.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : به نظر می‌رسد دولت با خیال آسوده برای موج دیگر واردات گسترده برنج با ارز ترجیحی آماده شده است؛ اقدامی که می‌تواند تیرخلاص بر پیکر تولید برنج در ایران باشد. شاید روزی که چندان دور نباشد باید در تصاویر بایگانی‌ رسانه‌ها به یاد بیاوریم روز در ایران مزارع برنج وجود داشت... تیر خلاص دولت به معیشت کشاورزان شمالی/دولت امسال هم به شالیکاران خارجی یارانه می دهد!
شمال نیوز : به نظر می‌رسد دولت با خیال آسوده برای موج دیگر واردات گسترده برنج با ارز ترجیحی آماده شده است؛ اقدامی که می‌تواند تیرخلاص بر پیکر تولید برنج در ایران باشد. شاید روزی که چندان دور نباشد باید در تصاویر بایگانی‌ رسانه‌ها به یاد بیاوریم روز در ایران مزارع برنج وجود داشت...(ادامه)
شمال نیوز : چرا در اینگونه موارد از بنیاد ملی نخبگان و جوانانی که مدتهاست در نوبت اشتغال قرار دارند بهره ای برده نمی شود؟ انتقاد شدید از استخدام افراد خاص در استان بالا گرفت + اسامی افراد خاص !
شمال نیوز : چرا در اینگونه موارد از بنیاد ملی نخبگان و جوانانی که مدتهاست در نوبت اشتغال قرار دارند بهره ای برده نمی شود؟(ادامه)
100 چهره در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اولین بار وارد خانه ملت می‌شوند. 100 چهره «مجلس اولی» را بشناسید +اسامی
100 چهره در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اولین بار وارد خانه ملت می‌شوند.(ادامه)
سخنگوی ستاد انتخابات نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در تهران و شهرستان‌ها را اعلام کرد. نتایج انتخابات مجلس دوازدهم
سخنگوی ستاد انتخابات نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در تهران و شهرستان‌ها را اعلام کرد.(ادامه)
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم .... اسامی ۳۵۸ نفری که برای انتخابات مجلس در گیلان تایید صلاحیت شدند
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم ....(ادامه)
شمال نیوز: مهمترین اسامی تأیید و رد صلاحیت‌شدگان انتخابات مجلس در گیلان مشخص شد. اسامی داوطلبان تاییدصلاحیت شده در گیلان مشخص شد
شمال نیوز: مهمترین اسامی تأیید و رد صلاحیت‌شدگان انتخابات مجلس در گیلان مشخص شد.(ادامه)
شمال نیوز : در پیوند با تاریخچه تنکابن به عنوان شهر محوری و مرکزی غرب مازندران و شرق گیلان، بیان پیشینه اداره کل ثبت احوال استان مازندران نیز خالی از لطف نیست. این اداره کل در سال ۱۳۰۵ تأسیس شد و با ۵ اداره ثبت احوال ساری، بابل، قائمشهر، آمل و تنکابن شروع به کار کرد. تنکابن یا شهسوار، مسئله این است / سال‌هاست این منطقه میان این ۲ نام گیر کرده
شمال نیوز : در پیوند با تاریخچه تنکابن به عنوان شهر محوری و مرکزی غرب مازندران و شرق گیلان، بیان پیشینه اداره کل ثبت احوال استان مازندران نیز خالی از لطف نیست. این اداره کل در سال ۱۳۰۵ تأسیس شد و با ۵ اداره ثبت احوال ساری، بابل، قائمشهر، آمل و تنکابن شروع به کار کرد.(ادامه)
شمال نیوز: موج جدید تغییرات سریالی در استان، وارد مرحله جدیدی شده است. مدیرکل مالیاتی در راه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری / تغییر مدیران دانشگاه و اداره کل کار
شمال نیوز: موج جدید تغییرات سریالی در استان، وارد مرحله جدیدی شده است.(ادامه)
جلایی با بیان اینکه پیکر ۲۹ جانباخته حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود به خانواده ها تحویل داده شد، گفت: مراسم تدفین ۲۸ نفر از آنان انجام شد و یک نفر دیگر هم فردا در لنگرود دفن می شود. تحویل پیکر ۲۹ جان‌باخته حادثه لنگرود به خانواده‌ها؛ پنج نفر خدمه کمپ هستند
جلایی با بیان اینکه پیکر ۲۹ جانباخته حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود به خانواده ها تحویل داده شد، گفت: مراسم تدفین ۲۸ نفر از آنان انجام شد و یک نفر دیگر هم فردا در لنگرود دفن می شود.(ادامه)
شمال نیوز : ۲۸ نماینده مجلس این هفته در صحن مجلس یا غایب بودند و یا تاخیر داشتند. کدام نمایندگان این هفته در صحن مجلس غایب بودند؟ / کیوان مرادیان و محسنی بندپی غایبان مازندرانی خانه ملت
شمال نیوز : ۲۸ نماینده مجلس این هفته در صحن مجلس یا غایب بودند و یا تاخیر داشتند.(ادامه)
فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به دستگیری ۲۴نفر از گردانندگان صفحات مجازی برای سازماندهی اغتشاشات در گیلان جزییات بیشتری از این عملیات و انهدام این شبکه ارائه کرد. جزئیات انهدام شبکه ساماندهی اغتشاشات و خرابکاری درگیلان
فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به دستگیری ۲۴نفر از گردانندگان صفحات مجازی برای سازماندهی اغتشاشات در گیلان جزییات بیشتری از این عملیات و انهدام این شبکه ارائه کرد.(ادامه)
شمال نیوز : بی تردید عدم امکان ادامه فعالیت آن هم برای معاونی استانداری که فارغ از عملکرد مطلوبش ، حداقل در ابعاد رسانه ای در حمایت از عملکرد استاندار کم نگذاشت، نشان می دهد همکاری با استاندار فعلی ، اسلوب  .... متن استعفای معاون سیاسی استاندار / سرپرست جدید منصوب شد
شمال نیوز : بی تردید عدم امکان ادامه فعالیت آن هم برای معاونی استانداری که فارغ از عملکرد مطلوبش ، حداقل در ابعاد رسانه ای در حمایت از عملکرد استاندار کم نگذاشت، نشان می دهد همکاری با استاندار فعلی ، اسلوب ....(ادامه)
آقای استاندار درست است این جنایت سراسری است و بی‌شک ریشه‌ای فراتر از توان شما برای مبارزه دارد ولی واکنش رسمی و قاطع نسبت به جنایت مذکور کمترین درخواست مردم استان از شماست. استان گرفتار مسمومیت‌های سازمان‌یافته، استاندار همچنان در سکوت و بی تفاوت!
آقای استاندار درست است این جنایت سراسری است و بی‌شک ریشه‌ای فراتر از توان شما برای مبارزه دارد ولی واکنش رسمی و قاطع نسبت به جنایت مذکور کمترین درخواست مردم استان از شماست.(ادامه)
شمال نیوز :  سخنگوی سپاه گفت: جریانات اخیر نشان داد اینها فکر می‌کردند کار تمام است اما رهبری انقلاب چند بار به سردار سلامی فرمودند: «کسی آسیب نبیند و برخوردها به حداقل برسد، هر کسی که در خیابان‌های تهران و کشور در اغتشاشات کشته یا شهید شود لبخند رضایت دشمن را به دنبال دارد.

سردار شریف گفت : آمریکایی‌ها، اروپایی‌ها و قارون‌های خلیج فارس که بارها و بارها خود را در برابر انقلاب اسلامی آزمودند و بارها و بارها شکست خوردند/ دشمنان کور خواندند بسیار ناپخته‌تر از آن هستند که بتوانند به جایگاه رهبر انقلاب خدشه‌ای وارد کنند ....(خبر)
شمال نیوز : سخنگوی سپاه گفت: جریانات اخیر نشان داد اینها فکر می‌کردند کار تمام است اما رهبری انقلاب چند بار به سردار سلامی فرمودند: «کسی آسیب نبیند و برخوردها به حداقل برسد، هر کسی که در خیابان‌های تهران و کشور در اغتشاشات کشته یا شهید شود لبخند رضایت دشمن را به دنبال دارد. (ادامه)
 پس از آن که بهادری جهرمی سخنگوی دولت از ۱۰ تغییر مدیریتی ملی و استانی تا پایان آذر ماه خبر داد، گمانه‌زنی‌ها برای تغییر برخی استانداران و مدیرانی که کارنامه موفقی از خود به جای نگذاشته‌اند، آغاز شد. استاندار منفعل روزهای سخت استان، کنار گذاشته می شود؟
پس از آن که بهادری جهرمی سخنگوی دولت از ۱۰ تغییر مدیریتی ملی و استانی تا پایان آذر ماه خبر داد، گمانه‌زنی‌ها برای تغییر برخی استانداران و مدیرانی که کارنامه موفقی از خود به جای نگذاشته‌اند، آغاز شد. (ادامه)
شمال نیوز : برداشت فندق معمولا از اوایل شهریور آغاز می‌شود و تا پایان مهر ادامه دارد. گیلان، مازندران، قزوین، اردبیل، زنجان و قم بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فندق کشور هستند .... سود فندق به شمالی ها نمی‌رسد ! / ضرورت استقرار صنایع تبدیلی
شمال نیوز : برداشت فندق معمولا از اوایل شهریور آغاز می‌شود و تا پایان مهر ادامه دارد. گیلان، مازندران، قزوین، اردبیل، زنجان و قم بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فندق کشور هستند ....(ادامه)
شمال نیوز : این نماینده گفت : بیشترین اعتبارات فقط برای حوزه پسماند استان‌های شمالی گیلان و مازندران اختصاص یافت و معلوم نیست این اعتبارات کجا رفت ؟ .... یک نماینده مجلس : بزرگترین مافیای زباله‌ خود استانداری‌ است / معلوم نیست این اعتبارات کجا رفت / با سیاسی‌کاری‌ها هیچ وقت شهرما و استانمان رشد نمی‌کند
شمال نیوز : این نماینده گفت : بیشترین اعتبارات فقط برای حوزه پسماند استان‌های شمالی گیلان و مازندران اختصاص یافت و معلوم نیست این اعتبارات کجا رفت ؟ ....(ادامه)
عکس/ مزارع زیبای چای املش گیلان
(ادامه)
هفته‌های اخیر با آغاز جریان تغییرات مدیریتی شاهد مخالفت و سنگ‌اندازی گسترده برخی از جریانات سیاسی و سهم‌خواه برای جایگزینی گزینه های خودی هستیم که البته بارها از سوی نماینده عالی دولت رد شده است حاشیه‌نشینی معیشت مردم در جریان سهم‌خواهی انتصاباتی
هفته‌های اخیر با آغاز جریان تغییرات مدیریتی شاهد مخالفت و سنگ‌اندازی گسترده برخی از جریانات سیاسی و سهم‌خواه برای جایگزینی گزینه های خودی هستیم که البته بارها از سوی نماینده عالی دولت رد شده است(ادامه)
ظاهرا به دلیل اختلاف نظرهای موجود میان تشکل های سیاسی حامی رئیس جمهور با نمایندگان استان و استاندار، فرایند صدور احکام فرمانداران توقف صدور احکام فرمانداران استان +اسامی گزینه های مطرح
ظاهرا به دلیل اختلاف نظرهای موجود میان تشکل های سیاسی حامی رئیس جمهور با نمایندگان استان و استاندار، فرایند صدور احکام فرمانداران(ادامه)
سیلاب جان ۲ نفر را در استان گیلان گرفت که جسد یکی از این دو تن تاکنون پیدا نشده است. سیلاب جان ۲ نفر را در استان گیلان گرفت
سیلاب جان ۲ نفر را در استان گیلان گرفت که جسد یکی از این دو تن تاکنون پیدا نشده است.(ادامه)
۸ شهر گیلان زرد شد/ واکسیناسیون ۳۰ درصد مادران باردار استان
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به واکسیناسیون ۳۰ درصد مادران باردار در استان، گفت: هشت شهر گیلان در وضعیت زرد قرار دارند.(ادامه)
وضعیت بحرانی کرونا در کشور/ ۳۳۶ شهر در وضعیت قرمز
جدیدترین نقشه کرونایی کشور نشان می‌دهد از شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰، ۳۳۶ شهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند. (ادامه)
خودرو‌های شخصی امکان سفر به شمال را ندارند
معاون علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه طبق آخرین ابلاغیه‌های وزارت بهداشت محدودیت سفر به استان‌های شمالی همچنان برقرار است، گفت: خودرو‌های شخصی امکان سفر به استان‌های شمالی را ندارند.(ادامه)
عکس/ طبیعت بکر املش را از بالا ببینید
ارتفاعات دیدنی املش استان گیلان را ببینید.(ادامه)
تونلی که بارها اعلام خاموشی آن توسط رسانه ها موجب شد تا مورد پیگیری قرار گیرد و سرانجام  روشن شود. با این وضعیت عجیب نصب بنرها در استان های شمالی  باید شاهد باشیم به دلیل نصب یک آب خوری هم بنر تقدیر ... روشنایی تونل، سطح توقع دهیاران یک دهستان از نماینده مجلس!+عکس
تونلی که بارها اعلام خاموشی آن توسط رسانه ها موجب شد تا مورد پیگیری قرار گیرد و سرانجام روشن شود. با این وضعیت عجیب نصب بنرها در استان های شمالی باید شاهد باشیم به دلیل نصب یک آب خوری هم بنر تقدیر ...(ادامه)
کدام بیمارستان ها در ایران تست ویروس کرونا انجام می دهند؟ + لیست
لیست بیمارستان های پذیرش کننده بیماران مبتلا به کرونا از سوی سازمان نظام پزشکی کشور اعلام شد.(ادامه)
انتصابات قریب الوقوع مدیریتی در استان
شنیده می شود هوشنگ عباسقلی زاده مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گیلان به عنوان فرماندار شهرستان رودبار منصوب خواهد شد. (ادامه)
شمال نیوز : معاون کل وزارت بهداشت اظهار کرد: اگر شهری از وضعیت سفید به زرد برگردد، مقررات شهر زرد برای آن شهر اجرا می‌شود و هیچ تساهلی انجام نخواهیم داد. در پاییز و زمستان هم ممکن است با موارد جدید مواجه شویم و باید این مانور را انجام بدهیم تا با این ویروس مقابله کنیم.
.... فهرست ۱۲۷ شهر بدون فوتی کرونا در دو هفته اخیر اعلام شد/ سیمرغ و کلاردشت بدون فوتی
شمال نیوز : معاون کل وزارت بهداشت اظهار کرد: اگر شهری از وضعیت سفید به زرد برگردد، مقررات شهر زرد برای آن شهر اجرا می‌شود و هیچ تساهلی انجام نخواهیم داد. در پاییز و زمستان هم ممکن است با موارد جدید مواجه شویم و باید این مانور را انجام بدهیم تا با این ویروس مقابله کنیم. ....(ادامه)
شهردار انزلی در یک قدمی برکناری
جلسه شورای شهر انزلی جهت پاسخگویی شهردار به سوالات اعضای شورا برگزار شد و هر هفت عضو شورا از پاسخ های حسن پورقربان قانع نشدند. بعد از پایان جلسه سوال نیز هر هفت عضو شورا نامه استیضاح شهردار را امضاء کردند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 14 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.