.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس جمهور سوریه در سخنانی تاکید کرد که روسیه در جنگ اوکراین پیروز خواهد شد. بشار اسد: روسیه در جنگ اوکراین پیروز خواهد شد
رئیس جمهور سوریه در سخنانی تاکید کرد که روسیه در جنگ اوکراین پیروز خواهد شد.(ادامه)
رئیس‌جمهور سوریه گفت: روسیه امروز، کشوری است که سرنوشت جهان به آن وابسته است. بشار اسد: سرنوشت جهان وابسته به روسیه است
رئیس‌جمهور سوریه گفت: روسیه امروز، کشوری است که سرنوشت جهان به آن وابسته است.(ادامه)
رییس جمهور سوریه در شبکه اجتماعی خود به حذف تیم ملی این کشور از جام ملت های آسیا در مقابل ایران واکنش نشان داد. واکنش بشار اسد به حذف سوریه توسط ایران در جام ملت‌های آسیا
رییس جمهور سوریه در شبکه اجتماعی خود به حذف تیم ملی این کشور از جام ملت های آسیا در مقابل ایران واکنش نشان داد.(ادامه)
«سید رضی» دست راست سردار سلیمانی بود/ مأموریت‌های ویژه حاج قاسم را انجام می‌داد/ از بشار اسد تا فرماندهان او را می‌شناختند و قبول داشتند/ برخی‌ها به خاطر جدیت حاج قاسم در کار نمی‌توانستند با او همراهی کنند؛ کسانی ماندند که شبیه خودش بودند (خبر)
(ادامه)
تغییر جایگاه دمشق در پازل دیپلماسی کوریدوری چین
(ادامه)
رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی ۲۰۲۳ جهان با قهرمانی آذربایجان به پایان رسید و تیم ملی کشتی فرنگی ایران با یک مدال طلا، یک نقره و سه برنز و کسب چهار سهمیه المپیک به کار خود پایان داد. نتایج کامل ایران در کشتی فرنگی قهرمانی جهان +رده‌بندی تیمی و انفرادی
رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی ۲۰۲۳ جهان با قهرمانی آذربایجان به پایان رسید و تیم ملی کشتی فرنگی ایران با یک مدال طلا، یک نقره و سه برنز و کسب چهار سهمیه المپیک به کار خود پایان داد.(ادامه)
منابع دیپماتیک سوریه از سفر قریب الوقوع و بسیار مهم رئیس جمهور سوریه در صدر هیاتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی به چین طی هفته‌های آینده خبر دادند. پس از ۱۲ سال، سفر قریب الوقوع و «بسیار مهم» بشار اسد به چین
منابع دیپماتیک سوریه از سفر قریب الوقوع و بسیار مهم رئیس جمهور سوریه در صدر هیاتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی به چین طی هفته‌های آینده خبر دادند.(ادامه)
درحالی که مقام‌های آنکارا از تمایل برای عادی‌سازی روابط با دمشق خبر می‌دهند، اما روند کنونی حاکی از وجود اختلافات میان ترکیه و سوریه است. فراز و نشیب‌های روابط سوریه و ترکیه؛ اردوغان و اسد دیدار می‌کنند؟
درحالی که مقام‌های آنکارا از تمایل برای عادی‌سازی روابط با دمشق خبر می‌دهند، اما روند کنونی حاکی از وجود اختلافات میان ترکیه و سوریه است.(ادامه)
یک استاد دانشگاه استرالیایی معتقد است بروز درگیری‌های جدید در سوریه یکی از نشانه‌های تلاش آمریکا برای ایجاد نیروهای نیابتی جدید در این کشور برای تسلط کامل بر آن است. آمریکا به دنبال ایجاد نیروی نیابتی جدید در سوریه است
یک استاد دانشگاه استرالیایی معتقد است بروز درگیری‌های جدید در سوریه یکی از نشانه‌های تلاش آمریکا برای ایجاد نیروهای نیابتی جدید در این کشور برای تسلط کامل بر آن است.(ادامه)
یک رسانه مطرح عراقی با نگاهی به تحولات مشکوک اخیر در سوریه و عراق، از پروژه جدید «آشوب» آمریکا در منطقه پرده برداشت. پروژه آمریکایی «آشوب» در عراق و سوریه کلید خورده است!
یک رسانه مطرح عراقی با نگاهی به تحولات مشکوک اخیر در سوریه و عراق، از پروژه جدید «آشوب» آمریکا در منطقه پرده برداشت.(ادامه)
یک فرد دو تابعیتی خارج از کشور سعی دارد با نزدیک شدن به باشگاه‌های ایرانی، برخی باریکنان را وسوسه کند. حامی اغتشاشات در اندیشه نزدیک شدن به پرسپولیس
یک فرد دو تابعیتی خارج از کشور سعی دارد با نزدیک شدن به باشگاه‌های ایرانی، برخی باریکنان را وسوسه کند.(ادامه)
در توضیح علت پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در ابتدای امر روشن است که نقش رهبری این انقلاب بسیار حائر اهمیت است. امام خمینی (ره) به عنوان شخصیتی مذهبی که در عین حال از یک کاریزمای عالی و بینش نظامی و سیاسی دقیق برخوردار بود توانست به مدت دو دهه یک رویکرد ثابت را برای قیام علیه رژیم مستبد شاه حفظ کند. این انقلاب طبقات اجتماع، بخشها، گروههای زیرزمینی و احزاب را تحت الشعاع خویش قرار داد.حتی  بعضی از این گروههای سیاسی در باطن به انقلاب اعتقادی نداشتند اما مجبور بودند به علت مقتضیات زمان و واقعیات موجود به آن گردن نهند. رهبری که تنها انقلاب پیروز در اسلام معاصر را رقم زد(يادداشت)
در توضیح علت پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در ابتدای امر روشن است که نقش رهبری این انقلاب بسیار حائر اهمیت است. امام خمینی (ره) به عنوان شخصیتی مذهبی که در عین حال از یک کاریزمای عالی و بینش نظامی و سیاسی دقیق برخوردار بود توانست به مدت دو دهه یک رویکرد ثابت را برای قیام علیه رژیم مستبد شاه حفظ کند. این انقلاب طبقات اجتماع، بخشها، گروههای زیرزمینی و احزاب را تحت الشعاع خویش قرار داد.حتی بعضی از این گروههای سیاسی در باطن به انقلاب اعتقادی نداشتند اما مجبور بودند به علت مقتضیات زمان و واقعیات موجود به آن گردن نهند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۳۰ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر انتشار بیانیه وزارت خارجه درباره حق آبه هیرمند پرداخته اند.(ادامه)
امروز، دشمن تغییر جغرافیا داده است/ هیچ دشمنی امروز اشتیاق و تمایلی به تسخیر سرزمین ما ندارد بلکه تسخیر قلب ها، ذهن ها، ایمان ها، باورها، اعتقادات و اشاعه ناآگاهی، مدنظر دشمن است/ کسانی که دنبال فروپاشی ایران بودند خود گرفتار فروپاشی شدند ...(خبر)
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۱۸ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بازگشت سوریه به اتحادیه عرب و درخشش بانوان هاکی روی یخ ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا پرداخته اند.(ادامه)
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان این مطلب که جمهوری اسلامی به دنبال مزدورپروری نیست، اظهار داشت: ایران به کسی سلاح و پول نمی دهد که حرف او را گوش کند؛ بلکه اینجا محل آقاپروری است و تولید عزت و آقایی می کند. نگران جمهوری آذربایجان نباشید؛ اوضاع تحت رصد است؛ اتفاق خاصی نخواهد افتاد / جمهوری اسلامی به دنبال مزدورپروری نیست؛ ایران به کسی سلاح و پول نمی دهد که حرف او را گوش کند / انتقال قدرت از غرب به شرق شروع شده(خبر)
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان این مطلب که جمهوری اسلامی به دنبال مزدورپروری نیست، اظهار داشت: ایران به کسی سلاح و پول نمی دهد که حرف او را گوش کند؛ بلکه اینجا محل آقاپروری است و تولید عزت و آقایی می کند.(ادامه)
عکس/ دیدار رئیسی با معاونان بشار اسد
عکسی از دیدار رئیسی با معاونان بشار اسد را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
عکسی متفاوت از سلام کردن رئیسی به مقامات زن دولت بشار اسد
عصر ایران عکسی از مراسم استقبال رسمی بشار اسد رئیس جمهوری سوریه از همتای ایرانی خود در قصر الشعب دمشق منتشر کرد که درآن شیوه خاص سلام رئیسی به مقامات زن دولت سوریه، جلب توجه کرده است. (ادامه)
رئیس جمهور کشورمان سید ابراهیم رئیسی امروز  به دعوت رسمی «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه در صدر هیاتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی به این کشور سفر خواهد کرد. پیام سفر رئیس جمهور به سوریه چیست؟
رئیس جمهور کشورمان سید ابراهیم رئیسی امروز به دعوت رسمی «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه در صدر هیاتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی به این کشور سفر خواهد کرد.(ادامه)
سخنگوی دولت گفت: رئیس جمهور فردا با دعوت رسمی آقای بشار اسد به کشور سوریه سفر خواهد کرد. رئیس جمهور عازم سوریه می‌شود
سخنگوی دولت گفت: رئیس جمهور فردا با دعوت رسمی آقای بشار اسد به کشور سوریه سفر خواهد کرد.(ادامه)
عکس / اولین سفر خارجی همسر بشار اسد بعد از ۱۲ سال از بحران سوریه
اسماء اسد همسر بشار اسد رئیس جمهور سوریه امروز بعد از ۱۲ سال پس از جنگ در کشورش و در سفر خارجی به کشور امارات رفت. (ادامه)
رؤسای جمهور سوریه و روسیه در دیدار با یکدیگر پیرامون موضوعات دوجانبه و جهانی گفت و گو کردند. جزئیات دیدار بشار اسد و پوتین
رؤسای جمهور سوریه و روسیه در دیدار با یکدیگر پیرامون موضوعات دوجانبه و جهانی گفت و گو کردند.(ادامه)
برنارد هانری لِوی عامل ویرانی چندین کشور به پدرخوانده تجزیه طلبان تبدیل شده است. رد پای مشکوک‌ترین مرد فرانسه در پشت پرده تجزیه طلبی در ایران
برنارد هانری لِوی عامل ویرانی چندین کشور به پدرخوانده تجزیه طلبان تبدیل شده است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۸ اسفند
عزیمت وزیر امور خارجه به ژنو، بخشی از تیتر امروز روزنامه‌های کشورمان است. (ادامه)
«شهید قاسم سلیمانی اسطوره‌است» این جمله کلیدی یادداشتی است که کورش علیانی فعال فرهنگی و دانش آموخته زبان‌شناسی در اختیار ایسناپلاس قرار داد. سومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بهانه خوبی است این اسطوره را بررسی کنیم. نقدی بر اسطوره‌سازی شتاب زده از شهید سلیمانی(ديدگاه)
«شهید قاسم سلیمانی اسطوره‌است» این جمله کلیدی یادداشتی است که کورش علیانی فعال فرهنگی و دانش آموخته زبان‌شناسی در اختیار ایسناپلاس قرار داد. سومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بهانه خوبی است این اسطوره را بررسی کنیم.(ادامه)
زوایای پنهان دیدار رئیس جمهور فرانسه با مسیح علینژاد
شاید تا به امروز در اخبار و رسانه‌ها اسم برنارد هنری لوی را شنیده باشید که در دیدار مکرون با علینژاد نقش مهمی داشته است؛ اما این فرد کیست.(ادامه)
آرمان واقعی و واقعیت آرمانی(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیرو هوافضای سپاه درباره بیانیه میرحسین موسوی بیان کرد: این فرد توهم پیدا کرده است؛ قطعا چهره نورانی شهید همدانی با صحبت‌های فردی ورشکسته سیاسی و عقیدتی خدشه‌دار نمی‌شود. چهره نورانی شهید همدانی با صحبت‌های یک ورشکسته سیاسی و عقیدتی خدشه‌دار نمی‌‌شود
شمال نیوز : سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیرو هوافضای سپاه درباره بیانیه میرحسین موسوی بیان کرد: این فرد توهم پیدا کرده است؛ قطعا چهره نورانی شهید همدانی با صحبت‌های فردی ورشکسته سیاسی و عقیدتی خدشه‌دار نمی‌شود.(ادامه)
دلیل کینه میرحسین از شهید حسین همدانی/ او از تهدید فتنه ۸۸ فرصت ساخت
سردار شهید حسین همدانی ۱۰۰ هزار نفر از مردم سوریه را در قالب گردان و تیپ سازماندهی کرد. همچنین در این مدت با تلاش‌های حبیب حرم، گروه‌های جهادی از کشورهای مختلف همچون زینبیون، فاطمیون، الحشدالشعبی و حتی حزب‌الله سوریه تشکیل شد. (ادامه)
شمال نیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه امروز رئیس‌جمهور و ملت سوریه نزد ملتهای منطقه سرافراز هستند، افزودند: برخی از سران کشورهای همسایه ما و شما، با سران رژیم صهیونیستی نشست و برخاست دارند و با یکدیگر قهوه می‌نوشند اما مردم همین کشورها در روز قدس خیابانها را از جمعیت و شعار ضد صهیونیستی پر می‌کنند و این واقعیت امروز منطقه است. رهبر معظم انقلاب: سوریه امروز، سوریه قبل از جنگ نیست، احترام و اعتبار سوریه اکنون بسیار بیشتر از گذشته است/ همه به این کشور به‌عنوان یک قدرت نگاه می‌کنند / سردار سلیمانی تعصّب خاصی به سوریه داشت و به معنی واقعی کلمه فداکاری می‌کرد ....(خبر)
شمال نیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه امروز رئیس‌جمهور و ملت سوریه نزد ملتهای منطقه سرافراز هستند، افزودند: برخی از سران کشورهای همسایه ما و شما، با سران رژیم صهیونیستی نشست و برخاست دارند و با یکدیگر قهوه می‌نوشند اما مردم همین کشورها در روز قدس خیابانها را از جمعیت و شعار ضد صهیونیستی پر می‌کنند و این واقعیت امروز منطقه است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 28 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.