.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
۷ نکته در نقد نظریه استقلال بانک مرکزی از دولت برای نجات اقتصاد ایران / چرا نسخه وارداتی برای مهار تورم جواب نمی‌دهد؟ / ما در حال حاضر نیز از آنچه در ادبیات توسعه به عنوان «دولت توسعه‌گرا» یاد می‌شود، محروم هستیم....(خبر)
(ادامه)
جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه با بیانیه‌ای تفصیلی موارد نقد و اشکال خود نسبت به طرح بانک مرکزی که در کمیسیون اقتصادی مجلس در حال بررسی است مطرح کردند ....+ متن کامل بیانیه(خبر)
(ادامه)
آبادانی و خوشبختی بیشتر و پایدار سرزمینی که در آن زاد و رشد را آزموده و شهروندان آن را دوستان یک خانواده بزرگ می‌دانیم یک آرزوی دیرینه و خاموش ناشدنی برای همه ما ایرانی‌هاست.

اتاق برای همه ایرانیان است(ديدگاه)
آبادانی و خوشبختی بیشتر و پایدار سرزمینی که در آن زاد و رشد را آزموده و شهروندان آن را دوستان یک خانواده بزرگ می‌دانیم یک آرزوی دیرینه و خاموش ناشدنی برای همه ما ایرانی‌هاست. (ادامه)
شمال نیوز : نماینده آمل گفت: در برخی از بانک‌ها به دلیل گردش مالی مشتری به وی زنگ زده می‌شد و برایش ارز دولتی کنار می‌گذاشتند، به جرات می‌توان گفت دلار تاراج شد..... ترامپ نیاز به لشگرکشی ندارد / نگران ستون پنجم در کشور هستیم !
شمال نیوز : نماینده آمل گفت: در برخی از بانک‌ها به دلیل گردش مالی مشتری به وی زنگ زده می‌شد و برایش ارز دولتی کنار می‌گذاشتند، به جرات می‌توان گفت دلار تاراج شد.....(ادامه)
کازینوگردی اختلاس گر میلیاردی ایران در خارج از کشور + عکس
محمودرضا خاوری، از بانکداران سابق ایرانی درگیر اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی است. محمودرضا خاوری که مدیر عامل بانک ملی ایران بود در هفته اول مهر ۱۳۹۰ به بهانه «مشکلات عصبی حادث‌شده و بیماری مزمن» از مقام خود استعفا داد و به کشور کانادا که تابعیت آن را دارا بود گریخت.(ادامه)
عکس: اولین دستگاه خودپرداز جهان
این دستگاه بانکی جدید برای اولین بار در نشست سالانه انجمن بانکداران آمریکایی در سان‌فرانسیسکوی کالیفرنیا در 25 اکتبر 1966 نمایش داده شد.(ادامه)
شمال نیوز : انجمن صادرکنندگان برنج تایلند با صادرات 9 میلیون تن برنج در سال جاری بار دیگر بدنبال طرح این کشور جنوب شرق آسیا به عنوان بزرگترین صادرکننده برنج جهان پس از خشکسالی های اخیر هند است..... امضای قرارداد صادرات ۳۰۰ هزار تن برنج تایلندی به ایران!
شمال نیوز : انجمن صادرکنندگان برنج تایلند با صادرات 9 میلیون تن برنج در سال جاری بار دیگر بدنبال طرح این کشور جنوب شرق آسیا به عنوان بزرگترین صادرکننده برنج جهان پس از خشکسالی های اخیر هند است.....(ادامه)
مدل تعیین نرخ‌ سود بانکی ناگهان تغییر کرد
مدل تعیین نرخ‌ سود تسهیلات اعطایی بانک‌ها هم ناگهانی تغییر کرد تا باوجود کاهش نرخ تورم از بالای ۳۰ درصد به زیر ۱۳ درصد، اما پرونده کاهش نرخ سود در ایستگاه بانک مرکزی متوقف باقی بماند. (ادامه)
سقف برداشت از خودپردازها ۲ برابر می‌شود
(ادامه)
موسسات مالی غیرمجاز به آخر خط رسیدند
همزمان با اجرا شدن نرخ‌های جدید سود بانکی و لزوم نظارت جدی بر عملکرد موسسات مالی بدون مجوز، مجلس‌نشینان هم دست به کار شدند و سپرده‌گیری این موسسات را مصداق اخلال اقتصادی اعلام کردند.(ادامه)
نرخ سود بانکی از سه شنبه تغییر می‌کند
(ادامه)
محدودیت وصول چک‌هـای بانکی برداشته شد
با اعلام اخیر بانک مرکزی در سامانه چکاوک، محدودیت وصول ریالی چک‌های یک بانک دیگر هم برداشته شد و با این اوصاف دیگر هیچ بانکی با ممنوعیت وصول چک رو به رو نیست. (ادامه)
شمال نیوز: برخی شعب بانک‌ها برای دادن 3 میلیون تومان وام ازدواج آنقدر مردم را تحت فشار می‌گذارند و ضمانت‌های مختلف از آنها طلب می‌کنند که افراد از گرفتن این وام‌ها منصرف می‌شوند، این در حالی است که برای وام‌های چند صد میلیاردی وثایق معتبری دریافت نمی‌شود ... نماینده آمل: شرکای بانک‌ها رکورددار معوقات/ احتمال ممنوع‌الخروج شدن بدهکاران دانه درشت بانکی
شمال نیوز: برخی شعب بانک‌ها برای دادن 3 میلیون تومان وام ازدواج آنقدر مردم را تحت فشار می‌گذارند و ضمانت‌های مختلف از آنها طلب می‌کنند که افراد از گرفتن این وام‌ها منصرف می‌شوند، این در حالی است که برای وام‌های چند صد میلیاردی وثایق معتبری دریافت نمی‌شود ...(ادامه)
وصول چک‌ های رمزدار محتاط تر شد
با افزایش حجم مبادلات بانکی در ایام پایانی سال بانک‌ها نیز به منظور برقراری امنیت هر چه بیشتر بالاخص در حوزه مبادلات چکی نسبت به اعمال سخت گیری در وصول چک های رمزدار اقدام کردند.(ادامه)
بخشنامه جدید بانک مرکزی درباره چک‌ رمزدار
وی افزود: اینکه چنین طرحی در سکوت خبری اجرایی شد مشکلاتی را برای مردم بوجود آورده است چراکه احتمال فراوان وجود دارد که دارنده چک رمز دار برای وصول آن پول برنامه ریزی انجام داده باشد و با این سیاست تمام برنامه هایش بهم می خورد. (ادامه)
سقف برداشت از خودپرداز: 200 هزار تومان
سقف برداشت وجه از عابر بانکها در حالی به 200 هزار تومان در هر شبانه روز بازگشته است که برخی از بانکداران قصد داشتند براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، سقف برداشت از خودپردازهای خود را به یک میلیون تومان در هر شبانه روز افزایش دهند.(ادامه)
بانک‌ها از پیامک‌ها هم کارمزد می‌گیرند
(ادامه)
سقف جدید انتقال وجه اینترنتی تعیین شد
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)
بانک‌ها از ۲۰ خرداد کارمزد جدید می‌گیرند
(ادامه)
پرداخت تسهیلات دربرخی بانک‌ها متوقف شد
بعد از توافق بانکداران مبنی بر کاهش نرخ سود سپرده‌های بانکی با خبر شدیم برخی از شعب بانکی طی هفته‌های اخیر از پرداخت تسهیلات به بهانه بلاتکلیفی نرخ سود تسهیلات خودداری می کنند.(ادامه)
پرداخت تسهیلات در برخی بانک‌ها متوقف شد
(ادامه)
نفوذ بدهکاران کلان در سیستم بانکی
(ادامه)
آیا سپرده‌های مردم از بانک‌ها خارج می‌شود؟
(ادامه)
8 ثروتمند ایران را بشناسید + عکس
(ادامه)
غول های ثروتمند ایران
(ادامه)
بانکدارانی که از بانک خود وام می گیرند!
(ادامه)
جزئیات جلسه بهمنی و بانکی‌ها
(ادامه)
8 ثروتمند داخل ایران +عکس
(ادامه)
8 میلیاردرسرشناس ایرانی رابشناسید+عکس
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.