.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد که به زودی از سامانه‌ای هوشمند برای ثبت تخلفات و همچنین ثبت شکایات مربوط به جریمه‌های رانندگی رونمایی خواهد شد. اقدام جدید پلیس درباره ثبت جرائم رانندگی
رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد که به زودی از سامانه‌ای هوشمند برای ثبت تخلفات و همچنین ثبت شکایات مربوط به جریمه‌های رانندگی رونمایی خواهد شد.(ادامه)
زود تمام شدن حجم اینترنت و الزام به تهیه بسته اینترنتی یکی از مواردی است که می‌تواند سبب گلایه کاربران شود. چند نکته ساده برای کاهش مصرف اینترنت
زود تمام شدن حجم اینترنت و الزام به تهیه بسته اینترنتی یکی از مواردی است که می‌تواند سبب گلایه کاربران شود.(ادامه)
مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا از راه‌اندازی خدمت درخواست کارت هوشمند سوخت از طریق اینترنت در خردادماه خبر داد. اینترنتی‌شدن درخواست کارت سوخت از خردادماه
مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا از راه‌اندازی خدمت درخواست کارت هوشمند سوخت از طریق اینترنت در خردادماه خبر داد.(ادامه)
سخنگوی شرکت راه آهن گفت: همزمان با افزایش تقاضا برای مشهد فروش فوق العاده بلیت قطار از ساعت ۹ صبح امروز ۱۹ اردیبهشت ماه آغاز می شود. فروش فوق العاده بلیت مشهد برای ایام دهه کرامت از ۱۹ اردیبهشت ماه
سخنگوی شرکت راه آهن گفت: همزمان با افزایش تقاضا برای مشهد فروش فوق العاده بلیت قطار از ساعت ۹ صبح امروز ۱۹ اردیبهشت ماه آغاز می شود.(ادامه)
انجمن تجارت الکترونیک تهران، در بیانیه‌ای اعلام کرد که اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل‌ونقل درون‌شهری، خلاف قانون است. خبر هولناک برای رانندگان اسنپ و تپسی؛مالیات جدید برای تاکسی اینترنتی؟
انجمن تجارت الکترونیک تهران، در بیانیه‌ای اعلام کرد که اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل‌ونقل درون‌شهری، خلاف قانون است.(ادامه)
در این مطلب درباره نحوه ثبت نام وام ودیعه مسکن توضیحاتی ارائه دادیم. نحوه دریافت وام ودیعه مسکن ۲۰۰ میلیونی مستاجران+ لینک ثبت نام
در این مطلب درباره نحوه ثبت نام وام ودیعه مسکن توضیحاتی ارائه دادیم.(ادامه)
شمال نیوز : سید محمد علوی، پرستار بالین و فعال صنفی حوزه پرستاران گفت: مشکلات معیشتی پرستاران و عدم اجرای تبدیل وضعیت آن‌ها باعث شده که خیلی از آن‌ها اقدام به مهاجرت کنند. حقوق و مزایای پرستارانی که به عمان مهاجرت کرده‌اند، ۶ برابر حقوق یک پرستار فعال در ایران است. موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد !
شمال نیوز : سید محمد علوی، پرستار بالین و فعال صنفی حوزه پرستاران گفت: مشکلات معیشتی پرستاران و عدم اجرای تبدیل وضعیت آن‌ها باعث شده که خیلی از آن‌ها اقدام به مهاجرت کنند. حقوق و مزایای پرستارانی که به عمان مهاجرت کرده‌اند، ۶ برابر حقوق یک پرستار فعال در ایران است.(ادامه)
دیگر زمان تنبلی به پایان رسیده و با توجه به تأکید سازمان ثبت احوال بر تعویض شناسنامه‌های قدیمی باید برای تعویض شناسنامه هرچه زودتر اقدام کنیم. مدارک لازم برای تعویض شناسنامه در ۱۴۰۳ + جزئیات
دیگر زمان تنبلی به پایان رسیده و با توجه به تأکید سازمان ثبت احوال بر تعویض شناسنامه‌های قدیمی باید برای تعویض شناسنامه هرچه زودتر اقدام کنیم.(ادامه)
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباهی ارسال می‌شود که برای رفع این خطا باید دوربین‌ها نوسازی شود البته دستکاری کردن پلاک توسط برخی از رانندگان در این اشتباه بی تاثیر نیست. علت صدور «برگ جریمه رانندگی اشتباهی» چیست؟
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباهی ارسال می‌شود که برای رفع این خطا باید دوربین‌ها نوسازی شود البته دستکاری کردن پلاک توسط برخی از رانندگان در این اشتباه بی تاثیر نیست.(ادامه)
با آغاز فصل اجاره و نقل و انتقال مسکن، مجرمان سایبری بیکار ننشسته و آگهی‌های دروغین اجاره به قیمت پایین‌تر از عرف بازار را ثبت کرده و از شهروندان بیعانه هم می‌گیرند. آگهی‌های دروغین اجاره ارزان خانه؛ بیعانه ندهید!
با آغاز فصل اجاره و نقل و انتقال مسکن، مجرمان سایبری بیکار ننشسته و آگهی‌های دروغین اجاره به قیمت پایین‌تر از عرف بازار را ثبت کرده و از شهروندان بیعانه هم می‌گیرند.(ادامه)
مدیرکل هیأت مرکزی گزینش گفت: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری باید نسبت به تکمیل کاربرگ‌های مورد درخواست اقدام کنند. پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش چه اقداماتی انجام دهند؟
مدیرکل هیأت مرکزی گزینش گفت: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری باید نسبت به تکمیل کاربرگ‌های مورد درخواست اقدام کنند.(ادامه)
مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا گفت: بررسی‌های لازم انجام شده و در نهایت تا نیمه اردیبهشت سامانه درخواست اینترنتی صدور کارت سوخت آماده می‌شود. درخواست صدور کارت سوخت تا اردیبهشت اینترنتی می‌شود
مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا گفت: بررسی‌های لازم انجام شده و در نهایت تا نیمه اردیبهشت سامانه درخواست اینترنتی صدور کارت سوخت آماده می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : رییس پلیس فتای مازندران نسبت به کلاهبرداری در پوشش حراج ویژه عید سعید فطر هشدار داد. کلاهبرداری در پوشش حراج ویژه عید سعید فطر
شمال نیوز : رییس پلیس فتای مازندران نسبت به کلاهبرداری در پوشش حراج ویژه عید سعید فطر هشدار داد.(ادامه)
ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس سمپاد برای پایه هفتم و دهم از امروز آغاز می‌شود. آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس سمپاد
ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس سمپاد برای پایه هفتم و دهم از امروز آغاز می‌شود.(ادامه)
با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه رمضان و در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر، دفاتر مراجع تقلید (حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و مراجع عظام آیت‌الله مکارم شیرازی، نوری همدانی و جوادی آملی) میزان فطریه را برای مقلدین خود اعلام کردند.

فطریه امسال چقدر است؟ + احکام پرداخت زکات فطره و حکم فطریه مهمان
با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه رمضان و در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر، دفاتر مراجع تقلید (حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و مراجع عظام آیت‌الله مکارم شیرازی، نوری همدانی و جوادی آملی) میزان فطریه را برای مقلدین خود اعلام کردند. (ادامه)
تسنیم/ حذف گزینه عجله دارم از تاکسی‌های اینترنتی مثل بمب صدا کرده و چالش‌های اساسی در سطح شهر ایجاد شده است. به نوعی گزینه توقف دارم تبدیل به شگردی برای افزایش کرایه شده تا شاید رانندگان درخواست را قبول کنند شگرد تاکسی‌های اینترنتی برای افزایش کرایه‌ها (بخوانيد)
تسنیم/ حذف گزینه عجله دارم از تاکسی‌های اینترنتی مثل بمب صدا کرده و چالش‌های اساسی در سطح شهر ایجاد شده است. به نوعی گزینه توقف دارم تبدیل به شگردی برای افزایش کرایه شده تا شاید رانندگان درخواست را قبول کنند(ادامه)
سرهنگ «رامین پاشایی» درباره پیام‌هایی که مجرمان سایبری در شبکه‌های اجتماعی داخلی برای کاربران ارسال می‌کنند، اظهار داشت: این مجرمان از هر روزنه‌ای مترصد فرصت هستند تا به حساب‌های بانکی شهروندان دسترسی پیدا کنند. پای کلاهبرداران به سامانه شاد باز شد
سرهنگ «رامین پاشایی» درباره پیام‌هایی که مجرمان سایبری در شبکه‌های اجتماعی داخلی برای کاربران ارسال می‌کنند، اظهار داشت: این مجرمان از هر روزنه‌ای مترصد فرصت هستند تا به حساب‌های بانکی شهروندان دسترسی پیدا کنند.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شناسایی و دستگیری سارق اینترنتی با کلاهبرداری ۳ میلیارد ریالی خبر داد. دستگیری سارق اینترنتی در آمل
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شناسایی و دستگیری سارق اینترنتی با کلاهبرداری ۳ میلیارد ریالی خبر داد.(ادامه)
معاون حوزه علمیه ماهشهر توسط سارقان به قتل رسید. معاون یک حوزه علمیه به قتل رسید / متهم به قتل بازداشت شد
معاون حوزه علمیه ماهشهر توسط سارقان به قتل رسید.(ادامه)
برنامه دولت برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در وضع مقررات برای فعالیت کسب‌وکارهای دیجیتال
رئیس‌جمهور با بیان این‌که «نظام اجرایی کشور به فعالین بخش اقتصاد دیجیتال اعتماد دارد و مسائل و چالش‌های احتمالی پیش‌روی فعالین این بخش را پیگیری خواهد کرد ...(ادامه)
وزیر ارتباطات گفت: به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک‌رمضان، بسته اینترنت هدیه برای مردم در نظر گرفته‌ایم. هدیه اینترنتی دولت به مردم به مناسبت نوروز و ماه رمضان
وزیر ارتباطات گفت: به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک‌رمضان، بسته اینترنت هدیه برای مردم در نظر گرفته‌ایم.(ادامه)
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ۸ سایت غیر مجاز فروش بلیت هواپیما به دلیل تخلف مسدود شد. ۸ سایت غیر مجاز فروش بلیت هواپیما مسدود شد
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ۸ سایت غیر مجاز فروش بلیت هواپیما به دلیل تخلف مسدود شد.(ادامه)
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، برای وزرای کابینه مأموریت‌های ویژه صادر کرد. فرمان رئیس‌جمهور به وزرا/ ماموریت ویژه رئیسی به وزیران چیست؟
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، برای وزرای کابینه مأموریت‌های ویژه صادر کرد.(ادامه)
انهدام بزرگ‌ترین شبکه اخلالگر مالی و بنگاه‌های قمار آنلاین مرتبط با انگلستان/ بازداشت ۵ مدیر داخلی شبکه‌ (Nitro bet) و درگاه مالی (Pardakht.me) / این شبکه که توسط باندهای مرموز مستقر در انگلستان تأسیس و هدایت می‌شد، توانسته بود مبالغ کلانی ....(خبر)
(ادامه)
مرحله دوم "طرح فجرانه کالابرگ" از امروز آغاز شد و براساس اعلام وزارت رفاه، به دهک‌های یک تا هفتم مبلغ ۲۲۰ هزار تومان برای هر نفر در نظر گرفته شده است که این مبلغ به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. واریز مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ به حساب سرپرستان خانوار
مرحله دوم "طرح فجرانه کالابرگ" از امروز آغاز شد و براساس اعلام وزارت رفاه، به دهک‌های یک تا هفتم مبلغ ۲۲۰ هزار تومان برای هر نفر در نظر گرفته شده است که این مبلغ به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.(ادامه)
  وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از انهدام بزرگ‌ترین شبکه اخلالگر مالی و بنگاه‌های قمار آنلاین مرتبط با انگلستان خبر داد. اطلاعیه‌ وزارت اطلاعات درباره انهدام بزرگ‌ترین شبکه اخلالگر مالی و بنگاه‌های قمار آنلاین
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از انهدام بزرگ‌ترین شبکه اخلالگر مالی و بنگاه‌های قمار آنلاین مرتبط با انگلستان خبر داد.(ادامه)
در پی اعتراض گسترده کاربران اسنپ از گزینه "عجله دارم" که منجر به افزیش 20 تا 30 درصدی کرایه پایه مسیرهای درخواستی می‌شد و در پی ورود تعزیرات و دیوان عدالت اداری به این موضوع، از عصر امروز پنجشنبه 17 اسفند کاربران اسنپ گزارش دادند که گزینه "عجله دارم" از اپلیکیشن این تاکسی اینترنتی حذف شده است. اسنپ گزینه «عجله دارم» را حذف کرد
در پی اعتراض گسترده کاربران اسنپ از گزینه "عجله دارم" که منجر به افزیش 20 تا 30 درصدی کرایه پایه مسیرهای درخواستی می‌شد و در پی ورود تعزیرات و دیوان عدالت اداری به این موضوع، از عصر امروز پنجشنبه 17 اسفند کاربران اسنپ گزارش دادند که گزینه "عجله دارم" از اپلیکیشن این تاکسی اینترنتی حذف شده است.(ادامه)
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: نتایج آخرین دور خودروهای وارداتی که با عرضه‌ ۱۲ محصول روی سایت سامانه یکپارچه قرار گرفت، مشخص شد. نتایج آخرین دور خودروهای وارداتی مشخص شد
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: نتایج آخرین دور خودروهای وارداتی که با عرضه‌ ۱۲ محصول روی سایت سامانه یکپارچه قرار گرفت، مشخص شد.(ادامه)
ماه دوم طرح کالابرگ الکترونیکی (فجرانه) در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار‌های دهک اول تا هفتم درآمدی از ۱۸ اسفند ماه آغاز می‌شود. آغاز ماه دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی از ۱۸ اسفند
ماه دوم طرح کالابرگ الکترونیکی (فجرانه) در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار‌های دهک اول تا هفتم درآمدی از ۱۸ اسفند ماه آغاز می‌شود.(ادامه)
جف بزوس پس از گذشت ۲ سال، با کنار زدن ایلان ماسک، دوباره به جایگاه ثروتمندترین فرد جهان بازگشت. جف بزوس پولدارترین فرد جهان شد
جف بزوس پس از گذشت ۲ سال، با کنار زدن ایلان ماسک، دوباره به جایگاه ثروتمندترین فرد جهان بازگشت.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 102 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.