.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سید محمد حسینی معاون سابق پارلمانی‌ دولت رئیسی، مشاور فرهنگی - اجتماعی رئیس‌ دولت سیزدهم شد. معاون رئیسی برکنار شد یا استعفا داد؟ /سمت جدید معاون سابق پارلمانی
سید محمد حسینی معاون سابق پارلمانی‌ دولت رئیسی، مشاور فرهنگی - اجتماعی رئیس‌ دولت سیزدهم شد.(ادامه)
رئیس‌جمهور در جلسه روز یکشنبه هیئت دولت از خدمات و زحمات سید محمدحسینی در سمت معاونت پارلمانی رئیس جمهور تقدیر و بر استفاده ... «حسینی» از معاونت پارلمانی ریاست جمهوری رفت/ یک مازنی جایگزین احتمالی
رئیس‌جمهور در جلسه روز یکشنبه هیئت دولت از خدمات و زحمات سید محمدحسینی در سمت معاونت پارلمانی رئیس جمهور تقدیر و بر استفاده ...(ادامه)
(عکس) گفتگوی وزیر ارتباطات با یک زن کف حسینیه ارشاد
عیسی زارع‏‏‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که برای شرکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در حسینیه ارشاد حضور یافته بود، روی زمین نشست و با یک زن به صحبت پرداخت. پس از برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند ماه سال گذشته و راه‌یابی ۲۴۵ منتخب به مجلس، روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده در ۲۲ حوزه انتخابیه، از میان ۹۰ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مشخص می‌شود(ادامه)
در‌های سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به روی مخاطبان گشوده شد. در‌های نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به روی مردم باز شد
در‌های سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به روی مخاطبان گشوده شد.(ادامه)
رئیس جمهور گفت: ما هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم، اما اروپا و آمریکا عهدشکنی کردند. ما انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم و بارها بازرسان آژانس آن را اعلام کردند، اما گوش شنوایی وجود ندارد. اینکه فقط مذاکره بتواند همیشه پاسخگو باشد نیست، در جایی موشک می‌تواند و در جایی هم مذاکره. رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم اما... / موشک جواب موشک است / از وضعیت سفره مردم مطلعم/تورم روز به روز کاهشی می‌شود/ گشت ارشاد مدیران عملیاتی شده است(خبر)
رئیس جمهور گفت: ما هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم، اما اروپا و آمریکا عهدشکنی کردند. ما انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم و بارها بازرسان آژانس آن را اعلام کردند، اما گوش شنوایی وجود ندارد. اینکه فقط مذاکره بتواند همیشه پاسخگو باشد نیست، در جایی موشک می‌تواند و در جایی هم مذاکره.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی موج سفرهای تعطیلات سه روزه به استان مازندران آغاز شد که متولیان فرهنگی و هنری مازندران هنوز هیچ برنامه فرهنگی و یا هنری را برای انبوه مسافرانی که به استان میایند ، ارائه نکرده اند ! مسافران در راه ؛ متولیان فرهنگی مازندران در خواب !
شمال نیوز : در حالی موج سفرهای تعطیلات سه روزه به استان مازندران آغاز شد که متولیان فرهنگی و هنری مازندران هنوز هیچ برنامه فرهنگی و یا هنری را برای انبوه مسافرانی که به استان میایند ، ارائه نکرده اند !(ادامه)
شمال نیوز : عضو کمیسیون ویژه بررسی لایحه عفاف و حجاب، با اشاره به اجرای طرح نور در کشور و احتمال موازی کاری با لایحه عفاف و حجاب گفت: «گشت ارشاد، بحث قانون مجازات اسلامی، ماده ۶۳۸ و تبصره آن، مصوبات شورایعالی انقلاب فرهنگی به قوت خودش باقی است. لایحه عفاف و حجاب زمانی که ابلاغ شود، در جهت تقویب طرح نور است.» ایراد شورای نگهبان به سامانه چهره نگاری در لایحه عفاف و حجاب / لایحه عفاف و حجاب طرح نور را تقویت می کند
شمال نیوز : عضو کمیسیون ویژه بررسی لایحه عفاف و حجاب، با اشاره به اجرای طرح نور در کشور و احتمال موازی کاری با لایحه عفاف و حجاب گفت: «گشت ارشاد، بحث قانون مجازات اسلامی، ماده ۶۳۸ و تبصره آن، مصوبات شورایعالی انقلاب فرهنگی به قوت خودش باقی است. لایحه عفاف و حجاب زمانی که ابلاغ شود، در جهت تقویب طرح نور است.»(ادامه)
گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست، تذکر در جهت اصلاح است؛ مدیران سرمایه‌هایی هستند که به هیچ وجه با دارایی‌های مادی قابل قیاس نیست! گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست، تذکر در جهت اصلاح است
گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست، تذکر در جهت اصلاح است؛ مدیران سرمایه‌هایی هستند که به هیچ وجه با دارایی‌های مادی قابل قیاس نیست!(ادامه)
دبیر شورای فرهنگ عمومی گفت: مرکز تجمیع بزرگ عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در منطقه امامزاده حسن تهران ایجاد می‌شود. مرکز تجمیع عرضه پوشاک حجاب ایجاد می‌شود
دبیر شورای فرهنگ عمومی گفت: مرکز تجمیع بزرگ عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در منطقه امامزاده حسن تهران ایجاد می‌شود.(ادامه)
عکس کاظم صدیقی در آغوش وزیر فرهنگ
در حاشیه نماز جمعه تهران تصویری از کاظم صدیقی را در کنار وزیر فرهنگ مشاهده‌ می نمایید. (ادامه)
مراسم بدرقه نخستین کاروان‌های زائران ایرانی پس از وقفه نه سال وقفه با حضور سرپرست حجاج ایرانی در فرودگاه امام خمینی (ره) انجام شد. اعزام عمره گزاران ایرانی پس از نه سال وقفه
مراسم بدرقه نخستین کاروان‌های زائران ایرانی پس از وقفه نه سال وقفه با حضور سرپرست حجاج ایرانی در فرودگاه امام خمینی (ره) انجام شد.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ در استان مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در استان
مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ در استان مازندران اعلام شد.(ادامه)
با تلاش نیروی انتظامی اعضای باند میلاد مرغی که در نقاط مختلف مشهد، گوشی قاپی می‌کردند، دستگیر شدند. شکار گربه لیفان سوار با شلیک گلوله!
با تلاش نیروی انتظامی اعضای باند میلاد مرغی که در نقاط مختلف مشهد، گوشی قاپی می‌کردند، دستگیر شدند.(ادامه)
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد. احمدی‌نژاد با تیم جدیدش جلسات محرمانه دارد /قالیباف نباید درباره فرزندانش سکوت می‌کرد /محصولی مستاجر بود اما یکدفعه ثروتی بهم زد
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد.(ادامه)
مراسم تجلیل از خادمان قرآن امروز با حضور رئیس‌جمهور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود. خادمان قرآن کریم امروز با حضور رئیس‌جمهور تجلیل می‌شوند
مراسم تجلیل از خادمان قرآن امروز با حضور رئیس‌جمهور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.(ادامه)
یک منبع آگاه گفت: معین چند بار به ایران آمده است که یک مورد آن برای مراسم درگذشت مادرش بود. البته این رفت و آمد‌ها در سکوت کامل خبری انجام شده است. معین پنهانی به ایران رفت و آمد‌ دارد؟
یک منبع آگاه گفت: معین چند بار به ایران آمده است که یک مورد آن برای مراسم درگذشت مادرش بود. البته این رفت و آمد‌ها در سکوت کامل خبری انجام شده است.(ادامه)
موحدی گفت: برای مردم هنجارشکنی معدود کسانی که بینش و آگاهی دینی لازم را ندارند و یا تحت تأثیر القائات معاندین قرار گرفته‌اند، قابل تحمل نیست. هنجارشکنی در جامعه قابل تحمل نیست
موحدی گفت: برای مردم هنجارشکنی معدود کسانی که بینش و آگاهی دینی لازم را ندارند و یا تحت تأثیر القائات معاندین قرار گرفته‌اند، قابل تحمل نیست.(ادامه)
سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شد. انتخاب این شعار بیانگر اهمیت توجه به تولید ملی و نقش حیاتی مشارکت همگانی مردم در تحقق این هدفگذاری ملی است و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با درایت و هوشمندی بی نظیر خود، این نکته بسیار حیاتی را در شعار امسال متجلی ساختند. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳(يادداشت)
سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شد. انتخاب این شعار بیانگر اهمیت توجه به تولید ملی و نقش حیاتی مشارکت همگانی مردم در تحقق این هدفگذاری ملی است و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با درایت و هوشمندی بی نظیر خود، این نکته بسیار حیاتی را در شعار امسال متجلی ساختند.(ادامه)
نشست صمیمی رئیس جمهور با اصحاب رسانه/ رئیسی: امروز دسته‌بندی رسانه‌ها بر اساس امیدآفرینی و یاس‌آفرینی است/ راهبرد دشمن بزرگنمایی ضعف‌ها و ترویج «نمی‌توانید» و «نمی‌شود»ها است +تصاویر(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : امید نیک نژاد مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان این مطلب افزود: مقام معظم رهبری در نمایشگاه امسال دو دغدغه و تاکید داشتند « یک کیفیت کاغذ و میزان تولید ، دوم قیمت آن » ....

 نگاهم به نوع تولید منطبق بر دغدغه های رهبری است / امسال بالاترین میزان تولید کاغذ چاپ و تحریر را در همه سالهای پس از انقلاب داشتیم
شمال نیوز : امید نیک نژاد مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان این مطلب افزود: مقام معظم رهبری در نمایشگاه امسال دو دغدغه و تاکید داشتند « یک کیفیت کاغذ و میزان تولید ، دوم قیمت آن » .... (ادامه)
وزیر ارشاد ضمن رونمایی از مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور، تصریح کرد: اکنون که سیل سیستان و بلوچستان رخ داده، بچه‌های مسجدی از سراسر کشور بسیج شوند و به سیل‌زدگان کمک کنند. بسیج بچه‌های مسجدی برای کمک به سیل‌زدگان
وزیر ارشاد ضمن رونمایی از مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور، تصریح کرد: اکنون که سیل سیستان و بلوچستان رخ داده، بچه‌های مسجدی از سراسر کشور بسیج شوند و به سیل‌زدگان کمک کنند.(ادامه)
شمال نیوز : صالحی‌امیری گفت: باور دارم که ما نیازمند تغییر از وضع موجود به وضع مطلوب هستیم. آیا امروز می‌توانیم با جوانان و زنان در کف خیابان صحبت کنیم؟ آیا انتخابات حاضر باعث وفاق ملی شد؟ آیا شصت درصدی که نیامدند سنخ‌شناسی شدند؟ با پدیده‌ای به نام گسترش روز افزون لشکر گرسنگان مواجه هستیم
شمال نیوز : صالحی‌امیری گفت: باور دارم که ما نیازمند تغییر از وضع موجود به وضع مطلوب هستیم. آیا امروز می‌توانیم با جوانان و زنان در کف خیابان صحبت کنیم؟ آیا انتخابات حاضر باعث وفاق ملی شد؟ آیا شصت درصدی که نیامدند سنخ‌شناسی شدند؟(ادامه)
مصوبه مهمی که مخبر ابلاغ کرد
معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه هیأت وزیران در خصوص الزام دستگاه‌های اجرایی به پاسخگویی به استعلامات ظرف ۱۵ روز کاری را ابلاغ کرد.(ادامه)
رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات از عزل چهار مدیر دولتی و یک عضو هیئت نظارت خبر داد و گفت: اصل بی‌طرفی‌ را رعایت نکرده بودند. ۴ مدیر دولتی و یک عضو هیئت نظارت بر انتخابات برکنار شدند
رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات از عزل چهار مدیر دولتی و یک عضو هیئت نظارت خبر داد و گفت: اصل بی‌طرفی‌ را رعایت نکرده بودند.(ادامه)
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: سود مرحله دوم سهام عدالت طبق برنامه‌ریزی سازمان بورس تا ۲۵ اسفند ماه به حساب همه دارندگان سهام عدالت پرداخت شود. واریز مرحله دوم سود سهام عدالت تا ۲۵ اسفند ماه
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: سود مرحله دوم سهام عدالت طبق برنامه‌ریزی سازمان بورس تا ۲۵ اسفند ماه به حساب همه دارندگان سهام عدالت پرداخت شود.(ادامه)
معاون اداره کل ارشاد گیلان گفت: پیکر مرحوم محمدتقی بارور، شاعر اهل بندر انزلی طبق وصیتش به دانشگاه علوم پزشکی استان اهدا شده است. اهدای کالبد شاعر گیلانی به دانشگاه علوم پزشکی
معاون اداره کل ارشاد گیلان گفت: پیکر مرحوم محمدتقی بارور، شاعر اهل بندر انزلی طبق وصیتش به دانشگاه علوم پزشکی استان اهدا شده است.(ادامه)
رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور گفت: یک تعدادی از مدیران به دلیل ناکارآمدی و یک تعداد دیگر به دلیل اینکه عملکردشان با گفتمان دولت مغایرت داشت برکنار شدند که چیزی حدود ۹۰ نفر هستند. حدود ۹۰ مدیر دولتی برکنار شدند
رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور گفت: یک تعدادی از مدیران به دلیل ناکارآمدی و یک تعداد دیگر به دلیل اینکه عملکردشان با گفتمان دولت مغایرت داشت برکنار شدند که چیزی حدود ۹۰ نفر هستند.(ادامه)
رئیس‌جمهور ماده واحده «تعیین مناسبت‌های جدید برای درج در متن و ضمیمه تقویم رسمی کشور» را برای اجرا ابلاغ کرد. شش مناسبت جدید به تقویم رسمی کشور اضافه شد
رئیس‌جمهور ماده واحده «تعیین مناسبت‌های جدید برای درج در متن و ضمیمه تقویم رسمی کشور» را برای اجرا ابلاغ کرد.(ادامه)
شمال نیوز : با حکم احسان آهنگر مدیرکل ، معاون جدید توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران منصوب شد .

معاون جدید توسعه مدیریت و منابع فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران منصوب شد
شمال نیوز : با حکم احسان آهنگر مدیرکل ، معاون جدید توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران منصوب شد . (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 187 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.232 seconds.