.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حسن روحانی می‌گوید: درست در آستانه توافق نهایی یکباره از آمریکا به کری پیام دادند مذاکره را متوقف کند و برگردد. کری به ظریف گفته بود من نمی‌فهمم چه شد؟! همه چیز که تمام شده بود! همین تاخیر باعث شد ما به جای آذر ۹۳ در ۲۳ تیر ۹۴ برجام را نهایی کنیم. قبل از آن آقای نوری المالکی، نخست‌وزیر عراق، پس از سفر به آمریکا به تهران آمد. او می‌گفت من آمریکا بودم، در کنگره به طور مداوم یا سعودی‌ها می‌آیند و می‌روند، یا اسرائیل و یا منافقین. به من می‌گفت که این‌ها نخواهند گذاشت شما به توافق نهایی برسید؛ بنابراین عوامل خارجی که از قبل فعال بودند، در کنار عوامل داخلی، دست به دست هم دادند و ترامپ را تشویق کردند که از برجام خارج شود. حسن روحانی: سال ۹۶ ترامپ اولین بار درخواست ملاقات کرد
حسن روحانی می‌گوید: درست در آستانه توافق نهایی یکباره از آمریکا به کری پیام دادند مذاکره را متوقف کند و برگردد. کری به ظریف گفته بود من نمی‌فهمم چه شد؟! همه چیز که تمام شده بود! همین تاخیر باعث شد ما به جای آذر ۹۳ در ۲۳ تیر ۹۴ برجام را نهایی کنیم. قبل از آن آقای نوری المالکی، نخست‌وزیر عراق، پس از سفر به آمریکا به تهران آمد. او می‌گفت من آمریکا بودم، در کنگره به طور مداوم یا سعودی‌ها می‌آیند و می‌روند، یا اسرائیل و یا منافقین. به من می‌گفت که این‌ها نخواهند گذاشت شما به توافق نهایی برسید؛ بنابراین عوامل خارجی که از قبل فعال بودند، در کنار عوامل داخلی، دست به دست هم دادند و ترامپ را تشویق کردند که از برجام خارج شود.(ادامه)
دستیاران رئیس‌جمهور آمریکا سعی دارند با شیوه‌های گوناگون از قطع‌شدن سخنرانی‌های انتخابات او توسط حامیان فلسطین جلوگیری کنند. ترفندهای عجیب تیم بایدن در حفاظت از او مقابل حامیان فلسطین
دستیاران رئیس‌جمهور آمریکا سعی دارند با شیوه‌های گوناگون از قطع‌شدن سخنرانی‌های انتخابات او توسط حامیان فلسطین جلوگیری کنند.(ادامه)
ضد و نقیض‌گویی آشکار خبرگزاری انگلیسی درباره حمایت ایران از جنگ مقاومت در غزه و سپس تلاش برای انکار آن، وضعیتی از درماندگی در اتاق عملیات روانی غرب را نشان می‌دهد. رویترز: فرمان جنگ را ایران صادر کرد؛ اما بی‌خبر بود!
ضد و نقیض‌گویی آشکار خبرگزاری انگلیسی درباره حمایت ایران از جنگ مقاومت در غزه و سپس تلاش برای انکار آن، وضعیتی از درماندگی در اتاق عملیات روانی غرب را نشان می‌دهد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۴ آبان
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بیانات مقام معظم رهبری درباره جنایات رژیم صهیونیستی پرداخته‌اند.(ادامه)
 سردار فدوی می گوید:امریکا اسراییل را برای امنیت خود ایجاد کرد و اگر احساس ناامنی کند به راحتی او را فدای خود می کند.

اگر تکلیف شود موشک مستقیم به سوی حیفا شلیک می کنیم
سردار فدوی می گوید:امریکا اسراییل را برای امنیت خود ایجاد کرد و اگر احساس ناامنی کند به راحتی او را فدای خود می کند. (ادامه)
ما به نیروهای مقاومت اسلحه و موشک نمی‌دهیم، خودشان تولید می‌کنند/ اگر آمریکا احساس ناامنی کند به‌راحتی اسرائیل را فدای خود می‌کند / ایران بارها علنی اعلام کرده است هر کسی با اسراییل مبارزه کند او را پشتیبانی می‌کند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : ماه‌هاست که آشکار بود خطر یک برخورد بین گروه‌های مسلح فلسطینی و اسرائیل عمیق‌تر می‌شود. در بیرون از شاخه نظامی حماس، شیوه، مکان و زمان حمله غافلگیر کننده بود. اسرائیل غافلگیر شد/ ابعاد آنچه اتفاق افتاد، بی‌سابقه است/ برای این عملیات ماه‌‌ها برنامه‌ریزی شده بود
شمال نیوز : ماه‌هاست که آشکار بود خطر یک برخورد بین گروه‌های مسلح فلسطینی و اسرائیل عمیق‌تر می‌شود. در بیرون از شاخه نظامی حماس، شیوه، مکان و زمان حمله غافلگیر کننده بود.(ادامه)
دریافت‌کننده این جایزه و حامیانش که به جنایات بی‌شمار علیه انسانیت و بشریت شهره آفاق هستند سند غیرقابل‌انکاری از انسانیت و بشردوستی جمهوری اسلامی ایران تلقی می‌شوند. جایزه صلح نوبل سفیده تخم‌مرغ است!
دریافت‌کننده این جایزه و حامیانش که به جنایات بی‌شمار علیه انسانیت و بشریت شهره آفاق هستند سند غیرقابل‌انکاری از انسانیت و بشردوستی جمهوری اسلامی ایران تلقی می‌شوند.(ادامه)
دادگاه حقوقی بین المللی پیرامون حادثه تروریستی ۳۱ شهریور سال ۹۷ در اهواز که مربوط به دعاوی اتباع ایرانی علیه دولت و مقامت آمریکا است، صبح امروز در مجتمع امام خمینی برگزار شد. جلسه رسیدگی حقوقی به پرونده گروهک الاحوازیه برگزار شد
دادگاه حقوقی بین المللی پیرامون حادثه تروریستی ۳۱ شهریور سال ۹۷ در اهواز که مربوط به دعاوی اتباع ایرانی علیه دولت و مقامت آمریکا است، صبح امروز در مجتمع امام خمینی برگزار شد.(ادامه)
دو نگاه متفاوت به ایران و اسرائیل حتی در نیویورک
(ادامه)
ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا خواستار رد صلاحیت قاضی‌ای شد که قضاوت پرونده او درباره تلاش برای لغو نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ را برعهده دارد. ترامپ خواستار رد صلاحیت قاضی پرونده‌اش شد
ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا خواستار رد صلاحیت قاضی‌ای شد که قضاوت پرونده او درباره تلاش برای لغو نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ را برعهده دارد.(ادامه)
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره مذاکرات احیای برجام می‌گوید گفت‌وگو‌های ما به مقدار زیادی با طرف‌های مقابل برجامی انجام شده و روی کاغذ آمده است و سندی معروف به «سند سپتامبر» بین ما و طرف‌های مقابل آماده است. صرف نظر از اینکه تحولاتی تأثیر گذاشت و توافق ما را به تعویق انداختند. سندی معروف به «سند سپتامبر» بین ما و طرف‌های مقابل برجام آماده است / سلطان عمان ابتکاری روی میز گذاشت و در چارچوب آن گفت‌وگو‌هایی را به طور غیرمستقیم با آمریکایی‌ها داشتیم / بایدن پیام‌هایی می‌دهد مبنی بر این که من نیت و اراده جدی دارم برای اینکه به برجام برگردم(خبر)
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره مذاکرات احیای برجام می‌گوید گفت‌وگو‌های ما به مقدار زیادی با طرف‌های مقابل برجامی انجام شده و روی کاغذ آمده است و سندی معروف به «سند سپتامبر» بین ما و طرف‌های مقابل آماده است. صرف نظر از اینکه تحولاتی تأثیر گذاشت و توافق ما را به تعویق انداختند.(ادامه)
با مشخص شدن ابعادی از فساد مالی رئیس جمهور آمریکا و خانواده‌اش، او بیشتر در خطر استیضاح قرار گرفته است. بایدن در چند قدمی استیضاح
با مشخص شدن ابعادی از فساد مالی رئیس جمهور آمریکا و خانواده‌اش، او بیشتر در خطر استیضاح قرار گرفته است.(ادامه)
ماجرای کودتای 28 مرداد به نهضت ملی شدن نفت و نجات منابع ملی ایران از استعمار انگلیس باز میگردد که در نتیجه آن سال 1329، نفت در سرار کشور ملی اعلام شد. چرا واقعه 28 مرداد، کودتا بود؟(يادداشت)
ماجرای کودتای 28 مرداد به نهضت ملی شدن نفت و نجات منابع ملی ایران از استعمار انگلیس باز میگردد که در نتیجه آن سال 1329، نفت در سرار کشور ملی اعلام شد.(ادامه)
درپی انتشار تصاویری از باراک اوباما، گمانه زنی‌ها درباره احتمال دست داشتن او در قتل سرآشپزش قوت گرفته است. گمانه زنی‌ها درباره دخالت اوباما در قتل سرآشپزش+ عکس
درپی انتشار تصاویری از باراک اوباما، گمانه زنی‌ها درباره احتمال دست داشتن او در قتل سرآشپزش قوت گرفته است.(ادامه)
در حالی که برخی نشریات مدعیان اعتدال و اصلاحات از «توافق موقت» جانبداری می‌کنند، یک روزنامه وابسته به این طیف اذعان کرد: توافق موقت به زیان منافع ملی ایران است. به هر جای برجام نگاه می‌کنید یک افتضاح تمام عیار است
در حالی که برخی نشریات مدعیان اعتدال و اصلاحات از «توافق موقت» جانبداری می‌کنند، یک روزنامه وابسته به این طیف اذعان کرد: توافق موقت به زیان منافع ملی ایران است.(ادامه)
سرویس‌های اطلاعاتی ۲۰ کشور در اغتشاشات ۱۴۰۱ نقش‌آفرینی کردند/ سازمان سیا در اغتشاشات به دنبال تشکیل تیم مشترک با موساد و ام‌آی‌شش برای فعال‌سازی مجدد پروژه ترور دانشمندان کشور بود ....(خبر)
(ادامه)
یک دیپلمات با سابقه آمریکایی در سخنانی با اشاره به فعالیت‌های هسته‌ای ایران گفت که ایران آن گونه که باید از ما هراسی ندارد. دیپلمات آمریکایی: ایران از ما نمی‌ترسد
یک دیپلمات با سابقه آمریکایی در سخنانی با اشاره به فعالیت‌های هسته‌ای ایران گفت که ایران آن گونه که باید از ما هراسی ندارد.(ادامه)
این جنایات عذرخواهی ندارد؟!+ عکس
فعال رسانه ای با انتشار تصاویری در صفحه توئیتر خود نوشت:(ادامه)
فلافل خوری جنجالی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی +عکس
وزیر خارجه رژیم صهیونیتی با انتشار ویدئویی مدعی شد که فلافل جزو غذاهای اسرائیلی است، ادعایی که موجب تمسخر و تعجب کاربران عرب شد.(ادامه)
دادگاه حقوقی تهران، آمریکا را به پرداخت غرامت به خانواده‌های حوادث تروریستی در مجلس و مرقد مطهر امام (ره)، محکوم کرد. محکومیت آمریکا به پرداخت غرامت در دادگاه تهران
دادگاه حقوقی تهران، آمریکا را به پرداخت غرامت به خانواده‌های حوادث تروریستی در مجلس و مرقد مطهر امام (ره)، محکوم کرد.(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است. خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند پشت کار آن‌ها چه سیاستی است قطعاً این کار را نمی‌کنند. کشف حجاب هم حرام شرعی است، هم حرام سیاسی / فساد، مردم را ناامید می کند/بدون ملاحظه باید با فساد مبارزه کرد/ معیشت مردم، مهم‌ترین مساله‌ کشور است / لزوم افزایش تحرک و ابتکار در سیاست خارجی (خبر)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است. خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند پشت کار آن‌ها چه سیاستی است قطعاً این کار را نمی‌کنند.(ادامه)
یک وبگاه عبری زبان در گزارشی گفته است که آمریکا متحدان صهیونیستی خود در تل آویو را از احتمال توافق هسته ای جزئی با ایران آگاه کرده است. آمریکا تل آویو را از احتمال توافق با ایران مطلع کرد
یک وبگاه عبری زبان در گزارشی گفته است که آمریکا متحدان صهیونیستی خود در تل آویو را از احتمال توافق هسته ای جزئی با ایران آگاه کرده است.(ادامه)
برنارد هانری لِوی عامل ویرانی چندین کشور به پدرخوانده تجزیه طلبان تبدیل شده است. رد پای مشکوک‌ترین مرد فرانسه در پشت پرده تجزیه طلبی در ایران
برنارد هانری لِوی عامل ویرانی چندین کشور به پدرخوانده تجزیه طلبان تبدیل شده است.(ادامه)
پزشک کاخ سفید تائید کرده است که ضایعه‌ای که در جریان معاینه و جراحی اخیر بایدن برداشته شد، سرطانی بود. پزشک کاخ سفید سرطان بایدن را تایید کرد
پزشک کاخ سفید تائید کرده است که ضایعه‌ای که در جریان معاینه و جراحی اخیر بایدن برداشته شد، سرطانی بود.(ادامه)

بخشی از کتاب خاطرات اوباما با موضوع انقلاب اسلامی در ایران. خاطره اوباما از امام خمینی! + عکس
بخشی از کتاب خاطرات اوباما با موضوع انقلاب اسلامی در ایران.(ادامه)
طی تفتیش از خانه شخصی بایدن در ایالت دلاور، اسناد طبقه بندی شده جدیدی کشف شد. کشف اسناد محرمانه جدید در خانه شخصی بایدن
طی تفتیش از خانه شخصی بایدن در ایالت دلاور، اسناد طبقه بندی شده جدیدی کشف شد.(ادامه)
کشف اسناد محرمانه دولتی در دفتر شخصی رئیس‌جمهور آمریکا در شرایطی رسانه‌ای شده که اخیراً رئیس پلیس کنگره آمریکا نسبت به تشدید دوقطبی در جامعه و برگشت «شورش‌های ۶ ژانویه» هشدار داده است. جنجال اسناد محرمانه ترامپ و بایدن / آیا شورش‌های ژانویه در راه است؟
کشف اسناد محرمانه دولتی در دفتر شخصی رئیس‌جمهور آمریکا در شرایطی رسانه‌ای شده که اخیراً رئیس پلیس کنگره آمریکا نسبت به تشدید دوقطبی در جامعه و برگشت «شورش‌های ۶ ژانویه» هشدار داده است.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: در جنگ ترکیبی چند هفته اخیر، آمریکا، رژیم صهیونیستی بعضی از قدرت‌های موذی اروپا و برخی گروهک‌ها، همه امکانات خود را برای ضربه زدن به ملت ایران به میدان آوردند. جوانانی که به خیابان آمدند بچه‌های خودمان هستند / انتقام شهیدسلیمانی را در وقت خودش می‌گیریم / ملت دشمن را واقعاً ناکام کرد/ اتفاقات اخیر جنگ ترکیبی بود، نه صرفا اغتشاش خیابانی / آمریکا کاملاً آسیب‌پذیر است(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: در جنگ ترکیبی چند هفته اخیر، آمریکا، رژیم صهیونیستی بعضی از قدرت‌های موذی اروپا و برخی گروهک‌ها، همه امکانات خود را برای ضربه زدن به ملت ایران به میدان آوردند.(ادامه)
سردار حاجی‌زاده: دشمن را در فاصله بیش از هزار کیلومتری با هوش مصنوعی از پای درآوردیم/ ما محکوم به انجام کار و تحقیقات فضایی هستیم/ با عملیات عین الاسد فروپاشی امریکا جلو افتاد ....(خبر)
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 73 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.238 seconds.