.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد. شنبه‌ای که تکلیف تعطیلی شنبه‌ها را روشن کند هنوز نرسیده است!
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد.(ادامه)
مجلس شورای اسلامی هنوز هیچ مصوبه‌ای درباره کاهش ساعت کاری ادارات و افزایش تعطیلات پایان هفته نداشته است و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی مجلس موکول شد. تعطیلات آخر هفته و کاهش ساعت کاری ادارات همچنان بلاتکلیف ماند
مجلس شورای اسلامی هنوز هیچ مصوبه‌ای درباره کاهش ساعت کاری ادارات و افزایش تعطیلات پایان هفته نداشته است و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی مجلس موکول شد.(ادامه)
فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: فردی که به یکی از شهروندان بجنوردی تیراندازی کرد و موجب قتل او شد در سریع ترین زمان ممکن دستگیر شد. دستگیری قاتل مسلح در بجنورد
فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: فردی که به یکی از شهروندان بجنوردی تیراندازی کرد و موجب قتل او شد در سریع ترین زمان ممکن دستگیر شد.(ادامه)
100 چهره در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اولین بار وارد خانه ملت می‌شوند. 100 چهره «مجلس اولی» را بشناسید +اسامی
100 چهره در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اولین بار وارد خانه ملت می‌شوند.(ادامه)
طبق لایحه برنامه هفتم، پنج دهک اول جامعه از سبد معیشتی از جمله گوشت قرمز و سفید، تخم مرغ، پنیر، روغن مایع و ماکارونی برخوردار می‌شوند. پنج دهک اول جامعه سبد معیشتی دریافت می‌کنند
طبق لایحه برنامه هفتم، پنج دهک اول جامعه از سبد معیشتی از جمله گوشت قرمز و سفید، تخم مرغ، پنیر، روغن مایع و ماکارونی برخوردار می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز : با گذشت حدود 20 سال از افزایش 20 نفری نمایندگان مجلس از 270 به 290 نفر اکنون قرار است 40 نفر به تعداد نمایندگان اضافه شود سهم گمشده مازندران از افزایش کرسی‌های مجلس !
شمال نیوز : با گذشت حدود 20 سال از افزایش 20 نفری نمایندگان مجلس از 270 به 290 نفر اکنون قرار است 40 نفر به تعداد نمایندگان اضافه شود(ادامه)
اگر از گرمای تابستان فراری هستید و فرصت سفر رفتن را دارید قبل از اینکه بخواهید کشور‌های دیگر را برای سفر انتخاب کنید بد نیست به داخل ایران بروید و هم از هوای خنک در تابستان بهره ببرید و هم در کشور خودمان گشتی زده باشید. یکی از ویژگی‌های خاص ایران همین آب و هوای چهار فصل آن است. در حالی که در جنوب کشور هوا به بالای ۵۰ درجه می‌رسد در مناطقی از ایران شما در تابستان دمای هوایی در حدود ۲۴ درجه خواهید داشت. ۵ شهر خنک ایران برای سفر در تابستان
اگر از گرمای تابستان فراری هستید و فرصت سفر رفتن را دارید قبل از اینکه بخواهید کشور‌های دیگر را برای سفر انتخاب کنید بد نیست به داخل ایران بروید و هم از هوای خنک در تابستان بهره ببرید و هم در کشور خودمان گشتی زده باشید. یکی از ویژگی‌های خاص ایران همین آب و هوای چهار فصل آن است. در حالی که در جنوب کشور هوا به بالای ۵۰ درجه می‌رسد در مناطقی از ایران شما در تابستان دمای هوایی در حدود ۲۴ درجه خواهید داشت.(ادامه)
سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به برپایی گردهمایی ائمه جمعه در ۶ منطقه کشور، از تغییر ائمه جمعه ۳۸ پایگاه در پنج ماه اخیر خبر داد و گفت: در ۲ پایگاه آق قلا در استان گلستان و کرخه در استان خوزستان هم به تازگی امام جمعه معرفی و منصوب شده است. تغییر ۳۸ امام جمعه در پنج ماه اخیر
سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به برپایی گردهمایی ائمه جمعه در ۶ منطقه کشور، از تغییر ائمه جمعه ۳۸ پایگاه در پنج ماه اخیر خبر داد و گفت: در ۲ پایگاه آق قلا در استان گلستان و کرخه در استان خوزستان هم به تازگی امام جمعه معرفی و منصوب شده است.(ادامه)
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد. این نمایندگان اعلام کردند خودروی خارج از نوبت نگرفته‌اند+ لیست 229 نفره
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد.(ادامه)
پزشکان ایرانی هر روز به رفتن از کشور ترغیب می‌شوند  و این موضوع به یکی از موضوعات نگران کننده در فضای مجازی تبدیل شده است. مهاجرت پزشکان هشتگ داغ فضای مجازی
پزشکان ایرانی هر روز به رفتن از کشور ترغیب می‌شوند و این موضوع به یکی از موضوعات نگران کننده در فضای مجازی تبدیل شده است.(ادامه)
انتخابات هشتمین دوره هیات رئیسه اتاق اصناف ایران صبح امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در محل هتل بزرگ فردوسی تهران برگزار شد. ترکیب هشتمین دوره هیات رئیسه اتاق اصناف ایران مشخص شد/ انتخاب یک مازندرانی در هیات رئیسه
انتخابات هشتمین دوره هیات رئیسه اتاق اصناف ایران صبح امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در محل هتل بزرگ فردوسی تهران برگزار شد.(ادامه)
سوالات نمایندگان از ۴ وزیر رئیسی کلید خورد
سوالات تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزرای آموزش و پرورش، نیرو، نفت و اقتصاد در جلسه علنی امروز اعلام وصول شد.(ادامه)
در حدود 17 ماهی که از عمر دولت سیزدهم گذشته برخی از وزرا از نمایندگان مجلس یازدهم کارت زرد دریافت کردند که در این گزارش اسامی آن‌ها، نمایندگان سؤال‌کننده و سؤال مطرح‌شده از وزرا را می‌خوانید. کدام وزرای دولت سیزدهم کارت زرد گرفتند؟
در حدود 17 ماهی که از عمر دولت سیزدهم گذشته برخی از وزرا از نمایندگان مجلس یازدهم کارت زرد دریافت کردند که در این گزارش اسامی آن‌ها، نمایندگان سؤال‌کننده و سؤال مطرح‌شده از وزرا را می‌خوانید.(ادامه)
جشنواره تئاتر فجر منطقه ۳ کشور از امروز به میزبانی مازندران برگزار می‌شود. آغاز جشنواره تئاتر مناطق کشور از امروز در مازندران
جشنواره تئاتر فجر منطقه ۳ کشور از امروز به میزبانی مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
۱۹ گروه نمایشی برای رسیدن به جشنواره بین المللی تئاتر فجر آثارشان را در مازندران روی صحنه می‌برند تئاتر فجر در مازندران هم روی صحنه می‌رود
۱۹ گروه نمایشی برای رسیدن به جشنواره بین المللی تئاتر فجر آثارشان را در مازندران روی صحنه می‌برند(ادامه)
رئیس جمهور گفت: اگر در ادارات نیروهایی هستند که روحیه تحولی ندارند، از اداره اخراج نکنید اما در حاشیه و کنار بگذارید تا راه باز شود و کار کشور جلو رود.

فقر، فساد و تبعیض زیبنده نظام نیست / نیروهایی که روحیه کار تحولی ندارند کنار گذاشته شوند / دولت مردمی دولت حل مسئله است؛ نباید صورت مسئله پاک شود(خبر)
رئیس جمهور گفت: اگر در ادارات نیروهایی هستند که روحیه تحولی ندارند، از اداره اخراج نکنید اما در حاشیه و کنار بگذارید تا راه باز شود و کار کشور جلو رود. (ادامه)


وزیر صمت درخصوص سوال خود مبنی ضعف عملکرد وزارت صمت در کنترل قیمت کالاها و عدم توانایی در پشتیبانی از صاحبان صنایع و بهره برداران معدن، قانع نشد و در ادامه نمایندگان نیز از توضیحات فاطمی امین قانع نشده و به وی کارت زرد دادند ....(خبر)
(ادامه)
آغاز کار نمایندگان مازندران در مرحله نهایی لیگ ۳ فوتبال
نمایندگان مازندران در مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور کار خود را از روز پنجشنبه در این مسابقات آغاز می‌کنند.(ادامه)
صعود پرسپولیس و رایکا به مرحله دوم لیگ امید‌های کشور
تیم‌های پرسپولیس قائمشهر و رایکا بابل به مرحله دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید‌های کشور صعود کردند.(ادامه)

در روزهای گذشته مراسم معارفه وی به‌عنوان مشاور شهردار برگزار و مادر همسر آقای شهردار کار خود را نیز در شهرداری آغاز کرده است. گفته می‌شود مادر همسر شهردار  یک معلم بازنشسته است. یک انتصاب فامیلی دیگر | مادر زنی که مشاور دامادش شد
در روزهای گذشته مراسم معارفه وی به‌عنوان مشاور شهردار برگزار و مادر همسر آقای شهردار کار خود را نیز در شهرداری آغاز کرده است. گفته می‌شود مادر همسر شهردار یک معلم بازنشسته است.(ادامه)
شمال نیوز : در چنین روزهای پر التهاب و حماسی ، همشهریان ساروی ما نیز همپا و همصدا با  دیگر هموطنان ، علیه ظلم و استبداد خروشیدند و اوراق ماندگاری از ایمان و اراده و حمیت و رشادت را بر كتاب پربار انقلاب افزودند. 18 دی 1357 در ساری چه گذشت ؟ + تصاویر
شمال نیوز : در چنین روزهای پر التهاب و حماسی ، همشهریان ساروی ما نیز همپا و همصدا با دیگر هموطنان ، علیه ظلم و استبداد خروشیدند و اوراق ماندگاری از ایمان و اراده و حمیت و رشادت را بر كتاب پربار انقلاب افزودند.(ادامه)
درس دادن معلم فداکار از روی تخت بیمارستان + عکس
معلمی که از روی تخت بیمارستان هم تدریس را فراموش نمی‌کند. (ادامه)
ویتامین D به شکل نوار خوراکی چقدر موثر است؟
بررسی‌های یک مطالعه نشان داد که مصرف ویتامین D به صورت نوار خوراکی به اندازه کپسول ژلاتینی در بهبود کمبود ویتامین D موثر است.(ادامه)
نمایندگان مازندران در لیگ ۲ فوتبال حریفان خود را شناختند
نمایندگان مازندران با انجام قرعه کشی فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور،حریفان خود را این مسابقات شناختند.(ادامه)
گروه‌بندی لیگ دسته دوم فوتبال مشخص شد
مراسم قرعه کشی لیگ دسته دوم باشگاه‌های فوتبال کشور فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ برگزار شد. (ادامه)
تهران و ۹۱ شهر دیگر در وضعیت قرمز کرونا
تهران و ۹۱ شهرستان دیگر در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفتند.(ادامه)
جوان‌ترین و مسن‌ترین داوطلب کنکور ۱۴۰۰
مسن ترین داوطلب کنکور سراسری ۱۴۰۰ متولد ۱۳۱۶ و جوان ترین داوطلب کنکور متولد ۱۳۸۷ است.(ادامه)
اسامی رئیس و اعضای ۱۳ کمیسیون تخصصی مجلس یازدهم +جدول
جدول اسامی رئیس و اعضای ۱۳ کمیسیون تخصصی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اجلاسیه دوم منتشر شد.(ادامه)
تأخیر طولانی در اعلام نتیجه انتخابات تمام‌الکترونیک ساری در حالی که نتیجه انتخابات بسیاری از شهرهای هم‌تراز با این شهر چه در استان و چه خارج از استان اعلام شده، سبب بروز شایعاتی در فضای مجازی و همچنین دست به دست شدن ... لیست منتخبین شورای شهر ساری روی میز هیات نظارت / شائبه‌سازی تاخیر اعلام نتیجه انتخابات
تأخیر طولانی در اعلام نتیجه انتخابات تمام‌الکترونیک ساری در حالی که نتیجه انتخابات بسیاری از شهرهای هم‌تراز با این شهر چه در استان و چه خارج از استان اعلام شده، سبب بروز شایعاتی در فضای مجازی و همچنین دست به دست شدن ...(ادامه)
 هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای  اسلامی کشور با برگزاری انتخابات الکترونیک در 24 شهر (8 کلانشهر و 16 مرکز استان) موافقت کرد. انتخابات در 24 شهر، الکترونیکی برگزار می‌شود+اسامی شهرها
هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور با برگزاری انتخابات الکترونیک در 24 شهر (8 کلانشهر و 16 مرکز استان) موافقت کرد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 18 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.