.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: نود و یکمین جلسه علنی شورای شهر ساری به طرح سوال از شهردار این شهر گذشت، انتصاباتی با حقوق ۸۰ میلیونی، وضعیت آسفالت خیابان‌ها، ناتمام ماندن پروژه‌های شهری، پروژه هدایت آب‌های سطحی و عدم حضور در دفتر کار، ازجمله سوالات اعضای شورای شهر مرکز استان بود. قبادی : شهرداری ساری میراث‌دار بی‌انضباطی گذشته است / شورای شهر درخواست اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی را رد کرد / مدیریت استرس و تنش داشتیم چون بانوان شهرداری به پارک‌ها منتقل نشده و زباله جمع‌آوری نمی‌کنند!!!+ نظرات کاربران
شمال نیوز: نود و یکمین جلسه علنی شورای شهر ساری به طرح سوال از شهردار این شهر گذشت، انتصاباتی با حقوق ۸۰ میلیونی، وضعیت آسفالت خیابان‌ها، ناتمام ماندن پروژه‌های شهری، پروژه هدایت آب‌های سطحی و عدم حضور در دفتر کار، ازجمله سوالات اعضای شورای شهر مرکز استان بود.(ادامه)
آیت‌الله محمدی لائینی گفت: همانطور که جبهه باطل بعثیان را شکستیم کربلا را آزاد کرده و از کربلا عبور کردیم امروز هم جبهه پوشالی صهیونیست‌ها را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد. جبهه پوشالی صهیونیست‌ها را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد
آیت‌الله محمدی لائینی گفت: همانطور که جبهه باطل بعثیان را شکستیم کربلا را آزاد کرده و از کربلا عبور کردیم امروز هم جبهه پوشالی صهیونیست‌ها را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد.(ادامه)
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که مازندران یکی از استان های مهم مقاصد سفر مسافران است، گفت : با هدف خدمات رسانی به گردشگران باید تصمیمات بزرگتری برای این استان گرفته شود تا گره های ترافیکی کمتری را در آن شاهد باشیم. تصمیمات مهم زیرساختی برای مازندران به عنوان مقصد اصلی سفر گردشگران گرفته شود
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که مازندران یکی از استان های مهم مقاصد سفر مسافران است، گفت : با هدف خدمات رسانی به گردشگران باید تصمیمات بزرگتری برای این استان گرفته شود تا گره های ترافیکی کمتری را در آن شاهد باشیم.(ادامه)
شب گذشته بود که عوامل سرپرستی شهرداری نوشهر، بدون اخذ مجوز و با زیر پا گذاشتن مفاد توافق‌نامه‌ای که سال گذشته میان موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور و شهرداری نوشهر به امضا رسیده بود، بیش از ۲۰۰ متر از دیوار شمالی این باغ را تخریب و هزار و ۵۰۰ مترمربع از عرصه آن را نیز با لودر و بولدوزر تسطیح کرد. تخریب شبانه دیوار باغ گیاه‌شناسی نوشهر در تعطیلات نوروز+ تصاویر
شب گذشته بود که عوامل سرپرستی شهرداری نوشهر، بدون اخذ مجوز و با زیر پا گذاشتن مفاد توافق‌نامه‌ای که سال گذشته میان موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور و شهرداری نوشهر به امضا رسیده بود، بیش از ۲۰۰ متر از دیوار شمالی این باغ را تخریب و هزار و ۵۰۰ مترمربع از عرصه آن را نیز با لودر و بولدوزر تسطیح کرد.(ادامه)
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.» در مبارزه با فساد پا روی دُم خیلی‌ها گذاشتم / ۱۰۰ درصد قالیباف در ماجرای حضورم در وزارت راه دخالت کرد
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.»(ادامه)
تصاویری از فرونشست زمین در حوالی میدان قزوین تهران
(ادامه)
کمال علیپور خنکداری، نماینده نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار ، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی که از سوی هیات نظارت تاییدصلاحیت نشد، در پیامی به مردم و با ارائه گزارش عملکرد ... سرباز نظام ،مردم و ولایت هستیم و خواهیم ماند
کمال علیپور خنکداری، نماینده نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار ، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی که از سوی هیات نظارت تاییدصلاحیت نشد، در پیامی به مردم و با ارائه گزارش عملکرد ...(ادامه)
شمال نیوز : اگر موضوع افزایش تصادفات جاده‌ای مورد بررسی دقیق کارشناسان قرار گیرد، روشن خواهد شد یکی از این دلایل، فرسودگی آسفالت و همچنین فقدان علایم هشدار به‌ویژه در مسیرهای فرعی و برون‌شهری است و دلیل دوم آن نیز ایمنی پایین خودرو و احتمالاً دلیل سوم، بی‌احتیاطی یا خطای راننده است      فقط راننده مقصر نیست ! / فرسودگی جاده و ایمنی پایین خودرو را جدی بگیرید
شمال نیوز : اگر موضوع افزایش تصادفات جاده‌ای مورد بررسی دقیق کارشناسان قرار گیرد، روشن خواهد شد یکی از این دلایل، فرسودگی آسفالت و همچنین فقدان علایم هشدار به‌ویژه در مسیرهای فرعی و برون‌شهری است و دلیل دوم آن نیز ایمنی پایین خودرو و احتمالاً دلیل سوم، بی‌احتیاطی یا خطای راننده است (ادامه)
شمال نیوز : اعضای شورا و مدیران شهری، کارها را رها کرده‌اند و هر کدام مشغول بازدیدهای کسالت‌آور و بی‌نتیجه شدند و تنها خدمتی که انجام می‌دهند این است که از حضور خود در این نقطه و آن نقطه و جلسات ربط و بی‌ربط عکس می‌گیرند و در صفحات مجازی منتشر می‌کنند تا فضای کاذب خدمت‌رسانی را به افکار عمومی القا کنند.... شهرداری ساری ؛ تعهداتِ برزمین مانده و کارهای رها شده !+ نظرات قابل تامل کاربران
شمال نیوز : اعضای شورا و مدیران شهری، کارها را رها کرده‌اند و هر کدام مشغول بازدیدهای کسالت‌آور و بی‌نتیجه شدند و تنها خدمتی که انجام می‌دهند این است که از حضور خود در این نقطه و آن نقطه و جلسات ربط و بی‌ربط عکس می‌گیرند و در صفحات مجازی منتشر می‌کنند تا فضای کاذب خدمت‌رسانی را به افکار عمومی القا کنند....(ادامه)
«صهیونیست ها به واسطه تخریب زیرساخت های غیرنظامی نوار غزه سعی دارند این پیام را به ساکنان این منطقه برسانند که هیچ نشانه ای از امید و زندگی و آینده در نوار غزه وجود ندارد و بهتر است که آن ها هر چه سریعتر خانه و کاشانه خود را به سمت مقاصدی دیگر ترک کنند. دستورکاری که هدف نهایی آن، تحقق منافع رژیم اشغالگر قدس و کاستن از بار شکست سنگینی است که رژیم صهیونیستی در جریان عملیات طوفان الاقصی آن را متحمل شد.» صهیونیست ها از جان غزه چه می خواهند؟!(يادداشت)
«صهیونیست ها به واسطه تخریب زیرساخت های غیرنظامی نوار غزه سعی دارند این پیام را به ساکنان این منطقه برسانند که هیچ نشانه ای از امید و زندگی و آینده در نوار غزه وجود ندارد و بهتر است که آن ها هر چه سریعتر خانه و کاشانه خود را به سمت مقاصدی دیگر ترک کنند. دستورکاری که هدف نهایی آن، تحقق منافع رژیم اشغالگر قدس و کاستن از بار شکست سنگینی است که رژیم صهیونیستی در جریان عملیات طوفان الاقصی آن را متحمل شد.»(ادامه)
شمال نیوز : چطور می شود افرادی بازنشسته و بدون کارایی و حتی افرادی بدون جایگاه استخدامی امروز در نهادهای مهم استان نظیر استانداری و سایر ادارات کل مناصب مهم را اشغال کرده اند؟ آیا این انتصابات با اصل عدالت و برابری که دولت محترم شعار آن را می دهد در تضاد نیست ؟



آقای استاندار ؛ شآن مردم سوادکوه این نیست!!!
شمال نیوز : چطور می شود افرادی بازنشسته و بدون کارایی و حتی افرادی بدون جایگاه استخدامی امروز در نهادهای مهم استان نظیر استانداری و سایر ادارات کل مناصب مهم را اشغال کرده اند؟ آیا این انتصابات با اصل عدالت و برابری که دولت محترم شعار آن را می دهد در تضاد نیست ؟ (ادامه)
شمال نیوز : زرودی فرماندار نوشهر با اشاره به در پیش بودن انتخابات بیان کرد: باید اختلافات را کنار گذاشت و بیش از همه وقت به موضوع مهم انتخابات پیش‌رو مجلس پرداخت زرودی : تاخیر در پاسخگویی محیط زیست موجب نابسامانی پروژه‌ها شده است / روشن شدن مشعل گاز در همه روستاهای بخش کجور یکی از اولویت‌های بخش کجور است
شمال نیوز : زرودی فرماندار نوشهر با اشاره به در پیش بودن انتخابات بیان کرد: باید اختلافات را کنار گذاشت و بیش از همه وقت به موضوع مهم انتخابات پیش‌رو مجلس پرداخت (ادامه)
شمال نیوز : دلخوش نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام جلوی قیر تهاتری را گرفته است با اینکار پروژه های عمرانی راه روستایی و شهری مردم همه تعطیل می شود. مجمع تشخیص جلوی قیر تهاتری را گرفت / پروژه های عمرانی راه روستایی و شهری تعطیل می شود !
شمال نیوز : دلخوش نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام جلوی قیر تهاتری را گرفته است با اینکار پروژه های عمرانی راه روستایی و شهری مردم همه تعطیل می شود.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم سوادکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این مجلس و برای کمک به دولت ، بودجه عمرانی کشور تقریبا چهار برابر شد. .در ابتدای مجلس یازدهم ، کریدور سوادکوه فقط ۳۵ میلیارد تومان اعتبار داشت. امروز برای روکش آسفالت ۵۰ میلیارد تومان هزینه کردیم، و قرارداد ۲۶۵ میلیارد تومانی برای این محور بسته شد بزرگترین سرمایه گذاری در سوادکوه را با بهانه زیست محیطی از دست دادیم !
شمال نیوز : نماینده مردم سوادکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این مجلس و برای کمک به دولت ، بودجه عمرانی کشور تقریبا چهار برابر شد. .در ابتدای مجلس یازدهم ، کریدور سوادکوه فقط ۳۵ میلیارد تومان اعتبار داشت. امروز برای روکش آسفالت ۵۰ میلیارد تومان هزینه کردیم، و قرارداد ۲۶۵ میلیارد تومانی برای این محور بسته شد (ادامه)
رئیس پلیس راه مازندران از لغو انسداد محور هراز که به دلیل عملیات راهسازی مسدود اعلام شده بود خبر داد. لغو انسداد محور هراز
رئیس پلیس راه مازندران از لغو انسداد محور هراز که به دلیل عملیات راهسازی مسدود اعلام شده بود خبر داد.(ادامه)
۱۳۶ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی برای مدارس مازندران خریداری شده است مدارس استان نونوار شدند
۱۳۶ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی برای مدارس مازندران خریداری شده است(ادامه)
با توجه به کمبود ظرفیت بخش حمل ونقل عمومی در ایام اربعین، مسئولان اعلام کرده اند که تمهیدات گسترده ای برای تسهیل سفر زائران با خودروهای شخصی تا مرزها در نظر گرفته شده است. سفر زائران اربعین با خودروهای شخصی تسهیل می‌شود
با توجه به کمبود ظرفیت بخش حمل ونقل عمومی در ایام اربعین، مسئولان اعلام کرده اند که تمهیدات گسترده ای برای تسهیل سفر زائران با خودروهای شخصی تا مرزها در نظر گرفته شده است.(ادامه)
شمال نیوز : تصور می کرد اگر پای شوهرش به جلسه دادگاه برسد، قانون مو را از ماست بیرون می کشد و این گونه شاید نتواند از رسوایی خود دفاع کند. به همین دلیل تصمیم وحشتناکی گرفت تا … ماجرای زنی که برای قتل شوهرش آدمکش اجیر کرد / جنایت در مسیر دادگاه!
شمال نیوز : تصور می کرد اگر پای شوهرش به جلسه دادگاه برسد، قانون مو را از ماست بیرون می کشد و این گونه شاید نتواند از رسوایی خود دفاع کند. به همین دلیل تصمیم وحشتناکی گرفت تا …(ادامه)
شمال نیوز : سکاندارشورای شهر نکا در ادامه رمز موفقیت دوره ششم شورا در تمام کارهای بزرگ عمرانی،  گردشگری  و زیربنایی را همدلی وهم زبانی واتحاد تک تک اعضای محترم شورا وشهردار برشمرد. پل چهارم نکارود بزودی به بهره برداری می رسد
شمال نیوز : سکاندارشورای شهر نکا در ادامه رمز موفقیت دوره ششم شورا در تمام کارهای بزرگ عمرانی، گردشگری و زیربنایی را همدلی وهم زبانی واتحاد تک تک اعضای محترم شورا وشهردار برشمرد.(ادامه)
قدیمی‌ترین تصاویر از جاده چالوس؛ جاده محبوب
جاده چالوس یکی از قدیمی ترین مسیرهای مواصلاتی شمال البرز به جنوب آن است. جاده ای باستانی که محل عبور و مرور جنگجویان، تجار و شاهان بوده است. البته احتمالا ناصرالدین شاه یکی از شاهانی است که بیشترین استفاده را از این جاده زیبا داشته است.(ادامه)
جلسه فوق‌العاده شورای شهر ساری با موضوع معارفه شهردار ساری با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار و نمایندگان مردم ساری و میاندورود در صحن شورای شهر ساری برگزار شد
آیین معارفه شهردار جدید ساری برگزار شد
جلسه فوق‌العاده شورای شهر ساری با موضوع معارفه شهردار ساری با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار و نمایندگان مردم ساری و میاندورود در صحن شورای شهر ساری برگزار شد (ادامه)
میدان میوه و تره بار قدیم مرکز مازندران رسما به کار خود پایان داد و حجره داران باید به پایانه جدید نقل مکان کنند. بسته شدن میدان میوه و تره بار قدیم ساری برای همیشه
میدان میوه و تره بار قدیم مرکز مازندران رسما به کار خود پایان داد و حجره داران باید به پایانه جدید نقل مکان کنند.(ادامه)
بهره برداری پروژه بوستان مهدوی در منطقه گردشگری سیترا نوشهر
(ادامه)
پاسخ خانواده شهید عجمیان به وساطت شهاب حسینی و رامبد جوان
شهاب حسینی و رامبد جوان، چهار ماه بعد از واقعه شهادت جانسوز روح‌الله عجمیان، تصمیم گرفتند برای بخشش قاتلان جانی و آدمکشان اغتشاشگر از خانواده او رضایت بگیرند.(ادامه)
شمال نیوز : وضعیت کنونی جاده های استان وحشتناک  است . نه خط کشی درست و کامل را در جا ده ها می بینید و نه این که  ایمن سازی لازم در  جاده های اصلی شده است . مرثیه ای برای جاده های مازندران !
شمال نیوز : وضعیت کنونی جاده های استان وحشتناک است . نه خط کشی درست و کامل را در جا ده ها می بینید و نه این که ایمن سازی لازم در جاده های اصلی شده است .(ادامه)
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم کسی آرامش ‌مردم عزیز را به هم بزند، گفت: مشاهده می‌کنیم که آن‌ها که نمی‌توانند پیشرفت ایران اسلامی را در دنیا ببینند، بذر فتنه را در قلوب جوانان می‌افکنند. دشمنان و فریب خوردگان از پیشرفت کشور ناراحت هستند / تا پای جان پای مردم و این نظام می‌مانیم / آرزو می‌کنیم که هرچه درد و بلای این مردم است به ما بخورد/ صحنه خدمت به مردم را ترک نمی‌کنیم/ اجازه تخریب مملکت را نمی دهیم(خبر)
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم کسی آرامش ‌مردم عزیز را به هم بزند، گفت: مشاهده می‌کنیم که آن‌ها که نمی‌توانند پیشرفت ایران اسلامی را در دنیا ببینند، بذر فتنه را در قلوب جوانان می‌افکنند.(ادامه)
شمال نیوز : غلامی با اشاره به اینکه تغییرات مدیران بر طبق بررسی توانمندی‌ها و عملکرد‌ها است و مدیران ضعیف باید بروند، خاطر نشان کرد: ۱۶ جایگاه خالی در فرمانداری داریم و نیرو‌های وزارت کشور هم رغبتی برای حضور در شهرستان با توجه به شرایط و امکانات ضعیف ندارند .... نیرو‌های وزارت کشور رغبتی برای حضور در سوادکوه با توجه به شرایط و امکانات ضعیف ندارند / با مدیرانی که با صرف صبحانه مانع خدمت‌رسانی به مردم می‌شود، برخورد می‌کنم !
شمال نیوز : غلامی با اشاره به اینکه تغییرات مدیران بر طبق بررسی توانمندی‌ها و عملکرد‌ها است و مدیران ضعیف باید بروند، خاطر نشان کرد: ۱۶ جایگاه خالی در فرمانداری داریم و نیرو‌های وزارت کشور هم رغبتی برای حضور در شهرستان با توجه به شرایط و امکانات ضعیف ندارند ....(ادامه)
فرماندار ویژه آمل با بیان اینکه بیشتر دستگیرشدگان اغتشاش اخیر غیربومی لیدر از شهرها و استان‌‎های دیگر بودند، گفت: اعتراض با اغتشاش تفاوت دارد و اغتشاش با برنامه دشمنان اعتراض نیست. بیشتر دستگیرشدگان اغتشاش اخیر آمل غیربومی بودند
فرماندار ویژه آمل با بیان اینکه بیشتر دستگیرشدگان اغتشاش اخیر غیربومی لیدر از شهرها و استان‌‎های دیگر بودند، گفت: اعتراض با اغتشاش تفاوت دارد و اغتشاش با برنامه دشمنان اعتراض نیست.(ادامه)
رییس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های ارتباطی‌ این استان از فردا چهارشنبه تا شنبه آینده خبر داد و گفت که جاده کندوان از ساعت ۱۳ فردا یک‌طرفه می‌شود.

جاده کندوان از ظهر امروز به مدت چهار روز یک‌طرفه می‌شود
رییس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های ارتباطی‌ این استان از فردا چهارشنبه تا شنبه آینده خبر داد و گفت که جاده کندوان از ساعت ۱۳ فردا یک‌طرفه می‌شود. (ادامه)
علی زندی‌فر روز شنبه ۱۶ مهرماه از مسدود شدن محور کرج- چالوس و بالعکس در روز‌های هجدهم و نوزدهم مهرماه خبر داد. جاده چالوس دوشنبه و سه‌شنبه مسدود می‌شود
علی زندی‌فر روز شنبه ۱۶ مهرماه از مسدود شدن محور کرج- چالوس و بالعکس در روز‌های هجدهم و نوزدهم مهرماه خبر داد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 36 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.