.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ضمن خوشامدگویی به رئیس جمهور محترم و هیات همراه، نمی دانم اصلا برای خودم می نویسم یا چشمی برای خواندن و گوشی برای شنیدن پیامم به جناب دکتر رئیسی، رئیس جمهور محترم وجود دارد و ... خوشامد پر توقع به رئیس جمهور محترم
ضمن خوشامدگویی به رئیس جمهور محترم و هیات همراه، نمی دانم اصلا برای خودم می نویسم یا چشمی برای خواندن و گوشی برای شنیدن پیامم به جناب دکتر رئیسی، رئیس جمهور محترم وجود دارد و ...(ادامه)
پس‌روی و کاهش تراز آب دریای خزر که طی چند سال اخیر چشمگیر و قابل توجه شده علاوه بر این‌که پیامدهای زیست‌محیطی متعددی دارد پیامد پس‌روی آب دریای خزر؛ بنادر مازندران تعطیل می‌شوند؟
پس‌روی و کاهش تراز آب دریای خزر که طی چند سال اخیر چشمگیر و قابل توجه شده علاوه بر این‌که پیامدهای زیست‌محیطی متعددی دارد(ادامه)
انتقاد تند دادستان کل کشور از تصمیمات « علی سلاجقه » در رابطه با پتروشیمی مازندران
شمال نیوز : آیت الله موحدی آزاد دادستان کل کشور از تصمیمات متعارض و متناقض در سازمان حفاظت محیط زیست انتقاد کرد . (ادامه)
شمال نیوز : حقیقت تلخ و ویرانگری که به‌زودی مدیران را از خواب بیدار خواهد کرد و خواب آرام همه ما را آشفته، این است اگر پس‌روی آب دریای خزر که یکی از  عوارض گرمایش جهانی است و طی یک دهه اخیر نیز شدت گرفته است،  ادامه یابد، بسیاری از زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل دریایی ما را بلااستفاده خواهد کرد .... تبعاتِ ادامه پس‌روی آب دریای خزر بر زیرساخت‌های بندری استان های شمالی / چالش بزرگ خزر !
شمال نیوز : حقیقت تلخ و ویرانگری که به‌زودی مدیران را از خواب بیدار خواهد کرد و خواب آرام همه ما را آشفته، این است اگر پس‌روی آب دریای خزر که یکی از عوارض گرمایش جهانی است و طی یک دهه اخیر نیز شدت گرفته است، ادامه یابد، بسیاری از زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل دریایی ما را بلااستفاده خواهد کرد ....(ادامه)
شمال نیز : گفته می شود برگزار کنندگان این مراسم بدلیل مخالفت استاندار با انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران که با حکم وزیر کشاورزی منصوب شده است از دعوت « بابک مومنی » خودداری کرده اند . ارسال نخستین محموله مرکبات مازندران به روسیه/همه بودند جز متولی کشاورزی !
شمال نیز : گفته می شود برگزار کنندگان این مراسم بدلیل مخالفت استاندار با انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران که با حکم وزیر کشاورزی منصوب شده است از دعوت « بابک مومنی » خودداری کرده اند .(ادامه)
حدود ۳۳۰۰ تن ماهیان کیلکا تا پایان شهریور ماه در مازندران صید و روانه بازار شد. آشتی کیلکا‌ها با تور صیادان
حدود ۳۳۰۰ تن ماهیان کیلکا تا پایان شهریور ماه در مازندران صید و روانه بازار شد.(ادامه)
معاون وزیر کشور گفت: دولت فقط با هدف تنظیم بازار، برنج را متناسب با نیاز کشور وارد می‌کند واردات برنج خارجی فقط برای تنظیم بازار
معاون وزیر کشور گفت: دولت فقط با هدف تنظیم بازار، برنج را متناسب با نیاز کشور وارد می‌کند(ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران از تایید لایحه منطقه آزاد مازندران در شورای نگهبان خبر داد. تائید لایحه منطقه آزاد مازندران در شورای نگهبان
شمال نیوز: استاندار مازندران از تایید لایحه منطقه آزاد مازندران در شورای نگهبان خبر داد.(ادامه)
«مهرداد بذرپاش» وزیر راه و شهرسازی با استقبال مسئولان در فرودگاه ساری وارد مازندران شد. وزیر راه و شهرسازی وارد مازندران شد
«مهرداد بذرپاش» وزیر راه و شهرسازی با استقبال مسئولان در فرودگاه ساری وارد مازندران شد.(ادامه)
وزیر راه و شهرسازی در سفری یک روزه امروز به مازندران سفر می‌کند. سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به مازندران
وزیر راه و شهرسازی در سفری یک روزه امروز به مازندران سفر می‌کند.(ادامه)
جانشین انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری عامل چاقوکشی و شرارت در کمتر از ۲ ساعت در این شهرستان خبر داد. دستگیری عامل چاقوکشی در کمتر از ۲ ساعت در بهشهر
جانشین انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری عامل چاقوکشی و شرارت در کمتر از ۲ ساعت در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
مشعل گاز در ۷ روستای لاریجان آمل روشن شد
(ادامه)
هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی نظام عصر روز سه شنبه 31 مرداد 1402 به ریاست آیت الله آملی لاریجانی تشکیل جلسه داد. تصویب طرح منطقه آزاد مازندران در مجمع تشخیص مصلحت نظام
هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی نظام عصر روز سه شنبه 31 مرداد 1402 به ریاست آیت الله آملی لاریجانی تشکیل جلسه داد.(ادامه)
ایجاد منطقه آزاد تجاری- صنعتی مازندران که در مجلس شورای اسلامی مصوب شده است در مسیر تصویب نهایی قرار دارد. منطقه آزاد مازندران در مسیر تصویب نهایی است
ایجاد منطقه آزاد تجاری- صنعتی مازندران که در مجلس شورای اسلامی مصوب شده است در مسیر تصویب نهایی قرار دارد.(ادامه)
مازندران نباید قربانی دوسویه بی توجهی اقتصادی پایتخت نشین ها و نیز اختلاف داخل استانی شود که طی آن سودش به جیب تجار و دلالان استانهای رقیب و دودش به چشم مردم نجیب مازندران برود! مازندران قربانی کج اندیشی ها در ایجاد منطقه آزاد تجاری
مازندران نباید قربانی دوسویه بی توجهی اقتصادی پایتخت نشین ها و نیز اختلاف داخل استانی شود که طی آن سودش به جیب تجار و دلالان استانهای رقیب و دودش به چشم مردم نجیب مازندران برود!(ادامه)
شمال نیوز :  دست اندرکاران شرکت صنایع پتروشیمی مازندران روز سه شنبه با برنامه ریزی از سه نقطه ساری، نکا و بهشهر بیش از 80  خبرنگار از رسانه های مختلف گروهی را به محل اجرای این صنعت مادر دعوت کرده و به پرسش های خبرنگاران پاسخ دادند.


خبرنگاران استانی و کشوری قانع شدند / نماینده سهامداران : اینجا میانکاله نیست ، « حسین آباد » است ؛ 5 کیلومتر هوایی و 15 کیلومتر زمینی با میانکاله فاصله دارد/ تبعیت از قانون در اجرای طرح پتروشیمی+ تصاویر
شمال نیوز : دست اندرکاران شرکت صنایع پتروشیمی مازندران روز سه شنبه با برنامه ریزی از سه نقطه ساری، نکا و بهشهر بیش از 80 خبرنگار از رسانه های مختلف گروهی را به محل اجرای این صنعت مادر دعوت کرده و به پرسش های خبرنگاران پاسخ دادند. (ادامه)
شمال نیوز : در حالی احداث پتروشیمی مازندران وارد فاز جدید شد که اظهارات جدید مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران نشان داد که ابهامات برخی افراد خاص در خصوص قرار گرفتن پتروشیمی در شبه جزیره میاکاله فاقد اعتبار و تنها جوسازی چند سلبریتی بوده و این پروژه بزرگ فاصله قابل قبول زیست محیطی با میانکاله داشته است . پتروشیمی در مازندران می‌ماند / حرف و حدیث ها تمام شد
شمال نیوز : در حالی احداث پتروشیمی مازندران وارد فاز جدید شد که اظهارات جدید مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران نشان داد که ابهامات برخی افراد خاص در خصوص قرار گرفتن پتروشیمی در شبه جزیره میاکاله فاقد اعتبار و تنها جوسازی چند سلبریتی بوده و این پروژه بزرگ فاصله قابل قبول زیست محیطی با میانکاله داشته است . (ادامه)
شمال نیوز: مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا از شرکت نکاچوب، شرکت بهره‌برداری و صنایع چوب فریم و مجتمع توریستی- گردشگری سالاردره در استان مازندران بازدید کرد. ظرفیت «نکاچوب» در منطقه بی‌نظیر است و سرمایه‌ای بزرگ برای استان و منطقه محسوب می شود
شمال نیوز: مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا از شرکت نکاچوب، شرکت بهره‌برداری و صنایع چوب فریم و مجتمع توریستی- گردشگری سالاردره در استان مازندران بازدید کرد.(ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: هفت متهم که با صدرو حواله های جعلی، آردهای یارانه ای را در بازار آزاد مازندران توزیع می کردند دستگیر و ۲ مدیر نیز در این ارتباط احضار شدند. هفت متهم توزیع غیرقانونی آرد در مازندران دستگیر شدند
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: هفت متهم که با صدرو حواله های جعلی، آردهای یارانه ای را در بازار آزاد مازندران توزیع می کردند دستگیر و ۲ مدیر نیز در این ارتباط احضار شدند.(ادامه)
رییس کل دادگستری مازندران گفت: ۳۸ هزار تن روغن در سیلوهای بنادر استان در امیرآباد و نوشهر نگهداری می‌شود که تا روزهای آینده با دستور قضایی تعیین تکلیف خواهند شد.

دستور قضایی برای ترخیص ۳۸ هزار تن روغن از بنادر مازندران صادر شد
رییس کل دادگستری مازندران گفت: ۳۸ هزار تن روغن در سیلوهای بنادر استان در امیرآباد و نوشهر نگهداری می‌شود که تا روزهای آینده با دستور قضایی تعیین تکلیف خواهند شد. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس قوه قضائیه در سفری بدون تشریفات و از پیش اعلام نشده، وارد ساری مرکز استان مازندران شد. رئیس قوه قضائیه در سفری از پیش اعلام نشده و بدون تشریفات وارد ساری شد
شمال نیوز: رئیس قوه قضائیه در سفری بدون تشریفات و از پیش اعلام نشده، وارد ساری مرکز استان مازندران شد.(ادامه)
با حکم علی اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی امیرآباد منصوب شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد منصوب شد
با حکم علی اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی امیرآباد منصوب شد. (ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت گفت: پارسال صادرات ایران به کشورهای آسیای میانه، قفقاز و روسیه ۱۸ درصد و در فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد رشد داشته است. رشد ۵۰ درصدی صادرات به کشورهای آسیای میانه، قفقاز و روسیه
شمال نیوز : مدیرکل آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت گفت: پارسال صادرات ایران به کشورهای آسیای میانه، قفقاز و روسیه ۱۸ درصد و در فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد رشد داشته است.(ادامه)
نخستین اتوبوس دریایی مازندران که روز یکشنبه برای انجام مراحل آزمایشی و آماده سازی به منظور ارایه خدمات به مهمان نوروزی در ساحل نوشهر به آب انداخته شد.

نخستین اتوبوس دریایی مازندران در ساحل نوشهر به آب انداخته شد
نخستین اتوبوس دریایی مازندران که روز یکشنبه برای انجام مراحل آزمایشی و آماده سازی به منظور ارایه خدمات به مهمان نوروزی در ساحل نوشهر به آب انداخته شد. (ادامه)
معاون امور دریایی بندر امیرآباد از نجات ۳ سرنشین مفقود شده شناور صیادی در آب‌های تحت حاکمیت این بندر خبر داد. نجات ۳ سرنشین مفقود شده شناور صیادی در مازندران
معاون امور دریایی بندر امیرآباد از نجات ۳ سرنشین مفقود شده شناور صیادی در آب‌های تحت حاکمیت این بندر خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : صادرات بخش قابل توجهی از مرکبات مازندران از استان‌های دیگر ضعف زیرساخت‌های مازندران را نمایان می‌کند و این استان برای رونق صادرات نیازمند تجارت دریایی و خرید کشتی‌های کانتینری و اجاره‌ای است.

مازندران تشنه دریاست، دریا تشنه کشتی؛ ضرورت خزرنوردی کانتینری و اجاره ای برای رونق صادرات
شمال نیوز : صادرات بخش قابل توجهی از مرکبات مازندران از استان‌های دیگر ضعف زیرساخت‌های مازندران را نمایان می‌کند و این استان برای رونق صادرات نیازمند تجارت دریایی و خرید کشتی‌های کانتینری و اجاره‌ای است. (ادامه)
نخستین محموله شناسنامه دار مرکبات مازندران از بندر امیرآباد صادر شد. صادرات نخستین مرکبات شناسنامه دار
نخستین محموله شناسنامه دار مرکبات مازندران از بندر امیرآباد صادر شد.(ادامه)
مانور جستجو و نجات دریایی آدم به دریا در بندر امیرآباد
مانور جستجو و نجات دریایی آدم به دریا در بندر امیرآباد(ادامه)
سید محمود حسینی پور در حاشیه بازدید از بندر امیرآباد،، گفت: امیدواریم گره های صادراتی محصولات استان مازندران باز شود و بندر امیرآباد به هاب صادراتی شمال کشور تبدیل گردد . با رفع موانع پیش رو بندر امیر آباد به مرکز صادراتی شمال کشور تبدیل میشود
سید محمود حسینی پور در حاشیه بازدید از بندر امیرآباد،، گفت: امیدواریم گره های صادراتی محصولات استان مازندران باز شود و بندر امیرآباد به هاب صادراتی شمال کشور تبدیل گردد .(ادامه)
حمایت دولت از تبدیل بندر امیرآباد به منطقه آزاد
معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: دولت از تبدیل بندر امیرآباد به منطقه آزاد اقتصادی حمایت می‌کند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 24 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.