد.(ادامه)
خیلی از اوقات بهترین هدیه در مناسبت های مختلف میتواند پول نقد باشد. بعضی افراد پول نقد را در قالب کارت‌های هدیه به دیگران هدیه میدهند. رمز کارت هدیه خود را نمی‌دانید؟ / این مطلب را بخوانید
خیلی از اوقات بهترین هدیه در مناسبت های مختلف میتواند پول نقد باشد. بعضی افراد پول نقد را در قالب کارت‌های هدیه به دیگران هدیه میدهند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس اتاق بازرگانی گیلان گفت: انتظار می رود کشورهای واسطه بین ایران و روسیه مانع تراشی نکنند و در حالت عادی هم ارتباطات میان ایران و روسیه باید چشمگیر باشد. روسیه راه آهن رشت به آستارا را جدی‌تر بگیرد / میزان تجارت فعلی اصلاً راضی کننده نیست
شمال نیوز : رئیس اتاق بازرگانی گیلان گفت: انتظار می رود کشورهای واسطه بین ایران و روسیه مانع تراشی نکنند و در حالت عادی هم ارتباطات میان ایران و روسیه باید چشمگیر باشد.(ادامه)
رئیس سازمان توسعه تجارت از فروش خودروهای برقی وارداتی از اردیبهشت ماه امسال خبر داد. فروش خودروهای برقی وارداتی از اردیبهشت ماه آغاز می‌شود
رئیس سازمان توسعه تجارت از فروش خودروهای برقی وارداتی از اردیبهشت ماه امسال خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : با وجود اعلام آمارهای مثبت از صادرات کشور طی سال‌های اخیر، وعده های پارساله برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری در مازندران باز هم محقق نشد و البته به نظر می رسد مهمترین دلیل آن موانع لجستیکی است. عدم تحقق وعده مسوولان مازندران برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری !
شمال نیوز : با وجود اعلام آمارهای مثبت از صادرات کشور طی سال‌های اخیر، وعده های پارساله برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری در مازندران باز هم محقق نشد و البته به نظر می رسد مهمترین دلیل آن موانع لجستیکی است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 220 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.227 seconds.