.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
روابط فامیلی در بین مسئولان کشور از قدیم سابقه داشته و این ماجرا تا امروز همچنان ادامه داشته است. معروف‌ترین باجناق‌های سیاسی
روابط فامیلی در بین مسئولان کشور از قدیم سابقه داشته و این ماجرا تا امروز همچنان ادامه داشته است.(ادامه)
چند تصویر خانوادگی جالب از دو ستاره سال های قبل استقلال منتشر شده است. عکس از همسران دو باجناق استقلالی
چند تصویر خانوادگی جالب از دو ستاره سال های قبل استقلال منتشر شده است.(ادامه)
پرونده مردی که به بهانه سرمایه‌گذاری در بورس از باجناقش بیش از ۳ میلیارد تومان پول به جیب زده بود، در دادسرای گرگان درحال بررسی است. باجناق باز هم فامیل نشد
پرونده مردی که به بهانه سرمایه‌گذاری در بورس از باجناقش بیش از ۳ میلیارد تومان پول به جیب زده بود، در دادسرای گرگان درحال بررسی است.(ادامه)
مرد طلافروش ایرانی ساکن دبی وقتی پی برد که تحت تعقیب قضایی قراردارد با گرفتن وکیلی به پرونده ورود کرد سرقت ۴ شمش طلا از یک حسینیه در تهران
مرد طلافروش ایرانی ساکن دبی وقتی پی برد که تحت تعقیب قضایی قراردارد با گرفتن وکیلی به پرونده ورود کرد(ادامه)
مر جوانی که مدعی بود استاد زبان انگلیسی است، از یک حسینیه در تهران ۴ شمش طلا به ارزش ۲۰ میلیارد تومان را سرقت کرد. سرقت ۴ شمش طلا از یک حسینیه در تهران
مر جوانی که مدعی بود استاد زبان انگلیسی است، از یک حسینیه در تهران ۴ شمش طلا به ارزش ۲۰ میلیارد تومان را سرقت کرد.(ادامه)
کسانی امروز از احترام به نظر و رأی مردم دم می‌زنند که در گذشته بارها دنبال ابطال انتخابات و رأی مردم بودند. رأی مردم را باطل کنید یعنی همان احترام به نظر مردم؟!
کسانی امروز از احترام به نظر و رأی مردم دم می‌زنند که در گذشته بارها دنبال ابطال انتخابات و رأی مردم بودند.(ادامه)
اسناد جدیدی که در رابطه با بیلیتیس مورئا منتشرشده نشان می‌دهد که وی عامل یک شرکت امنیتی اطلاعاتی آمریکایی است. برزو ارجمند توسط باجناق آمریکایی اش به این کشور رفت؟
اسناد جدیدی که در رابطه با بیلیتیس مورئا منتشرشده نشان می‌دهد که وی عامل یک شرکت امنیتی اطلاعاتی آمریکایی است.(ادامه)
عکس/ مهران غفوریان از باجناق مداحش رونمایی کرد!
مهران غفوریان با انتشار عکسی از باجناقش در اینستاگرام نوشت: می‌دونستید باجناقم سید علی مومنیه؟(ادامه)
در این گزارش نگاهی به مجموعه‌هایی داریم که در گذشته جزو آثار پربیننده بودند و تکیه‌کلام‌های‌شان مورد توجه مردم قرار گرفت. تکیه کلام‌هایی از فیلم‌ها که معروف شدند
در این گزارش نگاهی به مجموعه‌هایی داریم که در گذشته جزو آثار پربیننده بودند و تکیه‌کلام‌های‌شان مورد توجه مردم قرار گرفت.(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت : هرکسی در مسیر کاری خود با یک‌سری افراد آشنا می‌شود. این ارتباطات، گاه سالم است و گاه ناسالم. من با آشنایی با فردی که مرا به ایشان نسبت می‌دهند افتخار می‌کنم .... خویشاوند هیچ ‌یک از مسئولان کشور نیستم!
شمال نیوز : وی گفت : هرکسی در مسیر کاری خود با یک‌سری افراد آشنا می‌شود. این ارتباطات، گاه سالم است و گاه ناسالم. من با آشنایی با فردی که مرا به ایشان نسبت می‌دهند افتخار می‌کنم ....(ادامه)
نماینده نزدیک به احمدی نژاد در مجلس با بیان اینکه برخی نمایندگان می گفتند محصولی پول‌دار است و با او برای تصدی وزارت مخالفت می کردند، گفت: کسانی که با محصولی 12 میلیارد تومانی مخالفت می‌کردند، با وزرای 1000 میلیاردی روحانی مخالفت نکردند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : داماد روحانی گفت : به‌ هر حال آقای روحانی جعبه سیاه نظام است، ایشان مدت‌ها نفر دوم کشور بودند و همیشه منافع ملی برای او مطرح بوده است. افتخار می‌کنم داماد روحانی هستم؛ شخصیت کمی نیست/ امریکا رئیس روابط عمومی دنیاست/ الان مشغول نوشتن خاطرات و جلسات است/ با لاریجانی، حسن خمینی و جهانگیری جلساتی داشته/ خیلی اهل‌خواب نیست
شمال نیوز : داماد روحانی گفت : به‌ هر حال آقای روحانی جعبه سیاه نظام است، ایشان مدت‌ها نفر دوم کشور بودند و همیشه منافع ملی برای او مطرح بوده است.(ادامه)
سعید نمکی و ملک‌زاده باجناق هستند؟
حواشی استعفای رضا ملک زاده معاون وزیر بهداشت همچنان ادامه دارد.(ادامه)
ترکش استعفای فکری به باجناقش اصابت کرد
استعفای محمود فکری از سرمربیگری نساجی با برکناری باجناقش از باشگاه نساجی همزمان شد.(ادامه)
شمال نیوز: دومین باجناق علی‌اکبر ناطق نوری، رئیس مجلس اسبق ایران نیز از کابینه حسن روحانی خارج شد. خروج باجناق‌های ناطق‌ نوری از کابینه حسن روحانی + عکس
شمال نیوز: دومین باجناق علی‌اکبر ناطق نوری، رئیس مجلس اسبق ایران نیز از کابینه حسن روحانی خارج شد.(ادامه)
برخی منابع اعلام کرده‌اند که باجناق ابوبکر بغدادی محل اختفای او را برای نخستین بار لو داده است. چه کسی محل اختفای ابوبکر بغدادی، سرکرده داعش را لو داد؟
برخی منابع اعلام کرده‌اند که باجناق ابوبکر بغدادی محل اختفای او را برای نخستین بار لو داده است.(ادامه)
عکس | صف ستاره‌های ملی‌پوش در یک رستوران آشنا!
اعضای تیم ملی فوتبال ایران پیش از سفر به هنگ کنگ یک شام جمعی را در رستوران باجناق فوتبالیست امید ابراهیمی سپری کردند.(ادامه)
پیکر «حسین محب‌اهری» تشییع شد
پیکر زنده یاد «حسین محب‌اهری» بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون پس از تحمل سال‌ها درد و رنج در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) آرام گرفت.(ادامه)
چند روزی است که دولت روحانی باز به هدف اصلی انتقادات تبدیل شده. این بار نه به خاطر نرخ ارز و گرانی اجناس و قیمت احتمالی بنزین بلکه به خاطر داماد آقای رئیس‌جمهور. این اتفاق باز بحث داغ فامیل‌بازی یا شایسته‌سالاری را بر سر زبان‌ها انداخته است. بحث داغ فامیل‌بازی و انتصاب آقازاده ها و ژن های خوب /از داماد روحانی تا پسر عارف و وزیر کشور /همه انتصابات فامیلی مصداق رانت است؟(خبر)
چند روزی است که دولت روحانی باز به هدف اصلی انتقادات تبدیل شده. این بار نه به خاطر نرخ ارز و گرانی اجناس و قیمت احتمالی بنزین بلکه به خاطر داماد آقای رئیس‌جمهور. این اتفاق باز بحث داغ فامیل‌بازی یا شایسته‌سالاری را بر سر زبان‌ها انداخته است.(ادامه)
برای سومین بار متوالی طی یک سال گذشته، معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش در آستانه استاندار شدن قرار گرفته تا کارآیی «استاندارسازی» این معاونت مشخص شود. یک معاون وزیر دیگر می‌رود
برای سومین بار متوالی طی یک سال گذشته، معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش در آستانه استاندار شدن قرار گرفته تا کارآیی «استاندارسازی» این معاونت مشخص شود.(ادامه)
شمال نیوز : حمیدرضا، قربانی اسیدپاشی هم اکنون در بیمارستان سوانح سوختگی ساری بستری است و تحت مراقبت قرار دارد. هنوز مشخص نیست که در پی این حادثه حمیدرضا چه میزان دچار آسیب شده است..... انتقام پیرمرد آملی از اعضای یک خانواده ‌4 نفره
شمال نیوز : حمیدرضا، قربانی اسیدپاشی هم اکنون در بیمارستان سوانح سوختگی ساری بستری است و تحت مراقبت قرار دارد. هنوز مشخص نیست که در پی این حادثه حمیدرضا چه میزان دچار آسیب شده است.....(ادامه)
روشن: آقای باجناق پدر استقلال را درآورده است!
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: آقای باجناق پدر استقلال را در آورده و زیر زیرکی دلالی می‌کند،این آقا با کارهایش زیر زیرکی همه چیز را به نفع خودش پیش می برد و استقلال را در دستش گرفته است!(ادامه)
باجناق آقای وزیر استاندار شد
(ادامه)
کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در برنامه دستخط از پیش بینی ثبت نام احمدی نژاد گفت او فارغ از مباحث سیاسی از خواستگاری و ازدواجش هم روایت کرد.
به احمدی‌نژاد پیغام دادیم انصراف دهد/خوشبختانه باجناق ندارم/گاهی با نظر آقای جنتی مخالف بودم/ حداکثر حقوق اعضای شورا
کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در برنامه دستخط از پیش بینی ثبت نام احمدی نژاد گفت او فارغ از مباحث سیاسی از خواستگاری و ازدواجش هم روایت کرد. (ادامه)
گزینه‌های اصلاح‌طلبان برای شهرداری؛ از «محسن هاشمی» تا «گزینه خودخوانده»!
با اعلام نتایج انتخابات پنجمین دوره شورای شهر تهران و پیروزی اصلاح طلبان بر رقیب خود در این انتخابات، رفتن «محمدباقر قالیباف» از شهرداری قطعی شده است و با توجه به در دست گرفتن شورای اسلامی تهران توسط اصلاح طلبان قطعا جانشین وی یک چهره اصلاح طلب خواهد بود، به همین منظور گزینه های متعددی برای جایگزینی وی این روزها از سوی این طیف سیاسی در رسانه ها مطرح می شود.(ادامه)
امید ابراهیمی، هافبک ملی‌پوش استقلال به صورت رسمی باجناق خسرو حیدری هم‌تیمی خود شد.

بازیکن مازنی استقلال، باجناق خسرو حیدری شد
امید ابراهیمی، هافبک ملی‌پوش استقلال به صورت رسمی باجناق خسرو حیدری هم‌تیمی خود شد. (ادامه)
امید ابراهیمی، هافبک ملی‌پوش استقلال به صورت رسمی باجناق خسرو حیدری هم‌تیمی خود شد.

بازیکن مازنی استقلال، باجناق خسرو حیدری شد+ عکس
امید ابراهیمی، هافبک ملی‌پوش استقلال به صورت رسمی باجناق خسرو حیدری هم‌تیمی خود شد. (ادامه)
باجناق شدن آبی ها
پسر بااخلاق نکایی باجناق خسرو حیدری شد.(ادامه)
قتل به خاطر هیچ !
خودشان هم باورشان نمی‌شود که به خاطر هیچ مرتکب قتل شده‌اند و باید منتظر طناب‌ دار باشند. عصبانیت و وسوسه از آنها قاتل ساخت.(ادامه)
شهیدی که در خواب از حادثه منا خبر داد
مرد روحانی گفت: من که از پدر شهید بودن شما خبر نداشتم؛ اسم شهیدتان را هم نمی دانستم. شهید شما به خوابم آمد و گفت اسم من عباس فخارنیاست... (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.