.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یک زن و ۴ مرد در زندان قزل حصار پای چوبه دار رفتند اما با سرنوشت متفاومتی مواجه شدند؛ ۳ نفر از آنها به دار مجازات آویخته شدند و دو نفر دیگر از پای چوبه دار به زندان برگشتند. سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار
یک زن و ۴ مرد در زندان قزل حصار پای چوبه دار رفتند اما با سرنوشت متفاومتی مواجه شدند؛ ۳ نفر از آنها به دار مجازات آویخته شدند و دو نفر دیگر از پای چوبه دار به زندان برگشتند.(ادامه)
دختر جوان که خواهان اجرای حکم قصاص قاتل پدرش بود، پس از تماشای فیلمی که درباره یک اعدامی بود تصمیم گرفت قاتل پدرش را ببخشد و با گرفتن دیه به نام پدرش یک مدرسه بسازد. دختر مقتول با دیدن فیلم قاتل پدرش را بخشید
دختر جوان که خواهان اجرای حکم قصاص قاتل پدرش بود، پس از تماشای فیلمی که درباره یک اعدامی بود تصمیم گرفت قاتل پدرش را ببخشد و با گرفتن دیه به نام پدرش یک مدرسه بسازد.(ادامه)
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از ضربه نیروهای عملیاتی‌اش به عناصر دیگری از شبکه‌ گسترده‌ی تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور خبر داد. ضربه وزارت اطلاعات به شبکه‌ تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از ضربه نیروهای عملیاتی‌اش به عناصر دیگری از شبکه‌ گسترده‌ی تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور خبر داد.(ادامه)
فرمانده انتظامی مرودشت گفت: فردی که مرتکب سه قتل شده توسط پلیس مرودشت دستگیر شد. یک مرد اعدامی پس از بخشش ۳ نفر دیگر را هم کشت
فرمانده انتظامی مرودشت گفت: فردی که مرتکب سه قتل شده توسط پلیس مرودشت دستگیر شد.(ادامه)
حسین غول بعدازظهر سوم خرداد سال۹۸ در خیابان صفا حوالی میدان امام حسین و در جریان درگیری، پسری را با شلیک گلوله به قتل رساند و پدرش را زخمی کرد. وی پس از جنایت راهی مرز‌های غربی کشور شده بود که از ایران فرار کند، اما دستگیر شد. «غول تهران» بالای دار رفت
حسین غول بعدازظهر سوم خرداد سال۹۸ در خیابان صفا حوالی میدان امام حسین و در جریان درگیری، پسری را با شلیک گلوله به قتل رساند و پدرش را زخمی کرد. وی پس از جنایت راهی مرز‌های غربی کشور شده بود که از ایران فرار کند، اما دستگیر شد.(ادامه)
۳ متهم قصاص نفس در مازندران به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) از مجازات رهایی یافته‌اند. رهایی ۳ اعدامی از چوبه دار
۳ متهم قصاص نفس در مازندران به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) از مجازات رهایی یافته‌اند.(ادامه)
پنچ نفر از مرتکبین قتل عمد در پویش به احترام حاج قاسم گذشت می‌کنم از مجازات قصاص نفس رهایی یافتند بخشش ۵ اعدامی به احترام حاج قاسم
پنچ نفر از مرتکبین قتل عمد در پویش به احترام حاج قاسم گذشت می‌کنم از مجازات قصاص نفس رهایی یافتند(ادامه)
معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه : قضیه مرحومه امینی آخرین توطئه دشمنان علیه کشورمان نخواهد بود
معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه گفت: قضیه مرحومه امینی آخرین توطئه دشمنان علیه کشورمان نخواهد بود و در این وقایع، مردم ما با ضدانقلاب همراه نشدند.(ادامه)
خبرسازی جدید ضد انقلاب در ارتباط با ۲ برادر متهم در اشنویه + تصویر
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تاکید کرد: در شهرستان اشنویه هیچ حکم اعدامی برای فردی در رابطه با اغتشاشات اخیر صادر نشده است.(ادامه)
تکذیب اعدام ۲ نوجوان زیر ۱۸ سال در زاهدان
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان وبلوچستان خبر اعدام ۲ نوجوان زیر ۱۸ ساله در زاهدان را تکذیب کرد.(ادامه)
رهایی ۱۵ اعدامی از چوبه دار / مازندران
مدیرکل زندان‌های مازندران از رهایی ۱۵ محکوم به قصاص نفس از چوبه دار خبر داد.(ادامه)
این زن تهرانی 200 اعدامی را نجات داد + عکس
کسی که تاکنون باعث نجات جان ٢٠٠ نفر از چوبه دار شده و همچنان بی‌سروصدا به فعالیت‌های انسان‌دوستانه اش ادامه می‌دهد، بانوی ٦٨‌ساله و ساکن تهران است.(ادامه)
بخشش ۴۵ اعدامی در مازندران
رئیس کل دادگستری مازندران از بخشش ۴۵ محکوم به قصاص از ابتدای امسال تاکنون در استان خبر داد.(ادامه)
رهایی ۴ اعدامی از چوبه دار
۴ نفر از محکومین به قصاص نفس در مازندران از دار مجازات نجات یافتند.(ادامه)
صبح روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ مجلس شورای اسلامی به ریاست علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد. در این جلسه بنا بود طرح عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر مطرح و نمایندگان مخالف و موافق آن صحبت کنند. صبح و عصر فردای آن روز نیز برای ادامه بررسی همین ....(خبر)
(ادامه)
آیت الله لائینی:حضرت علی (ع) مرد جهاد و میدان بود
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه حضرت علی (ع) مقابل زیاده خواهی ها ایستاد، گفت: ایشان مرد جهاد و میدان بود.(ادامه)
بخشش ۲ جوان اعدامی در مازندران
با رضایت اولیای دم به ۲ جوان نادم در بهشهر زندگی دوباره اهدا شد.(ادامه)
پا درمیانی علی پروین و بهداد سلیمی برای نجات اعدامی
علی پروین و بهداد سلیمی برای جلوگیری از قصاص یک محکوم به اعدام در شهرستان نکا پادر میانی کردند.(ادامه)
محکوم به قصاص از اعدام رهایی یافت
رئیس کل داد گستری مازندران از بخشش یک زندانی محکوم به قصاص صبح امروز با تلاش شورای حل اختلاف شهرستان ساری و در پی اعلام رضایت اولیای دم و بخشش و بزرگی این خانواده از چوبه دار خبر داد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
ضجه‌های پسر ۶ ساله جان پدر اعدامی را نجات داد
صبح چهارشنبه صدای گریه‌های پسر کوچولویی که قرار بود با پدر اعدامی‌اش وداعی تلخ داشته باشد محوطه ندامتگاه کرج را پر کرده بود. پسر ۶ ساله خود را در آغوش پدر انداخته و محکم او را چسبیده بود.(ادامه)
طبق قانون جدید، کدام قاچاچیان موادمخدر همچنان اعدام می‌شوند؟
کسی که 5 بار کشت مواد مخدر انجام دهد، اعدام می‌شود و در ماده 4 و 5 این قانون نیز آمده بود، کسی که بالای 5 کیلو مواد مخدر تولید و توزیع کند اعدام می‌شود. همچنین در ماده 8 قانون مبارزه با مواد مخدر نیز آمده است تولید و توزیع بیش از 30 گرم شیشه و هروئین و مواد روانگردان مشمول مجازات اعدام می‌شود. (ادامه)
بلایی که سر جنازه قاتل آتنا آمد! +عکس
اهالی روستای قره آغاج ازپذیرش جنازه قاتل آتنا،امتناع کرده وبامخالفت شدیدمانع دفن ایشان درخاک اباوذاجدادی خویش شدند. (ادامه)
مختصر زندگی نامه حاجیه "فاطمه فرحی" مادر شهید غلامرضا صحرایی
(ادامه)
معلم زبان انگلیسی آیت‌الله خامنه‌ای قبل از انقلاب چه کسی بود؟
(ادامه)
جزئیات عروسی دختر خبرساز با مرد اعدامی
این دختر و پسر جوان قصد داشتند روز ولادت حضرت علی (ع) در زندان و در مراسمی ‌با هم عقد کنند اما امیر مخالف این کار شد و می‌خواهد پس از آزادی این مراسم را برگزار کند.(ادامه)
بیانیه ضد ایرانی اجلاس سازمان همکاری های اسلامی چه بود؟
(ادامه)
دستگیری قاتل فراری در شب تولد فرزندش
مرد اعدامی که با طرح نقشه دو بار توانسته بود از دست ماموران زندان فرار کند، پس از چهار سال زندگی مخفیانه دستگیر شد.(ادامه)
کلاهبرداری به بهانه «نجات زن اعدامی»
سرپرست دادسرای جنایی تهران از شیوع کلاهبرداری جدید که به بهانه نجات یک محکوم به قصاص از پای چوبه دار در شبکه‌های اجتماعی رواج پیدا کرده است، خبر داد.(ادامه)
اعدام ۲ جنایتکار در رشت
دو مرد جنایتکار که در جنایت‌های جداگانه مرد و زنی را به قتل رسانده بودند، سحرگاه دیروز در زندان مرکزی رشت به دار مجازات آویخته شدند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.