.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
زلزله بخش‌هایی از استان تهران را لرزاند. زلزله بخش‌هایی از تهران را لرزاند/ جزئیات
زلزله بخش‌هایی از استان تهران را لرزاند.(ادامه)
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: توزیع هوشمند به امنیت غذایی کمک می‌کند و همه ۲۵ قلم کالای اساسی را شامل خواهد شد.

توزیع هوشمند ۲۵ قلم کالای اساسی
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: توزیع هوشمند به امنیت غذایی کمک می‌کند و همه ۲۵ قلم کالای اساسی را شامل خواهد شد. (ادامه)
هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای کشور بعد از بررسی مدارک و اسناد مختلف انتخابات  شورای شهر ۱۰ شهر را باطل کرد. انتخابات شورای شهر ۱۰ شهر باطل شد
هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای کشور بعد از بررسی مدارک و اسناد مختلف انتخابات شورای شهر ۱۰ شهر را باطل کرد.(ادامه)
جدول/ قیمت انواع پراید در بازار
در روزهای اخیر رکود بازار خودرو سبب شده تا نرخ ها تقریبا تثبیت شوند، در این بازار خریداران همچنان تمایلی برای خرید نداشته و منتظر کاهش قیمت ها هستند. (ادامه)
جدول/ فروش نیسان آبی ۲۷۰ میلیونی در بازار
این روزها خرید نیسان آبی صفرکیلومتر هزینه ای بین ۲۲۰ تا ۲۷۰ میلیون تومان دارد.(ادامه)
افزایش ۱۲.۳ درصدی ترددهای جاده ای/ ترافیک سنگین آزادراه قزوین-کرج
ترددشمارهای جاده ای نشان دهنده افزایش ۱۲.۳ درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی کشور طی ۲۳ ساعت گذشته است.(ادامه)
افزایش ۳۰ درصدی ترددهای جاده‌ای/ترافیک سنگین چالوس-کرج
مرکز مدیریت راههای کشور، از افزایش ۲۹.۴ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز:  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس گفت: اخبار و شایعاتی منتشر شده در شبکه‌های مجازی درباره کودک همسری دختر ۱۳ ساله در بومهن واقعیت ندارد. واکنش دادستان به شایعه کودک‌همسری در بومهن
شمال نیوز: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس گفت: اخبار و شایعاتی منتشر شده در شبکه‌های مجازی درباره کودک همسری دختر ۱۳ ساله در بومهن واقعیت ندارد. (ادامه)
احتمال تخریب واحدهای مسکونی استان تهران وجود دارد
(ادامه)
سوء قصد به جان رئیس شورای اسلامی شهر بومهن+ عکس
رئیس شورای اسلامی شهر بومهمن توسط راکبان یک دستگاه موتور سیکلت مورد سوء قصد قرار گرفت. (ادامه)
ترافیک فوق سنگین به سمت شمال کشور
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از ترافیک فوق سنگین به سمت شهرهای شمالی کشور خبر داد.(ادامه)
جاده چالوس و سوادکوه یکطره شد
جاده چالوس بمنظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در تعطیلات روز‌های پایانی ماه صفر امروز یکطرفه می‌شود. (ادامه)
با گسل های تهران آشنا شوید
همزمان با هر بار گرم شدن تنور اخبار زلزله در تهران ، بحث گسل های موجود در پایتخت نیز یکبار دیگر به یک بحث چالشی تبدیل می شود. گسل به شکستگی و ترک روی ظرف شباهت دارد. (ادامه)
اقدام کثیف دو برادر با دامادشان برای دلخوشی خواهر !
دو برادر كه داماد خانواده را به هواخواهي خواهرشان ربوده و پس از بيهوش كردن به رودخانه انداخته بودند، محاكمه مي‌شوند. (ادامه)
زبان شیرین و اصیل مازندرانی( تبری) ، یکی از قدیمی ترین زبانهای تاریخ ایران باستان است ، متاسفانه این زبان شیرین در برخی از شهرهای مازندران با زبانهای دیگر ادغام شده است . در حالی که در برخی از استانها همچون لرستان ، در روز جهانی زبان مادری این روز را جشن می گیرند اما در استان مازندران این اقدام صورت نمی گیرد . متاسفانه مسئولان استانی به جای ارج نهادن به زبان مادری و شیرین مازندرانی از کنار آن بی تفاوت می گذرند...
روز جهانی زبان مادری و نقش کمرنگ مسئولان استان در حفظ زبان مادری / زبان مازندرانی چیست ؟(يادداشت)
زبان شیرین و اصیل مازندرانی( تبری) ، یکی از قدیمی ترین زبانهای تاریخ ایران باستان است ، متاسفانه این زبان شیرین در برخی از شهرهای مازندران با زبانهای دیگر ادغام شده است . در حالی که در برخی از استانها همچون لرستان ، در روز جهانی زبان مادری این روز را جشن می گیرند اما در استان مازندران این اقدام صورت نمی گیرد . متاسفانه مسئولان استانی به جای ارج نهادن به زبان مادری و شیرین مازندرانی از کنار آن بی تفاوت می گذرند... (ادامه)
زمین خواران قبرستان را هم فروختند!
حیدر فتاحی دادستان عمومی و انقلاب پردیس از دستگیری متهم اصلی فروش قبرستان، غسالخانه و کتابخانه در بومهن خبر داد. (ادامه)
قتل به خاطر هیچ !
خودشان هم باورشان نمی‌شود که به خاطر هیچ مرتکب قتل شده‌اند و باید منتظر طناب‌ دار باشند. عصبانیت و وسوسه از آنها قاتل ساخت.(ادامه)
کواکبیان نماینده تهران چقدر حقوق می گیرد؟
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پاسخ به سؤال یکی از مردم شهر بومهن پیرامون حقوق دریافتی خود بیان کرد: من عضو هیأت علمی دانشگاه هستم و از مجلس هشتم حقوق نگرفتم و 5 میلیون و اندی می‌گیرم که آن را هم از دانشگاه دریافت می‌کنم. (ادامه)
شمال نیوز: پازل انتخاب شهردار چالوس با گذشت بیش از سه ماه، اختلاف و سردرگمی شب گذشته تکمیل شد.
طلسم انتخاب شهردار چالوس شکسته شد
شمال نیوز: پازل انتخاب شهردار چالوس با گذشت بیش از سه ماه، اختلاف و سردرگمی شب گذشته تکمیل شد. (ادامه)
تهران لرزید
(ادامه)
شمال نیوز: 
سخنگوی قوه قضاییه با اعلام خبر صدور حکم دادستان سابق تهران، در مورد پرونده بابک زنجانی گفت: این پرونده 209 جلد دارد که هر جلد حداقل 200 صفحه است.

مرتضوی به حبس و ردمال محکوم شده / اینکه می گویند رحیمی به زندان برنگشته، صحت ندارد / يادم نمي آيد شکايتي از پورمحمدي شده باشد
شمال نیوز: سخنگوی قوه قضاییه با اعلام خبر صدور حکم دادستان سابق تهران، در مورد پرونده بابک زنجانی گفت: این پرونده 209 جلد دارد که هر جلد حداقل 200 صفحه است. (ادامه)
تکلیف ‌آزادراه تهران-شمال مشخص شد
معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل اظهار داشت: در این بررسی، به این نکته رسیدیم که قطعه اول آزادراه تهران-شمال در کاهش ترافیک مسیر کندوان، تأثیر بسزایی دارد، ‌در حال حاضر این قطعه پیشرفت فیزیکی بالایی دارد و در حال تکمیل است.(ادامه)
سید محسن میرشمسی آقای آخوندی! «ندارها» بروند بمیرند؟(يادداشت)
سید محسن میرشمسی (ادامه)
افتتاح بزرگراه تهران - قائمشهر تا 9 ماه دیگر
(ادامه)
ترافیک محور تهران ـ مازندران سنگین است
(ادامه)
شهردار جدید گلوگاه معرفی شد
(ادامه)
گریه ی محسن رضایی به حال ورزش ایران
(ادامه)
قالیباف احضار شد
(ادامه)
زلزله فیروزکوه و کیلان را لرزاند
(ادامه)
ترافیک پرحجم در محور فیروزکوه و هراز
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.