.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مصرف بیش از حد چای و بیش از ۵ فنجان در روز به دلیل مقدار بالای کافئین می‌تواند مشکلاتی را برای افراد ایجاد کند، که مهم‌ترین آن، ایجاد کم‌خونی است. مصرف مجاز چای در روز چقدر است؟
مصرف بیش از حد چای و بیش از ۵ فنجان در روز به دلیل مقدار بالای کافئین می‌تواند مشکلاتی را برای افراد ایجاد کند، که مهم‌ترین آن، ایجاد کم‌خونی است.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از بهره‌برداری از ۹۵۰ پروژه بهینه‌سازی و توسعه در شبکه برق روستایی این استان با اعتباری بالغ بر ۴۷۵۰ میلیارد ریال همزمان با دومین سفر ریاست جمهوری به مازندران خبر داد. بهره برداری از ۹۵۰ پروژه بهینه‌سازی و توسعه در شبکه برق روستایی مازندران در دومین سفر ریاست جمهوری به مازندران
شمال نیوز: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از بهره‌برداری از ۹۵۰ پروژه بهینه‌سازی و توسعه در شبکه برق روستایی این استان با اعتباری بالغ بر ۴۷۵۰ میلیارد ریال همزمان با دومین سفر ریاست جمهوری به مازندران خبر داد.(ادامه)
مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران و همرزم شهید حسن طهرانی‌مقدم ناگفته‌هایی از مسیر دستیابی جمهوری اسلامی به توانمندی موشکی را بیان کرد / از ماجرای کارشکنی لیبی در وسط جنگ تا اعزام تیم ۱۳ نفره ایرانی به دمشق ....(خبر)
(ادامه)
هافبک بازیساز تراکتور گزینه استقلال و پرسپولیس برای نقل و انتقالات تابستان است. آغاز جنگ استقلال و پرسپولیس برای این بازیکن
هافبک بازیساز تراکتور گزینه استقلال و پرسپولیس برای نقل و انتقالات تابستان است.(ادامه)
ستاره کشتی جهان، دیوید تیلور شایعه بازنشستگی خود را تکذیب نکرد. بنابراین فردی که خود را بهترین کشتی‌گیر تاریخ می‌دانست از دنیای رقابت کنار خواهد کشید. دیوید تیلور بازنشستگی خود را تایید کرد!؛ از باخت متنفرم
ستاره کشتی جهان، دیوید تیلور شایعه بازنشستگی خود را تکذیب نکرد. بنابراین فردی که خود را بهترین کشتی‌گیر تاریخ می‌دانست از دنیای رقابت کنار خواهد کشید.(ادامه)
خبر خوشحال‌کننده برای هواداران «زخم کاری» فصل ۳ و ۴ زخم کاری با هم پخش می شود
خبر خوشحال‌کننده برای هواداران «زخم کاری»(ادامه)
آتش سوزی بامداد پنجشنبه ( ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در روستای گردشگری امام‌زاده ابراهیم شفت واقع در غرب گیلان منجر به خسارت گسترده و از بین رفتن ۱۲۰ خانه، مغازه و واحد اقامتی شد. روستای گردشگری امام زاده ابراهیم شفت در ۴۸ کیلومتری رشت در دهستان چوبر در منطقه سردسیری و در دامنه کوه اسلار و ونی قرار دارد که به سبب وجود ساختمان‌های زیبا، رنگارنگ و چوبی چندین طبقه و چشمه های بکر و طبیعت چشم‌نواز، همه ساله در بهار و تابستان میزبان گردشگران و زائران است. ویرانی گسترده آتش سوزی در روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان(خبر)
آتش سوزی بامداد پنجشنبه ( ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در روستای گردشگری امام‌زاده ابراهیم شفت واقع در غرب گیلان منجر به خسارت گسترده و از بین رفتن ۱۲۰ خانه، مغازه و واحد اقامتی شد. روستای گردشگری امام زاده ابراهیم شفت در ۴۸ کیلومتری رشت در دهستان چوبر در منطقه سردسیری و در دامنه کوه اسلار و ونی قرار دارد که به سبب وجود ساختمان‌های زیبا، رنگارنگ و چوبی چندین طبقه و چشمه های بکر و طبیعت چشم‌نواز، همه ساله در بهار و تابستان میزبان گردشگران و زائران است.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی موج سفرهای تعطیلات سه روزه به استان مازندران آغاز شد که متولیان فرهنگی و هنری مازندران هنوز هیچ برنامه فرهنگی و یا هنری را برای انبوه مسافرانی که به استان میایند ، ارائه نکرده اند ! مسافران در راه ؛ متولیان فرهنگی مازندران در خواب !
شمال نیوز : در حالی موج سفرهای تعطیلات سه روزه به استان مازندران آغاز شد که متولیان فرهنگی و هنری مازندران هنوز هیچ برنامه فرهنگی و یا هنری را برای انبوه مسافرانی که به استان میایند ، ارائه نکرده اند !(ادامه)
کندوان یکطرفه شد
فرمانده پلیس راه کندوان گفت: به علت حجم‌ سنگین ترافیک خودروها، این محور دقایق پیش از سمت جنوب به شمال یکطرفه شد.(ادامه)
سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور از تمایل دولت به تعطیلی پنجشنبه‌ها خبر داد و گفت: الان سال هاست که تهران به‌عنوان مهمترین شهر کشور و محل تعامل با جهان پنجشنبه ها تعطیل است و مشکلی به وجود نیامده است. حالا من نمی دانم چه شده که یک عده می گویند شنبه تعطیل باشد.
معاون رئیسی: پنجشنبه‌ها عملا تعطیل است، نمی‌دانم چه شده که عده‌ای می‌گویند شنبه تعطیل باشد
سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور از تمایل دولت به تعطیلی پنجشنبه‌ها خبر داد و گفت: الان سال هاست که تهران به‌عنوان مهمترین شهر کشور و محل تعامل با جهان پنجشنبه ها تعطیل است و مشکلی به وجود نیامده است. حالا من نمی دانم چه شده که یک عده می گویند شنبه تعطیل باشد. (ادامه)
معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: نظر دولت درباره تعطیل دوروز در هفته مشخص است اما مجلس باید در این زمینه به نتیجه نهایی و قاطع برسد. دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است یا شنبه ها؟!
معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: نظر دولت درباره تعطیل دوروز در هفته مشخص است اما مجلس باید در این زمینه به نتیجه نهایی و قاطع برسد.(ادامه)
فرمانده ارشد نیرو‌های اوکراینی از عملیات نظامی تهاجمی روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی در آینده خبر داد. اوکراین: روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی حمله خواهد کرد
فرمانده ارشد نیرو‌های اوکراینی از عملیات نظامی تهاجمی روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی در آینده خبر داد.(ادامه)
فرمانده ارشد نیرو‌های اوکراینی از عملیات نظامی تهاجمی روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی در آینده خبر داد. اوکراین: روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی حمله خواهد کرد
فرمانده ارشد نیرو‌های اوکراینی از عملیات نظامی تهاجمی روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی در آینده خبر داد.(ادامه)
حکم اعدام کارگردان و تهیه کننده سینما، به اتهام آزار و اذیت چهار دختر دانش‌آموز از سوی قضات دیوان عالی کشور شکسته شد. حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
حکم اعدام کارگردان و تهیه کننده سینما، به اتهام آزار و اذیت چهار دختر دانش‌آموز از سوی قضات دیوان عالی کشور شکسته شد.(ادامه)
 بخشدار مرزن آباد چالوس از سقوط یک دستگاه خودروی پراید در جاده کندوان به رودخانه چالوس و مصدوم و مفقود شدن ۲ نفر در این سانحه خبر داد.

سانحه دلخراش سقوط خودرو به رودخانه چالوس و مفقودی یک نفر
بخشدار مرزن آباد چالوس از سقوط یک دستگاه خودروی پراید در جاده کندوان به رودخانه چالوس و مصدوم و مفقود شدن ۲ نفر در این سانحه خبر داد. (ادامه)
نیکاکی‌ها و اسکی‌های لاریجان مازندران با برپایی آئین سنتی ۶۰۰ ساله ورف چال، همدلی و یکرنگی را به نمایش گذاشتند.

«ورف چال»؛ سنتی که آملی‌ها ۶۰۰ سال بر آن پایبندند! / روزی که زنان پادشاهی می‌کنند+تصاویر
نیکاکی‌ها و اسکی‌های لاریجان مازندران با برپایی آئین سنتی ۶۰۰ ساله ورف چال، همدلی و یکرنگی را به نمایش گذاشتند. (ادامه)
شمال نیوز : مهدی یزدان پناه، معاون امور حقوقی و مجلس سازمان اداری و استخدامی اظهار داشت: اجرای تغییر ساعات کاری ادارات مشروط به تصویب هیأت وزیران است. تغییر ساعات کاری ادارات در فصل گرما مشروط به تصویب هیأت وزیران است
شمال نیوز : مهدی یزدان پناه، معاون امور حقوقی و مجلس سازمان اداری و استخدامی اظهار داشت: اجرای تغییر ساعات کاری ادارات مشروط به تصویب هیأت وزیران است.(ادامه)
عصر ایران : دانه‌های خربزه به طور باورنکردنی سرشار از انواع آنتی اکسیدان‌ها و همچنین ویتامین‌های A، C و E هستند. این محتوا در واقع برای بینایی ما عالی است، زیرا ویتامین‌های A، C و همچنین E به جلوگیری از دژنراسیون ماکولا در چشم کمک می‌کنند. آنتی اکسیدان‌های موجود در دانه‌ها نیز سطح کلسترول خون را کنترل کرده و علاوه بر آن احتمال ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهند. تخم این میوه برای تقویت بینایی معجزه می کند
عصر ایران : دانه‌های خربزه به طور باورنکردنی سرشار از انواع آنتی اکسیدان‌ها و همچنین ویتامین‌های A، C و E هستند. این محتوا در واقع برای بینایی ما عالی است، زیرا ویتامین‌های A، C و همچنین E به جلوگیری از دژنراسیون ماکولا در چشم کمک می‌کنند. آنتی اکسیدان‌های موجود در دانه‌ها نیز سطح کلسترول خون را کنترل کرده و علاوه بر آن احتمال ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهند.(ادامه)
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: نتایج آزمون استخدامی آموزگاری در هفته جاری اعلام می‌شود و ۲۸ فروردین اولین روز فراخوان داوطلبان برای ارزیابی تکمیلی خواهد بود. اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری در هفته جاری
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: نتایج آزمون استخدامی آموزگاری در هفته جاری اعلام می‌شود و ۲۸ فروردین اولین روز فراخوان داوطلبان برای ارزیابی تکمیلی خواهد بود.(ادامه)
راز کشف جسد سوخته مرد ناشناس پس از یک سال با اعترافات همسرش و دوست صمیمی مقتول برملا شد. با زن دوستم نقشه قتل همسرش را کشیدیم
راز کشف جسد سوخته مرد ناشناس پس از یک سال با اعترافات همسرش و دوست صمیمی مقتول برملا شد.(ادامه)
با آغاز سال ۱۴۰۳ مسابقات ورزشی قرار است بدون مشکل برگزار شود و سالی پرالتهاب را برای ورزشکاران و هواداران رقم بزند. تابستان داغ ۱۴۰۳؛ این تاریخ‌ها را فراموش نکنید!
با آغاز سال ۱۴۰۳ مسابقات ورزشی قرار است بدون مشکل برگزار شود و سالی پرالتهاب را برای ورزشکاران و هواداران رقم بزند.(ادامه)
نشریه پرتغالی در گزارشی از پشت پرده نیمکت نشینی های سریالی ستاره تیم ملی ایران در پورتو پرده برداشت. پشت‌پرده سکونشینی طارمی؛ خشم سرمربی پورتو از ستاره ایرانی
نشریه پرتغالی در گزارشی از پشت پرده نیمکت نشینی های سریالی ستاره تیم ملی ایران در پورتو پرده برداشت.(ادامه)
به نظر می‌رسد بخش اعظمی از موانع ایجادشده برای صدور مجوز حرفه‌ای استقلال مرتفع شده و این تیم می‌تواند تابستان امسال دوباره به عرصه پیکارهای آسیایی برگردد. خبر خوش برای استقلالی‌ها/مانع بزرگ برطرف شد!
به نظر می‌رسد بخش اعظمی از موانع ایجادشده برای صدور مجوز حرفه‌ای استقلال مرتفع شده و این تیم می‌تواند تابستان امسال دوباره به عرصه پیکارهای آسیایی برگردد.(ادامه)
قرارداد رافائل واران، مدافع فرانسوی منچستریونایتد، در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد، اما آینده او همچنان مبهم است. عربستان روی مدافع منچستر دست گذاشت
قرارداد رافائل واران، مدافع فرانسوی منچستریونایتد، در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد، اما آینده او همچنان مبهم است.(ادامه)
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که مازندران یکی از استان های مهم مقاصد سفر مسافران است، گفت : با هدف خدمات رسانی به گردشگران باید تصمیمات بزرگتری برای این استان گرفته شود تا گره های ترافیکی کمتری را در آن شاهد باشیم. تصمیمات مهم زیرساختی برای مازندران به عنوان مقصد اصلی سفر گردشگران گرفته شود
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که مازندران یکی از استان های مهم مقاصد سفر مسافران است، گفت : با هدف خدمات رسانی به گردشگران باید تصمیمات بزرگتری برای این استان گرفته شود تا گره های ترافیکی کمتری را در آن شاهد باشیم.(ادامه)
موحد سال ۱۳۳۸ مدرک دکتری خود را در رشتهٔ حقوق خصوصی از دانشکدهٔ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دریافت کرد و سپس برای آشنایی بیشتر با مباحث حقوق بین‌الملل به انگلستان رفت و پژوهش‌های خود را زیرنظر پروفسور جنینگز و پروفسور شوارتزنبرگ در لندن پی گرفت. همسر ابراهیم رئیسی با جمله ای جنجال به پا کرد
موحد سال ۱۳۳۸ مدرک دکتری خود را در رشتهٔ حقوق خصوصی از دانشکدهٔ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دریافت کرد و سپس برای آشنایی بیشتر با مباحث حقوق بین‌الملل به انگلستان رفت و پژوهش‌های خود را زیرنظر پروفسور جنینگز و پروفسور شوارتزنبرگ در لندن پی گرفت.(ادامه)
 آداب و رسوم ماه مبارك رمضان يكي از مباحث مهم فرهنگ مردم است كه به واسطه قدمت خود، از قداست ويژه اي برخوردار است. فرهنگ رمضان درمازندران(يادداشت)
آداب و رسوم ماه مبارك رمضان يكي از مباحث مهم فرهنگ مردم است كه به واسطه قدمت خود، از قداست ويژه اي برخوردار است.(ادامه)
شکایت ستاره تیم ملی فرانسه و پاری سن ژرمن علیه یک اینفلوئنسر غذا خبرساز شد. درگیری عجیب امباپه با یک اینفلوئنسر غذا
شکایت ستاره تیم ملی فرانسه و پاری سن ژرمن علیه یک اینفلوئنسر غذا خبرساز شد.(ادامه)
بر اساس اعلام مرکز تقویم موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ به ساعت رسمی ایران ساعت ۶ و ۳۶ دقیقه و ۲۶ ثانیه روز چهارشنبه است. لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ به ساعت رسمی ایران اعلام شد
بر اساس اعلام مرکز تقویم موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ به ساعت رسمی ایران ساعت ۶ و ۳۶ دقیقه و ۲۶ ثانیه روز چهارشنبه است.(ادامه)
رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز امسال مقام معظم رهبری به حرم مطهر رضوی مشرف نمی‌شوند. سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب در مشهد لغو شد
رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز امسال مقام معظم رهبری به حرم مطهر رضوی مشرف نمی‌شوند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 121 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.222 seconds.