.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یک منبع آگاه گفت: معین چند بار به ایران آمده است که یک مورد آن برای مراسم درگذشت مادرش بود. البته این رفت و آمد‌ها در سکوت کامل خبری انجام شده است. معین پنهانی به ایران رفت و آمد‌ دارد؟
یک منبع آگاه گفت: معین چند بار به ایران آمده است که یک مورد آن برای مراسم درگذشت مادرش بود. البته این رفت و آمد‌ها در سکوت کامل خبری انجام شده است.(ادامه)
از طرف نشریه هلندی آلبوم محمد معتمدی بهترین آلبوم سال ۲۰۲۳ شد. «انتظار» محمد معتمدی بهترین آلبوم سال ۲۰۲۳ شد
از طرف نشریه هلندی آلبوم محمد معتمدی بهترین آلبوم سال ۲۰۲۳ شد.(ادامه)
آیدین کاظمی‌زاد آهنگساز آلبوم صوتی «هاجستم و واجستم» موفق به کسب مدال برنز از جوایز جهانی موسیقی (global music awards) کشور آمریکا شد. یک آهنگساز ایرانی مدال برنز جایزه جهانی موسیقی آمریکا را کسب کرد
آیدین کاظمی‌زاد آهنگساز آلبوم صوتی «هاجستم و واجستم» موفق به کسب مدال برنز از جوایز جهانی موسیقی (global music awards) کشور آمریکا شد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس ۱۵ هزار ویژه برنامه در استان برگزار می‌شود از به پایان نرسیدن ساخت موزه دفاع مقدس ابراز نگرانی کرد. اجرای ۱۵ هزار برنامه هفته‌ی دفاع مقدس در مازندران / رزمندگان مازندرانی نماد ایثار و مقاومت هستند
شمال نیوز : مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس ۱۵ هزار ویژه برنامه در استان برگزار می‌شود از به پایان نرسیدن ساخت موزه دفاع مقدس ابراز نگرانی کرد.(ادامه)
مرد تبهکار با اجاره ساعتی خانه، دختران و زنان جوان را با ترفند‌های خاص به آنجا می‌کشاند و مورد آزار و اذیت قرار می‌داد. سارق تبهکار قربانی عشق به طعمه اش شد
مرد تبهکار با اجاره ساعتی خانه، دختران و زنان جوان را با ترفند‌های خاص به آنجا می‌کشاند و مورد آزار و اذیت قرار می‌داد.(ادامه)
بسیاری از ما یک وضعیت خوابیدن داریم به عبارت دیگر، اگر به آن شکل بخواهیم احساس راحتی بیشتری می کنیم. چرا هرگز نباید روی شکم بخوابیم؟
بسیاری از ما یک وضعیت خوابیدن داریم به عبارت دیگر، اگر به آن شکل بخواهیم احساس راحتی بیشتری می کنیم.(ادامه)
محمدباقر نوبخت، در نامه سرگشاده به سید ابراهیم رئیسی، برای جلسه با مدیران اقتصادی درباره عملکرد اقتصادی دولت قبل اعلام آمادگی کرد. برای جلسه با مدیران اقتصادی درباره عملکرد اقتصادی دولت قبل اعلام آمادگی می‌کنم
محمدباقر نوبخت، در نامه سرگشاده به سید ابراهیم رئیسی، برای جلسه با مدیران اقتصادی درباره عملکرد اقتصادی دولت قبل اعلام آمادگی کرد.(ادامه)
عکس/ زیباترین عکس «ما» و «امام»
زیباترین عکس امام برای من این عکس است آنجا که امام روح‌الله در کانون آن نشسته است و ملتی انگار تعلقاتش را از تن به در کرده که به کلام او گوش بسپارد.(ادامه)
عکس/زیباترین عکس «ما» و «امام»
(ادامه)
صبح امروز «شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲»، شهروز سخنوری معروف به الکس به جرم قاچاق انسان به قصد فحشا به دار مجازات آویخته شد. سرشبکه اسکورت و قاچاق زنان و دختران ایرانی معروف به الکس اعدام شد
صبح امروز «شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲»، شهروز سخنوری معروف به الکس به جرم قاچاق انسان به قصد فحشا به دار مجازات آویخته شد.(ادامه)
سعید تحویلداری خواننده فولکلوریک استان گیلان که آلبوم سنگ صبور را در کارنامه دارد، چهره در نقاب خاک کشید.
خواننده گیلک درگذشت/ صدای «سیه چومه» خاموش شد
سعید تحویلداری خواننده فولکلوریک استان گیلان که آلبوم سنگ صبور را در کارنامه دارد، چهره در نقاب خاک کشید. (ادامه)
ابوالحسن مختاباد روزنامه‌نگار و پژوهشگر شناخته شده موسیقی و برادر سید عبدالحسین مختاباد خواننده براثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت.

ابوالحسن مختاباد پژوهشگر موسیقی و روزنامه‌نگار درگذشت
ابوالحسن مختاباد روزنامه‌نگار و پژوهشگر شناخته شده موسیقی و برادر سید عبدالحسین مختاباد خواننده براثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
فتحعلی اویسی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون دقایقی پیش در بیمارستان درگذشت. فتحعلی اویسی درگذشت
فتحعلی اویسی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون دقایقی پیش در بیمارستان درگذشت.(ادامه)
عکس‌های زائران کربلا در رادیونمای اربعین پخش می‌شود
عکس‌های مخاطبان و زائران از مراسم راهپیمایی اربعین در رادیونمای اربعین پخش می‌شود۔ (ادامه)
سالگرد استاد خوشرو - ساروکلای قائم شهر(خبر)
(ادامه)
در ظاهر چنین به‌نظر می‌رسد که شخصیت‌های سیاسی روحیۀ خشنی داشته و از لطافت کلام بهره‌مند نباشند، اما امام‌خمینی(ره) خلاف آن را ثابت کرده است؛ روح‌الله نه تنها روحیه‌ای با لطافت داشت، بلکه شعر هم می‌سرود. مروری بر شخصیت ادبی امام خمینی(ره) / وقتی روح‌الله شعر می‌سرود
در ظاهر چنین به‌نظر می‌رسد که شخصیت‌های سیاسی روحیۀ خشنی داشته و از لطافت کلام بهره‌مند نباشند، اما امام‌خمینی(ره) خلاف آن را ثابت کرده است؛ روح‌الله نه تنها روحیه‌ای با لطافت داشت، بلکه شعر هم می‌سرود.(ادامه)
مهدوی‌کیا در کنار بازیگری که از دنیا رفت +عکس
در آلبوم عکس‌های کاپیتان سابق تیم‌ملی تصاویری به یادماندنی دیده می‌شود.(ادامه)
خواننده‌های مشهور دهه ۷۰، دقیقاً کجایید؟
هنرمندان محبوب ۲ دهه قبل، مانند افتخاری، اصفهانی، خشایار اعتمادی، قاسم افشار و عبدالحسین مختاباد امروز به چه کاری مشغول هستند؟ (ادامه)
دغدغه‌های مختاباد برای کادر درمانی
مختاباد با ابراز امیدواری نسبت به اینکه بتوانیم هر چه زودتر این شرایط بحرانی کرونا را با همدلی پشت سر بگذاریم و به کادر درمانی کمک کنیم، می‌گوید: «هر کسی در حد توان خودش به اطرافیانش کمک کند ۰ تا جایی که ممکن است از سفره خودمان بگذریمذو به آنها که نیاز دارند بدهیم.» (ادامه)
بازیگران چشم رنگی ایران در یک آلبوم+فیلم
رکنا: بازیگران از افراد معروف در جامعه هستند که دارای طرفداران زیادی می باشند و حالا اگر این افراد از زیبایی ظاهری برخوردار باشند، پر طرفدارتر هم می شوند.(ادامه)
دیدن آلبوم عکس در دورهمی خانواده و شنیدن شرح تصاویر در گذشته برای خودش عالمی داشت. «عکس و مکث» ایده ماست تا در روزهای کرونایی عکس هایی از آلبوم قهرمانان سلامت را ورق بزنیم و روایتش را بشنویم. عکس و مکث روزهای کرونایی
دیدن آلبوم عکس در دورهمی خانواده و شنیدن شرح تصاویر در گذشته برای خودش عالمی داشت. «عکس و مکث» ایده ماست تا در روزهای کرونایی عکس هایی از آلبوم قهرمانان سلامت را ورق بزنیم و روایتش را بشنویم.(ادامه)
پیکر پیشکسوت موسیقی مقامی مازندران تشییع شد
پیکر استاد ابوالحسن خوشرو خنیاگر و پیشکسوت موسیقی مقامی مازندران در قائمشهر تشییع شد.(ادامه)
شمال نیوز : او در اجرای آوازهای کلاسیک مازندرانی، تلفیقی از شیوه‌های استادان قدیم و نیز سبک و لحن شخصی خود را ارایه می‌کرد و تأثیر آثار و فعالیت‌های هنری‌اش، بر موسیقی مازندران ماندگار خواهد بود..... « ابوالحسن خوشرو » استاد آواز مازندران درگذشت + مروری بر زندگی
شمال نیوز : او در اجرای آوازهای کلاسیک مازندرانی، تلفیقی از شیوه‌های استادان قدیم و نیز سبک و لحن شخصی خود را ارایه می‌کرد و تأثیر آثار و فعالیت‌های هنری‌اش، بر موسیقی مازندران ماندگار خواهد بود.....(ادامه)
عکس بامزه بازیگران معروف در ساعت خوش
خاطره بازی امیر غفارمنش با این تصویر زیرخاکی از روزهای تولید آلبوم ماندگار “ساعت خوش”. در کنار رضا شفیعی جم، نصرالله رادش، محسن حاجیلو، سعید آقاخانی و یوسف صیادی. عزیزانی که امروز همگی پیشکسوت خنده دار و کمدی محسوب می‌شوند. (ادامه)
تصاویر: اصفهان ۹۰ سال قبل
یکی از مهمترین بخش های کار مطالعاتی هولتسر عکس هایی بود که او در مدت پرواز و پس از آن از شهرهای مختلف ایران اعم از تهران، اصفهان، کاشان و بوشهر برداشت. او همچنین از مردم کوچه و بازار و دروازه‌های شهرها نیز عکس هایی برداشت و مجموعه خود را کاملتر کرد. هولتسر در بازگشت عکس ها و یادداشت های خود از سفر به ایران را در قالب کتابی با عنوان "پرواز بر فراز ایران" به چاپ رساند(ادامه)
حمله تند شرفی به فدراسیونِ تاج
پیشکسوت فوتبال ایران به شدت از عملکرد فدراسیون فوتبال انتقاد کرد و گفت اگر فدراسیون پول نداشته چرا به دنبال مربی خارجی رفته است؟(ادامه)
تصاویر/ زنان در «آزادی»
این نخستین حضور رسمی زنان در ورزشگاه برای تماشای دیدار تیم ملی فوتبال ایران است. زنان و دختران ایرانی برای نخستین بار بعد از دهها سال امروز پنجشنبه توانستند به ورزشگاه بروند تا از نزدیک یک مسابقه فوتبال را تماشا کنند. بازی امروز تیم ملی ایران و کامبوج، میزبان بیش از 3 هزار نفر از دختران و زنانی بود که برای تماشا به ورزشگاه آزادی تهران آمده بودند. این مسابقه در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار می شود. عکس : هادی زند / آریا جعفری - ایسنا(ادامه)
ماجرای استانداری که حین خدمت رسانی جان خود را از دست داد
(ادامه)
عکس: قایق سواری روی دریاچه ارومیه، یکصد سال پیش
تصویری از قایق سواری روی دریاچه ارومیه، یکصد سال پیش از آلبوم یک کشیش آمریکایی منتشر شد.(ادامه)
شایعه ازدواج خواننده معروف با انتشار عکس‌های جدید
تیلور سوئیفت خواننده آمریکایی، به تازگی و برای چندمین بار با مدل، نوازنده و بازیگر بریتانیایی (جو آلوین) در یکی از رستوران‌های نیویورک در فضایی شاعرانه دیده شده است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 11 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.