.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲بهمن تهران شعرخوانی سیاسی و اجتماعی داشت. شعرخوانی سیاسی و اجتماعی میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ وعده پی در پی رفع گرانی‌ها چه شد!؟
شمال نیوز: میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲بهمن تهران شعرخوانی سیاسی و اجتماعی داشت.(ادامه)
مداحی جدید باسم کربلایی برای اربعین با یاد امام زمان(عج)+فیلم و ترجمه فارسی
باسم کربلایی مداح مشهور عراق در آستانه اربعین حسینی سال 1445 قمری، مداحی جدیدی با یاد امام زمان(عج) به نام «نمشی مع الحجة، همراه امام عصر پیاده می‌رویم» خواند.(ادامه)
دعای عرفه ی سید الشهداء به ما می گوید باید در همه ساحت ها نگاهمان به خدا باشدو باید تکلیف خود را در همه ی قلمروها ی بندگی به تمام وکمال به انجام برسانیم / با تجربه عرفه به قربان می رسیم واز آنجا به عاشورا ....(خبر)
(ادامه)
ورود بیش از ۳۲ هزار زائر ایرانی به عربستان
بر اساس اعلام ستاد مکه تا پایان روز سه‌شنبه ۳۲ هزار و ۷۳۵ نفر از زائران و عوامل کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۱ وارد عربستان شدند. (ادامه)
عکس/ کعبه لباس احرام به تن کرد
در آستانه حج تمتع ۱۴۴۳، پرده کعبه از چهار طرف سه متر از سطح زمین بالا کشیده شد و کعبه، لباس احرام به تن کرد.(ادامه)
حرم امام حسین (ع) در گذشته چگونه بود؟/ تصاویر
حرم امام حسین (ع) در طول تاریخ چند بار تخریب و دوباره ساخته شد؛ تا اینکه آخرین بار در دوره صدام حرم سیدالشهدا (ع) مورد تخریب قرار گرفت. (ادامه)
در نخستین اربعین حسینی چه گذشت؟
از مباحث مهم تاریخ عاشورا حضور اهل بیت (ع) در کربلا در اولین اربعین شهادت امام حسین (ع) بر سر مزار آن حضرت و دیگر شهدای کربلاست. (ادامه)
عکس/ حاج عماد مغنیه در لباس احرام
تصویر قدیمی از شهید حاج عماد مغنیه با لباس احرام در سرزمین منا را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
عکسی قدیمی از سردار سلیمانی در لباس احرام
(ادامه)
اولین گروه زائران حج امسال وارد فرودگاه جده شدند +عکس
اولین گروه زائران حج تمتع سال جاری، وارد فرودگاه جده شده و قرار است پس از مُحرم شدن به مکه مکرمه مشرف شوند.(ادامه)
تصاویر: احرام بستن خانه خدا
هر ساله قبل از آغاز عملیات حج تمتع، پرده خانه خدا مقداری بالا کشیده می‌شود و پارچه‌ای سفید رنگ از جنس کتان دورتا دور کعبه نصب می‌شود. شب گذشته نیز همزمان با شب اول ماه ذی‌الحجه، پرده خانه خدا از چهار طرف حدود سه متر از پایین جمع شد و پارچه سفیدرنگ در چهار طرف کعبه کشیده شد و به نوعی خانه خدا نیز همزمان با آغاز ماه ذی‌الحجه احرام بست.(ادامه)
 یکی از پرسش هایی که این روزها ذهن مسلمانان را به خود مشغول ساخته این است که آیا مناسک حج امسال برگزارمی شود و آیا تا کنون حج تعطیل شده است؟ مناسک حج ۴۰ بار در طول تاریخ متوقف شده است/ آیا امسال هم حج تعطیل می‌شود؟
یکی از پرسش هایی که این روزها ذهن مسلمانان را به خود مشغول ساخته این است که آیا مناسک حج امسال برگزارمی شود و آیا تا کنون حج تعطیل شده است؟ (ادامه)
بابلسر، میزبان جشنواره وب و موبایل
رویداد هفت شهر جشنواره وب و موبایل ایران ۵ دی ۹۸ در بابلسر برگزار می‌شود.(ادامه)
در فضیلت عید قربان(يادداشت)
(ادامه)
 امروز یکی از مهمترین مسائل جهان اسلام، مسأله‌ی فلسطین است که در رأس همه‌ی مسائل سیاسی مسلمانان با هر مذهب و نژاد و زبان قرار دارد. بزرگترین ظلم قرن‌های اخیر در فلسطین اتفاق افتاده است. در این ماجرای دردآور، همه چیز یک ملت، سرزمینش، خانه و مزرعه و دارایی هایش، حرمت و هویتش مصادره شده است. این ملت به توفیق الهی شکست را نپذیرفته و از پا ننشسته و امروز از دیروز پرشورتر و شجاعانه‌تر در میدان است... معامله قرن با همت و ایمان جبهه مقاومت محکوم به شکست است/ جنگ‌افروزی آمریکا در غرب آسیا و شمال آفریقا رنج ملت‌ها را به نهایت رسانده است(خبر)
امروز یکی از مهمترین مسائل جهان اسلام، مسأله‌ی فلسطین است که در رأس همه‌ی مسائل سیاسی مسلمانان با هر مذهب و نژاد و زبان قرار دارد. بزرگترین ظلم قرن‌های اخیر در فلسطین اتفاق افتاده است. در این ماجرای دردآور، همه چیز یک ملت، سرزمینش، خانه و مزرعه و دارایی هایش، حرمت و هویتش مصادره شده است. این ملت به توفیق الهی شکست را نپذیرفته و از پا ننشسته و امروز از دیروز پرشورتر و شجاعانه‌تر در میدان است... (ادامه)
رهبر معظم انقلاب: معامله قرن با همت و ایمان جبهه مقاومت محکوم به شکست است
حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی به زائران بیت الله الحرام تاکید کردند که معامله قرن با همت و ایمان جبهه مقاومت محکوم به شکست است. (ادامه)
عکس/ آیت‌الله خامنه‌ای در لباس احرام
تصویری از رهبرانقلاب در لباس احرام در سفر حج در سال ۵۸(ادامه)
عکس: طیب‌نیا در لباس احرام
علی طیب نیا وزیر پیشین اقتصاد و دارایی جهت اعمال حج تمتع وارد مکه شد.(ادامه)
انتقاد تند رحيم‌پور ازغدی از روحانی
«امروز ديدم ايشان اعلام كرده است كه ما كلا مخالف بوديم و هستيم و خواهيم بود و مقامات عالي... يعني داري به رهبري طعنه مي‌زني؟... ... ... تو خودت رييس شوراي انقلاب فرهنگي هستي چرا هر جا يك جوري حرف مي‌زني؟ ايشان در مورد علوم انساني چند تا جوك گفت و مسخره كرد. من از ايشان پرسيدم شما اصلا نظريات جديد علوم انساني را خواندي، بلدي؟... ... . علوم انساني اصلا شرقي و غربي نيست و كاملا امري است فرهنگي و بستگي به فرهنگ جامعه دارد و هر پسوندي مي‌پذيرد... ... ... من حدس مي‌زنم چهار پنج تا بچه دور و برش هستند اينها را مي‌نويسند و دستش مي‌دهند ايشان هم بايد سخنراني كند وقت كم دارد و مي‌گويد همين طور از اين طرف و آن طرف مطلب برسانيد... از كتاب‌ها از مقالات چيز جمع كنيد و بگوييد من بگويم. متوجه تناقضش هم نيست من در شورا از ايشان پرسيدم شما راجع به علوم انساني اين حرف‌ها را زديد با اين نظريات جديد آشنا هستيد اصلا؟ ايشان صادقانه گفت نه... ... . يك‌كمي شجاع باش قوي باش ايدئولوژي داشته باش. مكتبي باش. مي‌خواهي ليبرال باشي ليبرال باش مي‌خواهي انقلابي باشي انقلابي باش نيمچه‌انقلابي نيمچه‌ليبرال كه نمي‌شود. گاهي انقلابي دو‌آتشه و گاهي ليبرال سه‌آتشه... ... ... به طرف فحش مي‌دهيد و مي‌گوييد منظورم اين نبود... ... ... . الان حرف‌هايي كه گفتم منظورم روحاني نبود. آقاي روحاني؛ رييس جمهوري دوگانه و متناقض با مردم حرف نمي‌زند. رييس‌جمهوري اسلامي دروغ نمي‌گويد رييس‌جمهوري اسلامي وعده دروغ نمي‌دهد. رييس‌جمهوري اسلامي در جلسه خصوصي يك چيز و در جلسه عمومي ضدش نمي‌گويد... رييس‌جمهوري اسلامي مخصوصا اگر آخوند، معمم باشد در جلسه داخلي و خارجي ١٨٠ درجه متفاوت حرف نمي‌زند، مسووليت‌ حرف‌هايي كه زده را بر عهده مي‌گيرد... ... ... شما در جلسه خصوصي راجع به فضاي مجازي يك چيز مي‌گويي و در فضاي عمومي مي‌‌گويي اصلا دولت كلا مخالف است و مقامات عالي بايد مسووليت بپذيرند و به مردم جواب دهند.»(ادامه)
عکس / نوه امام خمینی در لباس احرام
عکسی که از کوچکترین فرزند سید احمد خمینی و نوه امام (ره) در صحرای عرفات به همراه رسول جعفریان از پژوهشگران تاریخ اسلام و معاصر ثبت و منتشر شد.(ادامه)
عکس: قالیباف و میرسلیم در مراسم امروز برائت از مشرکان
محمدباقر قالیباف و مصطفی میرسلیم در لباس احرام در مراسم امروز برائت از مشرکان حضور یافتند.(ادامه)
عکس: نرگس کلباسی در لباس احرام
نرگس کلباسی بانوی نیکوکار ایرانی که با رایزنی ایران از حکم اعدام در هند رهایی یافت و از سوی رهبرانقلاب، هدیه سفر حج دریافت کرد، در مسجد شجره مُحرم شد.(ادامه)
پایان انتقال زائران ایرانی خانه خدا از ساری
آخرین کاروان زائران مازندرانی عصر امروز از ساری به جده پرواز می کند.(ادامه)
عکس/ رهبر معظم انقلاب در لباس احرام
تصویری از رهبرانقلاب در لباس احرام در سفر حج سال۵۸(ادامه)
ورود اعضای خانواده شهدای منا به عربستان
نخستین نشست شورای هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت در مکه مکرمه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در محل بعثه تشکیل شد.(ادامه)
کعبه هم احرام بست +عکس
طبق یک سنت دیرینه کناره‌های پرده خانه خدا در میانه ماه ذی‌القعده بالا زده می‌شود که به آن اصطلاحاً احرام بستن خانه خدا می‌گویند(ادامه)
خانواده های شهدا اعم از چهار شهید، سه شهید و دو شهید سهامدار انقلاب هستند یا مدیران متخلفی که صدها میلیون تومان از بیت المال را به بهانه های مختلف از حق تفریح فرزندان تا مناسبت های تقویمی به جیب زده اند و هر روز تبرئه و تطهیر به بهانه اعزام راهیان نور / از بیت الشهداء کیاپی تا ...
خانواده های شهدا اعم از چهار شهید، سه شهید و دو شهید سهامدار انقلاب هستند یا مدیران متخلفی که صدها میلیون تومان از بیت المال را به بهانه های مختلف از حق تفریح فرزندان تا مناسبت های تقویمی به جیب زده اند و هر روز تبرئه و تطهیر(ادامه)
پیام رهبر معظم انقلاب به کاروان پارالمپیک
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی از افتخار آفرینی کاروان پارالمپیکی جمهوری اسلامی ایران در رقابتهای پارالمپیک ۲۰۱۶ تشکر و قدردانی کردند.(ادامه)
دعای عرفه در امامزاده عباس(ع) ساری قرائت شد
دعای روح‌بخش عرفه همراه با برائت از مشرکین و شعار «مرگ بر آل‌سعود خائن» در امامزاده عباس(ع) ساری قرائت شد.(ادامه)
مازندرانی ها دعای عرفه را با عطر حضور چهار شهید گمنام قرائت کردند
دعای پرفیض عرفه عصر امروز یکشنبه در حضور اقشار مختلف مردم در مساجد و اماکن متبرکه مازندران در حالی برگزار شد که عطر حضور پیکر چهار شهید گمنام در سراسر استان پراکنده بود . (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.