.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کف و سقف حقوق سال ۱۴۰۳ بازنشستگان و مستمری‌بگیران را اعلام کرد. اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با ۴۰ درصد افزایش برای امسال
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کف و سقف حقوق سال ۱۴۰۳ بازنشستگان و مستمری‌بگیران را اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز: مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری از کسب شش مدال توسط دانش‌آموزان مدارس ناحیه در مرحله کشوری المپیادهای علمی خبر داد.

کسب شش مدال در مرحله کشوری المپیاد علمی / دو مدال طلا، دو مدال نقره و دو مدال برنز + اسامی برگزیدگان
شمال نیوز: مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری از کسب شش مدال توسط دانش‌آموزان مدارس ناحیه در مرحله کشوری المپیادهای علمی خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز:

انتخابات تعیین هیات رئیسه 10 کمیسیون تخصصی اتاق ایران برگزار شد و سکان یکی از مهمترین کمسیون های اتاق به یک مازندرانی رسید . سکان مهمترین کمیسیون اتاق بازرگانی ایران به یک مازندرانی رسید
شمال نیوز: انتخابات تعیین هیات رئیسه 10 کمیسیون تخصصی اتاق ایران برگزار شد و سکان یکی از مهمترین کمسیون های اتاق به یک مازندرانی رسید .(ادامه)
علم الهدی گفت: مردم خطبه‌های ما را گوش نمی‌دهند، نمازجمعه هم که شرکت نمی‌کنند و حتی خطبه‌ها را از تلویزیون گوش نمی‌دهند ولی در عوض هر چیزی که دیگران نوشتند و آن را تیتر کردند، همان را به حساب ما می‌گذارند.
برای احمدی نژاد هزینه کردم تا رای بیاورد/ به دولت سیزدهم هم نقد دارم/ در انتخابات پیش رو بنای من این است که وارد نشوم/ در دولت روحانی شلوغی‌ها ابتدا در تهران بود و نه مشهد
علم الهدی گفت: مردم خطبه‌های ما را گوش نمی‌دهند، نمازجمعه هم که شرکت نمی‌کنند و حتی خطبه‌ها را از تلویزیون گوش نمی‌دهند ولی در عوض هر چیزی که دیگران نوشتند و آن را تیتر کردند، همان را به حساب ما می‌گذارند. (ادامه)
عکس/ سنگ مزار عجیب کیومرث پوراحمد
(ادامه)
حبیب احمدزاده نویسنده در مراسم خاکسپاری پیکر کیومرث پوراحمد تاکید کرد: او به هر بهانه‌ای این پایان را انتخاب کرد، اما بلایی که سر خانواده تختی آوردیم، سر خانواده پوراحمد نیاوریم. بلایی که سر خانواده تختی آوردیم بر سر خانواده پوراحمد نیاوریم
حبیب احمدزاده نویسنده در مراسم خاکسپاری پیکر کیومرث پوراحمد تاکید کرد: او به هر بهانه‌ای این پایان را انتخاب کرد، اما بلایی که سر خانواده تختی آوردیم، سر خانواده پوراحمد نیاوریم.(ادامه)
قلم قرمز امیر قلعه‌نویی روی یازده ستاره
(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (جمعه) با حضور در کنار پیکر مرحوم عباس شیبانی ضمن قرائت فاتحه، بر آن یار دیرین و صدیق انقلاب نماز اقامه کردند. خاطره رهبر انقلاب از مرحوم شیبانی
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (جمعه) با حضور در کنار پیکر مرحوم عباس شیبانی ضمن قرائت فاتحه، بر آن یار دیرین و صدیق انقلاب نماز اقامه کردند.(ادامه)
ورزشکار دوپینگی و خالق نظریه «بی‌ناموسی»
شبکه سعودی اینترنشنال سراغ دوچهره رفته است و از آن‌ها به‌عنوان لیدر‌های به‌اصطلاح انقلاب خودشان پرده‌برداری کرده است‌که لمپنیسم موجود در اتفاقات اخیر را به نمایش می‌گذارد.(ادامه)
امشب دو قهرمانی همزمان و شیرین برای ورزش‌های محبوب ایرانی‌ها کسب شد؛ کشتی فرنگی در باکو، آذربایجانی‌ها را در فینال جام‌جهانی ۲۰۲۲ مغلوب کرد و قهرمان شد تیم ملی فوتبال ساحلی ایران هم برزیل ...

قهرمانی همزمان ایران در جام بین‌قاره‌ای فوتبال ساحلی و جام‌جهانی کشتی فرنگی
امشب دو قهرمانی همزمان و شیرین برای ورزش‌های محبوب ایرانی‌ها کسب شد؛ کشتی فرنگی در باکو، آذربایجانی‌ها را در فینال جام‌جهانی ۲۰۲۲ مغلوب کرد و قهرمان شد تیم ملی فوتبال ساحلی ایران هم برزیل ... (ادامه)
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی از ۲ بازیکن مازندرانی برای حضور در اردوی آماده سازی دعوت کرد. 2 مازندرانی در اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی از ۲ بازیکن مازندرانی برای حضور در اردوی آماده سازی دعوت کرد.(ادامه)
تقابل ۵۵ بازیکن برای ۲۶ بلیت جام جهانی
در حالی که اسکوچیچ می‌تواند ۲۶ بازیکن را برای حضور در جام جهانی انتخاب کند، حدود ۶۰ بازیکن امکان جلب نظر سرمربی تیم ملی را دارند.(ادامه)
باخت پرسپولیس به سپاهان، استقلال را قهرمان کرد
تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین مسابقه از هفته بیست و هفتم لیگ برتر مقابل سپاهان شکست خورد تا قهرمان ۵ دوره متوالی لیگ برتر زمینه ساز قهرمانی زودهنگام استقلال را در این فصل فراهم کند.(ادامه)
ترکیب استانداران دولت رئیسی کامل شد +جدول
امروز آخرین استاندار جدید توسط هیئت وزیران انتخاب شد و تمامی استانداران تغییر کردند؛ در این گزارش با استانداران جدید آشنا می‌شوید.(ادامه)
بدشانسی‌های بیرون از خانه تیم شهدای بابلسر تمامی ندارد
تیم شهدای بابلسر در هفته ششم لیگ ۲ فوتبال مقابل تیم شهید اورکی اسلامشهر شکست خورد.(ادامه)
استقلال - سپاهان؛ خیز برای صدرنشینی
هفته دهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری دیدار حساس استقلال و سپاهان آغاز می‌شود؛ دو تیمی که برای رسیدن به صدر جدول روی امتیازات این دیدار حساب کرده‌اند.(ادامه)
جلسه هیات وزیران روز چهارشنبه به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و در این جلسه اعضای دولت به استانداران منتخب دو استان رأی اعتماد دادند.
با رای اعتماد دولت / ۲ استاندار جدید انتخاب شدند
جلسه هیات وزیران روز چهارشنبه به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و در این جلسه اعضای دولت به استانداران منتخب دو استان رأی اعتماد دادند. (ادامه)
پاتک سپاهان به پرسپولیس
باشگاه سپاهان در سکوت کامل خبری کار خود را در بازار نقل و انتقالات پیش می‌برد.(ادامه)
فولاد با شکست استقلال، فاتح جام حذفی شد
(ادامه)
اسامی محرومان نیمه نهایی جام حذفی اعلام شد
اسامی محرومان مرحله نیمه نهایی جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد. (ادامه)
اسامی محرومان مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
سازمان لیگ فوتبال اسامی بازیکنان محروم برای دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را اعلام کرد. (ادامه)
عکس/ پیشنهاد پنج میلیونی عابدزاده در سال ۷۰
پیشنهاد پنج میلیونی احمدرضا عابدزاده در سال ۱۳۷۰ مبلغی نجومی برای فوتبال ایران بود.این تصویر که متعلق به یکی از روزنامه‌های سال ۱۳۷۰ است خبر‌های مربوط به نقل و انتقالات آن زمان فوتبال ایران را پوشش داده است. جالب‌ترین خبر در این روزنامه رد شدن پیشنهاد پنج میلیونی تیم شهرداری اصفهان توسط احمدرضا عابدزاده است که البته مدیرعامل باشگاه آن را معادل قرارداد ۲۰ بازیکن تیمش قرار داده بود. در میان خبر‌های دیگر می‌توان از انتقال محمد احمدزاده از ملوان به بانک تجارت، حضور همایون شاهرخی در بانک ملی و مصاحبه جالب بهمن صالح‌نیا نام برد.(ادامه)
زمان دقیق بازگشت «پایتخت» مشخص شد
ارتباط با حرم رضوی، فیلم های سینمایی، جنگ، ویژه برنامه، مسابقه، میان‌برنامه و ... به مناسبت عید مبعث از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه گفت : در خصوص وضعیت زمین فوتبال شهر زیراب ، اداراتی مانند منابع طبیعی و میراث فرهنگی مانع ایجاد کردند و معاون وزیر و استاندار هم بازدید کردند ولی هنوز به مرحله اجرا نرسید و .... ادارات منابع طبیعی و میراث فرهنگی مانع تکمیل زمین فوتبال زیراب !
شمال نیوز : رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه گفت : در خصوص وضعیت زمین فوتبال شهر زیراب ، اداراتی مانند منابع طبیعی و میراث فرهنگی مانع ایجاد کردند و معاون وزیر و استاندار هم بازدید کردند ولی هنوز به مرحله اجرا نرسید و .... (ادامه)
آخرین وضعیت تسویه تعاونی‌های اعتباری / آمادگی قضائی برای رسیدگی به مساله سرباز راهور / احضار سیف به دادسرا برای تکمیل پرونده ارز / صدور محکومیت‌های سنگین در پرونده قاچاق خودروهای لوکس ....(خبر)
(ادامه)
پرسپولیس ۲ - فولاد ۱ / نوراللهی نوار تساوی‌های پرسپولیس را پاره کرد
تیم فوتبال پرسپولیس با برتری دو بر یک برابر قولاد خوزستان سومین پیروزی خود در لیگ برتر را به دست آورد.(ادامه)
راهکارهایی برای غلبه بر استرس ناشی از شیوع کرونا
مشکلات حاد یا مزمن روانی، از عوارض مهم و بعضا پایدار وقوع رویدادهای وهم برانگیزی نظیر آندمی و اپیدمی و پاندمی بیماری‌های واگیر محسوب می‌شود؛ موضوعی که به واسطه شیوع جهانی کرونا، ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده است.(ادامه)
عکس/ مذاکره پسر برانکو با استقلال
بازیکن سابق پرسپولیس برای پیوستن به استقلال با مدیران این تیم مذاکره کرد. فرشاد احمدزاده بازیکن سابق پرسپولیس که به خاطر علاقه برانکو در زمان حضورش در این تیم به او لقب "پسر برانکو" داده شده بود، برای مذاکره با باشگاه استقلال و پیوستن به این تیم وارد عمل شد. احمدزاده نیم فصل گذشته در فولاد خوزستان توپ می زد.(ادامه)
نتایج هفته پایانی لیگ برتر/ استقلال نایب قهرمان شد، فولاد آسیایی
8 دیدار همزمان هفته پایانی لیگ برتر نوزدهم برگزار شد. براساس نتایج مسابقات استقلال با پیروزی پرگل مقابل شاهین بوشهر سقوط کرده به رده دوم جدول و عنوان نایب قهرمانی لیگ رسید.(ادامه)
حال وخیم کارگردان معروف بر اثر ابتلا به کرونا
خسرو سینایی به علت عفونت ریه و مبتلا شدن به کرونا در بیمارستان بیستری است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 11 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.