.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مجلس کویت منحل شد
منابع رسانه‌ای کویت جمعه شب اعلام کردند که امیر کویت مجلس این کشور را منحل کرده است.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند.
اقدامات اقتصادی باید در زندگی مردم اثر محسوس داشته باشد/ رژیم صهیونیستی به زوال و انحلال نزدیک خواهد شد/ حجاب یک حکم مسلم شرعی است و باید آن را رعایت کنند، نمی‌توان از آن صرف نظر کرد / روز قدس امسال یک خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب خواهد بود(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند. (ادامه)
شمال نیوز : اینکه مصدق به نخست وزیری رسید و توانست شعار  ملی شدن صنعت نفت را به سرانجام برساند ، اتفاقی بود که برخی از نمایندگان مجلس شانزدهم  ، گروه‌های مذهبی مانند فداییان اسلام و شخص آیت الله کاشانی هم  در آن نقش داشتند . جناب آقای دکتر مومنی ؛ تحریف تاریخ به چه قیمتی ؟!
شمال نیوز : اینکه مصدق به نخست وزیری رسید و توانست شعار ملی شدن صنعت نفت را به سرانجام برساند ، اتفاقی بود که برخی از نمایندگان مجلس شانزدهم ، گروه‌های مذهبی مانند فداییان اسلام و شخص آیت الله کاشانی هم در آن نقش داشتند .(ادامه)
رئیس شورای استان بوشهر گفت: ۳عضو شورای شهر جدید عالیشهر سلب عضویت قطعی شدند. ۳ عضو شورای شهر سلب عضویت قطعی شدند
رئیس شورای استان بوشهر گفت: ۳عضو شورای شهر جدید عالیشهر سلب عضویت قطعی شدند.(ادامه)
محدود کردن مصرف قندهای آزاد به کمتر از ۱۰ درصد کل انرژی دریافتی، میزان پوسیدگی دندان را به حداقل می‌رساند. راهکارهای سالم ماندن دندان‌ها
محدود کردن مصرف قندهای آزاد به کمتر از ۱۰ درصد کل انرژی دریافتی، میزان پوسیدگی دندان را به حداقل می‌رساند.(ادامه)
پارلمان اروپا برای اولین بار از زمان آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، خواستار آتش‌بس دائمی در این نوار بدون هیچ پیش شرطی شد. پارلمان اروپا برای نخستین بار خواستار آتش‌بس در غزه شد
پارلمان اروپا برای اولین بار از زمان آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، خواستار آتش‌بس دائمی در این نوار بدون هیچ پیش شرطی شد.(ادامه)
رسانه‌های اسراییلی از ناتوانی ارتش در برابر حزب  الله لبنان در مرزهای مشترک خبر می‌دهند. ارتش اسراییل قادر به حمله به لبنان و حذف اعضای حزب الله نیست
رسانه‌های اسراییلی از ناتوانی ارتش در برابر حزب الله لبنان در مرزهای مشترک خبر می‌دهند.(ادامه)
رئیس کل بانک مرکزی: نرخ ارز را قابل پیش بینی می‌کنیم
رئیس‌ کل بانک مرکزی گفت: سیاست این بانک ایجاد شرایط برای قابل پیش بینی شدن نرخ ارز است.(ادامه)
مصوبه جدید برای طرح «الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول»
مجمع تشخیص مصلحت نظام به منظور ادامه بررسی مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول که برای تشخیص مصلحت به مجمع ارجاع شده است، به ریاست آیت‌الله آملی‌‎لاریجانی، تشکیل جلسه داد.(ادامه)
رسانه‌های عبری جمعه شب گزارش دادند که خانواده اسرا و هزاران معترض با تجمع مقابل منزل بنیامین نتانیاهو در شهر بندری قیصریه خواستار انحلال کابینه ناکارآمد وی و بازگشت فوری اسرا شدند. ادامه اعتراضات خانواده اسرا ضد نتانیاهو ودرخواست مبادله فوری اسرا
رسانه‌های عبری جمعه شب گزارش دادند که خانواده اسرا و هزاران معترض با تجمع مقابل منزل بنیامین نتانیاهو در شهر بندری قیصریه خواستار انحلال کابینه ناکارآمد وی و بازگشت فوری اسرا شدند.(ادامه)
شمال نیوز : سرپرست اداره کل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری مازندران گفت: با دستگیری تعدادی از اعضای شورا شهر نوشهر این شورا منحل شد. شورای شهر نوشهر رسما منحل شد + جزئیات
شمال نیوز : سرپرست اداره کل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری مازندران گفت: با دستگیری تعدادی از اعضای شورا شهر نوشهر این شورا منحل شد.(ادامه)
افزایش حداقل دستمزد خصوصاً برای حداقل‌بگیران در شرایط تورمی درست است و دولت از این افزایش برای کمک به معیشت کارگران دفاع می‌کند؛ مشروط بر اینکه این افزایش موجب تخریب معیشت کارگران نشود / تورم کاهشی است/ ادغام صندوق‌های بازنشستگی منتفی است ....(خبر)
(ادامه)
روز گذشته بانک مرکزی از انتقال موسسه اعتباری نور به بانک ملی خبر داد، پیش از نیز موسسه اعتباری توسعه هم که از جمله موسسات ناتراز به شمار می‌رفت، منحل شده بود. زنگ خطر برای بانک‌ و موسسات اعتباری ناتراز به صدا درآمد
روز گذشته بانک مرکزی از انتقال موسسه اعتباری نور به بانک ملی خبر داد، پیش از نیز موسسه اعتباری توسعه هم که از جمله موسسات ناتراز به شمار می‌رفت، منحل شده بود.(ادامه)
شبکه «من‌وتو» در کنار سایر رسانه‌های ضدانقلاب نتوانسته آن‌طور که باید به اندازه‌ای که هزینه دارد، تأثیرگذار هم باشد و قطعا این مسأله یکی از دلایل پایان آن است. اپوزیسیون چگونه یک ساله شکست خورد و سقوط کرد؟
شبکه «من‌وتو» در کنار سایر رسانه‌های ضدانقلاب نتوانسته آن‌طور که باید به اندازه‌ای که هزینه دارد، تأثیرگذار هم باشد و قطعا این مسأله یکی از دلایل پایان آن است.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه گفت: قرارداد‌های دولتی باید محکم‌ترین و متقن‌ترین نوع قرارداد‌ها باشند، اما متأسفانه بعضاً دستگاه‌ها و مؤسسات حاکمیتی و عمومی در تنظیم قراردادها، به بخش حقوقی خود کم‌توجهی می‌کنند / بستری برای سرمایه‌گذاری پول‌های خرد مردم در کشور فراهم نیست/ مردم دیگر به بورس اعتماد ندارند....(خبر)
(ادامه)
نمایندگان مجلس مصوب کردند ایجاد هرگونه دستگاه اجرایی توسط دولت از هر طریق به جز ادغام یا تجمیع در طول اجرای قانون برنامه هفتم توسعه ممنوع شود. مصوبه مجلس: ایجاد هرگونه دستگاه اجرایی توسط دولت ممنوع شد
نمایندگان مجلس مصوب کردند ایجاد هرگونه دستگاه اجرایی توسط دولت از هر طریق به جز ادغام یا تجمیع در طول اجرای قانون برنامه هفتم توسعه ممنوع شود.(ادامه)
احسان خاندوزی ، وزیر اقتصاد و سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران گفت : ز ابتدای سال ۱۴۰۲ تورم در بازار دارایی‌های مختلف از جمله بخش مسکن کاهنده بوده است که البته کاهش نرخ تورم به معنای کاهش قیمت نیست / تکذیب ساخت خانه‌های ۲۵ متری ....(خبر)
(ادامه)
در مجمع عمومی فوق‌العاده موسسه اعتباری توسعه، انحلال این موسسه و آغاز فرآیند تصفیه آن تصویب شد. موسسه اعتباری توسعه منحل شد
در مجمع عمومی فوق‌العاده موسسه اعتباری توسعه، انحلال این موسسه و آغاز فرآیند تصفیه آن تصویب شد.(ادامه)
شمال نیوز : انحلال موسسه اعتباری توسعه با حضور نمایندگان بانک مرکزی رسماً تصویب شد. این موسسه پیش از این دارای ۳۰۰ شعبه مختلف در سراسر ایران بود. موسسه اعتباری توسعه منحل شد / توسعه دارای ۳۰۰ شعبه بود+ اسناد
شمال نیوز : انحلال موسسه اعتباری توسعه با حضور نمایندگان بانک مرکزی رسماً تصویب شد. این موسسه پیش از این دارای ۳۰۰ شعبه مختلف در سراسر ایران بود.(ادامه)
رئیس جمهوری خودخوانده قره‌باغ گفت که این منطقه پس از ۱ ژانویه سال ۲۰۲۴ دیگر وجود نخواهد داشت. قره‌باغ پس از ۲۰۲۴ وجود نخواهد داشت
رئیس جمهوری خودخوانده قره‌باغ گفت که این منطقه پس از ۱ ژانویه سال ۲۰۲۴ دیگر وجود نخواهد داشت.(ادامه)
بانک مرکزی : بانک مرکزی اطلاعیه‌ای را بانک در خصوص نحوه عمل در مورد بانک‌ها و مؤسسات اعتباری ناتراز صادر کرد. بانک مرکزی یک اطلاعیه مهم صادر کرد
بانک مرکزی : بانک مرکزی اطلاعیه‌ای را بانک در خصوص نحوه عمل در مورد بانک‌ها و مؤسسات اعتباری ناتراز صادر کرد.(ادامه)
یکی از اعضای الفتح عراق فاش کرد آمریکا به مقامات این کشور پیشنهاد کرده الحشد الشعبی را منحل کنند تا آن‌ها ارتش عراق را مجهز کنند. آمریکا پشت پرده خواستار منحل شدن الحشد الشعبی
یکی از اعضای الفتح عراق فاش کرد آمریکا به مقامات این کشور پیشنهاد کرده الحشد الشعبی را منحل کنند تا آن‌ها ارتش عراق را مجهز کنند.(ادامه)
سوخو Su-۳۵S می تواند در ارتفاعات بالاتر به حداکثر سرعت ۲.۲۵ ماخ دست یابد که قابل مقایسه با F-۲۲ و سریعتر از F-۳۵ یا F-۱۶ است. سوخو Su-۳۵S قادر به پرواز در ارتفاع ۶۰۰۰۰ پایی است که برابر با F-۱۵ و F-۲۲ و ۱۰۰۰۰ فوت بالاتر از Super Hornet، Rafale و F-۳۵ است. (تصویر) حقایقی در خصوص سوخو۳۵ که از آن بی‌خبرید
سوخو Su-۳۵S می تواند در ارتفاعات بالاتر به حداکثر سرعت ۲.۲۵ ماخ دست یابد که قابل مقایسه با F-۲۲ و سریعتر از F-۳۵ یا F-۱۶ است. سوخو Su-۳۵S قادر به پرواز در ارتفاع ۶۰۰۰۰ پایی است که برابر با F-۱۵ و F-۲۲ و ۱۰۰۰۰ فوت بالاتر از Super Hornet، Rafale و F-۳۵ است.(ادامه)
تأسیس‌ صندوق‌های قرض‌الحسنه تک‌شعبه‌ای صرفاً با اخذ اجازه‌‌نامه تأسیس از بانک مرکزی مجاز خواهد بود و انتخاب اعضای هیأت‌مدیره و مدیرعامل صندوق و تمدید دوره مسئولیت آنها موکول به تایید بانک مرکزی است. شرایط جدید تأسیس و فعالیت صندوق‌های قرض‌الحسنه
تأسیس‌ صندوق‌های قرض‌الحسنه تک‌شعبه‌ای صرفاً با اخذ اجازه‌‌نامه تأسیس از بانک مرکزی مجاز خواهد بود و انتخاب اعضای هیأت‌مدیره و مدیرعامل صندوق و تمدید دوره مسئولیت آنها موکول به تایید بانک مرکزی است.(ادامه)
چمران؛ شهید امر مقدس در افق بی‌نهایت(يادداشت)
(ادامه)
‎مؤمن زاده می‌گوید مدارک مورد نیا برای حذف نام همسر از شناسنامه در صورت باکره بودن و باکره نبودن زن متفاوت است: «مدارک موردنیاز در صورت باکره بودن زن عبارت است از گواهی بکارت از پزشکی قانونی، سند طلاق، حکم طلاق، مدارک شناسایی از قبیل کارت ملی و شناسنامه و برگه معرفی‌نامه از دادگاه، اما مدارک موردنیاز در صورت باکره نبودن زن شامل ثبت ازدواج جدید و ارائه مدارک مربوط به آن، سند طلاق همسر سابق و مدارک شناسایی فرد از قبیل کارت ملی و شناسنامه می‌شود.» چگونه بعد از طلاق نام همسر از شناسنامه حذف می‌شود؟
‎مؤمن زاده می‌گوید مدارک مورد نیا برای حذف نام همسر از شناسنامه در صورت باکره بودن و باکره نبودن زن متفاوت است: «مدارک موردنیاز در صورت باکره بودن زن عبارت است از گواهی بکارت از پزشکی قانونی، سند طلاق، حکم طلاق، مدارک شناسایی از قبیل کارت ملی و شناسنامه و برگه معرفی‌نامه از دادگاه، اما مدارک موردنیاز در صورت باکره نبودن زن شامل ثبت ازدواج جدید و ارائه مدارک مربوط به آن، سند طلاق همسر سابق و مدارک شناسایی فرد از قبیل کارت ملی و شناسنامه می‌شود.»(ادامه)
منظور از انتخابات تناسبی آن است که در شهرهایی که بیش از چهار کرسی نمایندگی دارند، آرای داوطلبان منفرد و منتخبان فهرستی، به نسبت تعداد آراء، از کرسی های نمایندگی سهم داشته باشند. انتخابات مجلس تناسبی می‌شود؟/ منظور از انتخابات تناسبی چیست؟
منظور از انتخابات تناسبی آن است که در شهرهایی که بیش از چهار کرسی نمایندگی دارند، آرای داوطلبان منفرد و منتخبان فهرستی، به نسبت تعداد آراء، از کرسی های نمایندگی سهم داشته باشند.(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای مقرر کردند که انتخابات مجلس به صورت تناسبی در حوزه انتخابیه تهران برگزار شود. انتخابات مجلس در تهران به صورت «تناسبی» برگزار می‌شود / هر داوطلب می‌تواند به صورت منفرد یا به عنوان عضوی از صرفاً یک فهرست نامزد شود / رأی‌دهندگان می‌توانند به نامزد‌های منفرد یا یک «فهرست» رای دهند / تعداد منتخبان هر «فهرست» بر اساس درصد رای آن فهرست تعیین می‌شود(خبر)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای مقرر کردند که انتخابات مجلس به صورت تناسبی در حوزه انتخابیه تهران برگزار شود.(ادامه)
تولید کلاهک‌های هسته‌ای توسط آمریکا پس از ۳۲ سال از سر گرفته می‌شود. پس از ۳۲ سال؛ آمریکا دوباره کلاهک‌ هسته‌ای خطرناک می‌سازد
تولید کلاهک‌های هسته‌ای توسط آمریکا پس از ۳۲ سال از سر گرفته می‌شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۵ اردیبهشت
بررسی پس گرفتن درخواست استیضاح وزیر صمت توسط برخی از نمایندگان بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 21 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.