.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
طرح/ مرد خدمت آسمانی شد
سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت شهید شد.(ادامه)
رهبر کره شمالی شهادت آیت‌الله رئیسی و هیات همراه را به دولت و مردم ایران تسلیت گفت و رئیس جمهوری شهید کشورمان را دولتمردی برجسته توصیف کرد. رهبر کره شمالی در پیام تسلیت: رئیس جمهور ایران دولتمردی برجسته بود
رهبر کره شمالی شهادت آیت‌الله رئیسی و هیات همراه را به دولت و مردم ایران تسلیت گفت و رئیس جمهوری شهید کشورمان را دولتمردی برجسته توصیف کرد.(ادامه)
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش گفت: امتحانات نهایی دانش‌آموزان به شنبه هفته آینده موکول شده است به همین منظور برنامه امتحانی جدید تنظیم می‌شود. امتحانات نهایی دانش‌آموزان به شنبه آینده موکول شد
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش گفت: امتحانات نهایی دانش‌آموزان به شنبه هفته آینده موکول شده است به همین منظور برنامه امتحانی جدید تنظیم می‌شود.(ادامه)
مردم دیار علویان با شنیدن خبر شهادت رییس جمهور و همراهان سوگوار و داغدار هستند. سوگ مردم دیار علویان درپی شهادت رییس جمهور
مردم دیار علویان با شنیدن خبر شهادت رییس جمهور و همراهان سوگوار و داغدار هستند.(ادامه)
در پی شهادت رئیس‌جمهور، وزیر خارجه و هیات همراه آن‌ها در سانحه سقوط بالگرد، مقامات و شخصیت‌های بین‌المللی پیام تسلیت منتشر و با ملت و دولت ایران ابراز همدردی کردند. پیام تسلیت مقامات کشورها برای شهادت آیت الله رئیسی و همراهان
در پی شهادت رئیس‌جمهور، وزیر خارجه و هیات همراه آن‌ها در سانحه سقوط بالگرد، مقامات و شخصیت‌های بین‌المللی پیام تسلیت منتشر و با ملت و دولت ایران ابراز همدردی کردند.(ادامه)
شمال نیوز :  آیت الله رئیسی، رئیس جمهور محترم و مغتنم مردم ایران در پی سانحه هوایی برگشت از مراسم افتتاح سد قیزقلعه‌سی در آذربایجان شرقی به شهادت رسید / امام جمعه تبریز، وزیر خارجه و  استاندار آ شرقی نیز در این سانحه در بالگرد حامل رئیس جمهور حضور داشتند و .... سید محرومان ، خادم الرضا و رئیس جمهور محبوب به شهادت رسید
شمال نیوز : آیت الله رئیسی، رئیس جمهور محترم و مغتنم مردم ایران در پی سانحه هوایی برگشت از مراسم افتتاح سد قیزقلعه‌سی در آذربایجان شرقی به شهادت رسید / امام جمعه تبریز، وزیر خارجه و استاندار آ شرقی نیز در این سانحه در بالگرد حامل رئیس جمهور حضور داشتند و ....(ادامه)
توییت معاون رئیسی با هشتگ سیدالشهدای خدمت
محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور با هشتگ «سیدالشهدای_خدمت» نوشت: «إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ».(ادامه)
خبرهای تاییدنشده از وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور در سفر به استان آذربایجان شرقی حکایت دارد. وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور
خبرهای تاییدنشده از وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور در سفر به استان آذربایجان شرقی حکایت دارد.(ادامه)
استدلال‌های حامیان تعطیلی روز شنبه به جای روز پنجشنبه، کلی‌گویی و فاقد جزئیات روشن و مستند است. تعطیلی شنبه با چه استدلالی توجیه شده است؟ 
استدلال‌های حامیان تعطیلی روز شنبه به جای روز پنجشنبه، کلی‌گویی و فاقد جزئیات روشن و مستند است.(ادامه)
لابی ها با منتخبان مجلس دوازدهم بالا گرفته است، اینبار تنها هدف کرسی ریاست مجلس نیست و برخی نمایندگان مجلس آینده برای کرسی نایب رئیسی مجلس خیز برداشته اند. نبویان به نفع قالیباف کنار رفت؟ /ذوالنوری در دوراهی ریاست یا نایب رئیسی /وزرای احمدی نژاد به صف شدند
لابی ها با منتخبان مجلس دوازدهم بالا گرفته است، اینبار تنها هدف کرسی ریاست مجلس نیست و برخی نمایندگان مجلس آینده برای کرسی نایب رئیسی مجلس خیز برداشته اند.(ادامه)
شورای امنیت اقلیم کردستان عراق جمعه شب از بازداشت یکی از دستیاران ارشد سرکرده اسبق داعش خبر داد. دستگیری دست راست ابوبکر البغدادی در اقلیم کردستان عراق
شورای امنیت اقلیم کردستان عراق جمعه شب از بازداشت یکی از دستیاران ارشد سرکرده اسبق داعش خبر داد.(ادامه)
امیررضا رفیعی در بازی تدارکاتی مقابل تیم ملی جوانان شرایط مطلوبی نداشت. برزخ تغییر وضعیت برای جانشین بیرانوند
امیررضا رفیعی در بازی تدارکاتی مقابل تیم ملی جوانان شرایط مطلوبی نداشت.(ادامه)
مصرف بیش از حد چای و بیش از ۵ فنجان در روز به دلیل مقدار بالای کافئین می‌تواند مشکلاتی را برای افراد ایجاد کند، که مهم‌ترین آن، ایجاد کم‌خونی است. مصرف مجاز چای در روز چقدر است؟
مصرف بیش از حد چای و بیش از ۵ فنجان در روز به دلیل مقدار بالای کافئین می‌تواند مشکلاتی را برای افراد ایجاد کند، که مهم‌ترین آن، ایجاد کم‌خونی است.(ادامه)
عکس| جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته بیست‌وهفتم
در پایان هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر تیم فوتبال استقلال بار دیگر به صدر جدول لیگ برتر بازگشت.(ادامه)
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد. شنبه‌ای که تکلیف تعطیلی شنبه‌ها را روشن کند هنوز نرسیده است!
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد.(ادامه)
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است.
نامه شورای نگهبان کیفرخواستی علیه نهاد ریاست‌جمهوری بود/ شورا مرا به تعجیل در اجرای برجام متهم کرده/رؤسای‌جمهور آینده بدانند دیگر حتی آنان آزادی سیاسی ندارند و به جای قانون اساسی باید تابع شورای نگهبان باشند
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است. (ادامه)
معاون وزیرکار با بیان اینکه پیشنهاد گسترده تر شدن دامنه شمول در اصلاحیه قانون بیمه بیکاری را ارائه کرده ایم گفت:تلاش وزارت کار این است که افراد آموزش‌های لازم را فرا بگیرند و به محیط کار برگردند . اصلاح قانون بیکاری به کجا رسید؟
معاون وزیرکار با بیان اینکه پیشنهاد گسترده تر شدن دامنه شمول در اصلاحیه قانون بیمه بیکاری را ارائه کرده ایم گفت:تلاش وزارت کار این است که افراد آموزش‌های لازم را فرا بگیرند و به محیط کار برگردند .(ادامه)
عکسی از محمود احمدی نژاد در حال بازگشت به ایران /کدام رفقایش به استقبال او رفتند؟
محمود احمدی نژاد و دوستانش که 4 روز در مجارستان حضور داشتند، به ایران بازگشتند.(ادامه)
مجلس شورای اسلامی هنوز هیچ مصوبه‌ای درباره کاهش ساعت کاری ادارات و افزایش تعطیلات پایان هفته نداشته است و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی مجلس موکول شد. تعطیلات آخر هفته و کاهش ساعت کاری ادارات همچنان بلاتکلیف ماند
مجلس شورای اسلامی هنوز هیچ مصوبه‌ای درباره کاهش ساعت کاری ادارات و افزایش تعطیلات پایان هفته نداشته است و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی مجلس موکول شد.(ادامه)
یزدانی و رقیب آمریکایی در برزخ
در حالی که فرصت کمی به المپیک باقی مانده تکلیف حسن یزدانی و «دیوید تیلور» هنوز مشخص نیست. هر چند تیلور اعلام بازنشستگی کرده اما فدراسیون آمریکا راه را برای بازگشت او باز گذاشته است.(ادامه)
عکسی از محمود احمدی نژاد در حال بازگشت به ایران /کدام رفقایش به استقبال او رفتند؟
محمود احمدی نژاد و دوستانش که 4 روز در مجارستان حضور داشتند، به ایران بازگشتند.(ادامه)
جزئیات بازگشت مهران مدیری به تلویزیون با یک سریال طنز
به نظر می‌رسد ساخت سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی با عنوان «پدر قهوه» منتفی شده چرا که مدیر گروه طنز سیما فیلم خبر داده که مهران مدیری با یک سریال کمدی به تلویزیون می‌آید.(ادامه)
رسانه‌های آمریکایی درباره دلایل برکناری رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دست به گمانه‌زنی زده‌اند. شوک امنیتی به آمریکا؛ اسناد در تهران است؟
رسانه‌های آمریکایی درباره دلایل برکناری رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دست به گمانه‌زنی زده‌اند.(ادامه)
امیرعبداللهیان در حاشیه جلسه اخیر هیات دولت، گفت: در یکی دو روزِ مانده به عملیات وعدهٔ صادق، درخواست غربی‌ها این بود که «اگر می‌خواهید پاسخ بدهید، محکم نزنید و شدت عملیات را کاهش دهید» ....(خبر)
(ادامه)
افرادی که از رژیم غذایی سرشار از پروتئین و کربوهیدرات برای صبحانه پیروی می‌کنند، چهار برابر بیشتر از افرادی که رژیم استاندارد کم کربوهیدرات را در طول روز دنبال می‌کنند، وزن کم خواهند کرد. صبحانه‌ای که کاهش وزن را ۴ برابر می‌کند
افرادی که از رژیم غذایی سرشار از پروتئین و کربوهیدرات برای صبحانه پیروی می‌کنند، چهار برابر بیشتر از افرادی که رژیم استاندارد کم کربوهیدرات را در طول روز دنبال می‌کنند، وزن کم خواهند کرد.(ادامه)
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که به هر بهانه‌ای و در راستای منافع شخصی خود مخالف پایان دادن به جنگ در نوار غزه است امروز (سه‌شنبه) مدعی شد که طرح پیشنهادی جنبش حماس با خواسته‌های ضروری این رژیم فاصله دارد. رد شدن توافق آتش‌بس از سوی نتانیاهو
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که به هر بهانه‌ای و در راستای منافع شخصی خود مخالف پایان دادن به جنگ در نوار غزه است امروز (سه‌شنبه) مدعی شد که طرح پیشنهادی جنبش حماس با خواسته‌های ضروری این رژیم فاصله دارد.(ادامه)
تیم فوتبال پرسپولیس که نزدیک به یک نیمه را برابر نساجی با یک بازیکن کمتر بازی کرده بود، توانست با پیروزی برابر حریف شمالی خود همچنان یکی از جدی ترین مدعیان قهرمانی لیگ بیست و سوم باقی بماند. پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت
تیم فوتبال پرسپولیس که نزدیک به یک نیمه را برابر نساجی با یک بازیکن کمتر بازی کرده بود، توانست با پیروزی برابر حریف شمالی خود همچنان یکی از جدی ترین مدعیان قهرمانی لیگ بیست و سوم باقی بماند.(ادامه)
 «خلیل الحیه» نائب رئیس جنبش حماس جزئیاتی درباره پیشنهاد توافق آتش‌بس ارائه کرد و گفت: پیشنهادی که قطر و مصر به ما ارائه کردند، سه مرحله است که شامل خروج کامل [نظامیان اسرائیل] از غزه، بازگشت آوارگان و تبادل اسراست». جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس در غزه/ این پیشنهاد سه مرحله دارد
«خلیل الحیه» نائب رئیس جنبش حماس جزئیاتی درباره پیشنهاد توافق آتش‌بس ارائه کرد و گفت: پیشنهادی که قطر و مصر به ما ارائه کردند، سه مرحله است که شامل خروج کامل [نظامیان اسرائیل] از غزه، بازگشت آوارگان و تبادل اسراست».(ادامه)
رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: با اجرای دستور قضایی موضوع ماده‌۳ و تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در این شهرستان، بیش از ۲۱ هزار متر اراضی با ارزش کشاورزی به وضع سابق بازگشت.  قلع و قمع ۲۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در آمل
رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: با اجرای دستور قضایی موضوع ماده‌۳ و تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در این شهرستان، بیش از ۲۱ هزار متر اراضی با ارزش کشاورزی به وضع سابق بازگشت. (ادامه)
امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم فیمابین تبادل نظر و توافق کردند. توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری
امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم فیمابین تبادل نظر و توافق کردند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 284 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.408 seconds.