.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و .... اعوجاج مدیریتی عامل ناکامی مازندران/ ضرورت ترمیم بافت مدیریتی استان !
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و ....(ادامه)
کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی به کشاورزان و باغداران توصیه می شود که هشدار سرمازدگی و بارش باران را جدی بگیرند. کشاورزان و باغداران هشدار سرمازدگی و بارش باران را جدی بگیرند
کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی به کشاورزان و باغداران توصیه می شود که هشدار سرمازدگی و بارش باران را جدی بگیرند.(ادامه)
محسن گرجی - روزنامه نگار سرما ؛ کابوس باغداران(يادداشت)
محسن گرجی - روزنامه نگار(ادامه)
شمال نیوز : اکنون سئوال کلیدی این است که آیا با مدیران و چهره‌های مخالف تحول و پیشرفت، سیاست های دولت انقلابی و مردمی تحقق می یابد و اساسا چه میزان از برنامه های محوری دولت سیزدهم تاکنون در استان مازندران عملیاتی شده‌است ؟ آقای استاندار ؛ تقویت سرمایه اجتماعی دولت را جدی بگیرید!
شمال نیوز : اکنون سئوال کلیدی این است که آیا با مدیران و چهره‌های مخالف تحول و پیشرفت، سیاست های دولت انقلابی و مردمی تحقق می یابد و اساسا چه میزان از برنامه های محوری دولت سیزدهم تاکنون در استان مازندران عملیاتی شده‌است ؟ (ادامه)
دهمین جشنواره انار اشرف در شهرستان بهشهر برگزار می شود. برگزاری جشنواره انار اشرف در بهشهر
دهمین جشنواره انار اشرف در شهرستان بهشهر برگزار می شود.(ادامه)
شمال نیوز : میزان قابل توجهی از نارنگی های پیش رس و نوبرانه با عبور از مرزهای کشور به بازارهای صادراتی در عراق و روسیه رسیدند. امیدواری های نوبرانه در باغهای نارنگی ؛ ویتامین C شمال در رگ‌های عراق و روسیه
شمال نیوز : میزان قابل توجهی از نارنگی های پیش رس و نوبرانه با عبور از مرزهای کشور به بازارهای صادراتی در عراق و روسیه رسیدند.(ادامه)
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: دلال خارجی میوه را به ریال از کشاورز خریداری می‌کند و بیشترین سود را می‌برد. سود شیرین دلالان خارجی از مرکبات مازندران!
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: دلال خارجی میوه را به ریال از کشاورز خریداری می‌کند و بیشترین سود را می‌برد.(ادامه)
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری از احداث نخستین مزرعه بلوبری در این شهرستان خبر داد. احداث اولین مزرعه بلوبری در ساری
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری از احداث نخستین مزرعه بلوبری در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
نارنگی‌های سبز و نوبرانه مازندران در حالی وارد بازار شدند که مسئولان می‌گویند قند موجود در برخی ارقام مناسب است. نوبرانه‌های سبز به بازار آمدند؛ خودداری از خرید نارنگی‌های نارنجی
نارنگی‌های سبز و نوبرانه مازندران در حالی وارد بازار شدند که مسئولان می‌گویند قند موجود در برخی ارقام مناسب است.(ادامه)
جشنواره انجیر‌های ارگانیک گلوگاه از دیروز یک شنبه ۲۲ مردادماه آغاز شده است و تا فردا ادامه دارد. آغاز جشنواره‌ای که کامتان را شیرین می‌کند
جشنواره انجیر‌های ارگانیک گلوگاه از دیروز یک شنبه ۲۲ مردادماه آغاز شده است و تا فردا ادامه دارد.(ادامه)
منصور علی زارعی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی طی توئیتی خطاب یه دکتر رئیسی رئیس جمهور نوشت: انتقاد تند نماینده ساری از رئیس جمهور
منصور علی زارعی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی طی توئیتی خطاب یه دکتر رئیسی رئیس جمهور نوشت:(ادامه)
سرپرست مدیریت حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی مازندران کشت مخلوط را دلیل تداوم نسل آفت مگس مدیترانه دانست. کشت مخلوط دلیل تداوم نسل مگس مدیترانه
سرپرست مدیریت حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی مازندران کشت مخلوط را دلیل تداوم نسل آفت مگس مدیترانه دانست.(ادامه)
شمال نیوز : نکته بارز مدیریتی حسینی پور استاندار مازندران، فهم جامع از مشکلات اقتصادی و طرح‌هایی است که منجر به برون رفت مازندران از چنبره اختاپوس گونه‌ای می‌شود که گاهی بر تنفس گاه مردم و زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد. روایت دکتر هادی ابراهیمی از عملکرد ۵۵۵ روزه استاندار مازندران
شمال نیوز : نکته بارز مدیریتی حسینی پور استاندار مازندران، فهم جامع از مشکلات اقتصادی و طرح‌هایی است که منجر به برون رفت مازندران از چنبره اختاپوس گونه‌ای می‌شود که گاهی بر تنفس گاه مردم و زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد.(ادامه)
برداشت شلیل‌های پیش‌رس رقم حسن پور در مازندران آغاز شد. شلیل‌های نوبرانه مازندران وارد بازار شد
برداشت شلیل‌های پیش‌رس رقم حسن پور در مازندران آغاز شد.(ادامه)
 نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار برنامه ریزی برای رشد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در استان شد. تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال/ اشتغال در مازندران رشد یابد/صنایع تبدیلی نیاز اساسی
نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار برنامه ریزی برای رشد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در استان شد.(ادامه)
بسیاری از دست اندرکاران بخش کشاورزی براین باورند که با ورود بخش خصوصی به امر ذخیره سازی و تنظیم بازار میوه شب عید، شاهد آرامش بازار خواهیم بود. ارزانی به بازار میوه شب عید می رسد؟
بسیاری از دست اندرکاران بخش کشاورزی براین باورند که با ورود بخش خصوصی به امر ذخیره سازی و تنظیم بازار میوه شب عید، شاهد آرامش بازار خواهیم بود.(ادامه)
هیچ تضمینی بر سلامت های نهال هایی که فروشندگان سیار و دوره گرد عرضه می کنند وجود ندارد از فروشندگان سیار و دوره گرد نهال نخرید
هیچ تضمینی بر سلامت های نهال هایی که فروشندگان سیار و دوره گرد عرضه می کنند وجود ندارد(ادامه)
شمال نیوز:  ثمره باغ مرکبات امسال پربار بود اما این به جای خرسندی، مایه تکدر خاطر باغداران شد . چراکه دولت خلف وعده کرده و میوه شب عید را نخرید و به این ترتیب محصول روی دست کشاورز ماند ! سوگ باغداران از محصول پرثمر و کم فروش / دولت پشت کشاورز را خالی کرد !
شمال نیوز: ثمره باغ مرکبات امسال پربار بود اما این به جای خرسندی، مایه تکدر خاطر باغداران شد . چراکه دولت خلف وعده کرده و میوه شب عید را نخرید و به این ترتیب محصول روی دست کشاورز ماند !(ادامه)
شمال نیوز : به تنظیم بازار شب عید و ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: با همه توان در بازار ورود پیدا می‌کنیم تا کام مردم در ایام عید و ماه مبارک رمضان شیرین باشد .... در برابر هرگونه زمین‌خواری مقاومت می‌کنیم / در برابر هر فشاری ایستادگی خواهیم کرد و تسلیم نمی‌شویم / اولویت اول جهاد کشاورزی مازندران تولید باکیفیت است / برای تنظیم بازار ایام عید و ماه رمضان آمادگی کامل داریم
شمال نیوز : به تنظیم بازار شب عید و ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: با همه توان در بازار ورود پیدا می‌کنیم تا کام مردم در ایام عید و ماه مبارک رمضان شیرین باشد ....(ادامه)
شمال نیوز : پایداری کشاورزی فقط به داشتن آب ،خاک و زمین کشاورزی نیست ، بلکه درنظرگرفتن فاکتورهای زیادی است که می بایست به آن توجه داشت و برنامه ریزی برای آینده کشاورزی از اهمیت اساسی برخوردار است .... الزامات کشاورزی پایدار در مازندران / تبدیل زمین های کشاورزی به عمرانی خیانت است
شمال نیوز : پایداری کشاورزی فقط به داشتن آب ،خاک و زمین کشاورزی نیست ، بلکه درنظرگرفتن فاکتورهای زیادی است که می بایست به آن توجه داشت و برنامه ریزی برای آینده کشاورزی از اهمیت اساسی برخوردار است ....(ادامه)
باغداران مازندرانی در واکنش به بی‌توجه‌ای مسئولان به حوزه تولید و کاهش قیمت مرکبات در بازار دست به قطع درختان مرکبات زدند.

قطع درختان مرکبات توسط باغداران مازندرانی در پی اعتراض به کاهش قیمت مرکبات
باغداران مازندرانی در واکنش به بی‌توجه‌ای مسئولان به حوزه تولید و کاهش قیمت مرکبات در بازار دست به قطع درختان مرکبات زدند. (ادامه)
مسائل توسعه روستایی درمازندران (يادداشت)
(ادامه)
زمان مناسب مبارزه زمستانه با آفات و بیماری‌های درختان سیاه ریشه از ۱۲ بهمن ماه امسال به مدت ۳ هفته از زمان شروع است. اعلام زمان مبارزه با آفات درختان سیاه‌ ریشه
زمان مناسب مبارزه زمستانه با آفات و بیماری‌های درختان سیاه ریشه از ۱۲ بهمن ماه امسال به مدت ۳ هفته از زمان شروع است.(ادامه)
شمال نیوز : صادرات بخش قابل توجهی از مرکبات مازندران از استان‌های دیگر ضعف زیرساخت‌های مازندران را نمایان می‌کند و این استان برای رونق صادرات نیازمند تجارت دریایی و خرید کشتی‌های کانتینری و اجاره‌ای است.

مازندران تشنه دریاست، دریا تشنه کشتی؛ ضرورت خزرنوردی کانتینری و اجاره ای برای رونق صادرات
شمال نیوز : صادرات بخش قابل توجهی از مرکبات مازندران از استان‌های دیگر ضعف زیرساخت‌های مازندران را نمایان می‌کند و این استان برای رونق صادرات نیازمند تجارت دریایی و خرید کشتی‌های کانتینری و اجاره‌ای است. (ادامه)
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بر تسریع در برداشت میوه‌های رسیده و باقیمانده مرکبات تاکید کرد. برداشت هرچه سریعتر میوه‌های رسیده و باقیمانده مرکبات
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بر تسریع در برداشت میوه‌های رسیده و باقیمانده مرکبات تاکید کرد.(ادامه)
شمال نیوز : صرفه نداشتن باغداری و تولید مرکبات، باغداران مازندران را به سمت زراعت چوب کشانده چرا که پول در صنوبرکاری است. پول در صنوبرستان ها می روید/ درآمد چندبرابری چوبکاری نسبت به باغداری
شمال نیوز : صرفه نداشتن باغداری و تولید مرکبات، باغداران مازندران را به سمت زراعت چوب کشانده چرا که پول در صنوبرکاری است.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از پایین بودن قیمت مرکبات در استان، گفت: وزیر جهاد کشاورزی در مازندران به جای برگزاری جشنواره مرکبات با این وضع افتضاحی که در قیمت محصولات باغی وجود دارد باید سوگواره برگزار کند.



انتقاد نماینده ولی فقیه در مازندران از وزیر جهاد کشاورزی/ بجای جشنواره، سوگواره مرکبات برگزار کنید!
نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از پایین بودن قیمت مرکبات در استان، گفت: وزیر جهاد کشاورزی در مازندران به جای برگزاری جشنواره مرکبات با این وضع افتضاحی که در قیمت محصولات باغی وجود دارد باید سوگواره برگزار کند. (ادامه)
باغداران علاوه بر برداشت محصولات باقی مانده با برخی روش‌ها مانند آبیاری بارانی خسارت سرمازدگی را می‌توانند کاهش دهند. باغداران با یخبندان پیش رو چه کار کنند؟
باغداران علاوه بر برداشت محصولات باقی مانده با برخی روش‌ها مانند آبیاری بارانی خسارت سرمازدگی را می‌توانند کاهش دهند.(ادامه)
جهاد کشاورزی مازندران با هشدار وقوع یخبندان در روز‌های پایانی هفته از کشاورزان و دامداران خواست خود را برای مقابله با سرما آماده کنند سرما و یخبندان در راه مازندران؛ لزوم تدبیر کشاورزان و دامداران
جهاد کشاورزی مازندران با هشدار وقوع یخبندان در روز‌های پایانی هفته از کشاورزان و دامداران خواست خود را برای مقابله با سرما آماده کنند(ادامه)
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نسبت به جمع آوری فوری باقیمانده مرکبات به کشاورزان هشدار داد. جمع آوری فوری باقیمانده مرکبات
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نسبت به جمع آوری فوری باقیمانده مرکبات به کشاورزان هشدار داد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 20 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.188 seconds.