.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
خطیب نماز جمعه تهران با قدردانی از مجلس برای تصویب قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها گفت: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم. علت مساله را در چنین شرایطی نفهمیدیم. لابد دلایل خاص خود را داشتند، البته شورای نگهبان هم فرصت دارد که مساله را حل کند. حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم
خطیب نماز جمعه تهران با قدردانی از مجلس برای تصویب قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها گفت: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم. علت مساله را در چنین شرایطی نفهمیدیم. لابد دلایل خاص خود را داشتند، البته شورای نگهبان هم فرصت دارد که مساله را حل کند.(ادامه)
شمال نیوز : خطیب موقت نماز جمعه تهران انتخابات را مهمترین ابزار تجلی اراده و حاکمیت ملت دانست و گفت: مشارکت در انتخابات نماد اراده ملت برای تعیین سرنوشت خود است. انتقاد امام جمعه تهران از ردصلاحیت ها: برخی تصمیمات خردمندانه نبود
شمال نیوز : خطیب موقت نماز جمعه تهران انتخابات را مهمترین ابزار تجلی اراده و حاکمیت ملت دانست و گفت: مشارکت در انتخابات نماد اراده ملت برای تعیین سرنوشت خود است.(ادامه)
حجت الاسلام «سید روح الله حسینی» گفت: در شهر‌های بزرگ از جمله تهران با وجود این همه پزشک و متخصص خانم عملا با کمبود کادر درمان خانم و اضطرار حضور مردان مواجه نیستیم، حضور کادر درمان آقا جایز نیست. وقتی درجا‌هایی مثل تهران به راحتی می‌توان تیم زنانه برای اتاق عمل زنان و زایمان درنظر گرفت، بیمارستان‌ها به لحاظ شرعی ملزم به انجام این کار هستند. حضور کادر درمان آقا در بخش زنان و زایمان جواز شرعی ندارد
حجت الاسلام «سید روح الله حسینی» گفت: در شهر‌های بزرگ از جمله تهران با وجود این همه پزشک و متخصص خانم عملا با کمبود کادر درمان خانم و اضطرار حضور مردان مواجه نیستیم، حضور کادر درمان آقا جایز نیست. وقتی درجا‌هایی مثل تهران به راحتی می‌توان تیم زنانه برای اتاق عمل زنان و زایمان درنظر گرفت، بیمارستان‌ها به لحاظ شرعی ملزم به انجام این کار هستند.(ادامه)
حجت‌الاسلام علی مؤیدی مدیر و مؤسس مجموعه اشراق بابل دار فانی را وداع گفت. حجت الاسلام علی مؤیدی درگذشت
حجت‌الاسلام علی مؤیدی مدیر و مؤسس مجموعه اشراق بابل دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
سفر روز دوشنبه ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور به قم و دیدارش با برخی از مراجع تقلید این سوال را ایجاد کرد که چرا رئیسی در این سفر تنها با سه تن از آیات عظام دیدار کرد. پشت پرده دیدار نکردن ۲ مرجع تقلید معروف با سید ابراهیم رئیسی
سفر روز دوشنبه ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور به قم و دیدارش با برخی از مراجع تقلید این سوال را ایجاد کرد که چرا رئیسی در این سفر تنها با سه تن از آیات عظام دیدار کرد. (ادامه)
آیت الله بهجت (ره) می‌فرمود: فضایل امام علی (ع) حق است، اما گفتنی نیست، زیرا ما ضعیفُ‌العقل و الایمان هستیم و ظرفیت نداریم. چرا غدیر بالاترین عید اسلامی است؟
آیت الله بهجت (ره) می‌فرمود: فضایل امام علی (ع) حق است، اما گفتنی نیست، زیرا ما ضعیفُ‌العقل و الایمان هستیم و ظرفیت نداریم.(ادامه)
بیست و هفتمین روز از اردیبهشت 88 شمسی پرونده عمر این جهانی مرجعی جلیل القدر بسته شد اما حتی این کوچ هم نتوانست دفتر دلدادگی‌اش به سیدالشهدا(س) را ببندد. وصیت کرده بود که از ثلث مانده‌هایش، مجلس عزا و روضۀ امام حسین علیه‌السلام اقامه شود. شاید می‌خواست با زبان حال بگوید که حدود نود سال عزاداری و روضه و عرض ارادت به ساحت حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام هنوز کافی نیست؛ چراکه امام «معاوضه کرده است با خدا، معامله کرده است با خدا!». آیت الله بهجت چگونه زیست؟(يادداشت)
بیست و هفتمین روز از اردیبهشت 88 شمسی پرونده عمر این جهانی مرجعی جلیل القدر بسته شد اما حتی این کوچ هم نتوانست دفتر دلدادگی‌اش به سیدالشهدا(س) را ببندد. وصیت کرده بود که از ثلث مانده‌هایش، مجلس عزا و روضۀ امام حسین علیه‌السلام اقامه شود. شاید می‌خواست با زبان حال بگوید که حدود نود سال عزاداری و روضه و عرض ارادت به ساحت حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام هنوز کافی نیست؛ چراکه امام «معاوضه کرده است با خدا، معامله کرده است با خدا!».(ادامه)
روزی ما در کرخه می‌جنگیدیم اما امروز در کنار مدیترانه و دریای سرخ هستیم/ تاثیر قدرت ما جهانی است/ در قلب یک سرزمین جنگ ایجاد می‌شود، نتایج جنگ را به ما نسبت می‌دهند/ وقتی یک رسانه از جایی فراری می‌شود و یک مقام تهدید می‌شود سریعا نام ما را می‌برند....(خبر)
(ادامه)
آیت‌الله بهجت (ره) درباره عظمت ماه شعبان فرمود: این، فخر شیعه است که ادعیه عالیة المضامینی در دست این‌ها هست که در دست فلک‌الافلاک نیست. توصیه مهم آیت‌الله بهجت (ره) درباره بزرگداشت ماه شعبان
آیت‌الله بهجت (ره) درباره عظمت ماه شعبان فرمود: این، فخر شیعه است که ادعیه عالیة المضامینی در دست این‌ها هست که در دست فلک‌الافلاک نیست.(ادامه)
علی بهجت در رابطه با برخی نقل‌ها راجع به نام‎گذاری پدر آیت الله بهجت می گوید: «پدر ایشان، در کودکی، بر اثر بیماری در حال فوت بودند و همه از او سلب امید می‌‎کنند، که ناگاه ندایی می‌‌شنود که رهایش کنید، او پدر محمدتقی است. همین باعث به هوش آمدنش می‌شود و بهبودی کامل پیدا می‌کند».
حکایت جالب از پدر آیت‌الله‌ العظمی بهجت
علی بهجت در رابطه با برخی نقل‌ها راجع به نام‎گذاری پدر آیت الله بهجت می گوید: «پدر ایشان، در کودکی، بر اثر بیماری در حال فوت بودند و همه از او سلب امید می‌‎کنند، که ناگاه ندایی می‌‌شنود که رهایش کنید، او پدر محمدتقی است. همین باعث به هوش آمدنش می‌شود و بهبودی کامل پیدا می‌کند». (ادامه)
تصویر زیبا از مرحوم آیت الله بهجهت (ره) + یک توصیه مهم از ایشان
تصویر زیبا از مرحوم آیت الله العظمی بهجهت رحمه الله علیه + یک توصیه مهم از ایشان (ادامه)
علی دایی مدعی شد؛ من و خانواده ام را تهدید کرده اند
علی دایی در واکنش به حواشی اخیری که در خصوص او منتشر شده پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.(ادامه)
پدرمعنوی هیأت‌های مذهبی بابل به دیار حق شتافت
روح بلند مجاهد فی سبیل الله، پیرو راه ولایت استاد اخلاق و هدایت عالم ربانی ابوشهید حجت الاسلام محمدهادی یزدانی به ملکوت اعلی پیوست.(ادامه)
روزنامه جوان: کاش علی دایی به حرف آیت الله بهجت گوش می کرد
(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: هم دانش و اقتصاد کشور را تقویت می‌کنیم و هم دفاع کشور و امنیت آن را تقویت می‌کنیم. هم انسجام و وحدت ملی باید رعایت شود و هم تنوع آراء و گرایش‌های گوناگون. امام شخصیتی استثنایی به معنای واقعی کلمه بود/ امام (ره) روح جمهوری اسلامی است/ هم اقتصاد را تقویت می‌کنیم و هم دفاع و امنیت کشور را / نه ظلم می‌کنیم و نه ظلم می‌پذیریم/ مهم‌ترین امید دشمنان، امید بستن به اعتراضات مردمی است؛ این محاسبه دشمن غلط است
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: هم دانش و اقتصاد کشور را تقویت می‌کنیم و هم دفاع کشور و امنیت آن را تقویت می‌کنیم. هم انسجام و وحدت ملی باید رعایت شود و هم تنوع آراء و گرایش‌های گوناگون.(ادامه)
آیت الله سید عبدالله فاطمی‌نیا استاد برجسته اخلاق و مورخ اسلامی بامداد امروز به ملکوت اعلی پیوست. آن مرحوم از خطبای شهیر و اساتید اخلاق شهر تهران محسوب می شدند. آیت‌الله فاطمی‌نیا به ملکوت اعلی پیوست
آیت الله سید عبدالله فاطمی‌نیا استاد برجسته اخلاق و مورخ اسلامی بامداد امروز به ملکوت اعلی پیوست. آن مرحوم از خطبای شهیر و اساتید اخلاق شهر تهران محسوب می شدند.(ادامه)
آیت‌الله فاطمی‌نیا درگذشت
آیت‌الله فاطمی نیا که برای دوره درمان بیماری خود در بیمارستانی در تهران بستری بود، ساعتی پیش در این بیمارستان درگذشت. (ادامه)
پیام تبریک مسؤولان در پی قهرمانی نساجی مازندان در جام حذفی فوتبال ایران
مسؤولان استان مازندران طی پیام‌های جداگانه قهرمانی تیم فوتبال نساجی مازندران را در جام حذفی کشور تبریک گفتند. (ادامه)
شمال نیوز: سردار باقرزاده درباره مرحوم آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی می‌گوید: مرحوم حاج آقا مجتبی تهرانی در ابتدا و شروع نهضت همراه حضرت امام بودند و جزء کسانی بودند که با اعلامیه از مرجعیت امام خمینی(ره) حمایت کرده بودند؛ ایشان از حلقه اسرار امام بودند. روایت سردار مازنی از آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی + روایات تاریخی انقلاب
شمال نیوز: سردار باقرزاده درباره مرحوم آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی می‌گوید: مرحوم حاج آقا مجتبی تهرانی در ابتدا و شروع نهضت همراه حضرت امام بودند و جزء کسانی بودند که با اعلامیه از مرجعیت امام خمینی(ره) حمایت کرده بودند؛ ایشان از حلقه اسرار امام بودند.(ادامه)
شاه کلیدی مشکل گشا به توصیه آیت‌الله بهجت
(ادامه)
انتشار نامه عذرخواهی آذری قمی از رهبر معظم انقلاب
روابط عمومی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در پاسخ به نامه موسسات تاریخی درباره عذرخواهی مرحوم آذری قمی از مقام معظم رهبری، اطلاعیه‌ای منتشر کرد. (ادامه)
تشییع پیکر مدیر سابق حوزه‌های علمیه مازندران در قم
پیکر حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری مدیر سابق حوزه‌های علمیه مازندران در قم تشییع و خاکسپاری شد.(ادامه)
تصویری از پسر استاد شهریار و همسرش
هادی بهجت تبریزی و همسر ایشان سیما سیف‌زاده در همایش ملی روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت استاد شهریار حضور داشتند.(ادامه)
عاشورای حسینی/ مهمان آزادگی سرور و سالار شهیدان / جزئیات رفتن اباعبدالله(ع) در میدان شهادت/ دعایی که امام حسین برای رفع گرفتاری تعلیم داد/ شعری که ابا عبدلله(ع) در شب عاشورا خواندند/ هنوز هم می‌توان جزو اصحاب عاشورا بود +بسته عزاداری(خبر)
(ادامه)
به قلم : فریدون امیریان شهسوار ملک سخن (يادداشت)
به قلم : فریدون امیریان(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: کل منطقه اسلامی عزم راسخ خود بر مقابله با هر نوع دخالت و شرارت از سوی آمریکا و همراهانش را بی‌لکنت ابراز می‌دارند. کل منطقه اسلامی، میدان مقاومت در مقابل آمریکا و همراهانش است
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: کل منطقه اسلامی عزم راسخ خود بر مقابله با هر نوع دخالت و شرارت از سوی آمریکا و همراهانش را بی‌لکنت ابراز می‌دارند.(ادامه)
پیام مهم رهبر انقلاب به حجاج بیت الله الحرام
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به مسلمانان جهان به‌مناسبت ایام حج، استمرار حسرت دل‌های مشتاق از حضور در ضیافت بیت‌الله را امتحانی گذرا خواندند و با تأکید بر لزوم کمرنگ نشدن پیام‌های حج، مقاومت در برابر قدرت‌های متجاوز به‌ویژه آمریکا را از جمله این پیام‌های متعالی دانستند. (ادامه)
شمال نیوز : از انجام کارهایی که نیاز به پوزش دارد [و عزت نفس را خدشه دار می کند] بپرهیز، زیرا مؤمن نه کار بد می کند و نه پوزش می طلبد، ولی منافق [که برای خود ارزش قائل نیست]، هر روز کار بد انجام می دهد و پیوسته عذرخواهی می کند. ان الحسین مصباح الهدی و سفینة النجات/ نام امام حسین(ع) چگونه انتخاب شد؟/ آیا اطلاق کلمه ثارالله ریشه قرآنی دارد؟/ گفتاری از استاد مطهری درباره یاران امام حسین(ع)
شمال نیوز : از انجام کارهایی که نیاز به پوزش دارد [و عزت نفس را خدشه دار می کند] بپرهیز، زیرا مؤمن نه کار بد می کند و نه پوزش می طلبد، ولی منافق [که برای خود ارزش قائل نیست]، هر روز کار بد انجام می دهد و پیوسته عذرخواهی می کند.(ادامه)
عکس: مزار آیت‌الله مصباح در کنار مزار آیت‌الله بهجت
آماده‌سازی مزار آیت‌الله مصباح در کنار مزار آیت‌الله بهجت(ادامه)
ساعاتی قبل آیت الله مصباح یزدی، رئیس مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) در سن ۸۶ سالگی درگذشت. واکنش ها به درگذشت آیت الله مصباح یزدی
ساعاتی قبل آیت الله مصباح یزدی، رئیس مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) در سن ۸۶ سالگی درگذشت.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 10 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.