.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی مسعود فیاضی را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی کرد. وزیر پیشنهادی آموزش‌و‌پرورش کیست ؟ + سوابق
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی مسعود فیاضی را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی کرد.(ادامه)
تعیین تکلیف 29 هزار فرهنگی تا پایان سال 1400
معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش گفت: بیش از ۲۹ هزار فرهنگی براساس اجازه قانون به دستگاه اجرایی و دولت تا پایان سال ۱۴۰۰ تکلیف می‌شوند.(ادامه)
داوطلبان کنکور خود را برای ۳۱ مرداد آماده کنند
احمدی لاشکی گفت: فعلاً داوطلبان خودشان را برای ‏‏۳۱ مرداد آماده کنند. مسئولیت تامین بهداشت محیط با وزارت علوم است و قطعاً پای کار خواهند بود و برنامه ریزی‌های لازم را ‏خواهند داشت. ‏(ادامه)
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از تعیین اولویت‌های کاری این کمیسیون خبر داد و گفت: کارگروهی در مجلس برای پیگیری مشکلات کاری کارگران شرکت هفت‌تپه و نیز آموزشیاران نهضت سوادآموزی تشکیل شد. اولویت‌های کاری کمیسیون اجتماعی از زبان بابایی کارنامی سخنگوی کمیسیون
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از تعیین اولویت‌های کاری این کمیسیون خبر داد و گفت: کارگروهی در مجلس برای پیگیری مشکلات کاری کارگران شرکت هفت‌تپه و نیز آموزشیاران نهضت سوادآموزی تشکیل شد.(ادامه)
تعطیلی پنج‌شنبه مدارس لغو شد
حاجی‌میرزایی گفت: برای آغاز مدارس در شهریور، متناسب با شرایط کرونا، تعطیلی پنج‌شنبه‌ها لغو شد.(ادامه)
شمال نیوز : لایحه مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی سرخس، دوقارون و مازندران و همچنین لایحه توسعه محدوده آزاد تجاری ـ صنعتی انزلی و طرح حمایت از مالکیت صنعتی از دیگر دستور کارهای وکلای ملت در مجلس است..... آیا نمایندگان مجلس دهم تصویب « منطقه آزاد تجاری مازندران » را به نام خود ثبت می کنند ؟
شمال نیوز : لایحه مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی سرخس، دوقارون و مازندران و همچنین لایحه توسعه محدوده آزاد تجاری ـ صنعتی انزلی و طرح حمایت از مالکیت صنعتی از دیگر دستور کارهای وکلای ملت در مجلس است.....(ادامه)
شمال نیوز : به دنبال بالا گرفتن شیوع کرونا در کشور، ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا، اواسط اسفندماه براساس ششمین مصوبه خود، دستور تعطیلی مدارس را تا پایان سال ۹۸ اعلام کرد. .... حق‌التدریسی‌ها را دریابید / مثل معلمان رسمی برخورد شود
شمال نیوز : به دنبال بالا گرفتن شیوع کرونا در کشور، ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا، اواسط اسفندماه براساس ششمین مصوبه خود، دستور تعطیلی مدارس را تا پایان سال ۹۸ اعلام کرد. ....(ادامه)
شمال نیوز : دولت باید آموزش‌دهنده‌های نهضت سوادآموزی را از فرد به فرد تا تجمیعی حمایت کرده و به آ‌ن‌ها انگیزه ادامه فعالیت دهند نه مانند اکنون که تمامی آن‌ها به دنبال تغییر وضعیت هستند..... وجود بیش از ۸میلیون بی‌سواد مشمول سن تحصیل در کشور
شمال نیوز : دولت باید آموزش‌دهنده‌های نهضت سوادآموزی را از فرد به فرد تا تجمیعی حمایت کرده و به آ‌ن‌ها انگیزه ادامه فعالیت دهند نه مانند اکنون که تمامی آن‌ها به دنبال تغییر وضعیت هستند.....(ادامه)
چهارشنبه؛ انتخابات رییس و هیات رییسه مجلس
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این هفته میزبان سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای پاسخ به سوال غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده رشت در مجلس هستند.(ادامه)
بررسی خریدوفروش سوالات امتحانات نهایی در مجلس
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از بررسی وضعیت خرید و فروش سوالات امتحانات نهایی در جلسه امروز کمیته آموزش‌وپرورش خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : یکی از مشکلاتی که این روزها گریبانگیر خانوده ها شده است مشکل ثبت نام در برخی از مدارس استان است که امیدواریم نمایندگان مازندران با نظارت بیشتری به این موضوع ورود نمایند .....
کدام نماینده مازنی طرح استیضاح فانی را امضا کرد ؟ + متن کامل طرح استیضاح
شمال نیوز : یکی از مشکلاتی که این روزها گریبانگیر خانوده ها شده است مشکل ثبت نام در برخی از مدارس استان است که امیدواریم نمایندگان مازندران با نظارت بیشتری به این موضوع ورود نمایند ..... (ادامه)
لایحه کاهش ساعات کار زنان شاغل به صحن علنی مجلس رسید
نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده لایحه کاهش ساعات کار زنان شاغل را در صحن علنی مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.(ادامه)
تکلیف معلمان حق التدریسی مشخص شد
(ادامه)
موانع جذب نیروهای حق‌التدریس در آموزش و پرورش رفع شد
نمایندگان مجلس با تصویب طرح استفساریه‌ای، موانع جذب نیروهای حق‌التدریس در وزارت آموزش و پرورش را برطرف کردند.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر زمانی کیاسری عضو هیئت علمی دانشگاه با اشاره به اینکه راهکارهای حل معضل اعتیاد را باید به عنوان یک بیماری در پرتو سیاستهای درمانی جستجو کرد افزود: تا زمانیکه این چالش اجتماعی به عنوان یک جرم تلقی می شود،وضعیت به همین صورت خواهد بود..... 5 هزار زن معتاد، نتیجه گسل فرهنگی در استان
شمال نیوز : دکتر زمانی کیاسری عضو هیئت علمی دانشگاه با اشاره به اینکه راهکارهای حل معضل اعتیاد را باید به عنوان یک بیماری در پرتو سیاستهای درمانی جستجو کرد افزود: تا زمانیکه این چالش اجتماعی به عنوان یک جرم تلقی می شود،وضعیت به همین صورت خواهد بود.....(ادامه)
رمزگشایی وزیر سابق از سخنان فانی
(ادامه)
اصلاح قانون استخدامی معلمان در مجلس
بررسی استفساریه الحاق دو تبصره به قانون تعیین تکلیف استخدام معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در دستور کار مجلس قرار گرفت.(ادامه)
تفحص از وزارت اقتصاد به صحن مجلس رسید
(ادامه)
نعمت‌زاده این هفته به مجلس می‌آید
مجلس در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری جلسه علنی دارد که در مهم‌ترین بخش‌ها قرار است وزیر صنعت برای پاسخگویی به سؤال ۲ تن از نمایندگان، در خانه ملت حضور می‌یابد.(ادامه)
ابلاغ یک قانون تفسیری درباره حق‌التدریس ها
(ادامه)
احمدی‌نژاد رکورددار دریافت تذکر از مجلس
(ادامه)
پرونده احمدی‌نژاد به قوه قضائیه رفت
(ادامه)
معلمان حق‌التدریس تبدیل وضعیت میشوند
(ادامه)
رد 6 مصوبه ازسوی شورای نگهبان
(ادامه)
رئیس‌جمهور عباسی را در جلسه استیضاح همراهی می‌کند
(ادامه)
تجمع آموزشیاران نهضت سوادآموزی مقابل آموزش و پرورش گیلان
(ادامه)
تجمع مجدد معلمان شرکتی مقابل مجلس
(ادامه)
بیمه و سنوات کامل در ازای 4 ساعت کار
(ادامه)
برگزاری کلاسهای آموزشی تعیین تکلیف برای آموزشیاران
(ادامه)
برنامه های نهضت سواد آموزی با جدیت بیشتر ادامه می باید
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.033 seconds.