.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز امسال مقام معظم رهبری به حرم مطهر رضوی مشرف نمی‌شوند. سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب در مشهد لغو شد
رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز امسال مقام معظم رهبری به حرم مطهر رضوی مشرف نمی‌شوند.(ادامه)
شما دیدید که بعد از رد صلاحیت یک چنگ به روی نظام ننداخت و تبعیت محض از رهبری انجام داد ولی شما اگر خودتان بودید دلتان نمی‌شکست؟ اندیشه‌ لاریجانی در خارج کشور هم طرفدار دارد/ خاتمی انسان نجیبی است/ احمدی نژاد برای انتخابات برنامه دارد
شما دیدید که بعد از رد صلاحیت یک چنگ به روی نظام ننداخت و تبعیت محض از رهبری انجام داد ولی شما اگر خودتان بودید دلتان نمی‌شکست؟(ادامه)
روز غدیر، روز آراستن و زینت است. پس هرکس برای روز غدیر، زینت کند، خداوند خطاهای او را می‌آمرزد و فرشتگانی را به سوی او می‌فرستد، آنان نیکی‌های او را می‌نگارند و مراتبش را تا عید غدیر سال آینده بالا می‌برند. با برنا همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانید. ۱۰ دلیل برای اهمیت روز غدیر
روز غدیر، روز آراستن و زینت است. پس هرکس برای روز غدیر، زینت کند، خداوند خطاهای او را می‌آمرزد و فرشتگانی را به سوی او می‌فرستد، آنان نیکی‌های او را می‌نگارند و مراتبش را تا عید غدیر سال آینده بالا می‌برند. با برنا همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانید.(ادامه)
رئیس‌جمهوری در نشستی با نوجوانان و دانش‌آموزان دهه هشتادی ضمن شنیدن دیدگاه‌های آنان، از پیشنهادهای آنها برای «ایجاد شورای نوجوانان»، «تشکیل اتاق اندیشه‌ورزی نوجوانان» و «استعدادیابی برای تحصیل دانش‌آموزان در رشته‌های ... رئیسی: دولت برنامه‌ای برای تغییر و جابجایی ندارد ولی گاهی چاره‌ای نیست
رئیس‌جمهوری در نشستی با نوجوانان و دانش‌آموزان دهه هشتادی ضمن شنیدن دیدگاه‌های آنان، از پیشنهادهای آنها برای «ایجاد شورای نوجوانان»، «تشکیل اتاق اندیشه‌ورزی نوجوانان» و «استعدادیابی برای تحصیل دانش‌آموزان در رشته‌های ...(ادامه)
کاش این خبر دروغ باشد و تکذیب شود. اما اگر راست است، مصلحت در لغو برنامه است. هم به آبروریزی‌اش نمی‌ارزد و هم پایگاه اجتماعی رئیس‌جمهور آن را هضم نمی‌کند. هشدار مهاجری به رئیسی در مورد افطاری کاخ سعدآباد
کاش این خبر دروغ باشد و تکذیب شود. اما اگر راست است، مصلحت در لغو برنامه است. هم به آبروریزی‌اش نمی‌ارزد و هم پایگاه اجتماعی رئیس‌جمهور آن را هضم نمی‌کند.(ادامه)
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از توزیع ۱۰ میلیون غذای گرم و افطاری ساده بین نیازمندان از ابتدای ماه رمضان خبر داد. توزیع ۱۰ میلیون غذای گرم و افطاری بین نیازمندان از ابتدای رمضان
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از توزیع ۱۰ میلیون غذای گرم و افطاری ساده بین نیازمندان از ابتدای ماه رمضان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: یادواره سرداران و شهدای والامقام شهرستان نکا با محوریت سردار شهید طوسی برگزار می شود.

هفدهمین یادواره سردار شهید طوسی و ۴۳۷ شهید شهرستان نکا برگزار می شود / فرماندار : نصب المان شهدای نکا با محوریت سردار طوسی تا پایان امسال
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: یادواره سرداران و شهدای والامقام شهرستان نکا با محوریت سردار شهید طوسی برگزار می شود. (ادامه)
پرونده میراث فرهنگی ناملموس «تولید سنتی گلاب و سنت‌های اجتماعی و فرهنگی وابسته به آن» از سوی ایران برای ثبت در فهرست میراث جهانی ناملموس به یونسکو ارسال شد. برای ثبت جهانی میراث ناملموس؛
پرونده میراث فرهنگی ناملموس «تولید سنتی گلاب و سنت‌های اجتماعی و فرهنگی وابسته به آن» از سوی ایران برای ثبت در فهرست میراث جهانی ناملموس به یونسکو ارسال شد.(ادامه)
مراسم افطاری و مناجات مسلمانان دنیا از نگاه رویترز
خبرگزاری رویترز مجموعه تصاویری را از مناجات مسلمانان هنگام افطار گردآوری کرده است.(ادامه)
شامی بابلی از غذاهای سنتی شهر بابل در استان مازندران است که به دلیل خوشمزه بودن در بیشتر شهرهای ایران نیز تهیه می‌شود. این شامی برای وعده افطار نیز بسیار مقوی و مفید است. طرز تهیه شامی بابلی / این افطاری مقوی را از دست ندهید
شامی بابلی از غذاهای سنتی شهر بابل در استان مازندران است که به دلیل خوشمزه بودن در بیشتر شهرهای ایران نیز تهیه می‌شود. این شامی برای وعده افطار نیز بسیار مقوی و مفید است.(ادامه)
تصاویری از پوشش متنفاوت دبیر شورای عالی امنیت ملی در مراسم افطاری حسینیه شهدای شمخانی در اهواز را مشاهده می کنید.
پوشش متفاوت علی شمخانی در یک مراسم افطاری+ تصاویر
تصاویری از پوشش متنفاوت دبیر شورای عالی امنیت ملی در مراسم افطاری حسینیه شهدای شمخانی در اهواز را مشاهده می کنید. (ادامه)
واقعیت ماجرا این است که برخی که در مراکز تصمیم گیری وجود دارند با هنر مشکل دارند. برای این عده نیز تفاوتی نمی‌کند که چه کسی رئیس‌جمهور باشد. برای این عده تفاوتی بین خاتمی، احمدی نژاد، روحانی و رئیسی وجود ندارد ....(خبر)
(ادامه)
افطاری ۶۰۰ میلیونی شهرداری از جیب مردم !+ عکس
(ادامه)
افطاری سیاسیون با رئیس جمهور/ آیت الله رئیسی: در انتخابات ۹۶ با وجود سنگین ترین حملات از کسی شکایت نکردم/ دولت قبل هر تکلیف قانونی را که ممکن بود باعث نارضایتی شود، اجرا نکرد/ حتی پول کافی برای پرداخت حقوق مرداد نداشتیم/ کدام فعالان سیاسی در دیدار با رئیسی حاضر بودند؟ +تصاویر(خبر)
(ادامه)
عکس/ مهمان‌های ویژه افطاری حرم امام رضا(ع)
۳ هزار پاکبان مشهدی امشب با همراهی تولیت آستان قدس رضوی، مهمان سفره‌های افطاری حرم رضوی شدند.(ادامه)
شارژ بازیکنان نساجی پیش از دیدار فینال
استاندار مازندران پاداش بازیکنان نساجی مازندران برای رسیدن به فینال را به آنان پرداخت کرد.(ادامه)
عکس/ افطار در بین الحرمین
هم‌زمان با ماه مباک رمضان، کربلا میزبان زائرانی از شهرها و کشورهای مختلف است و با توجه به کاهش شیوع کرونا، سفره‌های افطاری نه تنها در بین‌الحرمین، بلکه در خیابان‌های منتهی به حرم نیز پهن می‌شود.(ادامه)
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: دشمنان مرتب پسغام و پیغام می‌دهند اگر از دست انتقام حاج قاسم بکشید فلان امتیاز را می‌دهیم و فلان تحریم را برمی‌داریم! اما زهی خیال باطل. تقاص حاج قاسم حتمی است / امر جهاد در اسلام هیچ وقت کهنه نمی شود ....(خبر)
(ادامه)
تصاویر / برپایی سفره 270 متری افطاری بر روی پل طبیعت تهران
برگزاری کنسرت سالار عقیلی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) در قالب ویژه برنامه «باغ رمضان» نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که با حضور و استقبال پرشور مردم در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار شد./جماران(ادامه)
تصاویر / برپایی سفره 270 متری افطاری بر روی پل طبیعت تهران
برگزاری کنسرت سالار عقیلی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) در قالب ویژه برنامه «باغ رمضان» نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که با حضور و استقبال پرشور مردم در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار شد./جماران(ادامه)
تصاویر / برپایی سفره 270 متری افطاری بر روی پل طبیعت تهران
برگزاری کنسرت سالار عقیلی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) در قالب ویژه برنامه «باغ رمضان» نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که با حضور و استقبال پرشور مردم در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار شد./جماران(ادامه)
عکس/ سفره افطاری شب ولادت امام حسن(ع) در صحن حضرت زهرا(س)
تصاویری از سفره افطاری صحن حضرت زهرا سلام‌الله علیها در شب ولادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام که پذیرای زائران حرم مطهر اقا امیرالمومنین بوده است.(ادامه)
علل سرگیجه بعد از افطار در ماه مبارک رمضان
خیلی‌ها بعد از خوردن افطاری در ماه مبارک رمضان دچار مشکل سرگیجه و بی حالی می‌شوند.(ادامه)
 دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: دولت آقای رییسی کشور را گل و بلبل تحویل نگرفت. کشور مشکلات اقتصادی چون عدم تعادل بوجه عمومی دولت و ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی است که برخی نتیجه دولت‌های گذشته است.

باهنر: دولت رییسی کشور را گل و بلبل تحویل نگرفت/ امیدوارم این ماه عسل سه قوه زود تمام نشود
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: دولت آقای رییسی کشور را گل و بلبل تحویل نگرفت. کشور مشکلات اقتصادی چون عدم تعادل بوجه عمومی دولت و ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی است که برخی نتیجه دولت‌های گذشته است. (ادامه)
تغذیه ایام روزه‌داری چگونه باشد؟
یک کارشناس ارشد تغذیه، در ارتباط با شیوه صحیح تغذیه در ایام روزه داری، نکاتی را متذکر شد.(ادامه)
شمال نیوز : روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب با بیان این‌که طرز فکر رئیسی با روسای جمهور قبل تفاوت دارد، گفت: وقتی به ایشان گفتم ما در مجله شما را نقد کردیم گفتند چه ایرادی دارد؟ خیلی کار خوبی هم کردید و استقبال کردند. محمد قوچانی : رئیسی نشان داد طرز فکر روسای جمهور قبل را ندارد / او از نقدهایی که کردم، استقبال کرد
شمال نیوز : روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب با بیان این‌که طرز فکر رئیسی با روسای جمهور قبل تفاوت دارد، گفت: وقتی به ایشان گفتم ما در مجله شما را نقد کردیم گفتند چه ایرادی دارد؟ خیلی کار خوبی هم کردید و استقبال کردند.(ادامه)
عکس/ توزیع افطاری ساده در حرم امام رضا(ع)
در ایام ماه مبارک رمضان روزانه ۵ هزار وعده‌ی افطاری ساده در موکب‌های مجاور حرم مطهر رضوی توزیع می شود.(ادامه)
مسجد کانون جامعه پردازی است/برپایی سفره افطاری مادرانه
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به فرارسیدن ماه رمضان از مسجد به عنوان کانون جامعه پردازی یاد کرد و گفت: ماه رمضان نقطه تفکر و برنامه ریزی برای نقش آفرینی مساجد است.(ادامه)
رهبر انقلاب، رئیسی را از کاندیداتوری منع کرده است؟ رهبر انقلاب، رئیسی را از کاندیداتوری منع کرده است؟
رهبر انقلاب، رئیسی را از کاندیداتوری منع کرده است؟(ادامه)
ورود به نجف و کربلا در آستانه عید فطر ممنوع شد
با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در عراق، استاندار کربلا و نجف با اشاره به اعمال محدودیت‌ها، از ممنوعیت ورود به این شهرها در آستانه عید سعید فطر خبر دادند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 12 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.203 seconds.