.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حضور سید حسن خمینی در منزل مرحوم عماد افروغ
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۶ فروردین
روزنامه‌های امروز به راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس و درگذشت عماد افروغ پرداخته‌اند.(ادامه)
رئیس جامعه صنفی تهیه‌کنندگان نوشت: عماد افروغ کسی بود که خودش را از حاکمیت تظاهر و ریا جدا کرد. عماد افروغ آخرتش را به سیاست‌زدگی متظاهرانه گره نزد
رئیس جامعه صنفی تهیه‌کنندگان نوشت: عماد افروغ کسی بود که خودش را از حاکمیت تظاهر و ریا جدا کرد.(ادامه)
دكتر عماد افروغ پس از سالها تحمل رنج بيمارى در سحرگاه بيست و سوم ماه مبارک رمضان ١٤٤٤-٢٥ فروردين ١٤٠٢ در سن ٦٧ سالگى به ملاقات خدا رفت. افروغ؛ پیشتاز نقد درون گفتمانی (يادداشت)
دكتر عماد افروغ پس از سالها تحمل رنج بيمارى در سحرگاه بيست و سوم ماه مبارک رمضان ١٤٤٤-٢٥ فروردين ١٤٠٢ در سن ٦٧ سالگى به ملاقات خدا رفت.(ادامه)
پیکر عماد افروغ نویسنده، جامعه‌شناس و استاد دانشگاه فردا -شنبه ۲۶ فروردین- از دانشگاه تهران تشییع می‌شود. اعلام زمان تشییع پیکر مرحوم عماد افروغ
پیکر عماد افروغ نویسنده، جامعه‌شناس و استاد دانشگاه فردا -شنبه ۲۶ فروردین- از دانشگاه تهران تشییع می‌شود.(ادامه)
عماد افروغ نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و استاد دانشگاه به دلیل عارضه قلبی بامداد امرور ز- ۲۵ فروردین - درگذشت.  عماد افروغ از اساتید مطرح حوزه علوم اجتماعی بود که در مجلس هفتم نمایندگی مردم تهران را بر عهده داشت؛ وی در این دوره رییس کمیسیون فرهنگی مجلس بود. دکتر عماد افروغ درگذشت
عماد افروغ نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و استاد دانشگاه به دلیل عارضه قلبی بامداد امرور ز- ۲۵ فروردین - درگذشت. عماد افروغ از اساتید مطرح حوزه علوم اجتماعی بود که در مجلس هفتم نمایندگی مردم تهران را بر عهده داشت؛ وی در این دوره رییس کمیسیون فرهنگی مجلس بود.(ادامه)
سپاه پاسداران همانطور که از نامش پیداست برای پاسداری از انقلاب زاده شد، تا تجلی دست قدرت الهی در دفاع از مظلوم و شوریدن بر ظالم باشد، قدرتی که امروز به انحاء مختلف با زدن ضربات و سیلی‌های گوناگون به استکبار جهانی، قدرت نضج‌یافته و روزافزون خود را به رخ دشمنی می‌کشد. «سپاه»؛ تجلی دست قدرت الهی در حمایت از مظلوم و شوریدن بر ظالم(يادداشت)
سپاه پاسداران همانطور که از نامش پیداست برای پاسداری از انقلاب زاده شد، تا تجلی دست قدرت الهی در دفاع از مظلوم و شوریدن بر ظالم باشد، قدرتی که امروز به انحاء مختلف با زدن ضربات و سیلی‌های گوناگون به استکبار جهانی، قدرت نضج‌یافته و روزافزون خود را به رخ دشمنی می‌کشد.(ادامه)
شمال نیوز : یک جامعه شناساصولگرا که سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی را نیز دارد ، فقدان آمایش سرزمین را عامل اصلی شکاف های اجتماعی عنوان کرد. فقر در ایران کارکرد انتخاباتی دارد، برای همین ریشه‌کن نمی‌شود! / مدیران در ایران به نیازهای واقعی مردم توجهی ندارند
شمال نیوز : یک جامعه شناساصولگرا که سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی را نیز دارد ، فقدان آمایش سرزمین را عامل اصلی شکاف های اجتماعی عنوان کرد. (ادامه)
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)
از نظر فکری نیز اصولگراها از بعضی مواضع فرهنگی من خیلی استقبال می‌کنند و اصلاح طلبان چندان راضی نیستند و در بعضی مواضع اجتماعی و سیاسی من نیز مثل تاکید بر آزادی بیان و نوع برخورد با منتقدان، اصولگرایان چندان خوششان نمی‌آید و اصلاح طلبان استقبال می‌کنند. کاندیدای پوششی لاریجانی نیستم/از زنان در کابینه استفاده می کنم /هم انتقادپذیرم هم خونسرد
از نظر فکری نیز اصولگراها از بعضی مواضع فرهنگی من خیلی استقبال می‌کنند و اصلاح طلبان چندان راضی نیستند و در بعضی مواضع اجتماعی و سیاسی من نیز مثل تاکید بر آزادی بیان و نوع برخورد با منتقدان، اصولگرایان چندان خوششان نمی‌آید و اصلاح طلبان استقبال می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز  با انتشار توئیت اخیر مشاور یکی از نمایندگان شاید چنین فرضیه‌ای مطرح شود که مجلس اصولگرا می‌خواهد آغازگر این تغییر عظیم باشد. هرچند آخرین دیدگاهی که رهبر انقلاب درباره این موضوع مطرح کردند همان است که: «مشکلات نظام پارلمانی برای کشور بیش از مشکلات نظام ریاستی است» .... باز هم سخن از نظام پارلمانی / مجلس یازدهم آغازگر تغییر بزرگ؟
شمال نیوز با انتشار توئیت اخیر مشاور یکی از نمایندگان شاید چنین فرضیه‌ای مطرح شود که مجلس اصولگرا می‌خواهد آغازگر این تغییر عظیم باشد. هرچند آخرین دیدگاهی که رهبر انقلاب درباره این موضوع مطرح کردند همان است که: «مشکلات نظام پارلمانی برای کشور بیش از مشکلات نظام ریاستی است» ....(ادامه)
اعضای شورای‌ مرکزی‌ حزب‌ توسعه‌ و عدالت انتخاب شدند
صبح امروزبا برگزاری دومین کنگره مجمع عمومی حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی با شمارش آرا اعضای شورای مرکزی مشخص شد.(ادامه)
 امیررضا واعظ آشتیانی از جمله افرادی است که بواسطه آشنایی و رفاقتش با رئیس دولت نهم و دهم، ناگفته های زیادی در مورد ورود احمدی نژاد به حوزه قدرت دارد.

مشایی احمدی‌نژاد را جادو کرده بود؟ / احمدی‌نژاد شریک جرم داشت / روسای جمهور را اپوزیسیون نکنیم
امیررضا واعظ آشتیانی از جمله افرادی است که بواسطه آشنایی و رفاقتش با رئیس دولت نهم و دهم، ناگفته های زیادی در مورد ورود احمدی نژاد به حوزه قدرت دارد. (ادامه)
سه بانوی مازندرانی در اردوی تیم ملی
سه بانوی فوتسالیست مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتسال جوانان دعوت شدند.(ادامه)
عماد افروغ کاندیدای ریاست‌‌‌جمهوری می‌شود؟
(ادامه)
عماد افروغ کاندیدای ریاست جمهوری می‌شود؟/شرط توکلی برای سخنرانی در کنار دو چهره جنجالی/طلب حلالیت چند بارچند باره آیت الله جنتی از مردم
تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن استهمه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد. (ادامه)
 رابطه نزدیک نظام پارلمانی با نظام حزبی، تنها متوقف به ایام انتخابات نیست، بلکه این رابطه آنگاه اهمیتی مضاعف می‌یابد که نوبت به بازی لابیست‌ها در ساماندهی آرای پارلمانی می‌رسد. مرد لابی‌های مجلس دهم کیست؟
رابطه نزدیک نظام پارلمانی با نظام حزبی، تنها متوقف به ایام انتخابات نیست، بلکه این رابطه آنگاه اهمیتی مضاعف می‌یابد که نوبت به بازی لابیست‌ها در ساماندهی آرای پارلمانی می‌رسد.(ادامه)
اسامی ۱۱۴۶ نامزد تأیید صلاحیت شده در تهران
آخرین لیست اسامی ۱۱۴۶ نامزد از تأیید صلاحیت شدگان در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس منتشر شد.(ادامه)
این 6 مجری ممنوع‌التصویر شدند
مجریانی که روی آنتن صداوسیما به شهرت می‌رسند و به چهره تبدیل می‌شوند، حالا حرکات و رفتارشان خارج از قاب تلویزیون هم برای صداوسیما دردسرآفرین است. (ادامه)
دولت مدیون نامگذاری سال ۹۴ است
(ادامه)
مجریانی که ممنوع‌التصویر شدند +تصاویر
مجریان زیادی در دوران ضرغامی ممنوع التصویر شدند، آنها که بودند و سرنوشت شان چه خواهد شد؟(ادامه)
شمال نیوز: نمی‌خواهم وارد مصادیق شوم در آن پیامک‌های ناجوانمردانه من را متهم می‌کردند به ضدیت با ولایت فقیه که من می‌گفتم کجای این مطلب من ضدیت با ولایت فقیه است. گفتم کشور باید فقهی اداره شود، گفتم رهبر باید پاسخگو باشد. این‌ها صحبت‌های امام(ره) و حتی مقام معظم رهبری است ایده حجاریان فاشیستی بود/ تحقق پیش‌بینی‌ درباره احمدی‌نژاد/ مستقل بوده‌ام و مستقل می‌مانم
شمال نیوز: نمی‌خواهم وارد مصادیق شوم در آن پیامک‌های ناجوانمردانه من را متهم می‌کردند به ضدیت با ولایت فقیه که من می‌گفتم کجای این مطلب من ضدیت با ولایت فقیه است. گفتم کشور باید فقهی اداره شود، گفتم رهبر باید پاسخگو باشد. این‌ها صحبت‌های امام(ره) و حتی مقام معظم رهبری است(ادامه)
شریف‌زاده: احمدی‌نژاد حجتیه‌ای نیست
(ادامه)
باید موارد مصرف خمس را تغییر دهیم
(ادامه)
چراغ سبز بزرگان اصولگرا به محمود احمدي‌نژاد براي نقش‌آفريني دوباره در عالم سياست، همه ياران احمدي‌نژاد را فعال كرده است. چراغ سبزبزرگان اصولگرابه احمدی‌نژاد
چراغ سبز بزرگان اصولگرا به محمود احمدي‌نژاد براي نقش‌آفريني دوباره در عالم سياست، همه ياران احمدي‌نژاد را فعال كرده است.(ادامه)
مهدی کوچک زاده با بیان اینکه احمدی نژاد باید از مشایی جدا می‌شد، گفت: کنار هم بودن آنها عامل تشتت بین دوستداران احمدی نژاد شد. احمدی نژاد عرصه سیاسی را ترک نکرده است
مهدی کوچک زاده با بیان اینکه احمدی نژاد باید از مشایی جدا می‌شد، گفت: کنار هم بودن آنها عامل تشتت بین دوستداران احمدی نژاد شد.(ادامه)
افروغ: به احمدی‌نژاد گفتم «بگو بگو»
در مقابل «بگم‌بگم»های احمدی‌نژاد، همواره می‌گفتم «بگوبگو» اما اتفاقی نیفتاد و بعد همه متوجه شدیم که این «بگم‌بگم»ها مصرف انتخاباتی داشته است(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های امروز
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های پنجشنبه
مهمترین عناوین روزنامه های پنجشنبه به شرح زیر است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 6 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.