.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیرداری کشور گفت: طرح نظام نامه مردمی سازی منابع طبیعی کشور از سوی کارشناسان این سازمان آماده شده که مطالعات بخش تخصصی آن به انجام رسیده است.

نظام نامه مردمی سازی منابع طبیعی به زودی تهیه می شود
معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیرداری کشور گفت: طرح نظام نامه مردمی سازی منابع طبیعی کشور از سوی کارشناسان این سازمان آماده شده که مطالعات بخش تخصصی آن به انجام رسیده است. (ادامه)
رییس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: عملیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را با رمز «یاعلی ابن موسی الرضا (ع)» که توسط استاندار ابلاغ شده، را آغاز می‌کنیم.

عملیات اجرایی انتخابات در گلستان آغاز شد
رییس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: عملیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را با رمز «یاعلی ابن موسی الرضا (ع)» که توسط استاندار ابلاغ شده، را آغاز می‌کنیم. (ادامه)
 
شمال نیوز: رزمنده ، پیشکسوت دفاع مقدس و مهندس خوشنام  بابلی به جوار یاران شهیدش پر کشید و آسمانی شد. رزمنده و مهندس خوشنام بابلی به یاران شهیدش پیوست
شمال نیوز: رزمنده ، پیشکسوت دفاع مقدس و مهندس خوشنام بابلی به جوار یاران شهیدش پر کشید و آسمانی شد.(ادامه)
حاجی زاده، مدیرکل مدیریت بحران گلستان از وقوع زلزله پنج ریشتری در استان خبرداد و گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر تلفات جانی دریافت نشده است. زمین لرزه پنج ریشتری گلستان خسارتی نداشت
حاجی زاده، مدیرکل مدیریت بحران گلستان از وقوع زلزله پنج ریشتری در استان خبرداد و گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر تلفات جانی دریافت نشده است.(ادامه)
اهالی میانکاله می گویند سارقان سابقه دار تاکنون ۴۰۰ راس گاومیش آنها را سرقت کرده اند. سرقت‌ سریالی گاومیش‌ها در میانکاله
اهالی میانکاله می گویند سارقان سابقه دار تاکنون ۴۰۰ راس گاومیش آنها را سرقت کرده اند.(ادامه)
مراسم اربعین شهدای شاهچراغ با حضور امام جمعه بندرگز، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان و مدیر حوزه علمیه رستم‌کلا مازندران و مردم ولایتمدار شب گذشته، ۱۳ آذر در مسجد جامع شهرستان بندرگز برگزار شد مراسم اربعین شهدای شاهچراغ در بندرگز برگزار شد
مراسم اربعین شهدای شاهچراغ با حضور امام جمعه بندرگز، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان و مدیر حوزه علمیه رستم‌کلا مازندران و مردم ولایتمدار شب گذشته، ۱۳ آذر در مسجد جامع شهرستان بندرگز برگزار شد(ادامه)
شمال نیوز: طی احکام جداگانه ای از سوی استاندار و در مراسمی با حضور معاونین استاندار ، پنج مشاور و دستیار استاندار به صورت رسمی معارفه شدند. ۵ مشاور و دستیار استاندار منصوب و معرفی شدند
شمال نیوز: طی احکام جداگانه ای از سوی استاندار و در مراسمی با حضور معاونین استاندار ، پنج مشاور و دستیار استاندار به صورت رسمی معارفه شدند.(ادامه)
وزیر راه و شهرسازی وارد گلستان شد
رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی دقایقی پیش وارد گلستان شد. (ادامه)
خشک شدن ۳۰ درصد تالاب میانکاله
۳۰ درصد از پهنه ۴۵ هزار هکتاری تالاب میانکاله و خلیج گرگان خشک شده است.(ادامه)
شمال نیوز: حامیان حیات وحش با نزدیک‌شدن به بهمن ماه، نگران تکرار یک حادثه‌ تلخ هستند؛ واقعه‌ای مرگبار که در ۲ سال گذشته ۸۰ هزار پرنده مهاجر را در خلیج گرگان و میانکاله به کام مرگ کشاند و معلوم نیست که آیا میهمانان زمستانی این پهنه آبی امسال از مرگ دسته‌جمعی جان سالم به درخواهند برد یا خیر؟ خلیج گرگان نگران تکرار مرگ خاموش هزاران پرنده مهاجر
شمال نیوز: حامیان حیات وحش با نزدیک‌شدن به بهمن ماه، نگران تکرار یک حادثه‌ تلخ هستند؛ واقعه‌ای مرگبار که در ۲ سال گذشته ۸۰ هزار پرنده مهاجر را در خلیج گرگان و میانکاله به کام مرگ کشاند و معلوم نیست که آیا میهمانان زمستانی این پهنه آبی امسال از مرگ دسته‌جمعی جان سالم به درخواهند برد یا خیر؟(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی با گلایه از تعلل در احیای خلیج بین المللی گرگان گفت که تبدیل این پهنه آبی به خشکی، فاجعه ملی است و باید برای نجات این اکوسیستم تدابیر ویژه ای اتخاذ شود.


نماینده غرب گلستان : خشک‌شدن خلیج گرگان فاجعه ملی است
شمال نیوز : نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی با گلایه از تعلل در احیای خلیج بین المللی گرگان گفت که تبدیل این پهنه آبی به خشکی، فاجعه ملی است و باید برای نجات این اکوسیستم تدابیر ویژه ای اتخاذ شود. (ادامه)
آخرین رنگ‌بندی کرونایی ایران/چراغ قرمز در 169 شهر
اکنون 169 شهر ایران در وضعیت قرمز، 166 شهر در وضعیت نارنجی و 113 شهر در وضعیت زرد قرار دارد؛ضمن اینکه هیچ شهری در ایران در وضعیت آبی قرار ندارد. (ادامه)
تلف شدن ۳۷ هزار پرنده در میانکاله
شمار پرندگان تلف شده در شبه جزیره میانکاله به ۳۷ هزار و ۲۴۱ قطعه رسید.(ادامه)
مرگ ۹۴۶ پرنده در یک روز ثبت شد
با جمع آوری لاشه ۹۴۶ قطعه پرنده مهاجر در تالاب میانکاله شمار پرندگان تلف شده به ۱۶ هزار و ۸۷۴ قطعه رسیده است.(ادامه)
تلفات پرندگان مهاجر در میانکاله از ۱۴ هزار بال گذشت
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: شمار تلفات پرندگان مهاجر آبزی در تالاب بین المللی میانکاله و خلیج گرگان به ۱۴ هزار و۴۴۷ بال رسیده است.(ادامه)
تلف شدن 14 هزار پرندگان در میانکاله طی 25 روز
مجموع تلفات پرندگان مهاجر جمع‌آوری شده طی ۲۵ روز در تالاب میانکاله و خلیج گرگان به ۱۳ هزار و ۶۹۹ قطعه رسیده است.(ادامه)
آخرین جزئیات از تلفات پرندگان مهاجر در میانکاله/ ابراهیمی: نمی‌توان درباره پایان تلفات اظهارنظر کرد
مجموع تلفات پرندگان مهاجر جمع‌اوری شده در تالاب میانکاله طی ۲۴ روز گذشته، به عدد ۱۲ هزار و ۸۳۵ قطعه رسیده است.(ادامه)
عبور تلفات پرندگان میانکاله از ۹ هزار قطعه
با جمع آوری لاشه ۱۴۴۵ قطعه پرنده شمار پرندگان تلف شده میانکاله از ۹ هزار قطعه گذشت.(ادامه)
تعداد تلفات پرندگان در روز هفدهم| جمع‌آوری 6 هزار و 534 لاشه از تالاب میانکاله
طی روز گذشته 439 قطعه از لاشه پرندگان مهاجر از تالاب میانکاله جمع‌آوری شد که با این روند طی 17 روز گذشته مجموع تلفات به 6 هزار و 534 قطعه رسیده است. (ادامه)
تلفات ۶۰۰۰ بال پرنده مهاجر در تالاب میانکاله
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: شمار تلفات پرندگان مهاجر آبزی در تالاب میانکاله از شش هزار قطعه گذشت.(ادامه)
تلف شدن ۵۸۰۰ بال پرنده مهاجر در تالاب میانکاله و خلیج گرگان
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: تاکنون پنج هزار و ۸۱۳ قطعه پرنده مهاجر آبزی در تالاب بین المللی میانکاله و خلیج گرگان تلف شدند.(ادامه)
فوت ۵۸ بیمار و شناسایی ۷ هزار و ۲۹۸ بیمار جدید/ مجموع جانباختگان به یک میلیون و ۵۰۳ هزار و ۷۵۳ نفر رسید
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و ۵۰۳ هزار و ۷۵۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۵۸ نفر از بیماران مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۵۸ هزار و ۸۰۹ نفر رسیده است. (ادامه)
شمال نیوز:از دیروز تا امروز ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۴۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۵۲ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۴۹۶ هزار و ۴۵۵ نفر رسید. ... فوت ۶۵ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۸ هزار و ۷۵۱ نفر رسید
شمال نیوز:از دیروز تا امروز ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۴۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۵۲ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۴۹۶ هزار و ۴۵۵ نفر رسید. ...(ادامه)
شمال نیوز : حسینعلی ابراهیمی در گفتگویی با بیان اینکه طی ۱۳ روز گذشته پنج هزار و ۱۰۰ قطعه پرنده مهاجر آبزی در تالاب بین المللی میانکاله و خلیج گرگان تلف و لاشه آنها جمع آوری  .... تلفات ۵۰۰۰ بال پرندگان مهاجر در تالاب بین المللی میانکاله
شمال نیوز : حسینعلی ابراهیمی در گفتگویی با بیان اینکه طی ۱۳ روز گذشته پنج هزار و ۱۰۰ قطعه پرنده مهاجر آبزی در تالاب بین المللی میانکاله و خلیج گرگان تلف و لاشه آنها جمع آوری ....(ادامه)
آخرین وضعیت میانکاله در 13 روز سخت
مجموع تلفات پرندگان مهاجر جمع‌آوری شده با احتساب تلفات ۱۳ روز گذشته، به عدد 5 هزار و 100 لاشه رسیده است.(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و ۴۸۸ هزار و ۹۸۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۱ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۸ هزار و ۶۸۶ نفر رسیده است ... آخرین آمار کرونا در ایران، ۲۲ بهمن ۹۹
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و ۴۸۸ هزار و ۹۸۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۱ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۸ هزار و ۶۸۶ نفر رسیده است ...(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۷هزار و ۶۴۰ مورد جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. ... فوت ۸۹ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته/ ۶۹۷ بیمار جدید بستری شدند
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۷هزار و ۶۴۰ مورد جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. ...(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، ضمن تشریح وضعیت بیماری کرونا در کشور، به ارائه آمار شبانه روز گذشته از تعداد بستری ها، فوتی ها و همچنین بهبود یافتگان این بیماری پرداخت.... شناسایی ۷۳۲۱ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور/ ۶۷ نفر دیگر فوت شدند
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، ضمن تشریح وضعیت بیماری کرونا در کشور، به ارائه آمار شبانه روز گذشته از تعداد بستری ها، فوتی ها و همچنین بهبود یافتگان این بیماری پرداخت....(ادامه)
تلف شدن ۲۵۰۰ بال پرنده در تالاب بین المللی میانکاله
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: شمار تلفات پرندگان مهاجر آبزی در تالاب میانکاله و خلیج گرگان از دو هزار و ۵۰۰ بال فراتر رفته است.(ادامه)
شهر‌های ممنوع برای سفر در تعطیلات ۲۲ بهمن
در آستانه تعطیلات ۲۲ بهمن، ستاد کرونا ۳۶ شهر را پرخطر و سفر به آن‌ها را ممنوع اعلام کرد. در بین این مناطق، جزایر قشم، هرمز و کیش نیز ممنوع‌الورود شده‌اند البته فقط برای خودرو‌های شخصی و نه مسافران هوایی. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 12 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.