.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دادگاهی در فرانسه مردی را که طی هفته گذشته با ورود به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به انجام عملیات انتحاری تهدید کرده بود به ۱۰ ماه حبس تعلیقی محکوم کرد. عامل حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس به حبس محکوم شد
دادگاهی در فرانسه مردی را که طی هفته گذشته با ورود به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به انجام عملیات انتحاری تهدید کرده بود به ۱۰ ماه حبس تعلیقی محکوم کرد.(ادامه)
«عبدالباری عطوان» از تحلیلگران جهان عرب با رد ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر ساقط کردن ۹۹ درصد از پهپادها و موشک‌های شلیک شده ایران،به ۵ دلیل اشاره کرد که تل آویو نتوانست این موشک و پهپادها را ساقط کند. ۵ دلیل برای اینکه حمله ایران به اسرائیل مؤثر بود
«عبدالباری عطوان» از تحلیلگران جهان عرب با رد ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر ساقط کردن ۹۹ درصد از پهپادها و موشک‌های شلیک شده ایران،به ۵ دلیل اشاره کرد که تل آویو نتوانست این موشک و پهپادها را ساقط کند.(ادامه)
همزمان با روز ارتش، مراسم رژه یگان‌های برتر با شرکت یگان‌های محمول و خودرویی در تهران و مراکز استان‌ها برگزار شد. چه تجهیزاتی از ارتش در رژه روز ۲۹ فروردین به نمایش درآمد؟
همزمان با روز ارتش، مراسم رژه یگان‌های برتر با شرکت یگان‌های محمول و خودرویی در تهران و مراکز استان‌ها برگزار شد.(ادامه)
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
نیروهای مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به برخی اهداف حیاتی در سرزمین های اشغالی خبر دادند. مقاومت عراق حمله بامداد امروز به «ایلات» اشغالی را برعهده گرفت
نیروهای مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به برخی اهداف حیاتی در سرزمین های اشغالی خبر دادند.(ادامه)
سخنگوی پلیس از اجرای عملیات گسترده واحد ضد تروریسم سازمان اطلاعات فراجا و دستگیری چندین عضو گروهک تروریستی داعش خبر داد. دستگیری عضو ارشد داعش در ماهدشت کرج
سخنگوی پلیس از اجرای عملیات گسترده واحد ضد تروریسم سازمان اطلاعات فراجا و دستگیری چندین عضو گروهک تروریستی داعش خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی پلیس از اجرای عملیات گسترده واحد ضد تروریسم سازمان اطلاعات فراجا و دستگیری چندین عضو گروهک تروریستی داعش خبر داد. دستگیری عضو ارشد داعش در ماهدشت کرج | قصد عملیات انتحاری در عید فطر را داشتند+تصاویر
شمال نیوز : سخنگوی پلیس از اجرای عملیات گسترده واحد ضد تروریسم سازمان اطلاعات فراجا و دستگیری چندین عضو گروهک تروریستی داعش خبر داد.(ادامه)
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران از هلاکت ۱۵ نفر از تروریست‌های جیش‌الظلم در راسک و چابهار خبر داد. ۱۵ نفر از تروریست‌های جیش‌الظلم به هلاکت رسیدند
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران از هلاکت ۱۵ نفر از تروریست‌های جیش‌الظلم در راسک و چابهار خبر داد.(ادامه)
عکسی از چهارمین تروریست به هلاکت رسیده در حمله تروریستی راسک و چابهار
در پی حمله تروریستی جیش الظلم به مقرهای نظامی در راسک و چابهار ۱۸ نفر از تروریست ها به هلاکت رسیدند. خبرگزاری فارس، تصویر چهارمین تروریست گروگان‌گیر در چابهار که با جلیقهٔ انتحاری به هلاکت رسید را منتشر کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : سردار پاکپور از افزایش تعداد تروریست های کشته شده در راسک به ۱۵ نفر خبر داد و گفت: پنج نفر از نیروهای حافظان امنیت هم شهید شدند. ۱۵ تروریست در حملات راسک و چابهار به هلاکت رسیدند / آنها جلیقه انتحاری داشتند
شمال نیوز : سردار پاکپور از افزایش تعداد تروریست های کشته شده در راسک به ۱۵ نفر خبر داد و گفت: پنج نفر از نیروهای حافظان امنیت هم شهید شدند.(ادامه)
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: عناصری که در عملیات تروریستی دیشب شرکت داشتند، قصد داشتند با منفجر کردن دیوار، وارد مقر سپاه چابهار شوند. سردار پاکپور: تروریست‌ها قصد داشتند دیوار مقر سپاه را منفجر کنند
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: عناصری که در عملیات تروریستی دیشب شرکت داشتند، قصد داشتند با منفجر کردن دیوار، وارد مقر سپاه چابهار شوند.(ادامه)
میراحمدی گفت: حمله گروهک تروریستی به شهرستان‌های چابهار و راسک با شکست صددرصدی مواجه شد که در این عملیات علاوه بر به هلاکت رسیدن هشت تروریست، سایر تروریست‌ها که در منزلی مخفی شدند در محاصره هستند. پنج نیروی مدافع امنیت شهید و ۱۰ نفر مجروح شدند
میراحمدی گفت: حمله گروهک تروریستی به شهرستان‌های چابهار و راسک با شکست صددرصدی مواجه شد که در این عملیات علاوه بر به هلاکت رسیدن هشت تروریست، سایر تروریست‌ها که در منزلی مخفی شدند در محاصره هستند.(ادامه)

یک رسانه آمریکایی در گزارشی مطرح کرد که یک مقام شورای امنیت ملی آمریکا می‌گوید کاخ سفید در حمله اسرائیل به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق نقش نداشته و اسرائیل تنها در دقایق آغازین این عملیات متجاوزانه و بدون ارائه جزئیات به آن‌ها اطلاع داده است. آمریکا با ارسال پیام «مستقیم» به ایران اعلام کرده که از حمله اسرائیل به سفارت ایران در دمشق اطلاع نداشته / تل‌آویو صرفا در دقایق ابتدایی عملیات، بدون ذکر جزئیات، آن را به واشنگتن اطلاع داده؛ مثلا نگفته بودند قصد دارند یکی از ساختمان‌های سفارت ایران را هدف قرار دهند(خبر)
یک رسانه آمریکایی در گزارشی مطرح کرد که یک مقام شورای امنیت ملی آمریکا می‌گوید کاخ سفید در حمله اسرائیل به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق نقش نداشته و اسرائیل تنها در دقایق آغازین این عملیات متجاوزانه و بدون ارائه جزئیات به آن‌ها اطلاع داده است.(ادامه)
«دنیل هاگاری» سخنگوی ارتش اسرائیل روز دوشنبه در رابطه با گزارش‌های منتشر شده در خصوص حمله این رژیم به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق گفت: «ما درخصوص حمله‌ای که توسط رسانه‌های خارجی گزارش شده اظهارنظر نمی‌کنیم و به تمرکز بر روی اهداف جنگی‌مان (در غزه) ادامه می‌دهیم». اولین واکنش اسرائیل به تجاوز نظامی علیه کنسولگری ایران
«دنیل هاگاری» سخنگوی ارتش اسرائیل روز دوشنبه در رابطه با گزارش‌های منتشر شده در خصوص حمله این رژیم به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق گفت: «ما درخصوص حمله‌ای که توسط رسانه‌های خارجی گزارش شده اظهارنظر نمی‌کنیم و به تمرکز بر روی اهداف جنگی‌مان (در غزه) ادامه می‌دهیم».(ادامه)
در حمله راکتی پاکستان به افغانستان ۵ عضو یک خانواده جان باختند. حمله‌ راکتی پاکستان به افغانستان
در حمله راکتی پاکستان به افغانستان ۵ عضو یک خانواده جان باختند.(ادامه)
سیدرضی می‌گفت: حاج‌خانم! این یکجا (کربلا) را می‌خواهم با هم برویم! می خندیدم و می گفتم: حاج‌آقا! من را خجالت نده. گفت: نه کربلا را باید با هم برویم! / با ۱۷۰ کیلومتر در نزدیکی داعشی‌ها رانندگی می‌کردم/ ۳۵ سال معلم بودم بدون یک ریال حقوق! ....(خبر)
(ادامه)
فرمانده ناوگان پنجم آمریکا مستقر در بحرین گفت موشک‌ها و پهپاد‌های یمن ظرف فقط ۷۵ ثانیه به هدف اصابت می‌کند. فرمانده ارشد آمریکایی: موشک‌ها و پهپاد‌های یمن ظرف فقط ۷۵ ثانیه به هدف اصابت می‌کند
فرمانده ناوگان پنجم آمریکا مستقر در بحرین گفت موشک‌ها و پهپاد‌های یمن ظرف فقط ۷۵ ثانیه به هدف اصابت می‌کند.(ادامه)
سنتکام: در حمله پهپادی ۳ نظامی کشته و ۳۴ نفر مجروح شدند/ مقاومت اسلامی عراق مسئولیت حمله به پایگاه آمریکا را بر عهده گرفت / در ادامه حمله به مواضع آمریکاییها در منطقه، منابع خبری می‌گویند که دو پایگاه نظامیان آمریکا در شمال شرق سوریه و غرب عراق، با پهپاد هدف قرار گرفته است ....(خبر)
(ادامه)
نیروهای امنیتی پاکستان طی عملیاتی در شهر «کراچی» یک شبکه تروریستی وابسته به گروه "تحریک طالبان پاکستان" متشکل از بمبگذاران انتحاری را متلاشی کردند.‌ پاکستان یک شبکه بمبگذاران انتحاری را متلاشی کرد
نیروهای امنیتی پاکستان طی عملیاتی در شهر «کراچی» یک شبکه تروریستی وابسته به گروه "تحریک طالبان پاکستان" متشکل از بمبگذاران انتحاری را متلاشی کردند.‌(ادامه)
تل‌آویو در شوک /حمله ترکیبی حزب الله و حماس به اسرائیل
ایسنا : هزمان با اینکه گردان‌های عزالدین القسام سه پهپاد رژیم صهیونیستی را در اختیار گرفتند القسام حزب‌الله یک پایگاه دیگر اسرائیلی را هدف قرار داد.(ادامه)
«بسیاری از سلاح‌های حماس نو و جدید است و ثابت می‌کند حماس توانسته به‌رغم محاصره هوائی و زمینی،‌ تسلیحات موردنیازش را تأمین کند. حماس با این تسلیحات تلفات چشمگیری از اسرائیل گرفت». تسلیحات جدید حماس که تلفات زیادی از اسرائیل گرفت
«بسیاری از سلاح‌های حماس نو و جدید است و ثابت می‌کند حماس توانسته به‌رغم محاصره هوائی و زمینی،‌ تسلیحات موردنیازش را تأمین کند. حماس با این تسلیحات تلفات چشمگیری از اسرائیل گرفت».(ادامه)
منابع رسانه‌ای خبر می‌دهند که عادل پنجشیری از امیران فراری داعش در تهران مخفی شده است و وزارت اطلاعات از مردم درخواست کرده که او را شناسایی کنند. انتشار تصاویری جدید از تروریستی که در غرب تهران پنهان شده است + عکس
منابع رسانه‌ای خبر می‌دهند که عادل پنجشیری از امیران فراری داعش در تهران مخفی شده است و وزارت اطلاعات از مردم درخواست کرده که او را شناسایی کنند.(ادامه)
سخنگوی فراجا از دستگیری عاملان شهادت ۴ مامور پلیس خاش - تفتان خبر داد. دستگیری عاملان شهادت ۴ مامور پلیس خاش - تفتان
سخنگوی فراجا از دستگیری عاملان شهادت ۴ مامور پلیس خاش - تفتان خبر داد.(ادامه)
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای درباره حادثه تروریستی کرمان اعلام کرد: در داخل کشور تاکنون 35 نفر در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، اصفهان، تهران و آذربایجان‌غربی بازداشت شده‌اند. بازداشت ۳۵ نفر از عوامل پشتیبانی تروریست‌های انتحاری/ معرفی طراح و پشتیبانِ اصلی/ هدف اصلی تروریست‌ها انفجار مزار شهید سلیمانی بوده/ مردم موارد مشکوک را گزارش کنند(خبر)
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای درباره حادثه تروریستی کرمان اعلام کرد: در داخل کشور تاکنون 35 نفر در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، اصفهان، تهران و آذربایجان‌غربی بازداشت شده‌اند.(ادامه)
تصاویر دیده نشده از تروریست های حمله انتحاری کرمان و محل اقامت شان
روز گذشته وزارت اطلاعات جزئیاتی جدید از بازداشت عوامل تیم‌های پشتیبانی انفجارهای تروریستی در گلزار شهدای کرمان را منتشر کرد.(ادامه)
وزارت اطلاعات درباره فاجعه تروریستی کرمان در اطلاعیه‌ای از بازداشت ۳۵ نفر از عوامل پشتیبان تروریست‌های انتحاری خبر داد. هویت طراح اصلی حادثه تروریستی کرمان مشخص شد
وزارت اطلاعات درباره فاجعه تروریستی کرمان در اطلاعیه‌ای از بازداشت ۳۵ نفر از عوامل پشتیبان تروریست‌های انتحاری خبر داد.(ادامه)
وزیر کشور با بیان اینکه هویت انتحاری‌های حادثه تروریستی کرمان مشخص شده است، گفت: یکی از انتحاری‌ها تاجیکستانی بوده و به احتمال زیاد دومی هم تاجیک است هویت انتحاری‌های حادثه تروریستی کرمان مشخص شد
وزیر کشور با بیان اینکه هویت انتحاری‌های حادثه تروریستی کرمان مشخص شده است، گفت: یکی از انتحاری‌ها تاجیکستانی بوده و به احتمال زیاد دومی هم تاجیک است(ادامه)
یک نماینده مجلس گفت: شواهد حمله تروریستی کرمان نشان می‌دهد که کار داعش نیست لذا جمع‌بندی این است که این اقدام تروریستی فراتر از کار گروه داعش است. حمله تروریستی کرمان فراتر از کار داعش است/ تروریست تاجیکستانی چندین پاسپورت عوض کرده بود
یک نماینده مجلس گفت: شواهد حمله تروریستی کرمان نشان می‌دهد که کار داعش نیست لذا جمع‌بندی این است که این اقدام تروریستی فراتر از کار گروه داعش است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 13 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.