.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
با حکم قاضی دادگاه عالی رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل از رفتن به زندان جان به در برد. نتانیاهو از رفتن به زندان جان به در برد
با حکم قاضی دادگاه عالی رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل از رفتن به زندان جان به در برد.(ادامه)
نشست شورای اسلامی شهر بابل برای استیضاح شهردار این شهر شامگاه یکشنبه برگزار شد که پس از رای گیری اعضا، مهدی کیانی امیری در سمت خود ابقا شد.

استیضاح شهردار بابل رای نیاورد/ کیانی امیری در سمت خود ابقا شد
نشست شورای اسلامی شهر بابل برای استیضاح شهردار این شهر شامگاه یکشنبه برگزار شد که پس از رای گیری اعضا، مهدی کیانی امیری در سمت خود ابقا شد. (ادامه)
«استیضاح وزیر کشور به دلیل معاون سیاسی‌اش نبود بلکه موضوع معاون سیاسی بعداً به آن اضافه شد. استیضاح‌کنندگان سوالات مختلفی از وزیر کشور دارند که به قوت خود باقی است.» معاون سیاسی وزیر کشور رفت، اما استیضاح وزیر سرجایش هست
«استیضاح وزیر کشور به دلیل معاون سیاسی‌اش نبود بلکه موضوع معاون سیاسی بعداً به آن اضافه شد. استیضاح‌کنندگان سوالات مختلفی از وزیر کشور دارند که به قوت خود باقی است.»(ادامه)
شمال نیوز : «پرویز شعبانی» در سال سوم فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی هم به عنوان رئیس شورای شهر ساری انتخاب و در سمت خود ابقا شد.

شورای اسلامی شهر ساری هیئت رئیسه جدید خود را شناخت / سرهنگ ابقا شد
شمال نیوز : «پرویز شعبانی» در سال سوم فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی هم به عنوان رئیس شورای شهر ساری انتخاب و در سمت خود ابقا شد. (ادامه)
انتخابات هیأت‌رئیسه شورای نگهبان امروز برگزار شد که در این جلسه دبیر و اعضای هیأت‌رئیسه شورا با رأی اعضا برای یک سال دیگر ابقا شدند. آیت‌الله جنتی در دبیری شورای نگهبان ابقا شد
انتخابات هیأت‌رئیسه شورای نگهبان امروز برگزار شد که در این جلسه دبیر و اعضای هیأت‌رئیسه شورا با رأی اعضا برای یک سال دیگر ابقا شدند.(ادامه)
رئیس فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت تیم امید و صدور مجوز حرفه‌ای برای سرخابی‌ها توضیحاتی را ارائه داد. پرسپولیس حذف شد ؟ مهدی تاج آب پاکی را روی دست استقلال و پرسپولیس ریخت
رئیس فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت تیم امید و صدور مجوز حرفه‌ای برای سرخابی‌ها توضیحاتی را ارائه داد. (ادامه)
نمایندگان مجلس عدم تایید یا عدم احراز صلاحیت داوطلب انتخابات مجلس را منوط به ارائه مستندات کردند. عدم تایید یا عدم احراز صلاحیت داوطلب باید با ارائه مستندات صورت گیرد
نمایندگان مجلس عدم تایید یا عدم احراز صلاحیت داوطلب انتخابات مجلس را منوط به ارائه مستندات کردند.(ادامه)
رسولی‌نژاد گفت: در حالی‌که آقای قالیباف از ابتدا حضور نماینده‌های دولت را درنزدیکی صندلی نمایندگان منع کردند، تعدادی انگشت شمار از نمایندگان مجلس وظیفه لابی‌گری را انجام دادند... فاطمی امین فرد مناسبی برای وزارتخانه نیست/ با تمام توان مقابل وزیر شدن دوباره فاطمی‌امین می‌ایستیم
رسولی‌نژاد گفت: در حالی‌که آقای قالیباف از ابتدا حضور نماینده‌های دولت را درنزدیکی صندلی نمایندگان منع کردند، تعدادی انگشت شمار از نمایندگان مجلس وظیفه لابی‌گری را انجام دادند...(ادامه)
پیشکسوت استقلال می گوید اگر علی فتح الله زاده در ماجرای استراماچونی مقصر است باید او را از باگشاه بیرون کنند. استقلال بهتر است به دسته پایین تر سقوط کند
پیشکسوت استقلال می گوید اگر علی فتح الله زاده در ماجرای استراماچونی مقصر است باید او را از باگشاه بیرون کنند.(ادامه)
مرتضی عابدی برای سومین بار در پست ریاست هیات کونگ‌فو و هنر‌های رزمی مازندران باقی ماند. ابقا عابدی در پست ریاست هیات کونگ‌فو مازندران
مرتضی عابدی برای سومین بار در پست ریاست هیات کونگ‌فو و هنر‌های رزمی مازندران باقی ماند.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه پس از بررسی طرح استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت با ابقای وی در صدر این وزارتخانه کلیدی دولت موافقت کردند. استیضاح وزیر صمت رای نیاورد / فاطمی امین وزیر ماند
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه پس از بررسی طرح استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت با ابقای وی در صدر این وزارتخانه کلیدی دولت موافقت کردند.(ادامه)
معاونان علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل جدید باشگاه استقلال بدون اعلام رسمی معرفی شدند. اسامی معاونان جدید فتح‌الله‌زاده در استقلال لو رفت!
معاونان علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل جدید باشگاه استقلال بدون اعلام رسمی معرفی شدند.(ادامه)
جزئیات انتصابات جدید در شهرداری / کدام مدیران ابقا شدند؟
رکنا: شهردار تهران در احکامی جداگانه شماری از معاونان و مدیران ارشد از نهاد را تغییر داده و برخی دیگر را نیز به مدت یک سال دیگر در سمت خود ابقا کرد.(ادامه)
شمال نیوز: انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر نوشهر برگزار و بر اساس آن اعضای هیئت رئیسه شورای ششم برای سال دوم مشخص شدند. رئیس شورای نوشهر ابقا شد / اعضای هیئت رئیسه مشخص شدند
شمال نیوز: انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر نوشهر برگزار و بر اساس آن اعضای هیئت رئیسه شورای ششم برای سال دوم مشخص شدند.(ادامه)
شمال نیوز : اعضای شورای اسلامی شهر ساری در جلسه فوق العاده عصر سه شنبه رای به ابقای رئیس دادند و پرویز شعبانی برای سال دوم نیز رئیس ماند.... ترکیب جدید هیئت رئیسه شورای ساری مشخص شد / شعبانی رئیس ماند / اقلیت نایب رئیسی را هم از دست داد + حواشی
شمال نیوز : اعضای شورای اسلامی شهر ساری در جلسه فوق العاده عصر سه شنبه رای به ابقای رئیس دادند و پرویز شعبانی برای سال دوم نیز رئیس ماند....(ادامه)
شمال نیوز: انگار قرار نیست حاشیه های شورای ششم ساری پایان یابد و هر جلسه آبستن حواشی و اتفاقات خاصی است که اصلا مورد رضایت افکار عمومی نیست . در جلسه عصر امروز شورای ساری چه خواهد گذشت ؟ / روز وزن کشی در شورا
شمال نیوز: انگار قرار نیست حاشیه های شورای ششم ساری پایان یابد و هر جلسه آبستن حواشی و اتفاقات خاصی است که اصلا مورد رضایت افکار عمومی نیست .(ادامه)
براساس آئین نامه داخلی شورای نگهبان، انتخابات هیئت رئیسه این شورا هر ساله برگزار و طی آن هیئت رئیسه جدید برای فعالیت یک ساله انتخاب می‌شوند.

انتخاب اعضای هیات رئیسه شورای نگهبان/ آیت الله جنتی به عنوان دبیر ابقا شد
براساس آئین نامه داخلی شورای نگهبان، انتخابات هیئت رئیسه این شورا هر ساله برگزار و طی آن هیئت رئیسه جدید برای فعالیت یک ساله انتخاب می‌شوند. (ادامه)
آیت‌الله جنتی به عنوان دبیر شورای نگهبان ابقا شد
سخنگوی شورای نگهبان از انتخاب اعضای هیئت رئیسه سال جدید این شورا خبر داد.(ادامه)
هزینه حذف اسکوچیچ را صرف آماده‌سازی تیم ملی کنیم
کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال معتقد است که بهتر است هزینه حذف اسکوچیچ ‌را صرف برگزاری اردو و بازی‌های تدارکاتی مناسب کنیم تا تیم ملی با آرامش کامل برای حضور در جام جهانی آماده شود. (ادامه)

دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ماندنی شد. فوری؛ اسکوچیچ در تیم ملی ماندنی شد
دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ماندنی شد.(ادامه)
دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ماندنی شد
دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات در تیم ملی فوتبال ماندنی شد. (ادامه)
اگرچه همه پازل‌های چیده‌شده کنار یکدیگر نشان از تثبیت موقعیت قالیباف در کرسی ریاست مجلس دارد، اما نباید این احتمال را هم نادیده گرفت که ممکن است لحظه آخر گزینه‌ای نامزد انتخابات ریاست مجلس شود که همه معادلات فعلی را به هم بزند. قالیباف رییس می‌ماند یا کرسی را به رقبا واگذار می‌کند؟
اگرچه همه پازل‌های چیده‌شده کنار یکدیگر نشان از تثبیت موقعیت قالیباف در کرسی ریاست مجلس دارد، اما نباید این احتمال را هم نادیده گرفت که ممکن است لحظه آخر گزینه‌ای نامزد انتخابات ریاست مجلس شود که همه معادلات فعلی را به هم بزند.(ادامه)
شمال نیوز : دامنه تغییرات فرمانداران استان از شرق شروع ، به غرب کشیده شد و حالا فرمانداری های شهرستانهای مرکزی نیز دستخوش تغییرات اساسی قرار گرفتند .... چه کسی فرماندار بعدی قائم شهر می شود ؟ + اسامی گزینه های مطرح
شمال نیوز : دامنه تغییرات فرمانداران استان از شرق شروع ، به غرب کشیده شد و حالا فرمانداری های شهرستانهای مرکزی نیز دستخوش تغییرات اساسی قرار گرفتند ....(ادامه)
انتقاد رئیسی از کندی انتصابات/تسریع در برکناری بانیان مشکلات اقتصادی
اگر چه حساسیت‌های لازم در حوزه انتخاب افراد باعث شده که انتصابات در دولت با کندی صورت گیرد اما تاخیر بیش از حد در تغییر مدیران خسته و ناکارآمد دولت قبل بویژه در بخش‌های اقتصادی ، وعده‌های رئیس جمهور در رفع مشکلات اقتصادی مردم را با اختلال مواجه خواهد کرد.(ادامه)
ترکیب استانداران دولت رئیسی کامل شد +جدول
امروز آخرین استاندار جدید توسط هیئت وزیران انتخاب شد و تمامی استانداران تغییر کردند؛ در این گزارش با استانداران جدید آشنا می‌شوید.(ادامه)
شمال نیوز: دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر محمد مهدی ناصحی را در سمت عضو هیات مدیره و مدیر عاملی سازمان بیمه سلامت ایران ابقا کرد. مدیرعامل مازندرانی سازمان بیمه سلامت کشور ابقا شد
شمال نیوز: دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر محمد مهدی ناصحی را در سمت عضو هیات مدیره و مدیر عاملی سازمان بیمه سلامت ایران ابقا کرد.(ادامه)
شمال نیوز : کاظم علیپور فرزند مرحوم عشقعلی علیپور عضو فقید شورای اسلامی شهر قائم شهر در دوره اول است که سابقه معاونت اداری ، مالی و سرمایه گذاری شهرداری قائم شهر را در رزومه خود دارد . « کاظم علیپور » به عنوان شهردار جدید قائم شهر انتخاب شد
شمال نیوز : کاظم علیپور فرزند مرحوم عشقعلی علیپور عضو فقید شورای اسلامی شهر قائم شهر در دوره اول است که سابقه معاونت اداری ، مالی و سرمایه گذاری شهرداری قائم شهر را در رزومه خود دارد .(ادامه)
شمال نیوز : غلامرضا سلیمانی امیری در دولت سیزدهم نیز ، به عنوان رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابقاء شد. رئیس کل مازندرانی بیمه مرکزی ایران ابقا شد + بیوگرافی
شمال نیوز : غلامرضا سلیمانی امیری در دولت سیزدهم نیز ، به عنوان رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابقاء شد.(ادامه)
حسن روحانی در آخرین شب ریاست‌جمهوری خود در تلویزیون اعلام کرد که به کارهای علمی و فرهنگی بازخواهد گشت. یک‌ماهی از رفتنش گذشته و هیچ خبری از او نیست؛ حتی از سوی مقام معظم رهبری نیز حکمی برای عضویتش در مجمع تشخیص مصلحت نظام صادر نشده است. از حسن روحانی چه خبر؟ / رییس‌جمهور سابق این روزها کجاست؟
حسن روحانی در آخرین شب ریاست‌جمهوری خود در تلویزیون اعلام کرد که به کارهای علمی و فرهنگی بازخواهد گشت. یک‌ماهی از رفتنش گذشته و هیچ خبری از او نیست؛ حتی از سوی مقام معظم رهبری نیز حکمی برای عضویتش در مجمع تشخیص مصلحت نظام صادر نشده است.(ادامه)
شمال نیوز : ۲ عضو شورای شهر ساری نامه ارسال شده به فرماندار ساری مبنی بر غیرقانونی بودن انتخاب شهردار ساری را تایید کرده و خواستار انتشار فیلم جلسه انتخاب شهردار شدند. اعضای شورای شهر ساری: انتخاب شهردار غیرقانونی است/ فیلم جلسه شورا علنی شود
شمال نیوز : ۲ عضو شورای شهر ساری نامه ارسال شده به فرماندار ساری مبنی بر غیرقانونی بودن انتخاب شهردار ساری را تایید کرده و خواستار انتشار فیلم جلسه انتخاب شهردار شدند. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 12 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.