.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان.... از درخواست استیضاح وزیر نیرو تا توقف ساخت سد فینسک و انتقال آب از البرز شمالی
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان....(ادامه)
حیوان آزاری به انسان آزاری می‌انجامد(يادداشت)
(ادامه)
۴۲ درصد جرایم سایبری در مازندران کشف شد
رئیس پلیس فتا مازندران گفت: ۴۲ درصدی جرائم سایبری در استان طی دو ماه گذشته کشف شده است.(ادامه)
صعود تیم فوتسال نوجوانان شهروند ساری به مرحله نهایی لیگ برتر
مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری گفت: تیم نوجوانان شهروند راهی مرحله نهایی لیگ برتر کشور شد.(ادامه)
رعدی به قلعه‌ عقاب‌ها بازگشت
علیرضا رعدی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال شهروند ساری معارفه شد و با معرفی وی سالن سیدرسول حسینی که در دوران سرمربیگری شهروند به عنوان قلعه عقاب‌ها معروف شده بود، دوباره حضور وی را تجربه می‌کند.(ادامه)
حضور داوران و ناظرین مازنی در مسابقات فوتسال و فوتبال ساحلی کشور
(ادامه)
شمال نیوز : مشاور استاندار مازندران در امور جانبازان درخواست کرد: حرمت جانبازان را حفظ کنیم و در صحن شورای شهر ساری برای آرامش مردم تصمیم بگیریم، جانباز ضایعه نخاعی و اعصاب و روان بودن بسیار سخت و دشوار است.... از موافقت با استعفای یک عضو شورا تا اشکالات یک مصوبه !
شمال نیوز : مشاور استاندار مازندران در امور جانبازان درخواست کرد: حرمت جانبازان را حفظ کنیم و در صحن شورای شهر ساری برای آرامش مردم تصمیم بگیریم، جانباز ضایعه نخاعی و اعصاب و روان بودن بسیار سخت و دشوار است.... (ادامه)
شمال نیوز : هفتاد ساله هستم، دیگر پول و مقام به کار من نمی‌آید، فقط می‌خواهم بخشی از تجربه ام را به نسل های بعد از خودم انتقال دهم، بیش از 30مورد از این توفیق و پیروزی برای دیارم دارم، سهم من در این موفّقیتها مثل بقیّه مردم است، خیلی کمتر از دیگران هم هست..... مازندران را « مازندرانی » باید بسازد و بس ....
شمال نیوز : هفتاد ساله هستم، دیگر پول و مقام به کار من نمی‌آید، فقط می‌خواهم بخشی از تجربه ام را به نسل های بعد از خودم انتقال دهم، بیش از 30مورد از این توفیق و پیروزی برای دیارم دارم، سهم من در این موفّقیتها مثل بقیّه مردم است، خیلی کمتر از دیگران هم هست.....(ادامه)
دو سال از سفر ابدي مرحوم بهروش و فرزندانش گذشت
(ادامه)
سعيد نجاريان با اعلام خبر انصرافش از قبول سمت معاونت فني و قهرماني اداره كل ورزش و جوانان مازندران اظهار داشت: خدمت به مردم ساري بالاترين منصب براي من است. انصراف عضو شورای شهر ساری از معاونت اداره كل ورزش
سعيد نجاريان با اعلام خبر انصرافش از قبول سمت معاونت فني و قهرماني اداره كل ورزش و جوانان مازندران اظهار داشت: خدمت به مردم ساري بالاترين منصب براي من است.(ادامه)
صادقعلی رنجبر چه بر سر ساری می آمد، اگر شهرداری نبود!؟
صادقعلی رنجبر(ادامه)
عاطفه خیر خواه صالحی نیا زیر رگبار ابرهای سیاه
عاطفه خیر خواه (ادامه)
شمال نيوز: مراسم تحلیف 13 عضو شورای چهارم شهر ساری در سالن هلال احمر مازندران برگزار شد.
حاشيه هاي مراسم تحليف اعضاي شوراي شهر ساري
شمال نيوز: مراسم تحلیف 13 عضو شورای چهارم شهر ساری در سالن هلال احمر مازندران برگزار شد. (ادامه)
 یاسر قربانی خوشا به حال بهروش که ماندگار شد(يادداشت)
یاسر قربانی(ادامه)
دامادي،مهمان جلسه علني شوراي شهر ساري
(ادامه)
اظهارات شجاعي و دامادي در جلسه ديروز شورای شهر ساري
(ادامه)
شمال نيوز: اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهردار ساري در نشستي با استاندار مازندران ، معاون عمراني روستايي و سياسي امنيتي استانداري و فرماندار ساري پيرامون مسايل و مشكلات مركز استان به بحث و تبادل نظر پرداختند . همدلي از تكاليف اعتقادي وانقلابي ماست
شمال نيوز: اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهردار ساري در نشستي با استاندار مازندران ، معاون عمراني روستايي و سياسي امنيتي استانداري و فرماندار ساري پيرامون مسايل و مشكلات مركز استان به بحث و تبادل نظر پرداختند .(ادامه)
شمال نيوز-در اين جلسه  مهندس حبيب الله قليشلي،مهندس صادق خليلي،مهندس علي خان محمدي،مهندس سيد مرتضي رضويان و مهندس محمد قنبرپور شركت كردند.

هم انديشي شهرداران ادوار گذشته ساري در عمارت
شمال نيوز-در اين جلسه مهندس حبيب الله قليشلي،مهندس صادق خليلي،مهندس علي خان محمدي،مهندس سيد مرتضي رضويان و مهندس محمد قنبرپور شركت كردند. (ادامه)
شمال نيوز: این عضو تازه نفس شورای سوم شهر ساری با تاکید بر اینکه با قدرت و قوت اعلام می‌کنم بیش از گذشته به وظایف خود عمل کنم، اضافه کرد: از این تریبون اعلام می‌کنم که ادامه‌دهنده تفکر بهروش باشم تا جای خالی آن برای مردم ساری محسوس نباشد... محمدی کیادهی : ادامه دهنده راه بهروش خواهم بود
شمال نيوز: این عضو تازه نفس شورای سوم شهر ساری با تاکید بر اینکه با قدرت و قوت اعلام می‌کنم بیش از گذشته به وظایف خود عمل کنم، اضافه کرد: از این تریبون اعلام می‌کنم که ادامه‌دهنده تفکر بهروش باشم تا جای خالی آن برای مردم ساری محسوس نباشد...(ادامه)
اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ميهمان مازندراني ها / معرفي عضو جدید شورای اسلامی شهر ساری در اين هفته /سفر انتخاباتي پورمحمدی به استان مازندران ... مازندران در هفته ایی که گذشت
اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ميهمان مازندراني ها / معرفي عضو جدید شورای اسلامی شهر ساری در اين هفته /سفر انتخاباتي پورمحمدی به استان مازندران ...(ادامه)
 با فرمانداری ساری برای معرفی عضو علی البدل مکاتبه کردیم و قرار است تا پایان هفته ... جايگزين مرحوم بهروش هفته آينده معرفي مي شود
با فرمانداری ساری برای معرفی عضو علی البدل مکاتبه کردیم و قرار است تا پایان هفته ...(ادامه)
غرق شدن عضو شورای شهر ساری و دو فرزندش عصر 29 مرداد 1391در دریای مازندران / سانحه تصادف براي مجری و گزارشگر برنامه‌های ورزشی تلویزیون در نزدیکی شهر آمل / آزادراه تهران- شمال ۲۰ سال دیگر هم تمام نمی‌شود / دستگیری 22 پسر و دختر جوان و نوجوان در پارتی مختلط شبانه در یکی از ویلاهای ساحلی شهر چالوس .... مازندران در هفته ایی که گذشت
غرق شدن عضو شورای شهر ساری و دو فرزندش عصر 29 مرداد 1391در دریای مازندران / سانحه تصادف براي مجری و گزارشگر برنامه‌های ورزشی تلویزیون در نزدیکی شهر آمل / آزادراه تهران- شمال ۲۰ سال دیگر هم تمام نمی‌شود / دستگیری 22 پسر و دختر جوان و نوجوان در پارتی مختلط شبانه در یکی از ویلاهای ساحلی شهر چالوس ....(ادامه)
پیام تسلیت طلائی برای مرحوم بهروش
(ادامه)
تصاوير /مراسم تشیع پيكر مرحوم بهروش و فرزندان
(ادامه)
 شمال نيوز: با حضور مردم قدر شناس شهرستان ساري مسولان ارشد استان و شهرستان، پیکر مرحوم علی بهروش و دو فرزند عصر چهارشنبه تشییع شد.


تشيع جنازه اي براي يك خدمتگذار
شمال نيوز: با حضور مردم قدر شناس شهرستان ساري مسولان ارشد استان و شهرستان، پیکر مرحوم علی بهروش و دو فرزند عصر چهارشنبه تشییع شد. (ادامه)
پیام تسلیت دامادی در پی درگذشت مرحوم بهروش
(ادامه)
حسين برزگر وداع با مردي از تبار تكاپو و اراده(ديدگاه)
حسين برزگر (ادامه)
رجا واثق داريم زنده ياد بهروش و فرزندان مرحومش، پس از يك ماه عبادت و خودسازي و زلال كردن جان و تن در جويبارماه مبارك رمضان، اينك از رحمت و فضل الهی، متنعم و با اولیاء الهي محشور باشند.
رييس كل بيمه مركزي پیام تسلیت صادر كرد
رجا واثق داريم زنده ياد بهروش و فرزندان مرحومش، پس از يك ماه عبادت و خودسازي و زلال كردن جان و تن در جويبارماه مبارك رمضان، اينك از رحمت و فضل الهی، متنعم و با اولیاء الهي محشور باشند. (ادامه)
ین جانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت به شما خانواده محترم، همسر داغدار آن زنده یاد و فرزندانش، بستگان، فامیل و آشنایان، اعضای محترم شورای شهر ساری، شهردار محترم، کارکنان محترم و خدوم شورا و شهرداری ساری پیام تسلیت طاهایی در پی درگذشت بهروش و دو فرزندش
ین جانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت به شما خانواده محترم، همسر داغدار آن زنده یاد و فرزندانش، بستگان، فامیل و آشنایان، اعضای محترم شورای شهر ساری، شهردار محترم، کارکنان محترم و خدوم شورا و شهرداری ساری(ادامه)
از خداي سبحان برای درگذشتگان اين حادثه جانسوز، آمرزش و رحمت و برای بازماندگان معزز صبر و اجر همراه با طول عمر با عزت و موفقیت مسألت دارم.
پيام تسليت ابوطالب شفقت براي درگذشت مرحوم بهروش
از خداي سبحان برای درگذشتگان اين حادثه جانسوز، آمرزش و رحمت و برای بازماندگان معزز صبر و اجر همراه با طول عمر با عزت و موفقیت مسألت دارم. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.