.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام. سه برادر که در فاصله چهل روز و به ترتیب سن به شهادت رسیدند+ تصاویر
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام.(ادامه)
عباس امیری فر درباره برنامه احمدی نژاد برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۴ گفت: تقریبا آماده است، مقدمات کار را فراهم کرده و تیم خودش را نیز تغییر داده است. آنان برای اینکه برای انتخابات سال ۱۴۰۴ بیاید، جلسات خصوصی برگزار می‌کنند. چون از نظر سنی ... افشاگری درباره جلسات خصوصی احمدی نژاد در ویلایی در دماوند و مکان‌های مخفی در شهرستان‌ها /چه کسانی در این جلسات هستند؟
عباس امیری فر درباره برنامه احمدی نژاد برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۴ گفت: تقریبا آماده است، مقدمات کار را فراهم کرده و تیم خودش را نیز تغییر داده است. آنان برای اینکه برای انتخابات سال ۱۴۰۴ بیاید، جلسات خصوصی برگزار می‌کنند. چون از نظر سنی ...(ادامه)
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد. احمدی‌نژاد با تیم جدیدش جلسات محرمانه دارد /قالیباف نباید درباره فرزندانش سکوت می‌کرد /محصولی مستاجر بود اما یکدفعه ثروتی بهم زد
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد.(ادامه)
بنابر اظهار نظر امروز فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رهبر انقلاب اخیرا به سپاه «نشان فتح» اعطا کرده‌اند. بدین مناسبت، دریافت‌کنندگان این نشان را مورد بازخوانی قرار داده‌ایم. کدام چهره‌ها تاکنون «نشان فتح» دریافت کرده‌اند؟
بنابر اظهار نظر امروز فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رهبر انقلاب اخیرا به سپاه «نشان فتح» اعطا کرده‌اند. بدین مناسبت، دریافت‌کنندگان این نشان را مورد بازخوانی قرار داده‌ایم.(ادامه)
احمدی نژاد به دنبال چهره‌سازی است تا آرام آرام وارد صحنه شده در آستانه انتخابات حرف بزند و برای ریاست جمهوری برنامه ریزی کند. احمدی نژاد دیگر دنبال مشایی و بقایی نیست؟
احمدی نژاد به دنبال چهره‌سازی است تا آرام آرام وارد صحنه شده در آستانه انتخابات حرف بزند و برای ریاست جمهوری برنامه ریزی کند.(ادامه)
یک چهره سیاسی از برنامه ریزی احمدی نژاد برای انتخابات ۱۴۰۴ روایت کرد و گفت او حتی به معاون اولی هم فکر می کند. احمدی نژاد به دنبال بازگشت به صحنه سیاست است/ ریاست جمهوری یا معاون اولی دولت آینده؟!
یک چهره سیاسی از برنامه ریزی احمدی نژاد برای انتخابات ۱۴۰۴ روایت کرد و گفت او حتی به معاون اولی هم فکر می کند.(ادامه)
فوق تخصص جراحی قلب بیمارستان شهید مدرس از نجات جان بیمار ۸۰ ساله با تکنیک جدید تعویض دریچه آئورت خبر داد. نجات جان بیمار ۸۰ ساله با تکنیک جدید تعویض دریچه قلب
فوق تخصص جراحی قلب بیمارستان شهید مدرس از نجات جان بیمار ۸۰ ساله با تکنیک جدید تعویض دریچه آئورت خبر داد.(ادامه)
احمدی‌نژاد می‌خواهد خود را متفاوت از جریان حاکم بر جمهوری اسلامی نشان دهد چراکه این توهم را دارد که نظام جمهوری اسلامی ماندگار نیست. احمدی نژاد محصول صادق محصولی است و او مجلس را نهادی معطل در کشور ارزیابی می‌کند
احمدی‌نژاد می‌خواهد خود را متفاوت از جریان حاکم بر جمهوری اسلامی نشان دهد چراکه این توهم را دارد که نظام جمهوری اسلامی ماندگار نیست.(ادامه)
امیری‌فر که پیش از این نزدیک‌ترین روحانی به احمدی‌نژاد محسوب می‌شد گفت: برنامه‌ احمدی نژاد برای انتخابات مجلس و ریاست‌جمهوری است و انتخابات مجلس را مقدمه‌ی انتخابات ریاست‌جمهوری می‌دانند. احمدی‌نژاد ممکن است لیستی را برای احمدی نژاد کجاست ؟ دیدار های مخفیانه هفتگی با این دو نفر
امیری‌فر که پیش از این نزدیک‌ترین روحانی به احمدی‌نژاد محسوب می‌شد گفت: برنامه‌ احمدی نژاد برای انتخابات مجلس و ریاست‌جمهوری است و انتخابات مجلس را مقدمه‌ی انتخابات ریاست‌جمهوری می‌دانند. احمدی‌نژاد ممکن است لیستی را برای(ادامه)
در ادامه طرح جدید پلیس برای برخورد با کشف حجاب که از ۲۶ فروردین در سراسر کشور اجرا شده است، برخی از رستوران‌های متعلق به سلبریتی‌ها و مجتمع‌های بزرگ تجاری هم اخطار پلمب گرفته و برخی دیگر پلمب شدند. انتشار اسامی رستوران‌های سلبریتی‌ها و مجتمع‌های تجاری که اخطار پلمب گرفتند + جزئیات
در ادامه طرح جدید پلیس برای برخورد با کشف حجاب که از ۲۶ فروردین در سراسر کشور اجرا شده است، برخی از رستوران‌های متعلق به سلبریتی‌ها و مجتمع‌های بزرگ تجاری هم اخطار پلمب گرفته و برخی دیگر پلمب شدند.(ادامه)
در ادامه طرح جدید پلیس برای برخورد با کشف حجاب که از ۲۶ فروردین در سراسر کشور اجرا شده است، برخی از رستوران‌های متعلق به سلبریتی‌ها و مجتمع‌های بزرگ تجاری هم اخطار پلمب گرفتند و برخی دیگر پلمب شدند. انتشار اسامی رستوران‌های سلبریتی‌ها و مجتمع‌های تجاری که اخطار پلمب گرفتند + جزئیات
در ادامه طرح جدید پلیس برای برخورد با کشف حجاب که از ۲۶ فروردین در سراسر کشور اجرا شده است، برخی از رستوران‌های متعلق به سلبریتی‌ها و مجتمع‌های بزرگ تجاری هم اخطار پلمب گرفتند و برخی دیگر پلمب شدند.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: همچنان شاهد ادامه مرخصی‌های خارج از روال قانونی هستیم. ادعای یک نماینده مجلس؛ مشایی و بقایی یک سال است که خارج از زندان هستند
شمال نیوز : سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: همچنان شاهد ادامه مرخصی‌های خارج از روال قانونی هستیم.(ادامه)
خداییان بیان اینکه افرادی مانند فریدون، نعمت زاده، رضوی و هاشمی الان در زندان هستند گفت: این افراد مرخصی رفته بودند و بازگشته اند و بقایی در مرخصی استعلاجی است و طبق گزارش های واصله در خارج از زندان تحت معالجه است ....(خبر)
(ادامه)
محمود احمدی‌نژاد مدعی شد سردار نجات، فرمانده قرارگاه ثارالله و مسئول امنیت شهر تهران، دوشنبه شب به منزل وی رفته و خبر ردصلاحیتش را به او داده است. چرا باید مرا رد کنند؟ چنین حقی را هیچ کس ندارد/ بنده رفیق نیمه راه مردم نیستم که در میانه راه عهد خودم را بشکنم
محمود احمدی‌نژاد مدعی شد سردار نجات، فرمانده قرارگاه ثارالله و مسئول امنیت شهر تهران، دوشنبه شب به منزل وی رفته و خبر ردصلاحیتش را به او داده است.(ادامه)
احمد خورشیدی پدر داماد محمود احمدی‌نژاد می‌گوید: احمدی‌نژاد برای انتخابات ۱۴۰۰ برنامه قطعی دارد و اگر بیاید حدود ۳۷ تا ۴۰ میلیون رای خواهد آورد و در برنامه خود، طرح عبور از سنگلاخ را در دستور کار قرار داده است. خورشیدی: احمدی‌نژاد بیاید ۳۷ تا ۴۰ میلیون رای می‌آورد
احمد خورشیدی پدر داماد محمود احمدی‌نژاد می‌گوید: احمدی‌نژاد برای انتخابات ۱۴۰۰ برنامه قطعی دارد و اگر بیاید حدود ۳۷ تا ۴۰ میلیون رای خواهد آورد و در برنامه خود، طرح عبور از سنگلاخ را در دستور کار قرار داده است. (ادامه)
رابط احمدی نژاد با خانواده آیت الله هاشمی لو رفت
(ادامه)
مشاور سابق رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد تاکید می‌کند که نقش سیاسی و اعتقادی احمدی‌نژاد به زیان جامعۀ ایران است. احمدی نژاد از حمله آمریکا به ایران استقبال می کند/ او خودش را «ولیّ خدا» و «یلتسین ایران» می‌داند/ بقایی گفت جمهوری اسلامی تا انتخابات ۱۴۰۰ سقوط می کند
مشاور سابق رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد تاکید می‌کند که نقش سیاسی و اعتقادی احمدی‌نژاد به زیان جامعۀ ایران است. (ادامه)
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران گفت: زمانی که می‌خواستم وارد دولت شوم نسبت به عده‌ای حسن ظن داشتم و از آن‌ها دعوت به همکاری کردم، اما خیلی زود فهمیدم حسن ظنم به عده‌ای اشتباه بود و نباید تا این حد حسن ظن می‌داشتم و نسبت به عده‌ای دیگر هم باورم این بود که وقتی از آن‌ها دعوت می‌کنم برای خدمت به مردم، عدالت و آرمان‌های انقلاب آن‌ها حتما محکم پای این مسائل می‌ایستند. تحریم های سازمان ملل علیه ایران چیز مهمی نبود؛ بقیه تحریم ها هم برای دوره خاتمی و روحانی بود / برجام هم نخوانده امضا کرده اند؛ یک بچه دبیرستانی هم می دانست که نباید آن را امضا کند/ نباید به برخی اطرافیانم اطمینان می‌کردم (خبر)
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران گفت: زمانی که می‌خواستم وارد دولت شوم نسبت به عده‌ای حسن ظن داشتم و از آن‌ها دعوت به همکاری کردم، اما خیلی زود فهمیدم حسن ظنم به عده‌ای اشتباه بود و نباید تا این حد حسن ظن می‌داشتم و نسبت به عده‌ای دیگر هم باورم این بود که وقتی از آن‌ها دعوت می‌کنم برای خدمت به مردم، عدالت و آرمان‌های انقلاب آن‌ها حتما محکم پای این مسائل می‌ایستند.(ادامه)
محمود احمدی‌نژاد اظهار داشته است: آن زمانی که ما آن مبلغ را دادیم، نزدیک بیش از ۴۰ دلار بود. الان هم باید همان را به مردم بدهیم. اگر صد در صد اجرا می کردیم، با قیمت های امروز، ۲/۵ میلیون تومان در ماه به هر ایرانی می رسید. محمود احمدی‌نژاد: یارانه هر ایرانی باید ۲.۵ میلیون تومان باشد
محمود احمدی‌نژاد اظهار داشته است: آن زمانی که ما آن مبلغ را دادیم، نزدیک بیش از ۴۰ دلار بود. الان هم باید همان را به مردم بدهیم. اگر صد در صد اجرا می کردیم، با قیمت های امروز، ۲/۵ میلیون تومان در ماه به هر ایرانی می رسید.(ادامه)

کمپین انتخاباتی احمدی‌نژاد علی‌رغم اما و اگرهایی که درباره رد صلاحیت و جلب حمایت مردم دارد، به کار افتاده است.
سه ضلعی انتخاباتی احمدی‌نژاد؛ حرکت پرشتاب بدون توجه به احتمال رد صلاحیت
کمپین انتخاباتی احمدی‌نژاد علی‌رغم اما و اگرهایی که درباره رد صلاحیت و جلب حمایت مردم دارد، به کار افتاده است. (ادامه)

اسفندیار رحیم‌مشایی و حمیدرضا بقایی به عنوان نزدیک‌ترین چهره‌ها به رییس‌جمهوری سابق ایران، این روزها به‌رغم آنکه محکومند به حبس و طبیعتا همچون صدها زندانی دیگر باید پشت میله‌ها روزگار بگذرانند، هر کدام به‌ دلیلی خارج از زندان به سر می‌برند. یاران احمدی‌نژاد کجا هستند؟
اسفندیار رحیم‌مشایی و حمیدرضا بقایی به عنوان نزدیک‌ترین چهره‌ها به رییس‌جمهوری سابق ایران، این روزها به‌رغم آنکه محکومند به حبس و طبیعتا همچون صدها زندانی دیگر باید پشت میله‌ها روزگار بگذرانند، هر کدام به‌ دلیلی خارج از زندان به سر می‌برند.(ادامه)
اسم احمدی‌نژاد این روزها بیشتر از همیشه به نامزدی انتخابات ریاست جمهوری نزدیک است.
ترفند احمدی‌نژاد برای انتخابات ریاست‌جمهوری چیست؟
اسم احمدی‌نژاد این روزها بیشتر از همیشه به نامزدی انتخابات ریاست جمهوری نزدیک است. (ادامه)
وزرایی که دوره وزارت خود را به پایان نرساندند
روزنامه شرق: درست است که هر آمدنی را رفتی است، اما برخی زودتر از زمان مشخص‌شده از مسیر بازمی‌مانند. سیاست‌ورزی به سبک ایرانی نیز باعث شده این رفتن‌ها با شتاب بیشتری سراغ وزرای کابینه‌های دولت بیاید.(ادامه)
طلاق‌های سینمایی در ایران + تصاویر
طلاق سلبریتی‌ها معمولا حواشی فراوانی دارد، از دیرباز تا امروز، از ایران تا آمریکا، در اینجا چند طلاق مشهور سینما و تلویزیون ایران را ردیف کرده‌ایم. (ادامه)
تصادف شدید حمید بقایی + جزئیات و تصاویر
برخی رسانه‌ها خبری را مبنی بر تصادف حمید بقایی مشاور محمود احمدی نژاد در شهرستان گیلانغرب استان کرمانشاه منتشر کردند و فرماندار این شهرستان این خبر را تایید کرد.(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت : آقای احمدی نژاد تیم سابقش را در دفترش عوض کرده است و افراد داناتری را آورده است و دیگر اسمی از آقای بقایی و مشایی نیست یعنی اصلا دیگر در دفتر رفت و آمدی ندارند و یعنی تغییراتی ایجاد شده است.


.... یک عضو دولت سابق : احمدی نژاد اصراری به رئیس جمهوری ندارد، معاون اول هم می شود
شمال نیوز : وی گفت : آقای احمدی نژاد تیم سابقش را در دفترش عوض کرده است و افراد داناتری را آورده است و دیگر اسمی از آقای بقایی و مشایی نیست یعنی اصلا دیگر در دفتر رفت و آمدی ندارند و یعنی تغییراتی ایجاد شده است. ....(ادامه)

درحالی که بیش از یک سال به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مانده، از الان زمزمه‌های حضور مجدد محمود احمدی‌نزاد در صحنه شنیده می‌شود، رئیس جمهور اسبق برای حضور در صحنه با سد محکم شورای نگهبان روبرو است. بازگشت محمود احمدی‌نژاد چقدر جدی است؟
درحالی که بیش از یک سال به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مانده، از الان زمزمه‌های حضور مجدد محمود احمدی‌نزاد در صحنه شنیده می‌شود، رئیس جمهور اسبق برای حضور در صحنه با سد محکم شورای نگهبان روبرو است.(ادامه)
شمال نیوز: گزینه‌هایی برای ۱۴۰۰ که نامشان شنیده می‌شود؛ از احمدی‌نژاد تا قالیباف، از جلیلی تا عارف، از فتاح تا الهام .....
چه کسانی برای انتخابات ۱۴۰۰ خواهند آمد؟ از احمدی‌نژاد تا لاریجانی و همتی
شمال نیوز: گزینه‌هایی برای ۱۴۰۰ که نامشان شنیده می‌شود؛ از احمدی‌نژاد تا قالیباف، از جلیلی تا عارف، از فتاح تا الهام ..... (ادامه)
اقدام عجیب احمدی‌نژاد در محله نارمک!
(ادامه)
رد صلاحیت احمدی نژاد در ۱۴۰۰ با رد صلاحیت مشایی در ۱۳۹۲ و احمدی نژاد در سال ۱۳۹۶ که با بی تفاوتی نسبی جامعه مواجه شد، متفاوت است، در آن دو انتخابات حضور حسن روحانی بعنوان کاندیدای قدرتمند ائتلاف اعتدال گرایان و اصلاح طلبان، موجب پرشوری و رقابتی شدن انتخابات شده بود، اما احمدی نژاد می‌اندیشد در ۱۴۰۰ و در غیاب حضور موثر جریان میانه رو، برنده اصلی انتخابات خود اوست، حتی اگر ردصلاحیت شود. هفتم خرداد، آغاز سناریوی ۱۴۰۰ احمدی نژاد
رد صلاحیت احمدی نژاد در ۱۴۰۰ با رد صلاحیت مشایی در ۱۳۹۲ و احمدی نژاد در سال ۱۳۹۶ که با بی تفاوتی نسبی جامعه مواجه شد، متفاوت است، در آن دو انتخابات حضور حسن روحانی بعنوان کاندیدای قدرتمند ائتلاف اعتدال گرایان و اصلاح طلبان، موجب پرشوری و رقابتی شدن انتخابات شده بود، اما احمدی نژاد می‌اندیشد در ۱۴۰۰ و در غیاب حضور موثر جریان میانه رو، برنده اصلی انتخابات خود اوست، حتی اگر ردصلاحیت شود.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 25 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.