.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شامگاه شنبه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.



سیمرغ بهترین بازیگر برای استاد نصیریان و مجید صالحی | چه کسی بهترین بازیگر زن شد؟
مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شامگاه شنبه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد. (ادامه)
نامزد‌های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در بخش «سودای سیمرغ» در رشته‌های مختلف معرفی شدند. نامزد‌های سیمرغ چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند
نامزد‌های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در بخش «سودای سیمرغ» در رشته‌های مختلف معرفی شدند.(ادامه)
او که تا سال 98 و به مدت 10 سال دادستان پایتخت بود، با پیراهن معمولی که آستین‌های آن را بالا زده بود، با پرایدش جلوی مسافران می‌ایستاد و آنها نیز بدون آنکه او را بشناسند، سوار و پیاده می‌شدند. دادستان سابق تهران مسافرکشی می کند
او که تا سال 98 و به مدت 10 سال دادستان پایتخت بود، با پیراهن معمولی که آستین‌های آن را بالا زده بود، با پرایدش جلوی مسافران می‌ایستاد و آنها نیز بدون آنکه او را بشناسند، سوار و پیاده می‌شدند.(ادامه)
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)
حواشی فعلی فوتبال ایران مثل علف هرز است
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: باید جلوی حاشیه های اخیر گرفته شود چون مانند علف هرز مانع پیشرفت فوتبال ایران می شود.(ادامه)
کدام بیمارستان ها در ایران تست ویروس کرونا انجام می دهند؟ + لیست
لیست بیمارستان های پذیرش کننده بیماران مبتلا به کرونا از سوی سازمان نظام پزشکی کشور اعلام شد.(ادامه)
  شمال نیوز: دختران نونهال مازندرانی دردومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کاراته دختران کشور با کسب یک مدال طلا و ۲ نقره اول شدند و استان‌های ایلام با کسب یک طلا، یک نقره و یک برنز در جایگاه دوم قرار گرفت و قزوین با یک طلا و یک نقره در سکوی سوم ایستاد. قهرمانی دختران مازندرانی در المپیاد استعدادهای برتر کاراته کشور
شمال نیوز: دختران نونهال مازندرانی دردومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کاراته دختران کشور با کسب یک مدال طلا و ۲ نقره اول شدند و استان‌های ایلام با کسب یک طلا، یک نقره و یک برنز در جایگاه دوم قرار گرفت و قزوین با یک طلا و یک نقره در سکوی سوم ایستاد.(ادامه)
شمال نیوز: انتخابات هیئت مدیره"انجمن ام اس" استان مازندران با حضور نمایندگان استانداری، دانشگاه علوم پزشکی، نماینده سازمانهای مردم نهاد و مسئولین و مدیران استان مازندران در سالن هلال احمر ساری برگزار شد انتخابات اعضای هیئت مدیره "انجمن ام اس" شعبه استان مازندران برگزار شد
شمال نیوز: انتخابات هیئت مدیره"انجمن ام اس" استان مازندران با حضور نمایندگان استانداری، دانشگاه علوم پزشکی، نماینده سازمانهای مردم نهاد و مسئولین و مدیران استان مازندران در سالن هلال احمر ساری برگزار شد(ادامه)
آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران
با نزدیک شدن به آخرین روز‌های فصل نقل و انتقالات، تیم‌های تمام تلاش خود را برای حضور قدرتمند در هجدهمین دوره لیگ برتر انجام می‌دهند.(ادامه)
مرتضوی کجاست؟/ هاشمی شاهرودی درخواست عفو مرتضوی را داده؟
وکیل مدافع سعید مرتضوی نامه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای کاهش مجازات موکلش را تکذیب کرد و گفت: این موضوع صحت ندارد.(ادامه)
اقدام خطرناک سازمان سینمایی با فیلم‌های سینمایی بدون پروانه
شمال نیوز : وقتی فیلمی را از تهیه‌کننده می‌گیریم، فقط یک‌بار برای پروانه شورای نمایش ارائه می‌کنیم و شرعا و قانونا نمی‌توانیم آن اثر را برای افراد یا جای دیگری نمایش دهیم... بنده همانند دو، سه سال قبل به آن‌ها گفتم این کار مبنای قانونی ندارد و خیلی روشن مخالفتم را اعلام کردم، چون اصلا این مسئله با قوانین سازگاری ندارد ضمن اینکه ما به هر حال استقلال قوا را از یکدیگر پذیرفته‌ایم.(ادامه)
شمال نیوز : در این حوزه انتخابیه که به نسبت دوره گذشته شاهد کاهش دو عضوی اعضا می باشد رقابتی تنگاتنگ حاکم است و از هم اکنون با ورود چهره های جدید نویدبخش یک انتخابات پرشور است .... انتخابات شورای پنجم در بهشهر ؛ چه کسانی آمدند ؟+ اسامی نامزدها
شمال نیوز : در این حوزه انتخابیه که به نسبت دوره گذشته شاهد کاهش دو عضوی اعضا می باشد رقابتی تنگاتنگ حاکم است و از هم اکنون با ورود چهره های جدید نویدبخش یک انتخابات پرشور است ....(ادامه)
ایوبی مشاور ارشد وزیر ارشاد شد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی حجت الله ایوبی را به عنوان مشاور ارشد خود منصوب کرد.(ادامه)
یک خانم کوچولو مافیای سینمای ایران شده است
لیلا اوتادی در «هفت» به مافیای سینمای ایران اشاره کرد که به دست یک دختر کوچولو افتاده است.(ادامه)
شمال نیوز :  صالحی امیری با تغییر حجت الله ایوبی، ریاست سازمان سینمایی را به محمد مهدی حیدریان محول کرد. حیدریان  در دوره ی اصلاحات، معاونت سینمایی وزارت ارشاد را برعهده داشت. .... مدیر مازنی سینمایی کشور از سوی « وزیر مازندرانی » برکنار شد
شمال نیوز : صالحی امیری با تغییر حجت الله ایوبی، ریاست سازمان سینمایی را به محمد مهدی حیدریان محول کرد. حیدریان در دوره ی اصلاحات، معاونت سینمایی وزارت ارشاد را برعهده داشت. ....(ادامه)
تصاویر: حضور شخصیت‌ها در تشییع آیت الله هاشمی
تصاویر زیر حضور شخصیت‌ها در مراسم تشییع آیت الله هاشمی را نشان می‌دهند.(ادامه)
۱۲بازیگر ایرانی که به GEM پیوسته بودند، بازگشتند +عکس
مهدی مظلومی که به عنوان کارگردان، چند پروژه برای این شبکه ساخته و به گفته خودش تا دو سال نیز برای همکاری با این شبکه قرارداد دارددر گفت و گو با خبرنگار سینماسینما درباره حواشی اخیر شبکه جم می گوید: حرفه ای هاقرار نیست به ایران برگردند و تنها حقوق مفت‌خورها قطع شد.(ادامه)
گزینه‌های جایگزین جنتی چه کسانی هستند؟
تازه‌ترین عبارت درباره رفتن یا ماندن علی جنتی از وزارت ارشاد را خودش بر زبان آورد. او که روز گذشته از ستاد انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر انتخابات بازدید کرده بود، درباره طرح خبر استعفایش در رسانه‌ها گفت... . (ادامه)
نام‌های جدید برای جایگزینی علی جنتی
امروز برخی از رسانه‌ها از نام‌های دیگری به عنوان جایگزین علی جنتی در صورت صحت خبر کناره گیری وی سخن گفته‌اند. به گفته این رسانه‌ها افرادی چون سید رضا صالحی امیری، حجت الله ایوبی، احمد مسجد جامعی، مصطفی کواکبیان، حسام الدین آشنا برای جایگزینی به گوش رسیده است. (ادامه)
ادامه رایزنی برای انتخاب جایگزین وزیر ارشاد/ گزینه جدید مطرح شد
در حالی که رایزنی ها برای انتخاب جایگزین علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه دارد جدیدترین نامی که به گوش می رسد محمدحسین ایمانی خوشخو است. (ادامه)
شمال نیوز: هجدهمین جشن خانه سینما در موزه باغ ملی ایران (میدان مشق) برندگان خود را معرفی کرد.
«ایستاده در غبار» بهترین فیلم شد/ «ابد و یک‌روز» تندیس‌ها را درو کرد/ انتقادهای تند رضا عطاران، باران کوثری و نوید محمدزاده(خبر)
شمال نیوز: هجدهمین جشن خانه سینما در موزه باغ ملی ایران (میدان مشق) برندگان خود را معرفی کرد. (ادامه)
داوود رشیدی بدرقه شد
(ادامه)
واکنش ایوبی به حکم قوه قضاییه
در پی حکمی از سوی قوه قضائیه مبنی بر ممنوع‌ شدن فعالیت چند سینماگر ایرانی، رئیس سازمان سینمایی اعلام کرد: سینمای ملی و پرطرفدار ایران هیچ نیازی به کمک شبکه‌های غیر ملی ندارد. اینکه شبکه‌های بیرون از کشور سوار بر موج موفقیت و محبوبیت سینمای ما می‌شوند.(ادامه)
جدیدترین خبرها از ممنوع‌الفعالیت بودن برخی از سینماگران
حبیب ایل‌بیگی درباره جزییات این نشست گفت: امروز عصر جلسه‌ای تشکیل شد تا دستور و حکمی که از سوی قوه قضاییه آمده بود، حضوراً به سینماگرانی که نام‌شان در آن نامه درج شده بود، ابلاغ شود.(ادامه)
«50 کیلو آلبالو» کار دست ارشاد داد
با توجه به اظهار نظر اخیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص ارائه مجوز اکران به فیلم «50 کیلو آلبالو»، احتمال تغییر در شورای پروانه نمایش قوت گرفت.(ادامه)
مدیران مشترک احمدی نژاد و روحانی
خیلی ها روحانی را اصلی ترین منتقد دولت قبل می دانند و برخی از احمدی نژاد به عنوان اصلی ترین رقیب روحانی برای سال ۹۶ یاد می کنند. اما جالب است بدانید مدیران مشترک زیادی میان آنها وجود دارد! (ادامه)
گزارش تصویری: مراسم تشییع پیکر مرحومه ثریا حکمت
مراسم تشییع پیکر مرحومه ثریا حکمت بازیگر پیشکسوت سینما صبح امروز یکشنبه با حضور حجت‌الله ایوبی رییس سازمان سینمایی از مقابل خانه سینما برگزار شد.(ادامه)
پیام ایوبی برای درگذشت سلحشور
حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی با انتشار پیامی درگذشت فرج الله سلحشور را تسلیت گفت. (ادامه)
تساوی سایپا و پرسپولیس با اخراج جانشین طارمی
در روزی که پرسپولیس توانسته بود شرایط بازی را به سود خود کند، اشتباهات داوری و در نهایت اشتباهات سریالی بازیکنان این تیم در نیمه دوم باعث به تساوی کشیدن بازی و تقسیم امتیازات شد. (ادامه)
عیادت ایوبی از دو بازیگر پیشکسوت+عکس
حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی به عیادت عزت الله انتظامی و داوود رشیدی رفت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.