.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سید محمد علی ابطحی نوشت: آقای مهدی نصیری سوپر افراطی حزب اللهی دیروز حق دارد نظراتش تغییر کند و سوپر اپوزوسیون امروز شود. اما هم برای دیروزش و هم برای امروزش توهم مضر است. انتقاد ابطحی از مهدی نصیری: بد پوست خربزه‌ای زیر پای آقای نصیری انداخته‌اند
سید محمد علی ابطحی نوشت: آقای مهدی نصیری سوپر افراطی حزب اللهی دیروز حق دارد نظراتش تغییر کند و سوپر اپوزوسیون امروز شود. اما هم برای دیروزش و هم برای امروزش توهم مضر است.(ادامه)
سقوط مهدی نصیری در آغوش پهلوی!
در حالی که مجری بی‌بی‌سی به شکاف و اختلاف میان اپوزیسیون و ناتوانی در اتحاد با یکدیگر اذعان دارد، مهدی نصیری برای موفقیت براندازان جمهوری اسلامی طرح «ترمیم شکاف بین تاجزاده تا شاهزاده» را ارائه می‌کند!(ادامه)
ائتلاف یاران روحانی و لاریجانی علیه پایداری
حدود ۷ ماه مانده به برگزاری انتخابات مجلس و در شرایطی که به نظر می‌رسد اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش‌رو نیز همچون یکی، دو انتخابات پیش از این، چندان امیدی به حضور ندارند، به نظر می‌رسد تنها طیف جدی‌‌ای(ادامه)
روابط فامیلی در بین مسئولان کشور از قدیم سابقه داشته و این ماجرا تا امروز همچنان ادامه داشته است. معروف‌ترین باجناق‌های سیاسی
روابط فامیلی در بین مسئولان کشور از قدیم سابقه داشته و این ماجرا تا امروز همچنان ادامه داشته است.(ادامه)
اکبر طبری چگونه بازداشت شد و در حال حاضر کجاست؟
داستان دستگیری و محکومیت طبری و اخباری که مبنی بر عدم حضور این محکوم در زندان مخابره شد؛ از موضوعات داغی است که نقل محافل خبری و غیرخبری شده است.(ادامه)
شمال نیوز : کسی نباید تردید کند که هر چه به انتخابات اسفندماه نزدیک تر می شویم، دومینوی فتنه سازی در حال چینش است تا در زمان مقتضی با یک تلنگر همه چیز را بهم ریخته و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در بزرگترین چالش انتخاباتی درگیر سازد .... انتخابات پیش رو و سوز و گداز تئوریسین های فتنه ساز!
شمال نیوز : کسی نباید تردید کند که هر چه به انتخابات اسفندماه نزدیک تر می شویم، دومینوی فتنه سازی در حال چینش است تا در زمان مقتضی با یک تلنگر همه چیز را بهم ریخته و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در بزرگترین چالش انتخاباتی درگیر سازد ....(ادامه)
اسدالله بادامچیان گفت: من اصلا اصلاح طلبی را تمام شده می‌یابم در چند سال قبل هم مصاحبه کردم و گفتم جریان اصلاح طلبی مُرد. بادامچیان: به تاجزاده گفتم آینده‌ات «نکبت بار» است
اسدالله بادامچیان گفت: من اصلا اصلاح طلبی را تمام شده می‌یابم در چند سال قبل هم مصاحبه کردم و گفتم جریان اصلاح طلبی مُرد.(ادامه)
نامه همسر تاجزاده به قوه قضاییه
همسر سید مصطفی تاجزاده در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه نوشت: سلامت همسرم به دلیل بیش از یک‌ماه روزه داری در اعتراض به اقدامات غیرقانونی در مخاطره جدی قرار دارد.(ادامه)
واکنش دبیرکل حزب مؤتلفه به بازداشت پسر میرسلیم و تاج زاده
بادامچیان در پاسخ به سؤالی در خصوص بازداشت مصطفی تاجزاده، گفت: هرکس کار خلاف قانون کند بازداشت می شود. یک موقع طرف را دعوت می کنند که چرا خلاف کرده اید. هرکس خلاف قانون حرف زد باید قانون در مورد او اجرا شود.(ادامه)
واکنش سید محمد خاتمی به بازداشت تاج زاده
رییس دولت اصلاحات با فخرالسادات محتشمی پور همسر مصطفی تاج زاده تماس تلفنی داشت.(ادامه)
ناگفته‌های مهم از فتنه‌های سه‌دهه اخیر/ فکر نمی‌کردیم جریانات مشابه صدر اسلام را در عصر حاضر ببینیم/ فتنه‌ گران ۷۸ از داخل دفتر ریاست جمهوری خط می‌گرفتند/ ماجرای تاکید مهم رهبرانقلاب به سرلشکر صفوی در فتنه ۷۸ / در فتنه ٨٨ به اندازه ٨ سال جنگ ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : صادق زیباکلام گفت: من معتقد هستم ریاست جمهوری آقای لاریجانی برای نظام خیلی بهتر از ریاست جمهوری آقای رییسی است.
زیباکلام: قطعا رئیسی برنده انتخابات است /پرونده اصلاح طلبان بسته شد/ لاریجانی شانسی برای پیروزی ندارد
شمال نیوز : صادق زیباکلام گفت: من معتقد هستم ریاست جمهوری آقای لاریجانی برای نظام خیلی بهتر از ریاست جمهوری آقای رییسی است. (ادامه)
احمدی‌نژاد را تایید صلاحیت کنند تا وزن‌کشی سیاسی شود
سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: به اعتقاد من باید آقای تاجزاده، احمدی‌نژاد و سایرین را تایید صلاحیت کنند تا یک وزن‌کشی سیاسی واقعی شده و ببینیم که هر کدام از نحله‌های فکری چه وزنی دارند. این امر قطعا ایرادی ندارد و موجب ارتقای جمهوریت نظام است. (ادامه)
شمال نیوز : رسانه‌های غربی واکنش‌های تقریبا یکسانی به ثبت‌نام نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران داشتند. رسانه‌های غربی درباره نامزدهای انتخابات ایران چه می‌گویند؟
شمال نیوز : رسانه‌های غربی واکنش‌های تقریبا یکسانی به ثبت‌نام نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران داشتند.(ادامه)
اکثر داوطلبان کاندیداتوری ریاست جمهوری سیزدهم تغییر رویکرد دولت، تغییر رویه های اجرایی دولت فعلی که موجب رانت و فساد شده، تشکیل دولت مقتدر، حل مشکلات معیشتی مردم و باز کردن گره از اقتصاد با بازنگری در سیاست‌های ....(خبر)
(ادامه)
عکس/ واکنش مجری مناظرات سال ۸۸ به کاندیداتوری تاج زاده
رضا پورحسین مجری مناظرات سال ۸۸ در توئیتی نوشت: آقای مصطفی تاجزاده چگونه می خواهید قانونی را اجرا کنید که به گفته خودتان آن را قبول ندارید؟! به شعور مردم توهین نکنید.(ادامه)
عکس/ زمان کاندیداتوری تاج زاده مشخص شد
مصطفی تاجزاده در توئیتی نوشت: روز جمعه برای ثبت نام در انتخابات ریاست‌جمهوری به وزارت کشور می‌روم.(ادامه)
زمان کاندیداتوری تاج زاده مشخص شد
مصطفی تاجزاده در توئیتی نوشت: روز جمعه برای ثبت نام در انتخابات ریاست‌جمهوری به وزارت کشور می‌روم.(ادامه)
شمال نیوز : بررسی ۱۴ گزینه جبهه اصلاحات برای ریاست جمهوری نشان از به حد نصاب نرسیدن آرای اکثر آن‌ها در بین اصلاح طلبان دارد. آخرین وضعیت اصلاح‌طلبان برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰
شمال نیوز : بررسی ۱۴ گزینه جبهه اصلاحات برای ریاست جمهوری نشان از به حد نصاب نرسیدن آرای اکثر آن‌ها در بین اصلاح طلبان دارد. (ادامه)
شمال نیوز : مبانی نظری یک دولت و برنامه آنها مهم است که گاهی اصلاح‌طلبانه و یک‌زمانی اصولگرایانه و یک زمانی اعتدالی است؛ لذا مردم باید وجه‌تمایز را در برنامه ببینند. اصلاح‌طلبان اگر رای بیاورند دوباره از زنگنه، ربیعی، آخوندی و جهانگیری استفاده می‌کنند
شمال نیوز : مبانی نظری یک دولت و برنامه آنها مهم است که گاهی اصلاح‌طلبانه و یک‌زمانی اصولگرایانه و یک زمانی اعتدالی است؛ لذا مردم باید وجه‌تمایز را در برنامه ببینند.(ادامه)
/ ۵۸ کاندیدای رسمی و غیررسمی در آرزوی رسیدن به صندلی «شماره یک» پاستور / محمد جواد آذری جهری و حجت‌الله عبدالملکی از جوان‌ترین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و اسدالله بادامچیان مسن‌ترین کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ هستند ....(خبر)
/ (ادامه)
ناج زاده در این بیانیه نوشت: «می‌آیم تا از حقوق محرومان، به‌ویژه کارگران و معلمان و همه‌ی حقوق‌بگیران ثابتی دفاع کنم که فشار تحریم و خودتحریمی و بی‌کفایتی‌، قامت‌شان را خم کرده، سلامت و عزت آن‌ها را نشانه رفته است.» تاجزاده رسما نامزد انتخابات ریاست جمهوری شد
ناج زاده در این بیانیه نوشت: «می‌آیم تا از حقوق محرومان، به‌ویژه کارگران و معلمان و همه‌ی حقوق‌بگیران ثابتی دفاع کنم که فشار تحریم و خودتحریمی و بی‌کفایتی‌، قامت‌شان را خم کرده، سلامت و عزت آن‌ها را نشانه رفته است.»(ادامه)
تلاش محمود احمدی نژاد برای دیدار با مصطفی تاجزاده فاش شد
پس از انتشار منشور بهار در بهمن ۹۷، از طرف احمدی نژاد ماموریت یافتم با مصطفی تاج زاده گفتگو کنم تا ضمن دعوت از او برای ملاقات و همکاری با احمدی نژاد، برایش توضیح دهم که چگونه از نظریه مهدویت در منشور بهار، میتوان به مدل بومی دمکراسی خواهی برای مهار نهاد «ولایت فقیه» دست یافت.(ادامه)
نامه سرگشاده تاج‌زاده به رئیس قوه قضائیه
سید مصطفی تاجزاده، فعال اصلاح طلب در نامه‌ای سرگشاده به ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه درباره ضرورت لغو تحریم ها و انتخابات آزاد سخن گفت.(ادامه)
شمال نیوز : عباس سلیمی نمین گفت: اصلاح طلبان آقای عارف را در راه ریاست آقای روحانی قربانی کردند. بنابراین نمی توانند از بار این مسئولیت شانه خالی کنند .... سلیمی‌نمین: روحانی به جهانگیری اعتماد ندارد/ اصلاح‌طلبان عارف را قربانی کردند/ فرد مورد اطمینان روحانی، واعظی است
شمال نیوز : عباس سلیمی نمین گفت: اصلاح طلبان آقای عارف را در راه ریاست آقای روحانی قربانی کردند. بنابراین نمی توانند از بار این مسئولیت شانه خالی کنند ....(ادامه)
بعد از اتمام دوران ریاست جمهوری حسن روحانی، یکی از گزینه‌های مطرح برای نشستن پشت میز ریاست ساختمان پاستور، محمود احمدی نژاد است. آیا احمدی نژاد به قدرت باز می‌گردد؟
بعد از اتمام دوران ریاست جمهوری حسن روحانی، یکی از گزینه‌های مطرح برای نشستن پشت میز ریاست ساختمان پاستور، محمود احمدی نژاد است.(ادامه)
سال اول مجلس یازدهم مهم‌ترین سال آن است چون مجلس در این یک سال می‌تواند به مردم این پیام را بدهد که راه تغییر در شرایط کشور اعتماد به این مسیر است یا خیر؟ سال اول، مهم‌ترین سال مجلس یازدهم(يادداشت)
سال اول مجلس یازدهم مهم‌ترین سال آن است چون مجلس در این یک سال می‌تواند به مردم این پیام را بدهد که راه تغییر در شرایط کشور اعتماد به این مسیر است یا خیر؟(ادامه)
نامه اصلاح طلبان به دبیر کل سازمان ملل متحد
جمعی از اصلاح‌طلبان طی نامه ای به دبیر کل سازمان ملل متحد از رفتار خارج از عرف آمریکا انتقاد کردند.(ادامه)
شمال نیوز : اگر نتوانیم مدیریت کنیم قطعاً دچار بحران می‌شویم. امروز آسیب‌های اجتماعی را در جامعه ایران ببینید؛ محصول همین تغییرات است. شما وضعیت طلاق، خشونت، حاشیه‌نشینی، فساد و ده‌ها مسئله اجتماعی در جامعه ایران را ببینید. مسئله کمی نیست..... اگر اصلاح‌طلبان نبودند، دولت روحانی رای نمی‌آورد/سخنگویی دولت را نپذیرفتم/ امنیتی‌ها در شرایط سخت کشور را از بحران عبور دادند
شمال نیوز : اگر نتوانیم مدیریت کنیم قطعاً دچار بحران می‌شویم. امروز آسیب‌های اجتماعی را در جامعه ایران ببینید؛ محصول همین تغییرات است. شما وضعیت طلاق، خشونت، حاشیه‌نشینی، فساد و ده‌ها مسئله اجتماعی در جامعه ایران را ببینید. مسئله کمی نیست.....(ادامه)
چرا جریانی که حیات سیاسی خود در استان گلستان را مدیون آیت الله نورمفیدی می داند اینچنین تیغ بدست گرفته و خواستار شفافیت اقتصادی فرزندان و دفتر وی شده است ؟ آیا خبری شده است ؟
همه اما و اگرهای تغییر نماینده ولی فقیه در استان گلستان(يادداشت)
چرا جریانی که حیات سیاسی خود در استان گلستان را مدیون آیت الله نورمفیدی می داند اینچنین تیغ بدست گرفته و خواستار شفافیت اقتصادی فرزندان و دفتر وی شده است ؟ آیا خبری شده است ؟ (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.