.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
چند پرسش برای افکار عمومی درباره کم و کیف موشک‌ها و پهپاد‌های به کار رفته مطرح است که در این مطلب تلاش شده تا حد امکان با استفاده از ادعا‌ها و داده‌های منتشره از سوی منابع مختلف رسانه‌ای، پاسخ‌هایی برای آنها ارائه شود. پرسش‌هایی درباره عملیات موشکی ایران؛ جنگ‌افزارها و رهگیری
چند پرسش برای افکار عمومی درباره کم و کیف موشک‌ها و پهپاد‌های به کار رفته مطرح است که در این مطلب تلاش شده تا حد امکان با استفاده از ادعا‌ها و داده‌های منتشره از سوی منابع مختلف رسانه‌ای، پاسخ‌هایی برای آنها ارائه شود.(ادامه)
انهدام بزرگ‌ترین شبکه اخلالگر مالی و بنگاه‌های قمار آنلاین مرتبط با انگلستان/ بازداشت ۵ مدیر داخلی شبکه‌ (Nitro bet) و درگاه مالی (Pardakht.me) / این شبکه که توسط باندهای مرموز مستقر در انگلستان تأسیس و هدایت می‌شد، توانسته بود مبالغ کلانی ....(خبر)
(ادامه)
  وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از انهدام بزرگ‌ترین شبکه اخلالگر مالی و بنگاه‌های قمار آنلاین مرتبط با انگلستان خبر داد. اطلاعیه‌ وزارت اطلاعات درباره انهدام بزرگ‌ترین شبکه اخلالگر مالی و بنگاه‌های قمار آنلاین
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از انهدام بزرگ‌ترین شبکه اخلالگر مالی و بنگاه‌های قمار آنلاین مرتبط با انگلستان خبر داد.(ادامه)
فرمانده سپاه بابل گفت: سه نفر از اراذل و اوباش در بابل که با سلاح سرد برای شهروندان ایجاد ناامنی می کردند دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند. سه نفر از اراذل و اوباش باسابقه بابل دستگیر شدند
فرمانده سپاه بابل گفت: سه نفر از اراذل و اوباش در بابل که با سلاح سرد برای شهروندان ایجاد ناامنی می کردند دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.(ادامه)
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از بازداشت شبکه گسترده خانواده‌ی بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو خبر داد. بازداشت شبکه گسترده بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از بازداشت شبکه گسترده خانواده‌ی بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو خبر داد.(ادامه)
۷۱ نفر از اخلالگران کلان ارزی در قالب ۲۳ گروه و تعدادی شبکه‌ی سازمان یافته، شناسایی و دستگیر شدند. ضربه وزارت اطلاعات به ۲۳ شبکه از عوامل اخلالگر بازار ارز
۷۱ نفر از اخلالگران کلان ارزی در قالب ۲۳ گروه و تعدادی شبکه‌ی سازمان یافته، شناسایی و دستگیر شدند.(ادامه)
پلیس: ۱۷ اخلالگر بازار ارز بازداشت شدند
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از برخورد با اخلالگران بازار ارز خبر داد.(ادامه)
دستگیری عامل شرارت و تخریب اموال دولتی در جویبار
جانشین انتظامی مازندران از دستگیری عامل شرارت، اخلالگر در نظم و امنیت اجتماعی و تخریب اموال دولتی در شهرستان جویبار خبر داد(ادامه)

مأمون به یک نکته توجه نکرده بود و آن اینکه اساساً امام رضا(ع) و شیعیان در پی کسب قدرت سیاسی نبودند و بنابراین قرار نبود از این مسیری که به اجبار در آن افتاده اند، برای آینده سیاسی خود اندوخته ای کسب کنند. جامعه شیعه امامی، راهی دیگر را انتخاب کرده بود. این سیاست، تقویت هویت و بنیه تشیع به عنوان یک جریان مذهبی بود. ممکن بود این جریان مذهبی در آن زمان نتواند قدرتی کسب کند، اما وقتی پابرجا بماند، برای همیشه به عنوان یک مذهب باقی خواهد ماند و چنین هم شد. ولایتعهدی؛ فرصت امام رضا(ع)، چالش مامون(خبر)
مأمون به یک نکته توجه نکرده بود و آن اینکه اساساً امام رضا(ع) و شیعیان در پی کسب قدرت سیاسی نبودند و بنابراین قرار نبود از این مسیری که به اجبار در آن افتاده اند، برای آینده سیاسی خود اندوخته ای کسب کنند. جامعه شیعه امامی، راهی دیگر را انتخاب کرده بود. این سیاست، تقویت هویت و بنیه تشیع به عنوان یک جریان مذهبی بود. ممکن بود این جریان مذهبی در آن زمان نتواند قدرتی کسب کند، اما وقتی پابرجا بماند، برای همیشه به عنوان یک مذهب باقی خواهد ماند و چنین هم شد. (ادامه)
محکومیت اخلالگر شبکه توزیع آرد یارانه ای در مازندران
تعزیرات حکومتی مازندران فردی که آرد یارانه‌ای را در سوادکوه به صورت آزاد می‌فروخت، محکوم کرد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
آبروریزی پهپاد پرادعای اسراییلی در مقابل موشک ۵۰ ساله/ از هرمس تا اسکای استرایکر؛ ارزش شکارهای پدافند ارمنستان از ۱۵۰ میلیون دلار گذشت +عکس(خبر)
(ادامه)
دادستان کل کشور گفت: با اخلالگران و مسببان بی نظمی عمومی برخور می کنیم اعمالی که منجر به اخلال در نظم می‌شود به موجب قانون جرم است / با اخلالگران و مسببان بی نظمی عمومی برخورد می‌کنیم / مطمئنم مردم خط خود را از اخلالگران جدا می‌کنند(خبر)
دادستان کل کشور گفت: با اخلالگران و مسببان بی نظمی عمومی برخور می کنیم(ادامه)
رییس قوه قضاییه گفت: اگر اعلام شد در قوه قضاییه یا در کادر اداری چند آدم نادرست بخاطر نادرستی و ناسلامتی با آنها برخورد شده است، این ضعف دستگاه قضایی نیست بلکه قوت قوه قضاییه است. این تقویت دستگاه قضاست. معلوم است دستگاه سفید و نورانی، چند نقطه سیاه را تحمل نمی‌کند. کارگر اخلالگر نیست؛ برخورد با او باید با رأفت باشد / بین کسی که حقوق او چند ماه عقب افتاده و فقط اعتراض می‌کند که حقوقش را بگیرد با کسی که بر این حق او سوار می‌شود فرق است(خبر)
رییس قوه قضاییه گفت: اگر اعلام شد در قوه قضاییه یا در کادر اداری چند آدم نادرست بخاطر نادرستی و ناسلامتی با آنها برخورد شده است، این ضعف دستگاه قضایی نیست بلکه قوت قوه قضاییه است. این تقویت دستگاه قضاست. معلوم است دستگاه سفید و نورانی، چند نقطه سیاه را تحمل نمی‌کند.(ادامه)
اتهام اخلال در خصوص اینجانب فاقد رکن قانونی است و این اتهام شامل حال بنده نمی‌شود. تأکید می‌کنم که بنده یک بدهکار هستم نه یک اخلالگر. آخرین دفاع حسین هدایتی: من فقط یک بدهکارم
اتهام اخلال در خصوص اینجانب فاقد رکن قانونی است و این اتهام شامل حال بنده نمی‌شود. تأکید می‌کنم که بنده یک بدهکار هستم نه یک اخلالگر.(ادامه)
تولیت آستان حضرت امام‌زاده صالح با اشاره به بست‌نشینی و ایجاد اخلال توسط هواداران احمدی‌نژاد گفت: تا امروز تحمل کرده‌ایم ولی از این به بعد تحمل نخواهیم کرد و اینطور افراد را راه نمی‌دهیم تا امنیت و آرامش زائران تأمین شود. پایان مدارا با بست‌نشینان اخلالگر/ تا امروز تحمل کرده‌ایم، ولی از این به بعد تحمل نخواهیم کرد (خبر)
تولیت آستان حضرت امام‌زاده صالح با اشاره به بست‌نشینی و ایجاد اخلال توسط هواداران احمدی‌نژاد گفت: تا امروز تحمل کرده‌ایم ولی از این به بعد تحمل نخواهیم کرد و اینطور افراد را راه نمی‌دهیم تا امنیت و آرامش زائران تأمین شود.(ادامه)
شمال نیوز: علمای استان مازندران در ایام مبارزات علیه رژیم طاغوت، بیانیه 14 ماده ای را منتشر کردند که حاوی مطالب بسیار مهمی علیه رژیم پهلوی و شخص شاه بود، متن این بیانیه از سوی آیت الله ... بیانیه چهارده ماده ای علمای مازندران علیه رژیم طاغوت
شمال نیوز: علمای استان مازندران در ایام مبارزات علیه رژیم طاغوت، بیانیه 14 ماده ای را منتشر کردند که حاوی مطالب بسیار مهمی علیه رژیم پهلوی و شخص شاه بود، متن این بیانیه از سوی آیت الله ...(ادامه)
زیرساخت های شهری اساس و بنیان شهرسازی پایدار(يادداشت)
(ادامه)
شهرام جزایری می‌گوید: من همچنان عقیده دارم می‌توانم ماهی دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را به هر ایرانی برای یارانه نقدی بپردازم. کار نشدنی‌ای نیست..... مردم به من اعتماد کنید میتوانم ۲.۵ میلیون تومان یارانه بدهم!
شهرام جزایری می‌گوید: من همچنان عقیده دارم می‌توانم ماهی دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را به هر ایرانی برای یارانه نقدی بپردازم. کار نشدنی‌ای نیست.....(ادامه)
بابک زنجانی: من را از اعدام نترسانید!
بابک زنجانی در دادگاه مدعی شد: اگر کسی عملکرد من را رانت می‌بیند بیایند و اموال من در کشورهای دیگر را جا به جا کنند. ما این همه خدمات انجام دادیم، آن هم با کارمزدهای زیر یک درصد. امروز ما را اخلالگر نشان می‌دهند و من را از زندان و اعدام می‌ترسانند، من را از زندان و اعدام نترسانید؛ زیرا جانم را برای کشور گذاشته‌ام. (ادامه)
 شمال نيوز: عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه "بابک زنجانی برای تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌اش همکاری نمی‌کند"، گفت: اگر این فرصت‌سوزی‌ها ادامه پیدا کند به ضرر او تمام خواهد شد و باید در انتظار حکمی همچون حکم امیر منصور آریا باشد. يوسفيان ملا:عاقبت مه آفرید، در انتظار بابک زنجانی
شمال نيوز: عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه "بابک زنجانی برای تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌اش همکاری نمی‌کند"، گفت: اگر این فرصت‌سوزی‌ها ادامه پیدا کند به ضرر او تمام خواهد شد و باید در انتظار حکمی همچون حکم امیر منصور آریا باشد.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های امروز
(ادامه)
اخلالگر اقتصادی و ارزی کیست؟
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های چهارشنبه
(ادامه)
شمال نیوز: فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند کلاهبرداری، جعل اسناد و اخلالگر سیستم امنیت بانکی و پیامک های گوشی های تلفن در استان در هفته جاری خبر داد. دستگیری بزرگ‌ترین باند کلاهبرداری اینترنتی در مازندران
شمال نیوز: فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند کلاهبرداری، جعل اسناد و اخلالگر سیستم امنیت بانکی و پیامک های گوشی های تلفن در استان در هفته جاری خبر داد.(ادامه)
علت تکرار نام "ایران" از زبان مشایی
(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم آمل با انتقاد از اقدام برخی افراد در قطع سخنان رئیس مجلس، گفت:اخلالگران در سخنرانی رئیس‌مجلس منافقانه عمل کردند چون می‌خواستند جشن ملی مردم ایران را برهم بزنند.
اخلالگران در سخنرانی رئیس‌مجلس منافقانه عمل کردند
شمال نیوز: نماینده مردم آمل با انتقاد از اقدام برخی افراد در قطع سخنان رئیس مجلس، گفت:اخلالگران در سخنرانی رئیس‌مجلس منافقانه عمل کردند چون می‌خواستند جشن ملی مردم ایران را برهم بزنند. (ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي سه شنبه
(ادامه)
احمدی نژاد فکر می‌کند از ملکوت وارد شده
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.