.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
براساس گزارش‌ها، هنگام حملات موشکی ایران، هواپیمای اختصاصی نتانیاهو به جای امنی منتقل شده است. در حین حمله موشکی ایران هواپیمای نتانیاهو کجا بود؟
براساس گزارش‌ها، هنگام حملات موشکی ایران، هواپیمای اختصاصی نتانیاهو به جای امنی منتقل شده است.(ادامه)

مقاومت اسلامی لبنان روز شنبه در بیانیه‌ای حادثه تروریستی دیروز در حومه مسکو را محکوم کرد. واکنش حزب‌الله لبنان به حادثه تروریستی مسکو
مقاومت اسلامی لبنان روز شنبه در بیانیه‌ای حادثه تروریستی دیروز در حومه مسکو را محکوم کرد.(ادامه)
مقاومت اسلامی لبنان دیشب یک مرکز نظامی اشغالگران صهیونیست را در مزارع اشغالی «شبعا» هدف قرار داد. مقاومت اسلامی لبنان مرکز نظامی صهیونیست‌ها را هدف قرار داد
مقاومت اسلامی لبنان دیشب یک مرکز نظامی اشغالگران صهیونیست را در مزارع اشغالی «شبعا» هدف قرار داد.(ادامه)
حزب الله لبنان بامداد چهارشنبه در واکنش به ترور شهید صالح العاروری در بیانیه‌ای اعلام کرد که ترور نائب رئیس دفتر سیاسی حماس بی‌پاسخ نخواهد ماند. واکنش فوری حزب الله به ترور شهید صالح العاروری
حزب الله لبنان بامداد چهارشنبه در واکنش به ترور شهید صالح العاروری در بیانیه‌ای اعلام کرد که ترور نائب رئیس دفتر سیاسی حماس بی‌پاسخ نخواهد ماند.(ادامه)
منابع خبری شنبه شب اعلام کردند، رژیم صهیونیستی مناطقی در جنوب لبنان را هدف قرار داده است. حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
منابع خبری شنبه شب اعلام کردند، رژیم صهیونیستی مناطقی در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.(ادامه)
منابع خبری از تداوم تبادل آتش میان مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مرزی میان لبنان و اراضی اشغالی خبر می‌دهند. تداوم تبادل آتش در مرز لبنان و اراضی اشغالی
منابع خبری از تداوم تبادل آتش میان مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مرزی میان لبنان و اراضی اشغالی خبر می‌دهند.(ادامه)
حزب الله لبنان بامداد پنجشنبه اعلام کرد که یک فروند پهپاد مسلح رژیم صهیونیستی را در مرز جنوبی این کشور ساقط کرده است. حزب‌الله لبنان پهپاد رژیم صهیونیستی را ساقط کرد
حزب الله لبنان بامداد پنجشنبه اعلام کرد که یک فروند پهپاد مسلح رژیم صهیونیستی را در مرز جنوبی این کشور ساقط کرده است.(ادامه)
نایب رئیس دفتر سیاسی حماس گفت، درصورتی که دشمن اقدام به حمله زمینی علیه غزه کند یک صفحه جدید و افتخارآمیز در تاریخ ما ورق خواهد خورد و به شکستی تاریخی و بی‌سابقه برای اشغالگران تبدیل می‌شود. حماس: منتظر باشید، جنگ هنوز شروع نشده است/حمله زمینی به یک شکست تاریخی برای اسرائیل تبدیل می‌شود
نایب رئیس دفتر سیاسی حماس گفت، درصورتی که دشمن اقدام به حمله زمینی علیه غزه کند یک صفحه جدید و افتخارآمیز در تاریخ ما ورق خواهد خورد و به شکستی تاریخی و بی‌سابقه برای اشغالگران تبدیل می‌شود.(ادامه)
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه مدعی شد که مواضعی متعلق به حزب الله لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است. ادعای ارتش صهیونیستی درباره بمباران مواضع حزب الله لبنان
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه مدعی شد که مواضعی متعلق به حزب الله لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است.(ادامه)
منابع خبری از به صدا درآمدن آژیر هشدار در شهرک‌های صهیونیست‌نشین در نزدیکی مرز لبنان خبر دادند. مرکز اطلاعاتی و عملیاتی موساد در عراق هدف قرار گرفت
منابع خبری از به صدا درآمدن آژیر هشدار در شهرک‌های صهیونیست‌نشین در نزدیکی مرز لبنان خبر دادند.(ادامه)
تصاویر آخرین دیدار سید حسن و حاج‌قاسم
شبکه المنار لبنان طی برنامه مستندی به آخرین دیدار شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی»، با دبیرکل حزب‌الله لبنان پرداخت.(ادامه)
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: هرآنچه از توان موشکی در غزه و لبنان می‌بینید با حمایت جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است.

سردار حاجی‌زاده: محدودیت برد ۲۰۰۰ کیلومتر موشکی ایران ابدی نیست/ قدرت موشکی غزه و لبنان با حمایت ایران است
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: هرآنچه از توان موشکی در غزه و لبنان می‌بینید با حمایت جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است. (ادامه)
بازتاب بیانات مقام معظم رهبری در مورد «خیانت امارات» در رسانه‌های عربی
مقام معظم رهبری امروز در یک سخنرانی تاکید کردند که عادی‌سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی خیانت به دنیای اسلام، جهان عرب و کشورهای منطقه و به مسئله مهم فلسطین است که این سخنان ایشان بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عربی به دنبال داشت.(ادامه)
دیدار دختر سردار سلیمانی با سید حسن نصرالله
«زینب سلیمانی» دختر سپهبد «سردار قاسم سلیمانی» فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان دیدار و گفت وگو کرد.(ادامه)

فرزند سردار شهید قاسم سلیمانی درباره شهادت پدرش با شبکه المنار گفتگو کرد. پیام دختر سردار سلیمانی به ترامپ
فرزند سردار شهید قاسم سلیمانی درباره شهادت پدرش با شبکه المنار گفتگو کرد.(ادامه)
سید حسن نصرالله : «امشب و فردا به ترامپ و نتانیاهو می‌گوییم که ما قومی هستیم که نه محاصره، نه تحریم، نه فقط و نه گرسنگی به اراده ما خللی وارد نمی‌کند. در برابر آمریکا و اسرائیل به امام خامنه‌ای، می‌گوییم که ای فرزند حسین (ع)، ما تو را تنها نمی‌گذاریم.» سید حسن نصرالله: امام خامنه‌ای فرمانده خیمه‌گاه ماست
سید حسن نصرالله : «امشب و فردا به ترامپ و نتانیاهو می‌گوییم که ما قومی هستیم که نه محاصره، نه تحریم، نه فقط و نه گرسنگی به اراده ما خللی وارد نمی‌کند. در برابر آمریکا و اسرائیل به امام خامنه‌ای، می‌گوییم که ای فرزند حسین (ع)، ما تو را تنها نمی‌گذاریم.»(ادامه)
دبیرکل حزب‌الله لبنان در جشن دومین سالروز آزادسازی ارتفاعات این کشور از اشغال گروه‌های تروریستی تکفیری تاکید کرد مقاومت در مرحله گذشته برای جلوگیری از اجرای پروژه تجزیه منطقه مبارزه کرد. با پروژه تجزیه منطقه مبارزه کردیم/ از حالا به بعد هر هواپیمای متجاوز اسرائیلی را سرنگون خواهیم کرد(خبر)
دبیرکل حزب‌الله لبنان در جشن دومین سالروز آزادسازی ارتفاعات این کشور از اشغال گروه‌های تروریستی تکفیری تاکید کرد مقاومت در مرحله گذشته برای جلوگیری از اجرای پروژه تجزیه منطقه مبارزه کرد.(ادامه)
عکس/ خبرنگار المنار در کنار سردار سلیمانی
علی شعیب خبرنگار المنار تصویری از خود درکنار حاج قاسم سلیمانی منتشر کرده که گویا اخیرا در لبنان گرفته شده. بالای تصویر نیز این جمله را نوشته: موتوا بغیظکم، یعنی از عصبانیت خود بمیرید.(ادامه)
پیرترین انسان زنده روی زمین +عکس
گاردین، یک شهروند شیلی به نام سیلنو ولانوویا را پیرترین انسان زنده روی زمین معرفی کرده که در سال 1896 متولد شده و 121 سال سن دارد/المنار (ادامه)
شایعه‌پراکنی رسانه‌های عربی و غربی درباره سکته بشار اسد
طی ماه‌های گذشته برخی از رسانه‌های منطقه شایعاتی را پیرامون سکته مغزی «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه مطرح کردند و برخی از رسانه‌های غربی نیز به این شایعات دامن زدند اما در نهایت بشار اسد با ظاهر شدن در تلوزیون به تمامی این شایعات پایان داد. (ادامه)
سیدحسن‌نصرالله درگذشت آیت‌الله رفسنجانی را تسلیت گفت
دبیرکل حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران را تسلیت گفت.(ادامه)
واکنش اسرائیلی ها به انتخاب «میشل عون»
رسانه‌های اسرائیلی بعد از انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان به این مسأله واکنش نشان دادند و آن را پیروزی برای محور مورد حمایت ایران در لبنان توصیف کردند.(ادامه)
حزب الله راهپیمایی روز قدس را لغو کرد
حزب الله لبنان مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس را به دلایل امنیتی لغو کرد.(ادامه)
تماس تلفنی آیت الله سیستانی با شیخ عیسی قاسم
آیت الله «سیدعلی سیستانی» مرجع عالیقدر شیعیان عراق با آیت الله «عیسی قاسم» روحانی شیعه بحرینی که رژیم آل خلیفه به تازگی تابعیت وی را سلب نمود به صورت تلفنی گفتگو کرد.(ادامه)
سلاح مخوفی که شهید بدرالدین را هدف گرفت؛ بمب خلاء هدایت شونده!
جزئیات جدیدی از سلاحی که سردار حزب الله را به شهادت رساند منتشر شد. (ادامه)
آتش بس در سوریه آغاز شد
(ادامه)
حال پادشاه عربستان وخیم است
«سلمان بن عبدالعزیز» در حال حاضر قدرت تکلم خود را از دست داده است.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر مختاری مازندرانی سرانجام در سال۱۳۸۲ جهت ادامه تحصیل به کشور انگلستان اعزام شدند و در کنار فعالیت های فرهنگی و تبلیغی، سال ۱۳۸۶ موفق به اخذ مدرک دکترا در رشته فلسفه غرب (شاخه هرمنوتیک) از دانشگاه دورهام انگلستان شده و به فضل الهی پس از بازگشت به کشور عزیز ایران و با ورود به حوزه علمیه قم .... سعادت ملتهای آزاده و مسلمان، در گرو وحدت و تقریب میان آنها می باشد
شمال نیوز : دکتر مختاری مازندرانی سرانجام در سال۱۳۸۲ جهت ادامه تحصیل به کشور انگلستان اعزام شدند و در کنار فعالیت های فرهنگی و تبلیغی، سال ۱۳۸۶ موفق به اخذ مدرک دکترا در رشته فلسفه غرب (شاخه هرمنوتیک) از دانشگاه دورهام انگلستان شده و به فضل الهی پس از بازگشت به کشور عزیز ایران و با ورود به حوزه علمیه قم ....(ادامه)
تل آویو آماده حمله به دمشق می شود
(ادامه)
عکس /روحانی معروف بدون عبا و عمامه
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.