.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آخرین وضعیت پرونده فائزه هاشمی از زبان وکیلش
ایلنا : آقاسی درباره آخرین وضعیت فائزه هاشمی در زندان گفت: من طی ۳ روز گذشته به ملاقات ایشان رفتم و وضعیت موکلم مشابه افرادی است که مشغول تحمل محکومیت قطعی شده‌اند. احتمال دارد که در اواخر هفته آینده دادگاه چه رایی صادر می‌کند.(ادامه)
آخرین وضعیت پرونده فائزه هاشمی از زبان وکیلش
ایلنا : آقاسی درباره آخرین وضعیت فائزه هاشمی در زندان گفت: من طی ۳ روز گذشته به ملاقات ایشان رفتم و وضعیت موکلم مشابه افرادی است که مشغول تحمل محکومیت قطعی شده‌اند. احتمال دارد که در اواخر هفته آینده دادگاه چه رایی صادر می‌کند.(ادامه)
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است.
نامه شورای نگهبان کیفرخواستی علیه نهاد ریاست‌جمهوری بود/ شورا مرا به تعجیل در اجرای برجام متهم کرده/رؤسای‌جمهور آینده بدانند دیگر حتی آنان آزادی سیاسی ندارند و به جای قانون اساسی باید تابع شورای نگهبان باشند
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است. (ادامه)
سومین و آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو، معروف به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد. وکیل تتلو: امیر تتلو در زندان قرآن و نهج‌البلاغه می‌خواند | او تمام ‌ماه رمضان را روزه گرفت
سومین و آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو، معروف به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.(ادامه)
هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان کرد: بررسی صلاحیت خبرگان رهبری با فقهای شورای نگهبان است و تاکید عزیزان نیز همیشه بر اجرای قانون بوده است؛ این حرفها تازگی ندارد ظاهراً برخی وقتی تایید می‌شوند سطح درک شورای نگهبان بالاست و وقتی رد می‌شوند حرف دیگری دارند. طحان نظیف: این حرف‌ها تازگی ندارد / مواردی که برای ردصلاحیت به روحانی اعلام شده متعدد است
هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان کرد: بررسی صلاحیت خبرگان رهبری با فقهای شورای نگهبان است و تاکید عزیزان نیز همیشه بر اجرای قانون بوده است؛ این حرفها تازگی ندارد ظاهراً برخی وقتی تایید می‌شوند سطح درک شورای نگهبان بالاست و وقتی رد می‌شوند حرف دیگری دارند.(ادامه)
سوئد برای یک تجمع جدید که قرار است در آن به قرآن کریم بی‌حرمتی شود، مجوز صادر کرد. سوئد مجددا برای هتک حرمت قرآن کریم مجوز صادر کرد
سوئد برای یک تجمع جدید که قرار است در آن به قرآن کریم بی‌حرمتی شود، مجوز صادر کرد.(ادامه)
باشگاه پرسپولیس نسبت به طرح شکایت علیه رفتار زشت تماشاگران سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار پرسپولیس، اقدام خواهد کرد. شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار
باشگاه پرسپولیس نسبت به طرح شکایت علیه رفتار زشت تماشاگران سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار پرسپولیس، اقدام خواهد کرد.(ادامه)
حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم که دیروز برگزار شد، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد. موارد ردصلاحیتم یکی عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام است و دیگری ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان / پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود
حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم که دیروز برگزار شد، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : مسئولین مطمئن باشند بدون بازگشت به اصول و آرمان‌های اولیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی که در قانون اساسی متبلور هستند، هیچ توفیقی برای اجرای احکام شرعی و مقررات قانونی مرتبط با شرع به دست نخواهند آورد .... اول با صدیقی و پناهیان برخورد کنید !
شمال نیوز : مسئولین مطمئن باشند بدون بازگشت به اصول و آرمان‌های اولیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی که در قانون اساسی متبلور هستند، هیچ توفیقی برای اجرای احکام شرعی و مقررات قانونی مرتبط با شرع به دست نخواهند آورد ....(ادامه)
مصاحبه سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو با یک خبرنگار خانم در جمهوری آذربایجان با واکنش‌های منفی بسیاری از ناحیه دوستداران ایران و‌ جمهوری اسلامی مواجه شده است.
اقدام عجیب سفیر ایران در آذربایجان/ تصاویر جنجالی و بی‌حجابی خبرنگار تلویزیون باکو در گفتگو با موسوی در سفارت ایران / ۱۰ تصویر جنجالی از خانم خبرنگار ؛ از لحظه ورود به سفارت ایران تا دریافت هدیه از سفیر
مصاحبه سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو با یک خبرنگار خانم در جمهوری آذربایجان با واکنش‌های منفی بسیاری از ناحیه دوستداران ایران و‌ جمهوری اسلامی مواجه شده است. (ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای در سخنانی در اولین روز از سال ۱۴۰۳ در جمع مردم با بیان اینکه برای موفقیت از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود، فرمودند: دستیابی به اهداف برنامه هفتم با مردم انجام می‌گیرد.

یک بسیج مردمی در امر اقتصاد می‌تواند جهش تولید را محقق کند/ نباید اختلاف سلیقه و اختلاف سیاسی موجب نفرت پراکنی شود/ دولت کنونی از لحاظ تلاش و تحرک نمره بالایی می گیرد/ اقتصاد یکی از نقطه‌ضعف‌های ماست / دشمن در قضیه اقتصادی علیه ایران پیگیر و فعال است؛ ما هم باید فعال باشیم (خبر)
حضرت آیت الله خامنه‌ای در سخنانی در اولین روز از سال ۱۴۰۳ در جمع مردم با بیان اینکه برای موفقیت از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود، فرمودند: دستیابی به اهداف برنامه هفتم با مردم انجام می‌گیرد. (ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، اهانت به حجاب و شعائر را اهانت به دین دانست و گفت: اگر شخصی خودش حریم خویش را حفظ نکند حق اعتراض به عکس گرفتن را ندارد زیرا این فرد دیگر حریمی ندارد؛ گاهی تصویر برداری از شخص، او و جامعه را تحت تاثیر نهی از منکر قرار داده و رویکرد مثبتی دارد، در این مورد هم تصویر برداری بلامانع است. تصویربرداری از فردی که حریمی برای خود قائل نیست بلامانع است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، اهانت به حجاب و شعائر را اهانت به دین دانست و گفت: اگر شخصی خودش حریم خویش را حفظ نکند حق اعتراض به عکس گرفتن را ندارد زیرا این فرد دیگر حریمی ندارد؛ گاهی تصویر برداری از شخص، او و جامعه را تحت تاثیر نهی از منکر قرار داده و رویکرد مثبتی دارد، در این مورد هم تصویر برداری بلامانع است.(ادامه)
حمید رسایی که از مخالفان سرسخت روحانی بود، این نامه را برنتابید و نامه سردار سلیمانی را به دستبوسی ابوموسی اشعری تشبیه کرد. ماجرای توئیت رسایی علیه سردار قاسم سلیمانی چه بود؟
حمید رسایی که از مخالفان سرسخت روحانی بود، این نامه را برنتابید و نامه سردار سلیمانی را به دستبوسی ابوموسی اشعری تشبیه کرد.(ادامه)
پوتین در پاسخ به اهانت بایدن که او را « ... دیوانه» خواند، دوباره تکرار کرد که جو بایدن را برای ریاست کرسی کاخ سفید به ترامپ ترجیح می‌دهد. پاسخ هوشمندانه پوتین به فحاشی رکیک جوبایدن
پوتین در پاسخ به اهانت بایدن که او را « ... دیوانه» خواند، دوباره تکرار کرد که جو بایدن را برای ریاست کرسی کاخ سفید به ترامپ ترجیح می‌دهد. (ادامه)
افشین علا در جدیدترین شعر خود که به‌مناسبت حمله تروریستی کرمان سروده است، پاسخی درخور نیز به اهانت علی کریمی به سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی و شهدای حمله تروریستی به کرمان داده است. ۱افشین علا پاسخ علی کریمی را با شعر داد
افشین علا در جدیدترین شعر خود که به‌مناسبت حمله تروریستی کرمان سروده است، پاسخی درخور نیز به اهانت علی کریمی به سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی و شهدای حمله تروریستی به کرمان داده است.(ادامه)
آنچه که امروز به عنوان سازه محکمی از قدرت مسلمانان در منطقه وجود دارد محصول مجاهدتهای این فرمانده رشید است/ شهید به زیارت عتبات نرفته بود تا دیروز که با پیکر قطعه قطعه شده به زیارت امام حسین(ع) رفت ....(خبر)
(ادامه)
فرمانده انتظامی گرگان از دستگیری عامل هتک حرمت آمر به معروف در این شهرستان خبر داد. عامل هتک حرمت به آمر به معروف گلستانی دستگیر شد
فرمانده انتظامی گرگان از دستگیری عامل هتک حرمت آمر به معروف در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
مرضیه برومند ناتوانی از درک پیچیدگی‌ها و تناقض‌های درونی خانه سینما را علت استعفا از مدیرعاملی جامعه اصناف سینمای ایران عنوان کرد. علت استعفای مرضیه برومند از مدیرعاملی خانه سینما
مرضیه برومند ناتوانی از درک پیچیدگی‌ها و تناقض‌های درونی خانه سینما را علت استعفا از مدیرعاملی جامعه اصناف سینمای ایران عنوان کرد.(ادامه)
شمال نیوز: پزشک اهل آمل که طی روزهای اخیر به دلیل هنجارشکنی و رعایت نکردن حجاب در مراسم تجلیل از پزشکان نمونه شهرستان آمل حاشیه‌ساز شده بود، با انتشار پیامی ویدئویی ضمن عذرخواهی از همه کسانی که با رفتارش در آن مراسم خاطرشان رنجیده و به مقدسات‌شان اهانت شد، خود را ملزم و موظف به رعایت قانون حجاب دانست. پزشک آملی : ملزم به رعایت حجاب هستم و از همه عذرخواهی می‌کنم
شمال نیوز: پزشک اهل آمل که طی روزهای اخیر به دلیل هنجارشکنی و رعایت نکردن حجاب در مراسم تجلیل از پزشکان نمونه شهرستان آمل حاشیه‌ساز شده بود، با انتشار پیامی ویدئویی ضمن عذرخواهی از همه کسانی که با رفتارش در آن مراسم خاطرشان رنجیده و به مقدسات‌شان اهانت شد، خود را ملزم و موظف به رعایت قانون حجاب دانست.(ادامه)
رهبر انصارالله یمن روز جمعه در سخنانی بر ضرورت اقدام جدی برای مقابله با قدرت‌های شر در منطقه و آزادسازی فلسطین تاکید کرد. الحوثی: درصدد همکاری با برادرانمان برای آزادسازی فلسطین هستیم
رهبر انصارالله یمن روز جمعه در سخنانی بر ضرورت اقدام جدی برای مقابله با قدرت‌های شر در منطقه و آزادسازی فلسطین تاکید کرد.(ادامه)
جنگنده‌های رژیم اشغالگر برای ششمین روز متوالی همچنان به بمباران وحشیانه مناطق مسکونی نوار غزه و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع در سایه چراغ سبز آمریکا و دیگر کشورهای غربی و سکوت و همدستی سازشکاران عرب ادامه می‌دهند + تصاویر(خبر)
(ادامه)
رهبر معظم انقلاب فرمودند: امروز دشمنی با اسلام از همیشه آشکارتر است؛ یک نمونه جاهلانه آن، اهانت به قرآن کریم است؛ کاری که یک ابله جاهلی انجام میدهد و یک دولتی حمایت میکند.

پیامبر اعظم نسخه‌ی درمان همه‌ی دردهای عمده‌ی بشریت را عرضه کرد/ اهانت به قرآن فراتر از یک شخص جاهل است /امروز دشمنی با اسلام از همیشه آشکارتر است/ رژیم غاصب صهیونیستی، رفتنی است/ این سرطان بدست فلسطینیان و نیروهای مقاومت ریشه‌کن خواهد شد(خبر)
رهبر معظم انقلاب فرمودند: امروز دشمنی با اسلام از همیشه آشکارتر است؛ یک نمونه جاهلانه آن، اهانت به قرآن کریم است؛ کاری که یک ابله جاهلی انجام میدهد و یک دولتی حمایت میکند. (ادامه)
شمال نیوز : جع تقلید شیعیان گفت: امروز در کشور ما بعضی از بانک‌ها و مؤسسات با دریافت بعضی از عناوینی که مصداق ربا است در حال دریافت ربا هستند و مردم را بیچاره کرده‌اند. برخی بانک‌ها در حال دریافت ربا هستند و مردم را بیچاره کردند
شمال نیوز : جع تقلید شیعیان گفت: امروز در کشور ما بعضی از بانک‌ها و مؤسسات با دریافت بعضی از عناوینی که مصداق ربا است در حال دریافت ربا هستند و مردم را بیچاره کرده‌اند.(ادامه)
ورزشکار پرورش اندام که به تصاویر شهدا اهانت کرده بود با محرومیت از حضور و شرکت در هرگونه مسابقه به مدت دو سال روبرو شد. محرومیت دو ساله ورزشکار هتاک پرورش‌ اندام
ورزشکار پرورش اندام که به تصاویر شهدا اهانت کرده بود با محرومیت از حضور و شرکت در هرگونه مسابقه به مدت دو سال روبرو شد.(ادامه)

یکی از جرایم مربوط به جرم فحاشی سب النبی یا توهین به مقدسات اسلام است که در اینصورت نیز طبق ماده ۲۶۲ قانون مجازات اسلامی هرکس به پیامبر اسلام (ص) و سایر ائمه و مقدسات اسلامی توهین نماید به مجازات اعدام محکوم می‌شود. در قانون مجازات اسلامی درخصوص مجازات توهین صحبت شده است. مجازات توهین چیست؟
یکی از جرایم مربوط به جرم فحاشی سب النبی یا توهین به مقدسات اسلام است که در اینصورت نیز طبق ماده ۲۶۲ قانون مجازات اسلامی هرکس به پیامبر اسلام (ص) و سایر ائمه و مقدسات اسلامی توهین نماید به مجازات اعدام محکوم می‌شود. در قانون مجازات اسلامی درخصوص مجازات توهین صحبت شده است.(ادامه)
حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان در واکنش به اظهارات روحانی درباره اخراج برخی اساتید دانشگاه گفت: باید از آقای روحانی و برخی دیگر از هم حزبی‌های ایشان پرسید که کدام یک از چند نفر، «استاد برجسته» بوده اند؟ کدام استاد برجسته‌ای با دشمنان مردم وطن خود همکاری می‌کند؟ واکنش شریعتمداری به انتقاد روحانی از اخراج اساتید
حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان در واکنش به اظهارات روحانی درباره اخراج برخی اساتید دانشگاه گفت: باید از آقای روحانی و برخی دیگر از هم حزبی‌های ایشان پرسید که کدام یک از چند نفر، «استاد برجسته» بوده اند؟ کدام استاد برجسته‌ای با دشمنان مردم وطن خود همکاری می‌کند؟(ادامه)
وزیر امور خارجه در نشست خبری با همتای سوری به نظامیان آمریکایی توصیه کرد که به خانه برگردند و به مقامات این کشور هم توصیه کرد که منطقه را به اهل منطقه واگذارند. توصیه امیرعبداللهیان به نظامیان آمریکایی: به خانه برگردید
وزیر امور خارجه در نشست خبری با همتای سوری به نظامیان آمریکایی توصیه کرد که به خانه برگردند و به مقامات این کشور هم توصیه کرد که منطقه را به اهل منطقه واگذارند.(ادامه)
برنامه راهبردی دشمن در منزوی کردن ایران شکست خورد/ دولت سعی کرد تا گلابی‌‌های برجامی دست مردم برسد اما طرف مقابل به تحریم‌ها ادامه داد/ در جامعه اختلاف‌نظر هست ولی التهاب نیست/ پول بلوکه شده‌ای در کشورهای دیگر نداریم....(خبر)
(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به موضوع بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس گفت: ممکن است افرادی که در گذشته تایید شده‌اند به دلیل اعمال و رفتاری که داشته‌اند رد صلاحیت شوند. اگر نماینده‌ای در انتصابات دخالت کرده باشد، در بررسی صلاحیتش تاثیر دارد/ لایحه حجاب و عفاف به شورای نگهبان نرسید
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به موضوع بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس گفت: ممکن است افرادی که در گذشته تایید شده‌اند به دلیل اعمال و رفتاری که داشته‌اند رد صلاحیت شوند.(ادامه)
زائران ایرانی پیاده روی اربعین هرکدام نماینده‌ای از فرهنگ و شریعت ایرانی هستند و باید سعی کنند که رفتار غلطی در این ایام و در عراق نداشته باشند. ۸ رفتار غلطی که زائران ایرانی اربعین باید از آنها دوری کنند!
زائران ایرانی پیاده روی اربعین هرکدام نماینده‌ای از فرهنگ و شریعت ایرانی هستند و باید سعی کنند که رفتار غلطی در این ایام و در عراق نداشته باشند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 50 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.