.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دولت خلاف وعده‏‌های پیشین‏‌اش اجازه افزایش قیمت اینترنت را به شرکت‌‏های انحصاری توزیع‏‌کننده اینترنت داد. افزایش تعرفه‌های اینترنت در ایران در حالی رخ داده که چنین امری در کشور‌های پیشرفته به‌صورت معکوس اعمال می‌شود ....(خبر)
(ادامه)
اگر با روش‌های متداول از شر پیامک‌های تبلیغاتی خلاص نشده‌اید، با یک سامانه می‌توان سرشماره‌های مزاحم را مسدود کرد. با پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم چه کنیم؟
اگر با روش‌های متداول از شر پیامک‌های تبلیغاتی خلاص نشده‌اید، با یک سامانه می‌توان سرشماره‌های مزاحم را مسدود کرد.(ادامه)
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس به دلیل اختلاف با مدیریت باشگاه در تمرینات این تیم حاضر نشد. پای رونالدو به ماجرای قهر گل‌محمدی باز شد
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس به دلیل اختلاف با مدیریت باشگاه در تمرینات این تیم حاضر نشد.(ادامه)
مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند پشتکار مثال زدنی دارد و انشاالله از یکشنبه آینده به زمین می‌آید و به بازی با النصر می‌رسد. ارائه اینترنت نامحدود و رایگان به بازیکنان النصر
مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند پشتکار مثال زدنی دارد و انشاالله از یکشنبه آینده به زمین می‌آید و به بازی با النصر می‌رسد.(ادامه)
اتصال ۱۳ روستای قائمشهر به شبکه ملی اطلاعات
۱۳ روستای شهرستان قائمشهر دو سال گذشته با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان از خدمات شبکه اینترنت پرسرعت همراه برخوردار شدند.(ادامه)
اگر گوشی‌تان گم شده یا به سرقت رفته می‌توانید با استفاده از امکاناتی که اپراتور‌ها دارند یا قابلیت‌های خود گوشی، آن را پیدا کنید؛ البته این امکان در صورتی فراهم است که گوشی همراه روشن باشد. راهکار پیدا کردن گوشی‌های سرقتی چیست؟
اگر گوشی‌تان گم شده یا به سرقت رفته می‌توانید با استفاده از امکاناتی که اپراتور‌ها دارند یا قابلیت‌های خود گوشی، آن را پیدا کنید؛ البته این امکان در صورتی فراهم است که گوشی همراه روشن باشد.(ادامه)
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران، گفت: اختلال شبکه تلفن همراه غرب استان رفع شده و تلاش برای بازگرداندن ارتباط ثابت به مدار شبکه ارتباطی کشور ادامه دارد. رفع اختلال شبکه تلفن همراه در غرب مازندران
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران، گفت: اختلال شبکه تلفن همراه غرب استان رفع شده و تلاش برای بازگرداندن ارتباط ثابت به مدار شبکه ارتباطی کشور ادامه دارد.(ادامه)
دسترسی ۱۵۳ خانوار بخش کجور به شبکه ملی اطلاعات
۱۵۳ خانوار بخش کجور شهرستان نوشهر به شبکه ملی اطلاعات متصل خواهند شد.(ادامه)
 همانطور که پیش‌بینی شده بود بارش‌های سامانه موسوم به «مونسون» از عصر پنجشنبه در مازندران به اوج رسید و مناطق مختلف را درگیر کرد؛ به غیر از انسداد ۱۰ راه روستایی و ۲ راه اصلی کندوان و هراز، مفقودی و جان باختن ۶ نفر از دیگر مصیبت‌های این بلیه در ساعت های گذشته در استان بوده است. سیل در مازندران؛ از انسداد ۱۲ راه اصلی و فرعی تا مفقودی و جان باختن ۶ نفر+ تصاویر
همانطور که پیش‌بینی شده بود بارش‌های سامانه موسوم به «مونسون» از عصر پنجشنبه در مازندران به اوج رسید و مناطق مختلف را درگیر کرد؛ به غیر از انسداد ۱۰ راه روستایی و ۲ راه اصلی کندوان و هراز، مفقودی و جان باختن ۶ نفر از دیگر مصیبت‌های این بلیه در ساعت های گذشته در استان بوده است.(ادامه)
سیل مرگبار در چالوس
سرپرست مدیریت بحران مازندران از پیدا شدن ۳ جنازه در جریان سیل اخیر در چالوس خبر داد.(ادامه)
بهره مندی ۴۰۰ خانوار روستایی مازندران و گلستان از اینترنت پرسرعت
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از بهره مندی ۴۰۰ خانوار روستایی مازندران و گلستان از اینترنت پرسرعت همراه خبر داد.(ادامه)
اتصال ۲۵ روستای مازندران به شبکه ملی اطلاعات
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از اتصال ۲۵ روستای استان به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.(ادامه)
افتتاح ۱۲ سایت ارتباطی در مازندران
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از افتتاح ۱۲ سایت ارتباطی برای پوشش ۱۸ روستای استان خبر داد.(ادامه)
۱۳ روستای مازندران به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از اتصال ۱۳ روستای استان به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.(ادامه)
اتصال مجدد ۴۰۰ سایت و مرکز مخابراتی بعد از برف سنگین
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از اتصال مجدد ۴۰۰ سایت و مرکز مخابراتی بعد از برف سنگین خبر داد.(ادامه)
افزایش ۳ تومانی قیمت پیامک در بودجه ۱۴۰۱
شمال نیوز : در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، اپراتور‌ها موظف شدند قیمت پیامک را سه تومان افزایش داده و مبلغ حاصل از آن را برای حمایت از حقوق معلولان، کودکان کار و خیابان به خزانه‌داری کشور واریز کنند.(ادامه)
افتتاح سایت ایرانسل در گلوگاه توسط وزیر ارتباطات
سایت ارتباطی روستایی در شهرستان گلوگاه با حضور ویدیو کنفرانسی وزیر ارتباطات افتتاح شد.(ادامه)
دسترسی ۲۵۰ خانوار شهرستان رامسر به اینترنت پر سرعت
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از دسترسی ۲۵۰ خانوار شهرستان رامسر به اینترنت پر سرعت خبر داد.(ادامه)
دسترسی ۵۰ روستای ساری و میاندرود به اینترنت
۵۰ روستای ساری و میاندرود با راه اندازی ۲۰ سایت جدید به اینترنت دسترسی پیدا کردند.(ادامه)
پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی مرکز جامع سلامت بابل
مرکز جامع سلامت شهدای گمنام شهرستان بابل تاکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.(ادامه)
برخورداری ۶۰۰ خانوار روستایی از شبکه ملی اطلاعات
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از برخورداری ۶۰۰ خانوار روستایی استان از شبکه ملی اطلاعات خبر داد.(ادامه)
۴۲۰۰ خانوار مازندرانی به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند
۴۲۰۰ خانوار دیگر مازندرانی از خدمات با کیفیت صوت و اینترنت برخوردار خواهند شد.(ادامه)
بهره مندی ۳۲۰ خانوار دیگر مازندرانی از شبکه ملی اطلاعات
۳۲۰ خانوار بخش چهاردانگه شهرستان ساری به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.(ادامه)
دستگیری سارق حرفه ای تجهیزات مخابراتی در مازندران و گلستان
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری سارق حرفه‌ای تجهیزات سایت‌های مخابراتی در استان‌های "مازندران و گلستان" خبر داد.(ادامه)
اتصال ۲۴ روستای مازندران به شبکه ملی اطلاعات
۲۴ روستای مازندران از ابتدای امسال تاکنون به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند.(ادامه)
شمال نیوز : ساعت ۴ صبح روز شنبه دکل اُپراتور ایرانسل واقع در خیابان فلسطین ۲۳ شهرستان بابل به فاصله ۳ متر دورتر از منزل دو خانواده در خواب سقوط کرد .... سقوط دکل ایرانسل و نجات معجزه آسای دو خانواده بابلی از مرگ حتمی
شمال نیوز : ساعت ۴ صبح روز شنبه دکل اُپراتور ایرانسل واقع در خیابان فلسطین ۲۳ شهرستان بابل به فاصله ۳ متر دورتر از منزل دو خانواده در خواب سقوط کرد ....(ادامه)
ضریب نفوذ اینترنت در مازندران به ۱۰۶ درصد رسید
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران ضریب نفوذ اینترنت در استان را بیش از ۱۰۶ درصد عنوان کرد.(ادامه)
با شیوع کرونا بهبود دسترسی مردم به اینترنت بیش از گذشته احساس شد
معاون عمرانی استانداری مازندران گفت: با توجه به شیوع کرونا و تدریس آنلاین و غیرحضوری در مدارس، بهبود دسترسی مردم و دانش‌آموزان به اینترنت مناسب بیش از گذشته احساس می‌شود، توسعه زیرساخت‌های اینترنتی در روستاها ضرورت دارد.(ادامه)
پلتفرم‌ها در صورت ایجاد مسائل فرهنگی و امنیتی فیلتر می‌شوند / توییتر در حوادث ۸۸، مداخله آشکار داشت / طبیعی بود که با تلگرام برخورد شود؛ این پیام رسان قول‌هایی داده بود اما همکاری نکرد / هدفمان از ایجاد پوسته های تلگرام این بود که مردم از تلگرام پالایش شده استفاده کنند / عضویت مسئولان در شبکه های فیلتر شده ....(خبر)
(ادامه)
ادعاهای رئیس بنیاد مستضعفان درباره املاک این بنیاد در برنامه تلویزیونی با موجی از واکنش های سیاسون مواجه شد. ولوله فتاح در دفتر خاتمی و احمدی‌نژاد، مدرسه حدادعادل و کاخ مرمر/ادعاهای رئیس بنیاد مستضعفان بوی انتخابات می دهد؟ / فتاح فضای مجازی و رسانه ای را یکباره تسخیر کرد(خبر)
ادعاهای رئیس بنیاد مستضعفان درباره املاک این بنیاد در برنامه تلویزیونی با موجی از واکنش های سیاسون مواجه شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 6 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.022 seconds.