.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تصویر جعلی رسانه اسرائیلی از حمله به پایگه نظامی در ایران
تصویر جعلی رسانه اسرائیلی اورشلیم پست از اصفهان، مربوط به دو سال قبل و غزه است.(ادامه)
چند پرسش برای افکار عمومی درباره کم و کیف موشک‌ها و پهپاد‌های به کار رفته مطرح است که در این مطلب تلاش شده تا حد امکان با استفاده از ادعا‌ها و داده‌های منتشره از سوی منابع مختلف رسانه‌ای، پاسخ‌هایی برای آنها ارائه شود. پرسش‌هایی درباره عملیات موشکی ایران؛ جنگ‌افزارها و رهگیری
چند پرسش برای افکار عمومی درباره کم و کیف موشک‌ها و پهپاد‌های به کار رفته مطرح است که در این مطلب تلاش شده تا حد امکان با استفاده از ادعا‌ها و داده‌های منتشره از سوی منابع مختلف رسانه‌ای، پاسخ‌هایی برای آنها ارائه شود.(ادامه)
فشار صهیونیست‌ها به اپل در پی جنجال پرچم فلسطین
پس از آنکه برخی از کاربران آیفون هنگام تایپ کلمه "اورشلیم" (بیت‌المقدس) در تلفن همراه خود با پیشنهاد ایموجی پرچم فلسطین مواجه شدند، موجی از انتقادات از سوی صهیونیست‌ها به سمت شرکت اپل روانه شد.(ادامه)
وزیر خارجه روسیه بامداد چهارشنبه طی سخنرانی در شورای امنیت، ضمن محکوم کردن حملات غرب به یمن، گفت که موضوع تشکیل کشور فلسطین نباید به تعویق بیافتد. لاوروف: باید فوراً در غزه آتش‌بس برقرار شود
وزیر خارجه روسیه بامداد چهارشنبه طی سخنرانی در شورای امنیت، ضمن محکوم کردن حملات غرب به یمن، گفت که موضوع تشکیل کشور فلسطین نباید به تعویق بیافتد.(ادامه)
حدود سه ماه تا برگزاری هشتمین انتخابات ریاست‌جمهوری فدراسیون روسیه باقی مانده است. انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه: جدال چهره‌های جدید و سیاستمداران کهنه‌کار
حدود سه ماه تا برگزاری هشتمین انتخابات ریاست‌جمهوری فدراسیون روسیه باقی مانده است.(ادامه)
روزنامه گاردین نوشت: نتانیاهو بیش از پیش، مایه‌ دردسر است. گاردین: هرگونه صلحی با حضور نتانیاهو غیرممکن است
روزنامه گاردین نوشت: نتانیاهو بیش از پیش، مایه‌ دردسر است.(ادامه)
شمال نیوز : ماه‌هاست که آشکار بود خطر یک برخورد بین گروه‌های مسلح فلسطینی و اسرائیل عمیق‌تر می‌شود. در بیرون از شاخه نظامی حماس، شیوه، مکان و زمان حمله غافلگیر کننده بود. اسرائیل غافلگیر شد/ ابعاد آنچه اتفاق افتاد، بی‌سابقه است/ برای این عملیات ماه‌‌ها برنامه‌ریزی شده بود
شمال نیوز : ماه‌هاست که آشکار بود خطر یک برخورد بین گروه‌های مسلح فلسطینی و اسرائیل عمیق‌تر می‌شود. در بیرون از شاخه نظامی حماس، شیوه، مکان و زمان حمله غافلگیر کننده بود.(ادامه)
از صبح امروز مقاومت فلسطین درپاسخ به هتک حرمت مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها، عملیات گسترده ای را بر علیه رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده است/ فراخوان عمومی محمدالضیف برای مبارزه علیه رژیم صهیونیستی/اسارت تعدادی از نظامیان به دست رزمندگان مقاومت/ شلیک ۲۵۰۰ موشک به سرزمین‌های اشغالی ....(خبر)
(ادامه)
در مطلب زیر به بررسی تحرکات اخیر تل‌آویو و لندن در آستانه سالگرد فتنه ۱۴۰۱ پرداخته‌ایم. پشت پرده عملیات طراحی شده برای ایجاد آشوب در سالگرد فتنه ۱۴۰۱
در مطلب زیر به بررسی تحرکات اخیر تل‌آویو و لندن در آستانه سالگرد فتنه ۱۴۰۱ پرداخته‌ایم.(ادامه)
یک شبکه صهیونیستی از تشدید تنش میان نظام حاکم بر اوکراین و تل آویو طی روزهای اخیر خبر داد. خشم زلنسکی از تل آویو
یک شبکه صهیونیستی از تشدید تنش میان نظام حاکم بر اوکراین و تل آویو طی روزهای اخیر خبر داد.(ادامه)
برنارد هانری لِوی عامل ویرانی چندین کشور به پدرخوانده تجزیه طلبان تبدیل شده است. رد پای مشکوک‌ترین مرد فرانسه در پشت پرده تجزیه طلبی در ایران
برنارد هانری لِوی عامل ویرانی چندین کشور به پدرخوانده تجزیه طلبان تبدیل شده است.(ادامه)
توافق آتش بس میان جهاد اسلامی و اسرائیل وارد مرحله اجرایی شد. آتش بس از ساعت 23:30 دیشب یکشنبه به وقت محلی آغاز شد تا به سه روز جنگ نابرابر میان دو طرف پایان دهد. توافق آتش بس میان اسرائیل و جهاد اسلامی / خودداری حماس از ورود به جنگ / شهادت 31 نفر در غزه
توافق آتش بس میان جهاد اسلامی و اسرائیل وارد مرحله اجرایی شد. آتش بس از ساعت 23:30 دیشب یکشنبه به وقت محلی آغاز شد تا به سه روز جنگ نابرابر میان دو طرف پایان دهد.(ادامه)
میدل ایست آی در گزارش خود به صراحت تاکید دارد که ایران و روسیه به عنوان دو بازیگر موثر در جبهه مخالف با غرب، در وضعیت حساسی قرار دارند و دیدار روسای جمهورِ دو کشور تا حد زیادی می تواند زمینه را برای تامین منافع هر دو کشور در عرصه بین المللی بواسطه ....(خبر)
(ادامه)
ادعای جدید نتانیاهو درباره «یک سایت هسته‌ای اعلام نشده» در ایران
نخست‌وزیر اسرائیل در کنفرانسی خبری مدعی شد که «یک سایت تسلیحات هسته‌ای اعلام نشده‌» را در استان فارس کشف کرده است!(ادامه)
پس از روی کار آمدن ترامپ طرح «معامله قرن» مطرح شد و داماد او مسئولیت لابی‌گری با کشورهای مختلف را بر عهده گرفت؛ طرحی که اعلام جزییات آن چندین بار به تعویق افتاده است. هرآنچه بایددرباره «معامله قرن» بدانید(يادداشت)
پس از روی کار آمدن ترامپ طرح «معامله قرن» مطرح شد و داماد او مسئولیت لابی‌گری با کشورهای مختلف را بر عهده گرفت؛ طرحی که اعلام جزییات آن چندین بار به تعویق افتاده است.(ادامه)
مقبره کدام یک از پیامبران الهی در ایران است؟ + تصاویر
در کشور ایران در ۱۵ استان کشور ۳۳ پیامبر و انبیای الهی مدفون هستند. (ادامه)
روسیه شروط انتقال سفارتش به قدس را اعلام کرد
معاون وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه با تلویزیون اسرائیل (رژیم صهیونیستی) گفت که روسیه در صورتی با انتقال سفارت خود از تل آویو به اورشلیم (قدس شریف) موافقت می کند که تمامی مسائل بین اسرائیل و فلسطین حل شود.(ادامه)
اقدام بی‌سابقه روسیه در شهر قدس
پس از گذشت چند هفته‌ از انتقال سفارت آمریکا به شهر قدس، روسیه در گامی بی‌سابقه تصمیم به برگزاری مراسمی به مناسبت روز ملی خود در شهر قدس گرفته است.(ادامه)
واکنش سران اسرائیل به فرمان هسته‌ای رهبر انقلاب
نتانیاهو چندی پیش در شوی تبلیغاتی جدید، در یک سخنرانی زنده تلویزیونی اسناد، مدارک و لوح‌های فشرده‌ای را نشان داده و مدعی شد بعد از امضای برجام، ایران به صورت مخفیانه بعد نظامی برنامه هسته‌ای خود را حفظ کرده و تلاش داشته به سلاح اتمی برسد.(ادامه)
در پی مخالفت جامعه بین المللی و بسیاری از شرکای استراتژیک ایالات متحده با تصمیم دونالد ترامپ، شاهد منزوی شدن بیشتر آمریکا در عرصه بین المللی هستیم.سرکردگان رژیم اسراییل نمی دانند که فلسطینیان به مقاومت شهره هستند. مقاومت از گذشته تا به امروز در خون آنها جاریست.

«سفارت نامشروع»(يادداشت)
در پی مخالفت جامعه بین المللی و بسیاری از شرکای استراتژیک ایالات متحده با تصمیم دونالد ترامپ، شاهد منزوی شدن بیشتر آمریکا در عرصه بین المللی هستیم.سرکردگان رژیم اسراییل نمی دانند که فلسطینیان به مقاومت شهره هستند. مقاومت از گذشته تا به امروز در خون آنها جاریست. (ادامه)
انتشار تمبر کوروش توسط رژیم اسرائیل
در آستانه روز یادبود هولوکاست در سرزمین های اشغالی ،رژیم اسراییل از تمبر گرامیداشت کوروش کبیر، رونمایی کرده است.(ادامه)
تشییع جنازه افسر اسرائیلی به هلاکت رسیده در حمله حزب‌الله + تصاویر
با حضور رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی جنازه یکی از افسران به هلاکت رسیده در حمله موشکی حزب الله در گورستان اورشلیم دفن شد. (ادامه)
اوباما با لایحه تحریم جدید ایران مخالفت می‌کند
(ادامه)
جان کری: ایران باید تصمیم سختی بگیرد
سوم آذر سال جاری پایان فرصت رسیدن به توافق جامع هسته‌یی است. در فاصله زمانی کوتاه تا این تاریخ همچنان مقامات امریکایی از ایران می‌خواهند که تصمیم‌های سختی را اتخاذ کند.(ادامه)
کیهان: شجریان جایزه وطن‌فروشی گرفته
(ادامه)
شمال نیوز: علی اکبر ناطق نوری، علی لاریجانی و اسفندیاررحیم مشائی از چهرهای شاخص دوره های مختلف بودند و مازندران هنوز هم حیاط خلوت سیاسیون عالی رتبه است و مردم ما حسرت کمترین توسعه و پیشرفت را نسبت به سایر ... در حاشیه تبلیغات زودهنگام انتخاباتی در مازندران
شمال نیوز: علی اکبر ناطق نوری، علی لاریجانی و اسفندیاررحیم مشائی از چهرهای شاخص دوره های مختلف بودند و مازندران هنوز هم حیاط خلوت سیاسیون عالی رتبه است و مردم ما حسرت کمترین توسعه و پیشرفت را نسبت به سایر ...(ادامه)
قصاب صبرا و شتیلا که بود؟
(ادامه)
اختلاف نظر پوتین و نتانیاهو درباره ایران
(ادامه)
لابی ناکام وزارت نفت برای تغییر در مجلس
(ادامه)
خودروی عجیبی که رئیس جمهور سوار می شود+تصویر
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.