.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: سردار «اسکندر مومنی» دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور به سوگ پدر نشست. سردار «مومنی» در غم از دست دادن پدر به سوگ نشست
شمال نیوز: سردار «اسکندر مومنی» دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور به سوگ پدر نشست.(ادامه)
شمال نیوز : این فعال زن اصلاح طلب گفت : مردم مي‌دانند فقط اصلاح‌‌‌طلبان هستند مي‌توانند براي مشکلات کشور يک راه‌حلي پيدا کنند و همواره دلسوز مردم بوده‌اند .... فعال سیاسی اصلاح طلب : از روحانی حمایت کردیم، پشیمان هم نیستیم، قرار نیست که تمام اشتباهات گردن ما بیفتد/ مردم مي‌دانند فقط اصلاح‌‌‌طلبان مي‌توانند براي مشکلات کشور راه‌حل پيدا کنند/ مطمئنیم که انتخابات بعدی را هم می‌بریم !
شمال نیوز : این فعال زن اصلاح طلب گفت : مردم مي‌دانند فقط اصلاح‌‌‌طلبان هستند مي‌توانند براي مشکلات کشور يک راه‌حلي پيدا کنند و همواره دلسوز مردم بوده‌اند ....(ادامه)
شمال نیوز : از سوي ديگر برخي از مسئولان بهداشتی شهرها نيز از مبتلايان به ويروس کوويد 19 که علائم بيماري ندارند و مي‌توانند ناقل باشند، ابراز نگراني کرده‌اند. .... موج دوم کرونا به استان مازندران می رسد ؛ اگر !
شمال نیوز : از سوي ديگر برخي از مسئولان بهداشتی شهرها نيز از مبتلايان به ويروس کوويد 19 که علائم بيماري ندارند و مي‌توانند ناقل باشند، ابراز نگراني کرده‌اند. ....(ادامه)
تمام بدبیاری‌هایِ بدشانس‌‌ترین «روحانیِ» ایران
آخرين چالش تمام رؤساي دولت‌هاي جهان در حال حاضر يک موضوع است؛ «کرونا». (ادامه)
خطرات ناشي از منفي شدن نرخ رشد جمعيت، هشداري سياسي نيست که توسط مسئولين طرح شده باشد، بلکه واقعيتي عيني و علمي است که کارشناسان نسبت بدان اعلام خطر کرده‌اند. | نگاه‌هاي منفعت طلبانه و شخص نگر، منظري انحرافي است که آينده يک ملت و نسل‌هاي آتي را تهديد مي‌کند. جمعيت جوان؛ رمز قوي شدن کشور(يادداشت)
خطرات ناشي از منفي شدن نرخ رشد جمعيت، هشداري سياسي نيست که توسط مسئولين طرح شده باشد، بلکه واقعيتي عيني و علمي است که کارشناسان نسبت بدان اعلام خطر کرده‌اند. | نگاه‌هاي منفعت طلبانه و شخص نگر، منظري انحرافي است که آينده يک ملت و نسل‌هاي آتي را تهديد مي‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : در برخی از مبادی ورودی شاهد حضور مردم خشمگینی هستیم که سال ها با آغوش باز پذیرای مسافران از اقصی نقاط کشور بودند و اکنون  بیمناک از بی توجهی عده ای به هشدار های بهداشتی و .... آقای رئیس جمهور ؛ ابتلای 2 برابری ماندرانی ها به کرونا حاصل سفرهای مخاطره آمیز مسافران غیربومی است
شمال نیوز : در برخی از مبادی ورودی شاهد حضور مردم خشمگینی هستیم که سال ها با آغوش باز پذیرای مسافران از اقصی نقاط کشور بودند و اکنون بیمناک از بی توجهی عده ای به هشدار های بهداشتی و ....(ادامه)
دکتر فرزاد گوهردهی* همه چیز درباره آنفلوآنزا (يادداشت)
دکتر فرزاد گوهردهی*(ادامه)
پيكر پاك اسوه اخلاق و صداقت پدر شهيدان گرانقدر حسيني آزاد با حضور خانواده هاي معزز شهدا و ايثارگران در ساري تشييع گرديد پدر شهيدان حسيني آزاد به فرزندان شهيدش پيوست
پيكر پاك اسوه اخلاق و صداقت پدر شهيدان گرانقدر حسيني آزاد با حضور خانواده هاي معزز شهدا و ايثارگران در ساري تشييع گرديد(ادامه)
پدر شهيد گرانقدر متقي به فرزند شهيدش پيوست
پيكر مطهر حاج حسين متقي پدر بزرگوار شهيد گرانقدر علي متقي از كاركنان خدوم بنياد امروز در ساري تشييع شد(ادامه)
شنيده مي‌شود حسن روحاني، رييس دولت دوازدهم در حال مذاكره با علي طيب‌نيا، وزير اقتصاد دولت يازدهم براي جانشيني ولي‌الله سيف در بانك مركزي است. گزینه احتمالی روحانی برای ریاست بانک مرکزی
شنيده مي‌شود حسن روحاني، رييس دولت دوازدهم در حال مذاكره با علي طيب‌نيا، وزير اقتصاد دولت يازدهم براي جانشيني ولي‌الله سيف در بانك مركزي است.(ادامه)
چه کسی جای نجفی به بهشت می‌رود؟
استعفای پرحاشیه شهردار تهران روی میز پارلمان پایتخت است و اگر این استعفا منجر به خروج او از بهشت شود وقت آن رسیده که به گزینه‌های جایگزین فکر شود.(ادامه)
احمدی‌نژاد نامزد بشود، دنبال فتنه است
پانزدهم اسفند ٨٤ با تأخيري زياد نخستين بودجه دولت نهم به مجلس رفت. کارشناسان، بودجه دولت عدالت‌محور را به‌شدت انبساطي، تورم‌زا، ضدتوليد و اشتغال و بحران‌زا توصيف کردند. (ادامه)
آزمایش خون‌ تان را در خانه تفسیر کنید
آزمایش خون داد‌ه‌اید و از نتایج آن سر در نمی‌آورید؟ ما به شما می‌گوییم که این برگه به شما چه می‌گوید.(ادامه)
۸ میوه و سبزی بنفش؛ ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌ها
يك رژيم سالم، يك رژيم رنگي مي باشد. ميوه ها و سبزيجات، داراي پنج رنگ اصلي هستند: قرمز، نارنجي/زرد، بنفش/آبي، سفيد و سبز. هر كدام از اين رنگ ها در كل نشان دهنده ويتامين، ماده يا آنتي اكسيدان خاصي است.(ادامه)
شمال نیوز : دردا و دريغا! كه معماي عشق شيعه را شرح و بيان نتوان كرد و اين راز سر به مهر بر دلهاي دلدادگان، بسيار سنگين و فرساينده است، بنابراين ما را در اين وادي عاشورا و محرم، با عرفان پست مدرن كاري نيست، چرا كه عرفان پست مدرن رويكردي انسان‌مدار و خداگريز است و .... از نجف آباد اصفهان تا بيت‌الشهداي كياپي در مازندران
شمال نیوز : دردا و دريغا! كه معماي عشق شيعه را شرح و بيان نتوان كرد و اين راز سر به مهر بر دلهاي دلدادگان، بسيار سنگين و فرساينده است، بنابراين ما را در اين وادي عاشورا و محرم، با عرفان پست مدرن كاري نيست، چرا كه عرفان پست مدرن رويكردي انسان‌مدار و خداگريز است و ....(ادامه)
نه ما ژن خوب نداريم. (مي‌خندد) در بعضي از خانواده‌ها پدر يا مادر خانواده، استعداد بيماري دارند (مثلا استعداد سرطان)، استعداد يا ژن بيماري باعث مي‌شود افراد زود پير شوند يا از عمر آنان‌ کاسته شود. خوشبختانه در خانواده ما چنين مشكلي نداشته‌ايم. راز طول عمر آیت الله جنتی از زبان پسرش
نه ما ژن خوب نداريم. (مي‌خندد) در بعضي از خانواده‌ها پدر يا مادر خانواده، استعداد بيماري دارند (مثلا استعداد سرطان)، استعداد يا ژن بيماري باعث مي‌شود افراد زود پير شوند يا از عمر آنان‌ کاسته شود. خوشبختانه در خانواده ما چنين مشكلي نداشته‌ايم.(ادامه)
این بیماری ها با ورزش درمان می شوند
ورزش، عمر را طولاني تر مي کند، باعث کاهش وزن مي شود و به تقويت قلب کمک مي کند اگرچه بهترين درمان ورزش است اما به ندرت پزشکان براي بهبود بيماري آن را توصيه مي کنند.(ادامه)
کدو تنبل، یک ضد سرطان خوشمزه
از دوران مدرسه آموخته‌ايم، كدوها در ميان صيفي‌جات جاي دارند. آنها به دو دسته كدوهاي تابستاني و زمستاني تقسيم مي‌شوند.(ادامه)
خواص شلیل در بارداری چیست؟
اعتقاد بر این است که شلیل یکی از قدیمی ترین میوه ها بوده و ظاهراً 2000 سال قبل در چین رشد می کرده است تا اواخر دهه 40 شلیلها سبز کم رنگ، دارای اندازه ای کوچک و گوشتی سفید داشته اند.(ادامه)
علائم و نشانه های ظهور امام زمان (عج)(يادداشت)
(ادامه)
رئيس حراست صدا و سيماي مركز مازندران به ديار باقی شتافت
(ادامه)
خاکشیر و اینهمه خاصیت باورنکردنی!
براساس تحقيقات انجمن طب سنتي ايران، خاكشير در درمان بسياري از بيماري‌ها از جمله رفع لك و جوش، دفع سنگ كليه، رفع بدبويي دهان، افزايش وزن و ضد اسهال موثر است. درمان بيماري‌هاي مختلف نياز به برسي و تشخيص كامل توسط پزشك متخصص دارد اما برخي تجربيات استفاده از خاكشير را در درمان برخي مشكلات و بيماري‌ها تاييد كرده است.(ادامه)
ید، ماده‌ای ضروری برای بدن
ید يكي از مواد لازم و ضروري براي بدن است. نتايج پژوهش‌هاي متعدد نشان مي‌دهد كه بيشتر مردم در سرتاسر جهان با كمبود اين ماده معدني مواجه هستند. به خاطر اينكه بدن ما قادر به سنتز آن نيست و فقط از طريق مواد غذايي جذب بدن مي‌شود.(ادامه)
مادر شهيدان سلطاني آسماني شد
مادر شهيدان گرانقدر محسن سلطاني به فرزندان برومندش پیوست.(ادامه)
این غذاها را بخورید و رماتیسم خود را کنترل کنید
بدون شك روماتيسم بيماري دردناك و مزمني است اما مانند هر بيماري ديگري راه‌هايي براي مقابله و تسكين آن نيز وجود دارد.(ادامه)
جمع آوری سگ های ولگرد به شرط زنده
شمال نیوز: شهرداری ساری در یک اقدام پسندیده و در راستای حفظ حقوق حیوانات،طرح زنده گیری سگ های ولگرد را در دستور کار خود قرار داد که رضایت کامل شهروندان را در پی داشت. (ادامه)
فایده‌های آب آناناس برای بدن
(ادامه)
آب گوجه ‌فرنگی بنوشید!
آب گوجه‌فرنگي خواص فوق‌العاده‌اي براي افراد مبتلا به ديابت دارد. به خاطر اينكه به‌طور موثري به كنترل قند خون كمك مي‌كند.(ادامه)
بی‌خانمانی، که دارای اشکال و عناوین متفاوتی مثل لوله‌خوابی، کارتن‌خوابی، اتوبوس‌خوابی، قطارخوابی، گورخوابی، زیرپل‌خوابی، خیابان‌خوابی، مترو خوابی، خرابه‌خوابی و ... است، پدیده پیچیده‌ای است و در ایران برای توصیف این افراد، نوعا از اصطلاح کارتن‌خواب استفاده می‌شود. چهرة بی‌خانمانی مانند تعریف آن، از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. کارتن‌خوابی و موانع مدیریت علمی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در ایران(يادداشت)
بی‌خانمانی، که دارای اشکال و عناوین متفاوتی مثل لوله‌خوابی، کارتن‌خوابی، اتوبوس‌خوابی، قطارخوابی، گورخوابی، زیرپل‌خوابی، خیابان‌خوابی، مترو خوابی، خرابه‌خوابی و ... است، پدیده پیچیده‌ای است و در ایران برای توصیف این افراد، نوعا از اصطلاح کارتن‌خواب استفاده می‌شود. چهرة بی‌خانمانی مانند تعریف آن، از کشوری به کشور دیگر متفاوت است.(ادامه)
خودزنی مسئولین مازنی، مهمترین عامل عقب ماندگی استان(يادداشت)
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 37 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.203 seconds.