.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
به دانش‌آموزان توصیه می‌شود قبل از برگزاری آزمون‌های نهایی به چند نکته حتما توجه داشته باشند. توصیه‌هایی به دانش‌آموزان برای حضور در آزمون‌های نهایی
به دانش‌آموزان توصیه می‌شود قبل از برگزاری آزمون‌های نهایی به چند نکته حتما توجه داشته باشند.(ادامه)
این در حالی است که سال‌های گذشته برگزاری عقد آریایی با انتقاداتی همراه بود، حالا نوبت به اذان آریایی رسیده که موجب واکنش کاربران فضای مجازی شده است. برچسب زورکی آریایی این بار بر اذان!
این در حالی است که سال‌های گذشته برگزاری عقد آریایی با انتقاداتی همراه بود، حالا نوبت به اذان آریایی رسیده که موجب واکنش کاربران فضای مجازی شده است.(ادامه)
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز و تاریخ گذشته در فضای مجازی خبر داد. داروفروش اینستاگرامی دستگیر شد
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز و تاریخ گذشته در فضای مجازی خبر داد.(ادامه)
رئیس جمهور آمریکا در مراسمی رقیب جمهوری خواه خود در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را دست انداخت. بایدن، ترامپ را «دان خواب‌آلود» خواند!
رئیس جمهور آمریکا در مراسمی رقیب جمهوری خواه خود در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را دست انداخت.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
بر اساس نتایج پژوهش‌های منتشرشده، لخته‌های خون ممکن است از لحاظ اندازه کوچک باشند، اما تاثیر مخربی بر سلامت ما دارند. نوشیدنی‌ که خطر لخته شدن خون را افزایش می‌دهد
بر اساس نتایج پژوهش‌های منتشرشده، لخته‌های خون ممکن است از لحاظ اندازه کوچک باشند، اما تاثیر مخربی بر سلامت ما دارند.(ادامه)
غلامعلی جعفرزاده، نماینده پیشین مجلس می‌گوید: افراد بی سواد و متوهم و کسانی که نمی‌توانند با واقعیت کنار بیایند و اصلا اهل واقعیت نیستند، بر مسند کشور نشسته‌اند و تصمیم‌گیری می‌کنند. به وزیری رأی دادند که سابقه اداره یک کلاس را هم نداشت/ باید در قبال این دولت ضعیف یک مجلس قوی شکل می‌گرفت اما...
غلامعلی جعفرزاده، نماینده پیشین مجلس می‌گوید: افراد بی سواد و متوهم و کسانی که نمی‌توانند با واقعیت کنار بیایند و اصلا اهل واقعیت نیستند، بر مسند کشور نشسته‌اند و تصمیم‌گیری می‌کنند.(ادامه)
پیرهادی گفت: تایید مصوبه مجلس در خصوص کاهش میانگین مدت زمان خدمت سربازی، محصول پیگیری مستمر و بدون وقفه اصلاح قانون نظام وظیفه از سوی مجلس بود. میانگین مدت خدمت با احتساب دوره آموزشی به ۱۴ ماه می‌رسد
پیرهادی گفت: تایید مصوبه مجلس در خصوص کاهش میانگین مدت زمان خدمت سربازی، محصول پیگیری مستمر و بدون وقفه اصلاح قانون نظام وظیفه از سوی مجلس بود.(ادامه)
شمال نیوز : مجلس یازدهم و دولت سیزدهم با تکیه به شعار توجه به معیشت مردم روی کار آمدند؛ اما درحال‌حاضر مردم از وضعیت اقتصادی ناراضی هستند. آنها نتوانستند توقعات جامعه را برآورده کنند. آنها که ادعای ذوب‌بودن در ولایت دارند، اگر سیاست های رهبری را اجرا می‌کردند به پیغمبر قسم مردم از وضعیت راضی می‌شدند
شمال نیوز : مجلس یازدهم و دولت سیزدهم با تکیه به شعار توجه به معیشت مردم روی کار آمدند؛ اما درحال‌حاضر مردم از وضعیت اقتصادی ناراضی هستند. آنها نتوانستند توقعات جامعه را برآورده کنند.(ادامه)
وحیدی با اشاره به قانون عفاف و حجاب، گفت: همه باید حمایت کنند و قانون هم همین را می‌گوید که اگر کسی مانع امر به معروف و نهی از منکر شد جرم مرتکب شده است. امر به معروف و نهی از منکر مجوز نمی‌خواهد / لازم است در برابر بی‌حجابی بایستیم
وحیدی با اشاره به قانون عفاف و حجاب، گفت: همه باید حمایت کنند و قانون هم همین را می‌گوید که اگر کسی مانع امر به معروف و نهی از منکر شد جرم مرتکب شده است.(ادامه)
رئیس اداره نظارت بر فرآورده‌های بهداشتی سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه ۱۶درصد از کل مسمومیت‌ها با شوینده های خانگی است، گفت: میزان مسمومیت با شوینده ها روند افزایشی داشته است. افزایش مسمومیت با شوینده‌های خانگی
رئیس اداره نظارت بر فرآورده‌های بهداشتی سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه ۱۶درصد از کل مسمومیت‌ها با شوینده های خانگی است، گفت: میزان مسمومیت با شوینده ها روند افزایشی داشته است.(ادامه)
هیچ چیز پیچیده ای وجود ندارد، نکته اصلی این است که برای رسیدن به تناسب اندام، کار را شروع کنید. با رعایت ۳ نکته ساده از شروع سال به تناسب اندام برسید
هیچ چیز پیچیده ای وجود ندارد، نکته اصلی این است که برای رسیدن به تناسب اندام، کار را شروع کنید.(ادامه)
حسن روحانی این روزها در وضعیت یک بازنده تمام‌عیار قرار گرفته است. او به یک عزلت همه‌جانبه‌ای دچار شده و چه‌بسا ردصلاحیتش برای انتخابات خبرگان، سرآغازی باشد بر پایان حیات سیاسی وی. تنهایی راهبردی شیخ اعتدال(يادداشت)
حسن روحانی این روزها در وضعیت یک بازنده تمام‌عیار قرار گرفته است. او به یک عزلت همه‌جانبه‌ای دچار شده و چه‌بسا ردصلاحیتش برای انتخابات خبرگان، سرآغازی باشد بر پایان حیات سیاسی وی. (ادامه)
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.» در مبارزه با فساد پا روی دُم خیلی‌ها گذاشتم / ۱۰۰ درصد قالیباف در ماجرای حضورم در وزارت راه دخالت کرد
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.»(ادامه)
عضو هیات علمی گروه تحقیقات تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، درباره اطمینان از سلامت نان توضیحاتی داد و گفت: عوامل زیادی در ویژگی‌های گندم سالم برای تولید آرد، تاثیر دارند. چگونه از سلامت نان مطمئن شویم
عضو هیات علمی گروه تحقیقات تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، درباره اطمینان از سلامت نان توضیحاتی داد و گفت: عوامل زیادی در ویژگی‌های گندم سالم برای تولید آرد، تاثیر دارند.(ادامه)
توجه به نشانگرهای رنگی تغذیه‌ای موجب می شود تا بر اساس آن مواد غذایی متناسب با شرایط سلامت تهیه شود. نشانگرهای رنگی روی محصولات غذایی به ما چه می‌گویند؟
توجه به نشانگرهای رنگی تغذیه‌ای موجب می شود تا بر اساس آن مواد غذایی متناسب با شرایط سلامت تهیه شود.(ادامه)
رییس گروه تغذیه و دارویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به نقش تغذیه در پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر، گفت: یکی از شایع‌ترین علل مرگ و میر، بیماری‌های قلبی عروقی است. توصیه‌های متخصص تغذیه برای پیشگیری از بیماری‌های قلبی
رییس گروه تغذیه و دارویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به نقش تغذیه در پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر، گفت: یکی از شایع‌ترین علل مرگ و میر، بیماری‌های قلبی عروقی است.(ادامه)
حرکت کریستیانو رونالدو در تقابل با پرسپولیس مورد توجه قرار گرفته ولی آیا تمام واقعیت گفته شده است. کریستیانو رونالدو؛ قهرمان یا متقلب؟
حرکت کریستیانو رونالدو در تقابل با پرسپولیس مورد توجه قرار گرفته ولی آیا تمام واقعیت گفته شده است.(ادامه)
دریافت بیش از حد کافئین باعث بروز آثار ناخوشایند متعددی مانند عصبانیت، آشفتگی، اضطراب، بی‌خوابی، تحریک دستگاه گوارش، اسهال و وابستگی می‌شود. با این حال شاید برخی افراد به شکل آگاهانه مصرف مواد غذایی که از وجود کافئین در آن مطلع هستند را برای کاهش عوارض کنار بگذارند؛ اما باز هم برخی مواد غذایی هستند که منابع پنهان کافئین هستند. مواد غذایی که باید در مصرف آنها دقت کنید
دریافت بیش از حد کافئین باعث بروز آثار ناخوشایند متعددی مانند عصبانیت، آشفتگی، اضطراب، بی‌خوابی، تحریک دستگاه گوارش، اسهال و وابستگی می‌شود. با این حال شاید برخی افراد به شکل آگاهانه مصرف مواد غذایی که از وجود کافئین در آن مطلع هستند را برای کاهش عوارض کنار بگذارند؛ اما باز هم برخی مواد غذایی هستند که منابع پنهان کافئین هستند.(ادامه)
دبیرکل جبهه پایداری گفت: نباید از برچسب‌هایی مثل خالص‌سازی بترسیم چون افرادی که این حرف‌ را می‌زنند، دچار تناقض هستند و امروز تکرار این واژه، اسم رمز حمله به شایسته‌سالاری شده است. خالص سازی اسم رمز حمله به شایسته‌سالاری شده؛ نباید از این برچسب‌ بترسیم / برخی افراد حاضر در دولت باید هرچه سریع‌تر با نیروهای انقلابی جایگزین شوند
دبیرکل جبهه پایداری گفت: نباید از برچسب‌هایی مثل خالص‌سازی بترسیم چون افرادی که این حرف‌ را می‌زنند، دچار تناقض هستند و امروز تکرار این واژه، اسم رمز حمله به شایسته‌سالاری شده است.(ادامه)
قصاب متخلف در قائمشهر به دلیل تکرار در کشتار قاچاق دام، با دستور مرجع قضایی به تحمل ۴ ماه حبس تعزیری محکوم شد. نقره داغ شدن قصاب سابقه دار متخلف در قائمشهر
قصاب متخلف در قائمشهر به دلیل تکرار در کشتار قاچاق دام، با دستور مرجع قضایی به تحمل ۴ ماه حبس تعزیری محکوم شد.(ادامه)
یکی از کارکنان مترو تهران در ایستگاه بیمه با اقدام سریع و به‌موقع مانع بروز حادثه دلخراش برای یکی از مسافران مترو شد. یکی از کارکنان مترو جان یک مسافر را نجات داد
یکی از کارکنان مترو تهران در ایستگاه بیمه با اقدام سریع و به‌موقع مانع بروز حادثه دلخراش برای یکی از مسافران مترو شد.(ادامه)
«مردی که وقتی به خانه وارد می‌شود، خنده‌ها می‌خشکد و با صدای قدم‌هایش، همه‌جا ساکت می‌شود.» «مردی که صبح تا شب، برای رفاه خانواده‌اش به قول خودش جان می‌کند و آخر شب، جیب‌های پرپولش را به آن‌ها هدیه می‌کند.» برای دخترتان با این اصول پدری کنید
«مردی که وقتی به خانه وارد می‌شود، خنده‌ها می‌خشکد و با صدای قدم‌هایش، همه‌جا ساکت می‌شود.» «مردی که صبح تا شب، برای رفاه خانواده‌اش به قول خودش جان می‌کند و آخر شب، جیب‌های پرپولش را به آن‌ها هدیه می‌کند.»(ادامه)
برنج طارم و هاشمی از شالیکار کیلویی ۵۸ هزار و ۶۲۵ تومان خریداری می‌شود. در گیلان و مازندران قیمت آن به‌شکل عمده تا کیلویی ۱۰۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند، اما وقتی به تهران می‌رسند قیمتشان تا ۲۰۰ هزار تومان هم بالا می‌رود.

قیمت برنج؛ جهش ۲۴۰ درصدی از شالیزار تا فروشگاه/طارم و هاشمی چند؟
برنج طارم و هاشمی از شالیکار کیلویی ۵۸ هزار و ۶۲۵ تومان خریداری می‌شود. در گیلان و مازندران قیمت آن به‌شکل عمده تا کیلویی ۱۰۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند، اما وقتی به تهران می‌رسند قیمتشان تا ۲۰۰ هزار تومان هم بالا می‌رود. (ادامه)
«در گذشته تلاش‌های زیادی انجام شد که با شکست مواجه شد. این دارو واقعاً نشان می‌دهد که حذف آمیلوئید پیشرفت بیماری آلزایمر را به تأخیر می‌اندازد.»

داروی جدید بیماری آلزایمر تایید شد
«در گذشته تلاش‌های زیادی انجام شد که با شکست مواجه شد. این دارو واقعاً نشان می‌دهد که حذف آمیلوئید پیشرفت بیماری آلزایمر را به تأخیر می‌اندازد.» (ادامه)
شمال نیوز : جعفرزاده گفت : گفت: در حال حاضر در کف جامعه، خلط مبحث شده و با توجه به رفتارهایی که برخی از تندروها انجام می‌دهند، نماد بیرونی کشور به این شکل نشان داده می‌شود که هیچ آزادی در کشور وجود ندارد. سران قوا باید سریعا موضوعات مورد نظر رهبری را اجرا کنند نه‌اینکه فقط سر تکان دهند بگویند «صحیح» است و رد شوند!
شمال نیوز : جعفرزاده گفت : گفت: در حال حاضر در کف جامعه، خلط مبحث شده و با توجه به رفتارهایی که برخی از تندروها انجام می‌دهند، نماد بیرونی کشور به این شکل نشان داده می‌شود که هیچ آزادی در کشور وجود ندارد.(ادامه)
بلاگرهای حجاب آدم‌هایی که با توهم تولید، «مصرف‌گرا» هستند و مسلمانان بی‌بخاری که سرگرم مصرف باشند را می‌سازند. بلاگرهای حجاب استایل‌ دنبال چه چیزی هستند
بلاگرهای حجاب آدم‌هایی که با توهم تولید، «مصرف‌گرا» هستند و مسلمانان بی‌بخاری که سرگرم مصرف باشند را می‌سازند.(ادامه)
بر اساس گزارش گاردین، احتمالا به‌زودی یک شیرین‌کننده‌ی مصنوعی محبوب که در هزاران محصول ازجمله نوشابه‌ی رژیمی، بستنی و آدامس مورد استفاده قرار می‌گیرد، به‌عنوان خطر احتمالی سرطان برای انسان اعلام خواهد شد. علاقه‌مندان نوشابه و بستنی منتظر یک خبر بد باشند!
بر اساس گزارش گاردین، احتمالا به‌زودی یک شیرین‌کننده‌ی مصنوعی محبوب که در هزاران محصول ازجمله نوشابه‌ی رژیمی، بستنی و آدامس مورد استفاده قرار می‌گیرد، به‌عنوان خطر احتمالی سرطان برای انسان اعلام خواهد شد.(ادامه)
فروش ماهی تازه و منجمد توسط دست‌فروشان اصلاً توجیه‌پذیر نیست و شهروندان تحت هیچ شرایطی به آن‌ها اعتماد نکنند این نوع ماهی‌ها را هرگز نخرید!
فروش ماهی تازه و منجمد توسط دست‌فروشان اصلاً توجیه‌پذیر نیست و شهروندان تحت هیچ شرایطی به آن‌ها اعتماد نکنند(ادامه)
شمال نیوز : سعید ابراهیمی گفت : شاید رغبت بیش از اندازه برخی به تدریس یا جایگاه والای استاد در دانشگاه، باعث شده آنها بدون دستمزد هم حاضر به تدریس در دانشگاه باشند البته در کنار این امر آنچه که برای این دسته مهم است، سابقه تدریس و امید آنها به این است که .... دانشگاه مازندران چالش‌هایی جدی در حوزه تضییع حقوق برخی اساتید ایجاد کرده است
شمال نیوز : سعید ابراهیمی گفت : شاید رغبت بیش از اندازه برخی به تدریس یا جایگاه والای استاد در دانشگاه، باعث شده آنها بدون دستمزد هم حاضر به تدریس در دانشگاه باشند البته در کنار این امر آنچه که برای این دسته مهم است، سابقه تدریس و امید آنها به این است که ....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 24 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.282 seconds.